Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj me zanima ...novi x motorji bi mogli imet tudi kompresor ki bo deloval ko no rablo..tako je pisalo zdaj pa ne vidim tega podatka ???..lp

Napisano

Kaj pa pravijo SLO trgovci glede cene, koliko bo dopla?ila glede na G122? V Nem?iji je cca. 2.500 EUR pri podobni opremi, kar se zdi super deal. ?e se ne motim, je bilo med G120 in G165 pribli?no toliko razlike, pa je bilo manj razlike v mo?i motorji. Torej nova tehnologija "za ni? dopla?ila", sli?i se (pre)lepo. :)

Napisano

Saj danes je na?eloma tako, da razliko v ceni prakti?no nosi le ?e oprema. Izdelava enega ali drugega motorja bistveno ni razlike v ceni.

 

Zato tudi prihajamo v obdobje, ko se majhni avtomobili ne bodo ve? prodajali, saj je ?e skoraj te?ko narediti avto, ki bi se prodajal pod ceno 10.000 EUR. Predvsem zato, ker zakonodaja zahteva cel kup asisten?nih varnostnih sistemov tako, da poceni mal?kov verjetno ne bo ve?.

33112_1.png

Napisano

Majhni avtomobili se bodo zagotovo prodajali, bodo pa? ve?je ?e bolj podra?ili. To, da bodo avti samo ?e ranga golf megane, mazda 3 in ve?ji, so nebuloze SIOL.net. :)

Napisano

Se strinjam z bossom . Cenovna razlika med avti ranga twingo, picanto,i10,panda, Up!, In Clio, Rio, i20, tipo, polo na drugi strani je pa? premajhna. S tem da so avti velikosti clia , vsaj pribli?no uporabni...

 

Saj Poglejmo; Opel ne proizvaja ve? Agile in Karla,ki sta bila pod Corso, tudi Adam gre ven,ce se ne motim. Ford nekaj probava z ka+, ki je bolj za azijski /indijski trg, seat Mii, ?koda citigo; kdaj smo ju nazadnje videli? Citroen c1, aygo in 107ka... Isto...

 

Edino Mali fancy smancy nisni modeli so popularni in so bolj sami sebi namen z dvigovanjem imidza lastnikom(500,mini, a1,smart- pa ?e tukaj je forfour ?el ven)...

 

Kupna mo? pa ni taka,da bi lahko imeli nov Mali avto zgolj za po mestu.

Napisano

Zavij v kako ve?je evropsko mesto, vse je smart, panda, twingo. Potreba po prostoru in niti enega parkirnega. Mali avti so in bodo velik trg.

Mi imamo privilegij da imamo ladje kam ?e dati.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zavij v kako ve?je evropsko mesto, vse je smart, panda, twingo. Potreba po prostoru in niti enega parkirnega. Mali avti so in bodo velik trg.

Mi imamo privilegij da imamo ladje kam ?e dati.

Sem tudi to hotel napisati in se strinjam. Govorim za na? trg.

Napisano

Malo razo?aran nad testom M3!

Oglejte si ?Mazda 3 2019 - Mv YouTubuaniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com?

Kaj mislite,kako se je odrezala? Lp

Napisano

Malo razo?aran nad testom M3!

Oglejte si ?Mazda 3 2019 - Mv YouTubuaniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com?

Kaj mislite,kako se je odrezala? Lp

Pa dobr a ni lazje copy paste linka? :)

Pa ta test je ze priliman tukaj nekaj tednov nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa dobr a ni lazje copy paste linka? :)

Pa ta test je ze priliman tukaj nekaj tednov nazaj

 

Kako nekaj tednov nazaj, ?e je bil danes objavljen? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

43. Stran, podatki so, sorry. Smo o njih debatiral, ampak ne vem zakaj mam v spominu da sem tudi video videl.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In kaj pravite na te rezultate testa? Glede na star model trojke je tu tu, ampak po ?estih letih bi lahko naredili korak naprej, tako da po stabilnosti so jo prehiteli po levi,?eprav ima sloviti G ve.... Lp.

Napisano

Sem danes kot nadomestno vozilo v A Cosmos BTC dobil tanovo trojko... Mi je kar vsec, ceprav kot ze receno, je znotaj precej temna... pa od zunaj tudi, ker je crna :) ... Sicer sem se zaenkrat peljal le iz BTCja do Kranja... a se mi ni zdelo, da bi bil G122 motor podhranjen. Vozi se dobro, le sedenje je zelo nizko, ce ga primerjam z mojo CX-5 :) ...

 

IMG_2950_22AE4F13.jpg

 

IMG_7767_22AE3408.jpg

 

IMG_0667_22AE3436.jpg

 

Kar me moti, je plastika daljinca kljuca, ki deluje bolj ceneno... 

 

IMG_8572_22AE345F.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest: si opazil tresenje motorja ob deaktivaciji dveh cilindrov? Zelo ob?utno pri 50 km/h v ?etrti prestavi, enakomerna vo?nja, lahko seveda s tempomatom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.