Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e bo vsaj pol tolk dobr zgledala kot na teh renderingih... hmmm... Boss ?e zbira denar.

33112_1.png

Napisano

Zelo napredno in v?e?no oblikovanje! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bo vsaj pol tolk dobr zgledala kot na teh renderingih... hmmm... Boss ?e zbira denar.

Tako divja ne bo sigurno.?e enega niso pustili tako v?e?nega kot je bil prototip.

?im kaj spremeni? se poru?ijo razmerja in

avto enostavno ni ve? "wauu".?koda.

 

 

Napisano

Ej...to pa booo..MAZDURINA..bo treba po?akat da pride k nam v SLO..da testiramo novi motor skayactive X.?e bo res tako kot pi?ejo bol bo treba ....?parat za novo.Mazdurino lp

Napisano

Baje naj bi bila videna dejanska oblika nove m3 v mesecu avgustu / septembru 2018.

Napisano

Pa

Saj ni tako drasticno avantgardna da ne bi bila resnicna, kot da bi sedanjo mal na tla pristisnil :)

 

Bi bila pa s tem zadkom vprasljiva vidljivost nazaj...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz tega ne stekam, novi clio (majo v druzini), zadnje okno je miniatura (ze un zadnji brisalc je kot un iz buragotov 1:18) pol pa mi recejo sej ma kamero...

 

ja kaj pa med voznjo??

al gledate zadi sam kadar rikvercirate?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

jaz tega ne stekam, novi clio (majo v druzini), zadnje okno je miniatura (ze un zadnji brisalc je kot un iz buragotov 1:18) pol pa mi recejo sej ma kamero...

 

ja kaj pa med voznjo??

al gledate zadi sam kadar rikvercirate?

Ima? stranska ogledala. Pa tud skozi zadnje se zadosti vidi ali je kak?en avto ali ne. Kak?ni kombiji tudi nimajo zadnjega okna pa se prav tako peljejo...

:zoom-zoom:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kaksna so pricakovanja? Da bo 190ks bencinar imel porabo 5,5-6? To ni cinizem, res me zanima?

 

Namrec to bi pomenilo korak naprej in resen boj proti dizlom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazda pravi 30% izbolj?anje glede na 165KM z mo?jo okoli 180KM. Tako da ?e jim uspe priti na 5-6L z avtomatskim menjalnikom so naredili ogromno. ?e posebej zato ker zgleda kot za ZDA v prvi vrsti in EU v drugi vrsti ne bosta ve? dolgo trpeli dizlov.

Napisano

Mazda pravi 30% izbolj?anje glede na 165KM z mo?jo okoli 180KM. Tako da ?e jim uspe priti na 5-6L z avtomatskim menjalnikom so naredili ogromno. ?e posebej zato ker zgleda kot za ZDA v prvi vrsti in EU v drugi vrsti ne bosta ve? dolgo trpeli dizlov.

Po?akajmo na novi sistem testiranja(na cesti) in bomo videli, kaj v resnici pomeni ta poraba.

Pa ?e po?akat, da se poka?ejo za?etne hibe oz. napake teh novih motorjev

 

 

Napisano

Ja res je, pa tudi ?e je test na cesti, je realnost popolnoma druga?na, in papirju se ne verjame. Spet zakoni fizike, ne more? kar tako dobiti 30% ve? za 30% manj....

Ne bi pa bilo slabo da nekdo kon?no prinese nekaj spremembe na trg. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz tudi mislim, da so okoli tega SkyActive-X naredili kar prevec pompoma ... in imajo nekateri mogoce prevelika pricakovanja... Jaz tudi mislim, da je treba pocakati na realne izkusnje uporabnikov ... Ti bodo sicer verjetno zelo razlicni... tako kot sedaj pri debatah dizel/bencin ... ali pooblasceni servis vs. nepooblasceni servis ... :) ... Pravo sliko bomo dobili sele nekje cez eno leto, ko bo dovolj lastnikov ze nekaj casa vozilo trojke s tem novim motorjem ... :) ... Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" :) ... 

Ah, pusti rajo. Ta najprej kupi Mazdo, potem pa pizdi ?ez krown.  :D

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Spomnimo....za 2.2 skyactive motorje je bilo re?eno velikega proti starim....gre za isti motor, enako porabo....

 

Poleg tega bo Skyactive X kontroliran s posebnimi sve?kami. Glavo dam stran da bo ena vsaj 50? in bo menjava zelo pogosta. Tak primer imam na mojem motorju, zaradi emisij in bla bla bla, imajo sve?ko narejeno samo za ta motor. Ena je 45? na servisu, ima jih 4, menja se na 24.000 ali dve leti....

 

Seveda je izven servisa cenej?a ampak na servisu je toliko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spomnimo....za 2.2 skyactive motorje je bilo re?eno velikega proti starim....gre za isti motor, enako porabo....

 

Poleg tega bo Skyactive X kontroliran s posebnimi sve?kami. Glavo dam stran da bo ena vsaj 50? in bo menjava zelo pogosta. Tak primer imam na mojem motorju, zaradi emisij in bla bla bla, imajo sve?ko narejeno samo za ta motor. Ena je 45? na servisu, ima jih 4, menja se na 24.000 ali dve leti....

 

Seveda je izven servisa cenej?a ampak na servisu je toliko

Po mojih izkusnjah je poraba SkyActive nizja... Sem imel podobno porabo... pri prvi sestici (2.0 dizel, 120 KS, rocni menjalnik, brez DPF) je bila poraba podobna, kot pri naslednji sestici (2.0 dizel, 140 KS, rocni menjalnik, DPF)... in tudi podobna zadnji sestici s SkyActive motorjem (2.2 dizel, 175 KS, avtomatik, DPF)... torej je poraba nizja... le zato, ker je pac vec konjev, DPF in avtomatski menjalnik, je bila poraba podobna...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Midva z Bossom sva sla do Rovinja in nazaj, pa sva imela na isti poti in pogojih do cl isto 2.2 Mirai vs 2.2 skyactive

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Midva z Bossom sva sla do Rovinja in nazaj, pa sva imela na isti poti in pogojih do cl isto 2.2 Mirai vs 2.2 skyactive

Saj to vem... je bila pa razlika, da je bila tanova SkyActive 150 KS in 19? gume, tvoja Mirai pa 129 KS s powerboxom in 17? gume... torej je poraba SkyActive nekaj nizja...

 

Tukaj se link do tega izziva, ce se koga zanima >> http://www.mazda-si.net/topic/11085-poraba-izziv-2013/?p=302695

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kak?no sme?nico sem takrat izjavil, da mi je skoraj lep?a mazda II kot ta nova mazda skayactiv III. ?e sedaj po toliko letih, ko je skayactiv zunaj mi je eden najlep?ih novej?ih avtov nasploh.?e posebno v karavanski izvedbi. :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.