Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

A pri obeh motorijih? 150KM in 184KM? Jaz sem skos mislil, da je ta 150 samo z eno, ki je nekje vmes med malo in veliko turbino, zato se ga ne da tudi tolk ?ipat kot mo?nej?i motor, ki ima malo turbino za ni?je obrate, veliko pa za vi?je. S tem so pa? pove?ali mo? in odpravili turbo luknjo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enaki turbini celo, tistih 25 konjev ve? je drugi SW. Zaradi kraj?ega menjalnika pa mo?nej?a ?e bolj butne. :)

 

Saj je konec koncev vseeno, vsakemu svoje. Jaz sem imel dva turbodizla, enega T bencinarja in kar nekaj atmosfercev in mi je z vidika dinami?ne vo?nje najljub?i bencinski atmosferec z dovolj konji. Drugo pa je cijazenje po gu?vi, tam je vseeno. Prikolice pa nikoli ne vle?em.

 

Tema pa res ni prava za to debato... over and out tukaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tema o mazdi 3 (2019) je postala bitka bencin vs. diezel  :vskalo:

 

Ne, ne, ni postala bitka bencin proti dizel. ker vsi vemo, da je dizel bolj?i... :P

 

Ravno mi je v slu?bi sodelavec polnil glavo, da so dizli v nekaterih mestih prepovedani in da so v izumiranju, ker so zelo veliki onesna?evalci in podobno in da bi meni bencinar ?isto dobro delal, ?e bi le poskusil... Potem pa, malo za sprostitev, pridem na forum pa... ... ...

... in marsikateri s ?rno dimno zaveso.

 

 

?e bi vzel bencinarja, tako starega kot so dizela?i s ?rno dimno zaveso, bi bila ta zavesa malo bolj siva...

 

?e pa gleda? sodobnega dizela?a, pa nima ?rne dimne zavese zadaj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi bencinar imel porabo 2lit.manj?o od dizla bi se zdajle pogovarjali kako je dizel slab?i, ker bi ve?ina imela bencinaja! Imam bencinarja in vem zakaj, tako tudi verjetno ve vsak od vas zakaj imate kaj in je brezveze debata kaj je bolj?e. Je pa zanimivo, se malo nasmeji?, ko vsak zagovarja svoje!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja js ?e neizmerno ?akam njegov input na tole :P

Mam pa nekaj za vas kar se tika obeh tem, ki jih trenutno obdelujemo tlele (M3 in mo? motorja):

https://www.carscoops.com/2019/10/touring-car-racing-gets-even-more-competitive-with-the-launch-of-the-mazda3-tcr/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko je tudi sodobnih dizlov, ki imajo crno dimno zaveso, ko pohodijo gas... predvsem zato, ker se DPFji raje odstranjujejo, kot pa popravljajo oz. menjajo, ko se zacnejo pojavljati problemi :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi bencinar imel porabo 2lit.manj?o od dizla bi se zdajle pogovarjali kako je dizel slab?i, ker bi ve?ina imela bencinaja! Imam bencinarja in vem zakaj, tako tudi verjetno ve vsak od vas zakaj imate kaj in je brezveze debata kaj je bolj?e. Je pa zanimivo, se malo nasmeji?, ko vsak zagovarja svoje!

?aki, da ?e jaz svoje LPG prihranke za?nem omenjati in kako sem zadovoljen s tem gorivom ?e 11 let ter v razli?nih vozilih. SIGAS d.o.o., pa te zadeve. :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?aki, da ?e jaz svoje LPG prihranke za?nem omenjati in kako sem zadovoljen s tem gorivom ?e 11 let ter v razli?nih vozilih. SIGAS d.o.o., pa te zadeve. :ouje:

 

 

 

Samo pri tebi je tako, da dokaj hitro menjas... zato je fino, ce se napises, koliko vozil je bilo v teh 11 letih :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9 na plinu, ?e sem pravilno se?tel :)

 

No, pa se vam opravi?ujem, ker to ni v skladu s temo. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej ima mazdin twinturbo uporabno obmo?je od 1000 do 5000? Mo?no dvomim. :)

Probaj pa bo? videl... vozi? ga lahko kot benzinarja, tudi v obrate gre rad in zvok tudi ni ?voh. Marsikdo, ki ga vozi? sploh ne porajta, da je dizel.

Pustimo prvo gen. mazdo 6, ki je bila do 1700 obratov kot kak benzinar, nato se ji je utrgalo, ko je prijela turbina, da te je zalepilo in te je izstrelilo po cesti.

Pri ta novi skyactiv dizelci tega ni v bistvu sploh ni turbo luknje in komot lahko vrti? ma?ino na 4 ali celo 5 jurjev in ne bo tulila v prazno.

Vpra?ajte Gelipterja, ko smo se najprej vozili v njegovi 165 konjski benzinarki nato v moji mazdi, kak?na razlika je.

Na pamet bi rekel, da je ve?jinpospe?ek v benzinarki a ni.Dizelca je trgala asfalt.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ja res jeee ..Alex samo ne moremo primerjat mojo Mazdo 165k.Atmosverc benzin.z Mazdo dizel turbo.razlika je o?itna v pospe?kih in itd...probali smo razliko med benzinarko in dizlom.

Test mazd.pluse in minuse pa itak vemo dizel in benzin..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pa je, ?isto fizikalno je... 140KM dizel gre pa? bolje kot 140KM bencinar. Vem ker sem vozil oba motorja v Mazdi 6 II.

 

Pa zakaj bi rabil dizla ?opat v obrate? Mislim od kod ta fora, ki jo ?e desetletja poslu?amo? Glej, da bo bolj plasti?no povedano in to ni ekstremna ampak ?isto tipi?na situacija. Pelje? se po regionalki za nekom, ki opazuje ro?ice, pa hrib?ke, pa srnice in ko?utke levo ter desno. Lahko da je kak Italijan (da malo razjezim forumske zagovornike zahodnih sosedov :hudicek:), lahko je kak Lojz s klobukom na glavi al pa priletna tetica z dioptrijo -13,75 na levem in barvno slepoto na desnem u?u in cilindri velikosti 5.0literskega V8 motorja. V glavnem, odlo?il si se, da oviro prehiti? ampak ti promet iz nasprotne smeri to ne omogo?a zlahka. Se pravi i??e? varno luknjo, da ?vigne? mimo.

 

?e si v dizlu se lepo spravi? v prestavo, ki ima najv?e navora in ponavadi pri 70km/h je to kar ?etrta. Motor ne rohni, ampak se vrti ravno tam nekje pri 2000 obratih, kjer je top navor. Ko se poka?e luknja samo stisne? po gasu. Turbina je ravno na pravih obratih, da turbo luknje ni in ko si mimo je hitrost okoli 100km/h, obrati pa verjetno nekje okoli 3000, kar je za dizla ?e vedno idealno.

 

Kaj pa ista zgodba z bencinarjem, ki ima najve?jo mo? in navor tam nekje med 5000 in 6000 obrati? ?e bo? to po?enjal pri 70km/h v ?etrti bo vse skupaj ena rev??ina. Torej mora? imeti nekje v tretji ali pa raje celo drugi prestavi pri cca 4500 obratih. Tako bo? nekaj sekund ali minut vozil v drugi, ma?ina bo tulila, da bo? lahko dejansko izkoristil tisti trenutek, brez da bi se ukvarjal oziroma zgubljal del?ke sekunde ?e s prestavljanjem) prehitel in imel na koncu pri 100km/h okoli 6500 obratov na obratomeru. Ne tudi avtomatika ti ne pomaga, ker kickdown in prestava ali dve navzdol rabi kar nekaj del?kov sekunde in v?asih jih ne pri?akuje? pa se nato marsikdo pokaka in ne prehiti.

 

Saj ni? ne re?em, z obema motorjema se da varno prehiteti ampak z dizlom to naredi? elegantno s slogom, z bencinarjem pa v stilu podivjanega mulca z rezgetajo?imi hormoni. Mal se hecem, da ne boste petrolheadi zdaj pokonci skakali, ampak samo sem hotel povedati, kaj ti navor omogo?a, ker pravi?, da navor ni glih pomemben.

Zelo dobro napisano in se povsem strinjam.

Je pa seveda odvisno tudi kje se vozi? in kako pogosto prehitevas.

 

Meni moja 1,6 110 konjska atmosferska ma?ina ,ki sem jo ?e dodatno zamoril z lpg, povsem zado??a.

 

Po mestu je dovolj posko?na, na AC lepo ohranja hitrost , itak me mine voziti hitreje od 150kmh zaradi narave vozila in manjka 6te prestave. ?e pa bi se vsak dan vozil npr na relaciji Ko?evje-ljubljana, bi pa mi verjetno zelo hitro doqrcilo, da moram vzeti dopust,da prehitim kamion... In ga pa? nebi ?el prehitevati..

 

Tudi ko sem slu?beni kombi z 190km z te?o 3400kg , zamenjal za 180konjskega z te?o 3800kg,mi je bila najprej muka, preprosto ga je treba gnati v obrate, ker s prestavljanjem spet preve? izgubi, iz nizkih vrtljajev pa nikamor ne potegne... Ampak na koncu koncev; pa? ?e tega zavedas in ne gre? prehitevati....

 

Najmo?nej?i avto, ki sem si ga lastil je bila lybra 2,4jtd z 130km in te?o dobrih 1300kg in ravno z njo sem najveckrat na knap prehiteval...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem ce je blo kje objavljeno, oz obstaja tema za to. Lahko admin ustvari/prelo?i...

 

Dirkalna m3 350km.

 

https://www.roadandtrack.com/motorsports/a29327564/2020-mazda-3-tcr-race-car-pictures-info-specs-hp-price/?src=socialflowFBRAT

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja js ?e neizmerno ?akam njegov input na tole :P

 

Mam pa nekaj za vas kar se tika obeh tem, ki jih trenutno obdelujemo tlele (M3 in mo? motorja):

https://www.carscoops.com/2019/10/touring-car-racing-gets-even-more-competitive-with-the-launch-of-the-mazda3-tcr/

 

brezveze da postam a ne, itq doben ne bere :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Parkrat videl novo trojko in mi nikakor ne potegne... Zadaj mi deluje "bajsasta" , spredaj mi tudi ni ok, iz boka pa tudi ?alost....

 

V tem razredu mi Civic ?e zmeraj zmaga (sploh Grand opcija)...

 

Ampak... Danes videl trojko limuzino.... Kako je pa to lep avto za znoret.... Sem samo stal in ob?udoval...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.