Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Nekaj me zanima ...novi x motorji bi mogli imet tudi kompresor ki bo deloval ko no rablo..tako je pisalo zdaj pa ne vidim tega podatka ???..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa pravijo SLO trgovci glede cene, koliko bo dopla?ila glede na G122? V Nem?iji je cca. 2.500 EUR pri podobni opremi, kar se zdi super deal. ?e se ne motim, je bilo med G120 in G165 pribli?no toliko razlike, pa je bilo manj razlike v mo?i motorji. Torej nova tehnologija "za ni? dopla?ila", sli?i se (pre)lepo. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj danes je na?eloma tako, da razliko v ceni prakti?no nosi le ?e oprema. Izdelava enega ali drugega motorja bistveno ni razlike v ceni.

 

Zato tudi prihajamo v obdobje, ko se majhni avtomobili ne bodo ve? prodajali, saj je ?e skoraj te?ko narediti avto, ki bi se prodajal pod ceno 10.000 EUR. Predvsem zato, ker zakonodaja zahteva cel kup asisten?nih varnostnih sistemov tako, da poceni mal?kov verjetno ne bo ve?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam z bossom . Cenovna razlika med avti ranga twingo, picanto,i10,panda, Up!, In Clio, Rio, i20, tipo, polo na drugi strani je pa? premajhna. S tem da so avti velikosti clia , vsaj pribli?no uporabni...

 

Saj Poglejmo; Opel ne proizvaja ve? Agile in Karla,ki sta bila pod Corso, tudi Adam gre ven,ce se ne motim. Ford nekaj probava z ka+, ki je bolj za azijski /indijski trg, seat Mii, ?koda citigo; kdaj smo ju nazadnje videli? Citroen c1, aygo in 107ka... Isto...

 

Edino Mali fancy smancy nisni modeli so popularni in so bolj sami sebi namen z dvigovanjem imidza lastnikom(500,mini, a1,smart- pa ?e tukaj je forfour ?el ven)...

 

Kupna mo? pa ni taka,da bi lahko imeli nov Mali avto zgolj za po mestu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zavij v kako ve?je evropsko mesto, vse je smart, panda, twingo. Potreba po prostoru in niti enega parkirnega. Mali avti so in bodo velik trg.

Mi imamo privilegij da imamo ladje kam ?e dati.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zavij v kako ve?je evropsko mesto, vse je smart, panda, twingo. Potreba po prostoru in niti enega parkirnega. Mali avti so in bodo velik trg.

Mi imamo privilegij da imamo ladje kam ?e dati.

Sem tudi to hotel napisati in se strinjam. Govorim za na? trg.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo razo?aran nad testom M3!

Oglejte si ?Mazda 3 2019 - Mv YouTubuaniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com?

Kaj mislite,kako se je odrezala? Lp

Pa dobr a ni lazje copy paste linka? :)

Pa ta test je ze priliman tukaj nekaj tednov nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

43. Stran, podatki so, sorry. Smo o njih debatiral, ampak ne vem zakaj mam v spominu da sem tudi video videl.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj pravite na te rezultate testa? Glede na star model trojke je tu tu, ampak po ?estih letih bi lahko naredili korak naprej, tako da po stabilnosti so jo prehiteli po levi,?eprav ima sloviti G ve.... Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem danes kot nadomestno vozilo v A Cosmos BTC dobil tanovo trojko... Mi je kar vsec, ceprav kot ze receno, je znotaj precej temna... pa od zunaj tudi, ker je crna :) ... Sicer sem se zaenkrat peljal le iz BTCja do Kranja... a se mi ni zdelo, da bi bil G122 motor podhranjen. Vozi se dobro, le sedenje je zelo nizko, ce ga primerjam z mojo CX-5 :) ...

 

IMG_2950_22AE4F13.jpg

 

IMG_7767_22AE3408.jpg

 

IMG_0667_22AE3436.jpg

 

Kar me moti, je plastika daljinca kljuca, ki deluje bolj ceneno... 

 

IMG_8572_22AE345F.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.