Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Najbr? je tako ja. Poanta motorja je, da je bencinar z nizkimi izpusti. Torej nima skodljivih plinov dizla, hkrati pa malo co2 izpustov zaradi nizke porabe bencina. Na NEDC testu mislim, da je imela M3 limuzina 96 co2 izpustov, po wltp okoli 120 (za davek stejejo NEDC vrednosti, cr se ne motim). Na ta na?in bojo lahko konkurirali na trgu v EU tudi po 2020-2021 ter verjetno drazili avte manj od konkurence. Z drugimi besedami - ce so zeleli, vsaj v Evropi, preziveti, so morali nekaj izumiti, pa tudi ce je razlika samo 15%. V ne vem kaksne hribe in polno nalozen avto, pa pa? z atmosferskim motorjem ne bos dosegel takega efekta kot z dizlom. Tough luck.

 

Za ljudi, ki menjajo 10 let ali ve? star avto, bo ta mo? verjetno ?isto zadosti. Sploh, ?e so navajeni atmosfercov z manj?o prostornino, ki so bili takrat ?e precej bolj popularni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej ne vem, kako je s tem 10000km, ampak ne bi ravno polagal karte na to trditev.

 

Avto se sicer pelje super duper tiho in predvsem premijsko. Ob?utek med vo?njo je kvaliteten in res dale? nad povpre?jem v tem razredu in pri tej ceni. Zdaj pa tisto najbolj bistveno  - motor. Po doma?e povedano, je bil ves hype okoli tega mo?no pretiran. Motor je spet tipa, da ga mora? pognat v vrtljaje, kjer rata glasen in ni? ve? premijski in mo?no dvomim, da bo ta motor v svojem ?ivljenju kaj dosti videl tistih 180KM, saj so spet na voljo le pri zelo visokih obratih. Mogo?e sem bil ?e pod vtisom 150KM dizla, ki sem ga vozil dva dni prej in razlika je kot dan in no?.

 

Ta motor ni niti malo podoben dieslom, edino ?e se bo res izkazal pri porabi. Vse ostalo je pa? klasi?en NA motor in verjetno ne dosti bolj?i, kot ?e bi remapal 122KM Skyactiv-G na 170-175KM.

 

V glavnem, da se vrnem na ob?utke - pritisk na gas pri recimo 3000-4000 obratih vrne neko anemi?nost in 2x sem se kar zalotil, da sem iskal rumeno lu?ko "checkengine" saj je ob?utek, kot bi motor padel v "limphome mode". Ok, malo pretiravam, ampak prav dosti pa ne, ker ko ?lovek sli?i 180KM pa? pri?akuje nekaj ve? ali pa vsaj nekaj takega kot recimo to po?ne 2.0 G motor v Miati, kjer proizvede 180KM.

 

Bom takole rekel, ve? ali manj bo ve?ini sicer kar v?e?, pa? tepe ga to, da smo verjetno pri?akovali precej preve? kot je realno mo?no. Poleg tega, je to nova tehnologija, ki je nepreverjena in ker ne ponuja ni? novega in ker bodo prvi kupci verjetno bolj testni zaj?ki si enostavno ne bi niti upal iti v nakup. Tako kot sem rekel je verjetno najbolje remapat 122KM, ki je namensko programsko tako zadu?en, da bi omogo?il iksu preboj med kupce.

Lepo napisano in tudi jaz mislim da so preve? obljubljali,problem je samo cena,?e bi bil 20k bi ga verjetno kar hvalili tako pa.....
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje ga je tukaj najbolj pihnil mimo mazdin marketing, mi je obljubljal nemogo?e in ljudje so preve? pri?akovali od tega revolucionarnega motorja.

Enako je z skayactiv dizli glede porabe. Ugotovili smo ?e, da se le-ta giblje v okvirih prej?njih 6-k(mk I in mk II).Neke revolucije se ne da narediti, stvari pa? malo izbolj?ajo in to zavijejo v bobasti?en paket.

?ez ?as bodo pri?le na plano ?e porodne te?ave motorja(kake okvare in vpoklic) in to je to.

Za povpre?nega voznika bo ta motor kar v redu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdin marketing ga piha ?e kar nekaj ?asa mimo a problem je v tem, da nikoli ne priznajo napake oziroma, da so jo sami zakuhali.

 

1.) Ne sme? stiskat in var?evat tako, da kupec nima ni? od tega. Recimo: Klasi?en prtlja?nik je najcenej?i za izdelavo, karavanski pa najdra?ji, 5 vratni pa nekje vmes. A kupec med klasiko in karavanom ne ob?uti razlike v ceni saj oba prodajajo za isti denar (kako se temu pravilno stre?e je lepo vidno pri Ford Mondeu). Drugi primer je softwarsko prilagajanje mo?i motorjev. Ni? ni narobe, ?e je to na voljo samo v vseh primerih gre za enak motor in enake konfiguracije, samo SW je druga?en. Kupec pa spet pla?uje 1000 in 1000 EUR-ov razlike za nekaj vrstic programske kode. Tretji primer. Zakaj hudi?a po eni strani fura? premijskost po drugi strani pa ne ponudi? recimo prezra?evanja zadaj v Mazdi 3. Tudi za dopla?ilo ne, ampak recimo azijski modeli pa to vseeno imajo. ?etrti primer: zakaj forsirat kombinacije motorja in menjalnika in ne dati kupcu mo?nost izbire.

2.) Ne ubijaj dolo?enih prepoznavnih modelov na ra?un drugih. SUV-i pa? niso nikoli tako uporabni kot enoprostorci. Pri Mazdi so ?li tako v ekstrem, da so s CX-5 ubili kar dve muhi in to Mazdo 5 ter poleg tega ?e 5-vratno razli?ico Mazde 6.

3.) Za renome znamke ponudi ustrezen motor. Najla?je in najceneje je da doda? ?e turbino. Ponudi kupcu mo?nost izbrati motor s 250KM in dobi? torej popoln premijski paket. Zraven pa ?e model s hybridnim pogonom in bo? uravnovesil paleto prakti?no za vse okuse.

4.) Samo malenkost bolj pametno na?rtovanje pa ne bo ni? padlo stran pri proporcih ampak bodo tudi v notranjosti modeli imeli bistveno bolj?i ob?utek. Mazda 3 in CX-30 ... skraj?aj havbo za 5cm in pove?aj medosje ?e za 5 pa dobi? 10cm ve? placa na zadnji klopi, kar bi pomenilo, da bi to bil idealen avto kompaktnega razreda in ?e vedno bi zgledal enako dobro tudi zunaj.

 

Vse to so malenkosti in ?e tega ne razumejo v marketingu pol je pa pa? problem. Ker neumne poteze za sabo nato v paniki potegnejo ?e ve? neumnih potez.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ti razmi?lja? z napa?nega konca, se pravi s strani uporabnika. Da je kupec kralj ki lahko izbira pomeni manj?i dobi?ek za kapitalista. Zakaj pa nebi bil raje kapitalist kralj, kupca pa ko j... Pa kaj nam je sedaj to tako te?ko padlo? Pa saj smo navajeni svin?enih ?asov ko ni bilo izbire.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..Boss @ dobro napisano.Zakaj?Mazda ne naredi anketo za kupce in upo?tevajo na?e mnenje.saj se mi vozimo v mazdah.jebemliga.

V Petek sem imel slu?.kombi FORD na servisu ..med ?akanjem sem probal novi FORD MONDEU.hibrit.motor benzin 2.0.190.k.avtomatik. menjalnik..se super vozi..menjalnik dela super .do 70 do 80 km.na uro deluje baterija.?e gre? ve? se vklopi motor..poraba 6.lit.soliden avto.udobje je ok..lepo potegne polna oprema z pop.30.tiso?.?.hitro..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..Boss @ dobro napisano.Zakaj?Mazda ne naredi anketo za kupce in upo?tevajo na?e mnenje.saj se mi vozimo v mazdah.jebemliga.

V Petek sem imel slu?.kombi FORD na servisu ..med ?akanjem sem probal novi FORD MONDEU.hibrit.motor benzin 2.0.190.k.avtomatik. menjalnik..se super vozi..menjalnik dela super .do 70 do 80 km.na uro deluje baterija.?e gre? ve? se vklopi motor..poraba 6.lit.soliden avto.udobje je ok..lepo potegne polna oprema z pop.30.tiso?.?.hitro..lp

Sem mu ?e jaz zadnji? prilimal link za Mondeo pa ga ne potegne :P  :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

@50keda - zanimivo mi je, da primerja? 1.5TSi motor s skyactive X in pi?e?, da sta dokaj primerljiva?? Ne glede na to, da je 1.5 podkrepljen s turbino??

 

 

Ja teden pred mazdo, se peljal T-Roc. Pa? primerljivo mi je blo, kar se ti?e odziva na pedal za plin in ob?utka, kolk lima/nelima na zic. Pa? dejstvo je, da se oba morata dret, da kaj nardita. Definitvno pa sem ugotovil, da noben od slednjih vrjetno ne bo zame ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdin marketing ga piha ?e kar nekaj ?asa mimo a problem je v tem, da nikoli ne priznajo napake oziroma, da so jo sami zakuhali.

 

1.) Ne sme? stiskat in var?evat tako, da kupec nima ni? od tega. Recimo: Klasi?en prtlja?nik je najcenej?i za izdelavo, karavanski pa najdra?ji, 5 vratni pa nekje vmes. A kupec med klasiko in karavanom ne ob?uti razlike v ceni saj oba prodajajo za isti denar (kako se temu pravilno stre?e je lepo vidno pri Ford Mondeu). Drugi primer je softwarsko prilagajanje mo?i motorjev. Ni? ni narobe, ?e je to na voljo samo v vseh primerih gre za enak motor in enake konfiguracije, samo SW je druga?en. Kupec pa spet pla?uje 1000 in 1000 EUR-ov razlike za nekaj vrstic programske kode. Tretji primer. Zakaj hudi?a po eni strani fura? premijskost po drugi strani pa ne ponudi? recimo prezra?evanja zadaj v Mazdi 3. Tudi za dopla?ilo ne, ampak recimo azijski modeli pa to vseeno imajo. ?etrti primer: zakaj forsirat kombinacije motorja in menjalnika in ne dati kupcu mo?nost izbire.

2.) Ne ubijaj dolo?enih prepoznavnih modelov na ra?un drugih. SUV-i pa? niso nikoli tako uporabni kot enoprostorci. Pri Mazdi so ?li tako v ekstrem, da so s CX-5 ubili kar dve muhi in to Mazdo 5 ter poleg tega ?e 5-vratno razli?ico Mazde 6.

3.) Za renome znamke ponudi ustrezen motor. Najla?je in najceneje je da doda? ?e turbino. Ponudi kupcu mo?nost izbrati motor s 250KM in dobi? torej popoln premijski paket. Zraven pa ?e model s hybridnim pogonom in bo? uravnovesil paleto prakti?no za vse okuse.

4.) Samo malenkost bolj pametno na?rtovanje pa ne bo ni? padlo stran pri proporcih ampak bodo tudi v notranjosti modeli imeli bistveno bolj?i ob?utek. Mazda 3 in CX-30 ... skraj?aj havbo za 5cm in pove?aj medosje ?e za 5 pa dobi? 10cm ve? placa na zadnji klopi, kar bi pomenilo, da bi to bil idealen avto kompaktnega razreda in ?e vedno bi zgledal enako dobro tudi zunaj.

 

Vse to so malenkosti in ?e tega ne razumejo v marketingu pol je pa pa? problem. Ker neumne poteze za sabo nato v paniki potegnejo ?e ve? neumnih potez.

Se ?isto strinjam s tabo,ampak.... Verjetno se jim jebe,ker se jim lahko...

 

To da mazda3 nima zra?nikov zadaj; koliko ljudi to moti?

 

Mazda 5 in 5vratna sestica... Ho?e? no?e?, suvi se prodajajo... Vem... Tudi jaz bi raje imel na izbiro uporabnej?e in cenej?e enoprostorce ala meriva namesto napihnjenih suvov (brez 4x4,torej je to qrac od qrca), ki ne ponujajo pol toliko uporabnosti na isti dol?ini...

 

Ampak tako pa? je . Povsod. Saj tudi telefona na tipke z navigacijo se ne da zlahka dobiti (preverjeno).

 

Mazda je firma. In firme delajo za zaslu?ek , ne za to, da bi zadovoljile tiso? razli?nih okusov.

 

Btw; kak?ne so ?tevilke prodaje Mazde napram recimo 5let nazaj? Globalno in pri nas.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e razo?aranja glede novih mazdinih bencinarjev... Saj pa a ni logi?no,da avto s turbino (sploh ?e je dizel) pa? bolje vle?e (predvsem iz nizkih vrtljajev) kot bencinar brez turbine?

 

Meni je to pri?akovano

 

Gre se bolj za to,da nekateri pa? rabijo/zelijo dizla (prikolica,poraba,filing turbine), nekateri smo pa pa? taki ,da se nam fu?ka za par dcl vi?jo porabo in pa? lagano kruzamo po cesti....

 

Edino fer se mi zdi,da mazdine bencinarje primerjamo z bencinarji brez turbine....

 

Ampak ... To je avtomobilisti?ni Forum, mi imamo radi avtomobile... Povpre?en uporabnik/uporabnica pa bo ?e zmeraj padel/padla na reklamo,lepe besede trgovca in se mu/ji (vsaj v salonu) sladko malo fu?ka pri katerih obratih je koliko navora...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja teden pred mazdo, se peljal T-Roc. Pa? primerljivo mi je blo, kar se ti?e odziva na pedal za plin in ob?utka, kolk lima/nelima na zic. Pa? dejstvo je, da se oba morata dret, da kaj nardita. Definitvno pa sem ugotovil, da noben od slednjih vrjetno ne bo zame ;)

 

Hehe, ima? isti dizelski problem kot jaz. Te?ko je it na manj saj v ?ivljenju se vedno pri?akuje, da ?lovek napreduje in ne nazaduje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te?ko je it na manj saj v ?ivljenju se vedno pri?akuje, da ?lovek napreduje in ne nazaduje.

 

S tem se strinjam .... TODA! Kaj je pri avtu napredovanje in nazadovanje je precej definicija posameznika (tako kot vse ostalo). Enim je zadnja stvar, to da avto lima, da mece asfalt ven, da ima 9sec do 100 km/h, da , ... 

 

Napredovanje je recimo, da bo voznja bolj udobnam, lazja, varnejsa. Ali pa da bo avto bolj prakticen ker bo bolj prostoren. Ali pa ravno obratno napredovanje, ker bo avto manjsi in bolj prakticen za po mestu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst se pa kr strinjam z Bossem. Avto kupi? predvsem s srcem, hkrati pa mora zadovoljiti dolo?ene potrebe. ?e mora? voziti kolo in ga no?e? pritrjevati, na?eloma ?eli? pet vrat. ?e ima? otroke in no?e?, da jim je slabo, potem so koristni prezra?evalniki zadaj in zadosti pregledna okna. Poleg tega ho?e?, da imajo prostor za noge, sploh z malo ve? sedalnega prostora zadaj. V M3 bi lahko vse skupaj dodali in bi bila morda 500 eur dra?ja. Ampak jaz bi za to 3x bolj resno razmi?ljal o liftbacku kot pa sedaj o trenutni razli?ici. Lahko se kupi tudi 6, ki je starej?i model, hkrati pa tudi cca 7.000 eur dra?ja.

 

S tem zgubijo ogromno kupcev, ki i??ejo 'optimalen' paket za sprejemljivo ceno. Med drugim, prodajne ?tevilke Mazde so v petih letih ?le navzdol, njihova cena delnice pa na eni najni?jih ravni, ?e ne najni?ji ravni od uvedbe skyactive motorjev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni ?isto res, na najni?ji to?ki je bila delnica ravno pred uvedbo SkyActive motorjev, ?e smo ?e pri tem.  Je pa res da zadnji 2 leti po?asi pada. Tako kot ?e pri kaki drugi znamki.

Prodajne ?tevilke pa tudi niso tako drasti?ne ampak je prodaja po 2015 nekje tam tam. 

 

Bi se pa seveda lahko te ?tevilke konkretno izbolj?ale ja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst se pa kr strinjam z Bossem. Avto kupi? predvsem s srcem, hkrati pa mora zadovoljiti dolo?ene potrebe. ?e mora? voziti kolo in ga no?e? pritrjevati, na?eloma ?eli? pet vrat. ?e ima? otroke in no?e?, da jim je slabo, potem so koristni prezra?evalniki zadaj in zadosti pregledna okna. Poleg tega ho?e?, da imajo prostor za noge, sploh z malo ve? sedalnega prostora zadaj. V M3 bi lahko vse skupaj dodali in bi bila morda 500 eur dra?ja. Ampak jaz bi za to 3x bolj resno razmi?ljal o liftbacku kot pa sedaj o trenutni razli?ici. Lahko se kupi tudi 6, ki je starej?i model, hkrati pa tudi cca 7.000 eur dra?ja.

 

S tem zgubijo ogromno kupcev, ki i??ejo 'optimalen' paket za sprejemljivo ceno. Med drugim, prodajne ?tevilke Mazde so v petih letih ?le navzdol, njihova cena delnice pa na eni najni?jih ravni, ?e ne najni?ji ravni od uvedbe skyactive motorjev.

Jaz se tudi strinjam z bossom,ampak sku?am razumeti politiko firme..

 

No,jaz recimo ne podpiram 500eur vi?je cene na ra?un ve?jih oken (vpra?anje tudi kako bi vse skupaj vizualno izpadlo) ter zra?nikov zadaj.

 

Pa? mazda3 ni mi?ljena kot dru?inski avto v prvi vrsti. To so jasno pokazali ?e s tem,da nikoli ni bilo karavana.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, saj ravno v tem je zgresena politika Mazde. Naredili bi jo malenkost bolj dru?insko in bi imeli ogromno potencialnih kupcev. Ljudje, ki kupujejo avtomobile, so odrasli in v ve? kot polovici primerov najbr? star?i. Ni ?udno, da je ?koda za?ela noro nara??ati po prodajnih ?tevilkah s Fabio in Octavio, ker ponujajo family re?itve za sprejemljiv budget.

 

Sej je res, da je M3 tudi hatchback in da so dodali ?e CX-30. Pri M3 ima? katastrofalen C stebri?ek, pri CX-30 ima? ene najogabnej?ih plasti?nih kolotekov, kar sem jih kdaj videl. Pa pri nobeni ?e vedno ni zadosti prostora in brez udobja v zadnji vrsti. ?e bo njihova family ponudba M6 karavan, bojo pa tenko piskali, ker preprosto teh prodajo vedno manj.

 

V resnici bi morali imeti ?e en model med trojko in ?estico, ki bi bil non suv Cx-5.

 

 

Pa ?e to, ponudili bi lahko malenkost ve? izbirnosti. Lahko bi dodali vsaj kombinacijo usnje/tkanina (in ne samo ali blago ali usnje), pa vzvratno kamero za dopla?ilo posebej. Vem, da so s tem stro?ki pri kombinacijah opreme pri WLTP testih, ampak vsaj par zadev bi bilo lahko izbirnih. Mislim, da npr. pri CX5 pa imajo izbirnost kamere ali ne. Pa, ?e bi malce pomislili na odrasle kupce star?e, bi lahko ponudili tudi stranske zadnje airbage. Raje imam te in preglednost iz vozila, kot c stebri?ek s polno kovine, kjer mora? potem uporabljati pomagala blindspota in podobno. Da ne omenjam prezracevalnikov zadaj, ki jih ponekod po svetu celo imajo v M3, v Evropi pa ne. Magari bi jih dodali kot izbirno mo?nost.

 

Psiholo?ko imajo ljudje preprosto raje ni?je izhodi??no ceno in nato dopla?ila za opremo, ki se jim zdi vredna. Jaz miljon pomagal na novi trojki sploh ne potrebujem ali celo no?em, pa bi jih vseeno moral vzeti v zakup pri ceni, ki je seveda zato toliko vi?ja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne omenimo idealnega dru?inskega vozila; Mazde 5, s fantasti?nimi drsnimi vrati, ki so ga ?e pred leti UKINILI. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, saj ravno v tem je zgresena politika Mazde. Naredili bi jo malenkost bolj dru?insko in bi imeli ogromno potencialnih kupcev. Ljudje, ki kupujejo avtomobile, so odrasli in v ve? kot polovici primerov najbr? star?i. Ni ?udno, da je ?koda za?ela noro nara??ati po prodajnih ?tevilkah s Fabio in Octavio, ker ponujajo family re?itve za sprejemljiv budget.

 

Sej je res, da je M3 tudi hatchback in da so dodali ?e CX-30. Pri M3 ima? katastrofalen C stebri?ek, pri CX-30 ima? ene najogabnej?ih plasti?nih kolotekov, kar sem jih kdaj videl. Pa pri nobeni ?e vedno ni zadosti prostora in brez udobja v zadnji vrsti. ?e bo njihova family ponudba M6 karavan, bojo pa tenko piskali, ker preprosto teh prodajo vedno manj.

 

V resnici bi morali imeti ?e en model med trojko in ?estico, ki bi bil non suv Cx-5.

 

 

Pa ?e to, ponudili bi lahko malenkost ve? izbirnosti. Lahko bi dodali vsaj kombinacijo usnje/tkanina (in ne samo ali blago ali usnje), pa vzvratno kamero za dopla?ilo posebej. Vem, da so s tem stro?ki pri kombinacijah opreme pri WLTP testih, ampak vsaj par zadev bi bilo lahko izbirnih. Mislim, da npr. pri CX5 pa imajo izbirnost kamere ali ne. Pa, ?e bi malce pomislili na odrasle kupce star?e, bi lahko ponudili tudi stranske zadnje airbage. Raje imam te in preglednost iz vozila, kot c stebri?ek s polno kovine, kjer mora? potem uporabljati pomagala blindspota in podobno. Da ne omenjam prezracevalnikov zadaj, ki jih ponekod po svetu celo imajo v M3, v Evropi pa ne. Magari bi jih dodali kot izbirno mo?nost.

 

Psiholo?ko imajo ljudje preprosto raje ni?je izhodi??no ceno in nato dopla?ila za opremo, ki se jim zdi vredna. Jaz miljon pomagal na novi trojki sploh ne potrebujem ali celo no?em, pa bi jih vseeno moral vzeti v zakup pri ceni, ki je seveda zato toliko vi?ja.

Jp,citroen je isti; zakaj za vraga ni c4ka nikoli bila karavan? S tem da Citroen niti nima ?elje biti Premium / vozniski avto... Pa je xsara break bila ?isto ok avto svoje ?ase.

 

Ok,oni so vsaj ostali pri berlingu in normalnem enoproatorcu na osnovi c4ke...

 

Jbg,saj je ?e tekla debata tu , da so popularni suvi spodnesli marsikatere uporabne a ne tako fancy avtomobile...

 

Zgleda raja to ho?e.

To je res, malce ve? izbirnosti ne bi ?kodilo. ?eprav, nam zaenkrat M6 odli?no slu?i kot dru?inski avto. Tudi kot vle?ni konj za vleko prikolice :)

Ja,ampak 6ka je za marsikoga financno nedosegljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prej?nja generacija mazde 3 je bila tudi v izvedbi emotion kjer je bila oprema na nivoju osnovne ?kode. A ker so teh prodali zelo malo, so se odlo?ili kot so se.

 

Emotion je na voljo ?e v mazdi 2 in CX-5, ki pri nas stane 25,490? v Nem?iji je pa 18,590. Pa jih verjetno ni? ne prodajo tak?njih. ?e bi jo por nas imeli po tak?nih cenah cca 19.000?, bi pa vrejetno tudi kak?na ?la, ker je le malo nad nivojem Dusterja pa dosti ve? avta.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.