Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Thomas je top in zelo objektiven. Glede torsion beam suspension je pri reviewu letosnjega 3 HB reku, da mu je enako dobra ali boljsa od prejsnje (ki je bila independent). Prostora zadaj tudi ni malo, jaz sem pri 190+ lahko sedel za sabo (morda imam sedez bolj naprej kot drugi, nevem).

 

Prezivel bi tudi brez zadnjih ventilov in 5 vrat (moja draga pa bi bila jezna haha).

 

G120 se najbrz da cipirat na cca 160 in je razlika z X zanemarljiva...

 

Edino, kar me moti, je, da moras dati 5 jurjev vec za usnje, bose, dnevne led. Drugi stvari od ekstra ne rabim/nocem. Ravno tako bi raje imel neke 17' platisca, kjer imajo gume normalno ceno. Se najraje bi vzel Core+vzvratna kamera - glej ga zlomka, na zalost nic customizacije, kar Mazdo sigurno tepe po zepu pri stevilu prodaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Btw, ne vem, ce je kdo gledal Mazdo 3 na NCAP, ampak imela je najvisji rating 98% ever achieved za potnike spredaj. Pri nobenem trcenju se tudi ni razbilo nobeno okno. Avto je tank.

 

?e upo?teva? tudi akcijo brezobrestnega financiranja do konec decembra (npr. 20% polog, 60 mesecev po 1% in potem se 20%) na koncu zadnji obrok, je 'kreditiranja' cca 17+ jurjev. S tem denarjem, ce ga nalozis, dobis 5 jurjev nazaj v 5 letih hehe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je 3-ka zakon. ?e bi rabil majhen avto bi jo takoj imel(v soul rde?i barvi, se ve). Gelipter jo je na skupinskem testu kar orenk gnal skozi ostre ovinke in tudi mi ostali, pa nismo opazili ni? slabega, anci, avto se je peljal kot po tirnicah. Zadaj je res veliko prostora za noge. Oblika avta je pa itak bomba. Vsi ostali avti v tem rangu izgledajo poleg njega prav bogo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja Alex nova M3..res bomba ..dr?i cesto dobro gasss...bomo testirali novi.x motor.imam zmenjeno .pa tudi cx30 10 dni ko se sprosti .smo na vezi...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je 3-ka zakon. ?e bi rabil majhen avto bi jo takoj imel(v soul rde?i barvi, se ve). Gelipter jo je na skupinskem testu kar orenk gnal skozi ostre ovinke in tudi mi ostali, pa nismo opazili ni? slabega, anci, avto se je peljal kot po tirnicah. Zadaj je res veliko prostora za noge. Oblika avta je pa itak bomba. Vsi ostali avti v tem rangu izgledajo poleg njega prav bogo.

 

Kdo je sedel pred tabo, da pravi?, da je prostora zadaj dovolj. Ne, ga pa? ni (sem sedel tako v sedanki, kot v HB, tako z navadnimi zici in z usnjenimi), za otroke ja, za normalno rastle pa bolj ne kot ja, saj s koleni sili? v sede?. Jaz pri svojih 190 cm, ?e se usedem zadaj, je prostora znatno manj kot recimo v Mazdi 6. O Superbu pa raje sploh ne razlagam, ker to je pa ?ist druga dimenzija, ?e se pogovarjamo o prostoru. Ampak OK, ker kupujem avto zase, tud nimam nekega namena vozit okoli velike ljudi, tako da pa? se bi to nekako ?e pre?ve?ilo-

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no to vsi naenkrat rabimo tolk prostora zadi, ko da bi predsednike fural. Ker kdaj pa dejansko nekdo pele 5 odraslih ludi naokol ceu dan? :D No nas je zadni? blo 5 v Vrhniki, ampak to je like 1-2krat na leto.

 

Se pa strinjam, da prostora ni v izobilju tudi v sedanu ne, js sicer nisn meu problem zadi sedet, ampak za ludi 185+ pa zna bit utesnjen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem je otrok na sede?u II. kategorije (9-18 kg), tam je bilo pri mazdi 6 3.gen karavan komaj dovolj prostora, da ni ves ?as brcal v voznikov sede? (pa imam samo 179 cm). Pri limuzinski M6 je recimo prostora ve?, ker ima dalj?o medosno. Pri mazdi 3 pa je pomanjkanje prostora zadaj kar problem.  In ja, enoprostorci ni?jega-srednjega razreda so kraj?i kot mazda 3 (recimo scenic 3), ?e espace 4 (tako reko? kombi) je centimeter kraj?i... :) Saj ni te?ava, za samski par ali par z odraslimi otroci je mazda 3 idealen avto, ?e le ni potrebe po trendy SUV. Za take je pa? CX-30 ali CX-5.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo ta skyactiv X za kaj, potem je z usnjem in bose pa kovinsko barvo cca 26.800. Pa kr zverina od avta, glede na to, da ima 1300 kil cca.

 

Kolikor sem gledal se grafe iz leta 2017 naj bi bilo med cca 200-225 NM navora. od tam 2-6k rpm. Pa poraba naj bi bila bolj ali manj enaka ce fejst tiscis ali ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni neka zverina, pospe?uje slab?e ob 2.5, ki je idealen motor za tak avto. Preverjen, zanesljiv. X se bo moral ?e izkazati, a se bojim da bo prej flop, kot pa top. S tem da se x verjetno skoraj noben nepoobla??en mehanik ne bo upal dotakniti, saj je le precej kompleksna zadeva (mild hybrid, deaktivacija valjev, kompresor)... Po izteku garancije bodo cene rabljenih verjetno zelo nizke, ni?je od G.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex...dobijo drugi teden..me pokli?e kolega na Mazdi..

PS.ta novi x motor...vle?e konstanto od 3.0br.naprej do 7.obr.se pozna mo?.kompresor ima funkcijo da vro?i zrak po?ilja v motor z veliko mo?jo.kadar rabi.lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e konfiguriras 3ko s Skyactiv X na mazdini strani imas pri povzetku navedbo, da je deaktivacija cilindrov.

 

Sicer pa, skyactiv G 120 km ima na 3jki tudi deaktivacijo cilindrov in je Mild hybrid.

 

Razlika z X je samo v superchargerju, intercoolerju in senzorju, ki kontrolira ekstremno hitro dogajanje v motorju, ter doloca, kdaj je vzig s svecko in kdaj s kompresijo. Baje, da so sele v 2018 sploh dobili senzor, ki bi to zmogel dokaj zanesljivo poceti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.