Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

"Na 200-kilometrski vo?nji zunaj avtocest je ra?unalnik nameril dizelskih 5,7, med vo?njo s 133 na uro po merilniku in 130 po garminu po ravni avtocesti pa mazda 3 porabi 6,5 litra na sto kilometrov (pribli?no pri 2850 motornih vrtljajih). Preizkus smo na ravnici med Ljubljano in Igom naredili tudi pri 93 na uro (90 po garminu) in pri dva tiso? vrtljajih v ?esti prestavi od?itali porabo 4,5. Poleg teko?ega spremljanja povpre?ne porabe ponuja Mazda tudi prikaze s stolpci za pretekla 5-minutna obdobja, vendar smo grafiko prek celotnega zaslona ocenili za manj uporabno."

 

Torej kar se ti?e porabe ni nekega napredka v primerjavi z generacijo prej? Morda edino pri vo?nji po mestu (mildhibrid) in zato, ker se dva cilindra ob majhni obremenitvi izklapljata.

Napisano

"Na 200-kilometrski vo?nji zunaj avtocest je ra?unalnik nameril dizelskih 5,7, med vo?njo s 133 na uro po merilniku in 130 po garminu po ravni avtocesti pa mazda 3 porabi 6,5 litra na sto kilometrov (pribli?no pri 2850 motornih vrtljajih). Preizkus smo na ravnici med Ljubljano in Igom naredili tudi pri 93 na uro (90 po garminu) in pri dva tiso? vrtljajih v ?esti prestavi od?itali porabo 4,5. Poleg teko?ega spremljanja povpre?ne porabe ponuja Mazda tudi prikaze s stolpci za pretekla 5-minutna obdobja, vendar smo grafiko prek celotnega zaslona ocenili za manj uporabno."

 

Torej kar se ti?e porabe ni nekega napredka v primerjavi z generacijo prej? Morda edino pri vo?nji po mestu (mildhibrid) in zato, ker se dva cilindra ob majhni obremenitvi izklapljata.

 

Hmmm, kr precej visoki obrati... sem pri?akoval okoli 2400-2500, kar bi glede na mo? motorja na?eloma moralo biti dovolj. Druga?e je pa zanimivo to, da je po WLTP meritvah pri ve?jih brzinah (se pravi very high cikel) razlika med HB in sedanom neverjetnih 0,4 litra v prid sedana. Se pravi, da HB-ja aerodinamika kar precej mu?i.  

33112_1.png

Napisano

Na siolovem testu je bila G122.

 

Tule pravijo, da X pri 130 km/h porabi med 5 in 6: https://www.firmenauto.de/mazda-3-skyactiv-x-im-test-was-kann-mazdas-wundermotor-10906439.html, torej vmesna vrednost pomeni liter manj od G122. ?e to dr?i, so zame dosegli to, kar je bilo propagirano: dizelska poraba.

 

Obrati so pa res precej visoki, verjetno spet zaradi manjka navora, tako kot pri G165 napram 120 uporabljen "kraj?i menjalnik". Tisti kompresor torej dopinese 10 % ve? navora, sode? po tehni?nih podatkih... In seveda pri 3k namesto pri 4k. Zanimivo bi bilo videti krivuljno navora in mo?i, jo je ?e kdo kje zasledil?

Napisano

Aha, sem mislil, da si repliciral post z oglasom od Civica. Tam je namre? ?e X motor.

 

V glavnem... po moje bo tako, da z umirjeno vo?njo se bo dal dos?i marsikaj, ampak ?e bo? pa avto malce bolj pognal bo pa poraba nekje v rangu podobno mo?nih bencinarjev. Torej bo? lahko vozil ?parovno ali pa bolj po mo?ko, ampak takrat bo pa tudi teklo notri in po moje porabe 9+ ne bodo glih nemogo?e.

33112_1.png

Napisano

Ampak koliko ?asa se avto lahko vozi "po mo?ko"? Morda 2 % ?asa, ko je vozilo na cesti, razen ?e gre? na dirkali??e. Ostal ?as so zastoji, omejitve in po?asnele.

Napisano

Vtipkaj skyactiv x torque curve sliko in bos priblizno videl (kako je bilo pred dvemi leti).

 

Naceloma pri 2k obratih torquea toliko kot g120 na 4k. Hkrati je pri X torque dokaj stanoviten od 2-6k obratov, nekje med 215-225nM.

 

Skratka vlece konstantno do 6k rpm, ko ima 180 konjev. Ker je navor priblizno enak med 2-6k naj bi tudi poraba bila nizja pri visokih obratih..

Napisano

Notranjost mi pri tem avtu postaja ?edalje lep?a (tile zra?niki okrog ?tevcev). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da se nam dejavu nezgodi, mogo?e pa je ta avto ?e obstajal! :D Ja, ne je velik gledat prosim, ker bo ?e kermu v?e? ratala ... vrste v salonih so pa ?e tako ali tako douge, ?e mal pa bo black friday za M3! xD

Napisano

Vtipkaj skyactiv x torque curve sliko in bos priblizno videl (kako je bilo pred dvemi leti).

 

Naceloma pri 2k obratih torquea toliko kot g120 na 4k. Hkrati je pri X torque dokaj stanoviten od 2-6k obratov, nekje med 215-225nM.

 

Skratka vlece konstantno do 6k rpm, ko ima 180 konjev. Ker je navor priblizno enak med 2-6k naj bi tudi poraba bila nizja pri visokih obratih..

Kako bo pa v praksi bomo pa sli?al od prvega kupca na forumu~Mazda. Kdo bo prvi?
Napisano

Matr, to gredo ?e na?i traktorji hitreje :D

 

Skor.... :lol:

Ampak ok, to je na?eloma ?ist dovolj - dejansko ne rabi? ve?. Me pa bolj zanima kako zgleda recimo medpospe?ek tam nekje od 70-100 za prehitevanje. Verjetno je treba kar dol do druge prestave, ker v tretji ... hmmm... ne vem. V glavnem za sprobat. Mam namre? ob?utek, da tale mo? je samo tam nekje pri 6000 obratih. Tko, da tole je me?anica z dizlom bolj ali manj le PR trik.

33112_1.png

Napisano

Ja medpospe?ki mene tut zanimajo, sem vesel, da sem ?ou sprobat G122, da bom zdej lahk primerjal sploh.

 

In kot boss pravi, je dovolj, sploh ?e ne misli? z avtom na dirkali??e. Z ve?jo mo?jo pa je tko, js ?e vem, da bi me kdaj premaml, da bi koga prehitel, ker si misli?, sj bo potegnu pa je ?e varno ... pa na konec to ni glih res ...

Napisano

Men je samo to pomembno glede dovolj mo?i - da lahko varno prehitim in da po prehitevanju nisem ?ist moker in da mi srce no?e ven sko?it. Sem se enkrat mal spozabil z nekim slu?benim Golfom 1.6 110 bencinskih konjev. Hmmm ja, dobra ?ola in sre?a, da se ni ni? zgodilo.

33112_1.png

Napisano

ampak koliko krat dejansko prehitimo v danasnjih casih?

malo..pa se to, das v kako prestavo nizje in gre...

vcasih smo z zastavami prehiteli kot pri norcih pa ceprav je imela le 55 KM (oziroma 65 za tiste VIP)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Alex zdaj so dobili mazdo3 z novim.motorjem X v kp ?e jo registrirajo in gremo na testno vo?njo po obali..Testirati.lp

Napisano

Alex zdaj so dobili mazdo3 z novim.motorjem X v kp ?e jo registrirajo in gremo na testno vo?njo po obali..Testirati.lp

Jaz sem pripravljen, da vidimo, kaj nam prodajajo.

Javi, ko bo registrirana.

Kaj spet je v tisti temno sivi barvi?

 

 

Napisano

ampak koliko krat dejansko prehitimo v danasnjih casih?

malo..pa se to, das v kako prestavo nizje in gre...

vcasih smo z zastavami prehiteli kot pri norcih pa ceprav je imela le 55 KM (oziroma 65 za tiste VIP)

 

To ?e, samo Jugo je imel 750kg te?e pa ?e mal sem ga imel povrtanega, tako da je dal ven 60KM. Ampak bistvo je v tem, da so na?elom takrat imeli vsi take ?voh avte. Danes se pa zgodi, da prehiteva? bavarca ali pa olimpijca in un kar za?ut klofuto po egu ter ti sred prehitevanja pospe?i. SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? - :jezicek:

33112_1.png

Napisano

To ?e, samo Jugo je imel 750kg te?e pa ?e mal sem ga imel povrtanega, tako da je dal ven 60KM. Ampak bistvo je v tem, da so na?elom takrat imeli vsi take ?voh avte. Danes se pa zgodi, da prehiteva? bavarca ali pa olimpijca in un kar za?ut klofuto po egu ter ti sred prehitevanja pospe?i. SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? - :jezicek:

Samo tiste stoenke in yugoti so kar ?li. Jaz sem sicer imel v stoenki montiran motor od regate 90 konjev in je letela, da je kazalec zabijalo.(homologacija??)

Res je tudi, da se dan danes na, splo?no ve? ne prehiteva "v ?karje" kot v?asih ampak bolj u izi na dolgo in sigurno.

 

 

Napisano

V?asih je bilo tudi bistveno manj prometa, pa se je dal la?je prehitet. Danes je pa to skoraj na nivoju umetnosti. Ja valjda, da ne grem nekoga prehitet, ki se pelje 80km/h, ampak ?e gre pa kaki 60-65km/h se mi pa zdi neumno, ?e je omejitev 90km/h. In takrat je lepo, da samo stisne? gas pa naredi samo Zoom (ta drug Zoom ni niti potreben) pa si mimo. Bavarcu se pa ?e niti ne uspe naredit kratek sik v glavi voznika pa si ?e pred njim.

33112_1.png

Napisano

SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? - :jezicek:

 

To si vedno govorim, a sem kljub 35 + ?e vedno med tistimi, ki takoj prehitijo, ?e je potreba / mo?nost. Ni? bolje kot takrat pri 18. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.