Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj si v BTC podrobno ogledal razstavljeni tanovi 3-ki. ?rna HB mi je bila precej v?e?, a jo slab?a polovica komentirala, da je kot da je avto spredaj zaleten in na hitro popravljen (o?itno jo je zmotilo, da je vse razen znaka bilo zelo ?rno); bela sedan-ka pa ji je bila zelo v?e?. Je parkirana prav tam zraven. Lepo poudari elegantne linije. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

SpEkTr

Oh ja avto testi, saj vsi vemo kako je z njimi. Kvaliteta naj se meri po nekaj letni uporabi ne pri novih avtomobilih.

V?eraj si v BTC podrobno ogledal razstavljeni tanovi 3-ki. ?rna HB mi je bila precej v?e?, a jo slab?a polovica komentirala, da je kot da je avto spredaj zaleten in na hitro popravljen (o?itno jo je zmotilo, da je vse razen znaka bilo zelo ?rno); bela sedan-ka pa ji je bila zelo v?e?. Je parkirana prav tam zraven. Lepo poudari elegantne linije. :)

Res je sedanka zgleda solidno, Hatchback je pa precej?en korak nazaj. No seveda okusi so razli?ni......

Napisano

Ja, dejansko je za m3 trenutno ?al tako, da ?e pride? z zahtevami v salon, pa niso te zahteve glih kar majo na zalogi ... se lahk pogovarjamo o naslednjem letu in tako tudi vi?ji ceni :/

 

 

Corolla 2.0 z eCVT - odli?no !

 

Notri oblikovno malo slab?e, ampak zelo kvalitetno.

 

Meni je bolj v?e? kot M3.

 

Odnosa v salonu pa sploh ne gre prmerjati ampak to je druga zgodba.

 

Me prav zanima, kak bo tole zgledal kar se ti?e motorizacije, v petek jo dobim za test ;) Notranjosti pa ?al nebi primerjal z M3 ... fajn bi blo, ?e bi se toyota mal posvetila designu v notranjosti ... teli ?tevci po slikah zgledajo tak kot futuristi?ni avti iz filmov 80-ih let :/

Napisano

No, in ko jaz pravim, da bo kmalu mazda referenca za "premium" vozila se zmrdujete. To je to. Za znatno manj denarja premium avto z top opremo.

Vozniki ljudskih vozil pa v jok. :)

 

 

Napisano

@Alex: sam motorje naj ?e ponudijo tiste bolj?e, ki jih imajo pa so zarad mene lahk "top premium" znamka xD Res nevem zakaj ne morjo 2.5T prpelat v EU ... a razne ostale "top premium" znamke z 3.0 TDI pa 4.0 TDI pa nimajo problemov pri homologaciji? :)

 

Vrjetno je problem, da bi sam js to hotu, pa se ne spla?a homologirat za enga kupca in pol ... :)

Napisano

... a razne ostale "top premium" znamke z 3.0 TDI pa 4.0 TDI pa nimajo problemov pri homologaciji? :)

 

Nimajo...dokler jih ne dobijo :))))

Napisano

Glede dobave novega vozila (?e bi bil na va?em mestu, ki kupujete), bi zdajle vsekakor po?akal do januarja, da imate letnik 20. Pa? novo desetletje, kakorkoli obrne? bo novej?i.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo CX-30 temno sive barve, AWD, naro?ena, ro?ni menjalnik, vsa oprema, Skyactive-X motor, brez stre?nega okna, dobava december 2019 v MS. Drugo leto, ?e bo Euro zakonza emisije sprejet bo CX-30 dra?ja 600,00?, kar je malo napram drugim Mazdam (od 1.300,00? do 3.000,00?, videl cenik predvidenih podra?itev). Zraven dobil gratis16' gume zimske (sicer Toyo), alu plati??a, gumi tepihi, korito za prtlja?nik, brez popusta na avto.

Evo CX-30 temno sive barve naro?ena, ro?ni menjalnik, vsa oprema, Skyactive-X motor, brez stre?nega okna, dobava december 2019 v MS. Drugo leto, ?e bo Euro zakonza emisije sprejet bo CX-30 dra?ja 600,00?, kar je malo napram drugim Mazdam (od 1.300,00? do 3.000,00?, videl cenik predvidenih podra?itev). Zraven dobil gratis16' gume zimske (sicer Toyo), alu plati??a, gumi tepihi, korito za prtlja?nik, brez popusta na avto.

Napisano

Robert@..?estitke CX30 X motor.kaj si probal ta novi x motor.kak?i so ob?utki..zoom zoom

Napisano

Robert@..?estitke CX30 X motor.kaj si probal ta novi x motor.kak?i so ob?utki..zoom zoom

Ne, sem ?el na blef.

Napisano

Glede dobave novega vozila (?e bi bil na va?em mestu, ki kupujete), bi zdajle vsekakor po?akal do januarja, da imate letnik 20. Pa? novo desetletje, kakorkoli obrne? bo novej?i.  :jupiii:

Ufff.. to pa ne, zdaj je treba kupit, ker zaradi ekoteroristi?ne zakonodaje se bodo naslednjo leto avti oreng podra?ili. Razen tistih, ki imajo deklarirano pod 95g/km izpusta CO2, kar pri Mazdi ni nobenega. Trenutno to dosegajo le hibridi in elektri?ni.

33112_1.png

Napisano

Exactly, zej je treba kupt, sam kaj, ko lahko kupi? sam kar majo, Robert je meu sre?o, da je kupoval tak?no, ki jo forsirajo :D Je kdo kje spra?eval za limuzino z X motorjem?

Napisano

notr je grsa kot prva trojka pred 20 leti...premajhna okna , nepregledn avto, pa previsoka cena, za bencinski mlincek ki prevec kuri in nikamr ne gre hocjo min. 22 jurjev..wtf

nc bolsa kot konkurenca, mislim da ste eni pac verniki v smislu mazda in nic drugega, pol pa taki komentarji in hvaljenja... podobn kt bmw forum lol

na zalogi jih pa ni in jih ne bo veliko da bi se zmisljeval, ker jih je treba prodat... to pa nou kr tako

Napisano

Nisem testiral novega motorja, ampak moj atmosferc na cx3 (2016, g120) ko je potrebno grize asfalt. Ja, ?e bi imel 150km bi ?e bolj grizlo, ampak sej to ve? ko kupuje? avto. Jaz ga imam raje kot kak?ne turbo bencin mlin?ek od 1.0 in 150km. Pa ne dajem mazdi nobenih prioritet.

Napisano

@gregc88: dana?nji avti so ve?inoma nepregledni, tudi clio dana?nji je 200% manj pregledn kot pa je biu leta 99 ;) Motor je primerljiv ostalim 1.0 in 1.5 od koncurence tak tudi v smislu porabe, kot pravim sem probal zadnji? 1.5 TSI in zdej X, poraba/mo? tam nekje na istem. Drga? pa js nikjer nobenga ne vidim, da bi extra hvalu novo trojko kok je oh in sploh nad konkurenco. Definitivno pa materiali v notranjosti niso bullshit po ob?utku, bom pa tole komentiral bolj, potem ko preizkusim Toyoto naprimer.

Napisano

@gregc88: dana?nji avti so ve?inoma nepregledni, tudi clio dana?nji je 200% manj pregledn kot pa je biu leta 99 ;) Motor je primerljiv ostalim 1.0 in 1.5 od koncurence tak tudi v smislu porabe, kot pravim sem probal zadnji? 1.5 TSI in zdej X, poraba/mo? tam nekje na istem. Drga? pa js nikjer nobenga ne vidim, da bi extra hvalu novo trojko kok je oh in sploh nad konkurenco. Definitivno pa materiali v notranjosti niso bullshit po ob?utku, bom pa tole komentiral bolj, potem ko preizkusim Toyoto naprimer.

 

Drga? pa js nikjer nobenga ne vidim

 

Jaz tudi ne. Sem pa bral o tem :D

 

 

post-5237-0-83483500-1571312390.jpg

Napisano

notr je grsa kot prva trojka pred 20 leti...premajhna okna , nepregledn avto, pa previsoka cena, za bencinski mlincek ki prevec kuri in nikamr ne gre hocjo min. 22 jurjev..wtf

nc bolsa kot konkurenca, mislim da ste eni pac verniki v smislu mazda in nic drugega, pol pa taki komentarji in hvaljenja... podobn kt bmw forum lol

na zalogi jih pa ni in jih ne bo veliko da bi se zmisljeval, ker jih je treba prodat... to pa nou kr tako

Ja kaj pa ima? druga za ta denar in to opremo? Razen opel in fiat sta cenej,pa pride kak megan pa se ?e kon?a. Je pa res,sto ljudi sto ?udi!
Napisano

Avti so danes itak vsi dobri, Mazda 3 pa je ena redkih, ki odstopa po designu. Morda ?e renault megane (sicer ?e kar v letih), pa ?e to je vsaj meni v?e?en le kot karavan.

 

Ostalo je generi?no in tako zelo dolgo?asno: golf, astra, leon, kia ceed (proceed je izjema), hyundai i30, peugeot 308 (preve? wannabe nem?ki)... Citroen C4 je samo ?e kot SUV.

 

In ja, ?asi preglednih avtov, velikih stranskih stekel so ?e zdavnaj mimo. Bolje, da te ob trku varuje kos oja?anega pleha, kakor pa velika steklena povr?ina. :)

 

Edit: fiat tipo in dacie so nizkocenovniki in nekako ne spadajo v isti ko?, kakor tudi ne audi a3 in ostali premijci.

Napisano

Avti so danes itak vsi dobri, Mazda 3 pa je ena redkih, ki odstopa po designu. Morda ?e renault megane (sicer ?e kar v letih), pa ?e to je vsaj meni v?e?en le kot karavan.

 

Ostalo je generi?no in tako zelo dolgo?asno: golf, astra, leon, kia ceed (proceed je izjema), hyundai i30, peugeot 308 (preve? wannabe nem?ki)... Citroen C4 je samo ?e kot SUV.

 

In ja, ?asi preglednih avtov, velikih stranskih stekel so ?e zdavnaj mimo. Bolje, da te ob trku varuje kos oja?anega pleha, kakor pa velika steklena povr?ina. :)

 

Edit: fiat tipo in dacie so nizkocenovniki in nekako ne spadajo v isti ko?, kakor tudi ne audi a3 in ostali premijci.

Ej pod tole se pa podpisem.... Preberem kar nekaj testov,clankov in mi je fascinantno kako opevajo in na drugi strani sqrcajo neke avte zaradi materialov v notranjosti (pa se vpra?am kolikokrat pa gremo s prsti trkati po armaturki), pa lega na cesti (Me prav zanima koliko bi nas/vas ob?utilo drasti?no razliko med vo?njo po omejitvi z razli?nimi avti , ob predpostavki,da so iste dimenzije in znamke gum), pa ne vem kaj ?e vse...

 

Zame je stvar ?isto preprosta; kupi kar ti je v?e?, kar ni glih zadnji ?rot (?eprav lahko se kvari tudi najbolj opevana ma?ina), kar cenovno odgovarja in to je to.

 

Meni golf in leon ne potegneta, 308 in megane tudi ne (pa bi Me ugodna cena premamila), i30 in ceed sta mi v?e? ,ampak ne vidim nekega razloga za nakup, Civic mi je noro vsec (ampak ni karavana) in na koncu bi lih corolla karavan bila v vrhu, ?e mi nebi bilo ?koda denarja za nekaj v ?emur pre?ivim zgolj nekaj malega casa na teden.

 

Kar ho?em povedati; razlike so manj?e kot marsikdo ?eli videti in v ve?ini primerov so te razlike zgolj stvar okusa...

Napisano

Kak?en se vam zdi Golf 8.generacije? Znotraj koliko sem videl na fotkah je kar futuristi?na zadeva, zunaj je bolj evolucija obstoje?ega modela. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.