Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Kaj pa?

 Kaj ma?e? Tla na dvori??u  :rolleyes:  :jupiii: ... Kaj vozi? samokolnico s peskom, da "popivna" nakapljano olje po dvori??u :D  :vesel:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, OK resno... kaj pridobi? s tem, da to gor paca?? Katera Mazda narejena v zadnjih 10 letih pa gnije spodaj. Moja je recim skos pod milim nebom (nimam niti nadstre?ka) in to ?e 11 let ter pri 270kkm pa je spodaj samo povr?inska rja. Nobena vrata niti pragovi niso nikjer rjasti.

 

Najbolj mi je pa sme?no, da nekdo kupui nov avto paca to sranje gor in nato avto v 5-6 letih proda naprej. Zakaj si tro?il denar za pacanje in luknanje avta? Za drugega kupca? Pri meni je bil nazadnje tako za??iten Jugo pa je vseeno zgnil in sem moral izrezat cel kup stvari pol sem se pa naveli?al popravljanja pa sem samo motor prodal, avto pa odlo?il na odpadu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, taka za??ita se dela na novem oz novej?em avtu, ?e ne je itak brez veze. Kaj ?e? pacat to gor na rjo. Avtomobili z vzhoda imajo tendenco, da potegnejo rjo nase. No, to tendenco imajo tudi nekateri nem?ki vozi, sploh ker se ?edalje bolj ?para.

 

To kar se vidi na zunaj je itak samo ?minka, blatnik ?e je rjav ne vpliva na karoserijsko trdnost recimo. Vpliva pa ?e se rja pojavi na vitalnih delih, ki niso o?em vidni. Pri 3 leta starem avtu silne panike tam sigurno ?e ni, ko je pa star recmo ne vem 6 ali 7 se pa to kaj hitro lahko raz?iri. 

 

Kako rjave so lahko Mazde itak vemo. Jaz sem gledal svojo in ja, je povr?inska. In ho?em da povr?inska tudi ostane. Kaj vse pa dajem na avto z mislijo na drugega kupca, se pa zaenkrat ne obremenjujem. Kaj vse folk daje na avto....pa so bolj brez vezne stvari.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za mazde od 2012 naprej te nima kaj preve? skrbeti glede rje. Povpr?inska rja na podvozju je pa? normalna za dele, ki niso iz ALU. Nem?ka nadvozila npr. golf 6, audi a3, a4 pa tudi letniki med 2010-2014 prav lepo rjavijo. Dvomim, da se v SLO uva?a vse te premium avte razbite iz njema?ke in slabo popravljene ali pa je problem splo?en. Bi rekel da slednje, ker tudi v Avstriji videvam enako, pa so vozila od prvih lastnikov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, meni ta za??ita od 2krone ne deluje ni? kaj posebnega.

Bolj?a mi je za??ita na bazi bitumna (bodeschutz) tako za??ito uporabljajo proizvajalci avtov ?e tovatni?ko vendar ne vsepovsod po podvozju.

Pa vrtanje v prage in nevem kam ?e je tudi bedarija, ?e so tiste luknje slabo nazaj zaprte in za??itene naredi? ve? ?kode...

Vsakemu pa svoje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Hmh, meni ta za??ita od 2krone ne deluje ni? kaj posebnega.

Bolj?a mi je za??ita na bazi bitumna (bodeschutz) tako za??ito uporabljajo proizvajalci avtov ?e tovatni?ko vendar ne vsepovsod po podvozju.

Pa vrtanje v prage in nevem kam ?e je tudi bedarija, ?e so tiste luknje slabo nazaj zaprte in za??itene naredi? ve? ?kode...

Vsakemu pa svoje.

Kar govori? je kar nekaj. Olje zleze povsod, tudi tam kjer bitumen ali vosek ne more.

 

Luknje so na notranjem delu vrat, tako da niso izpostavljene. Itak pa morajo luknje v pragu bit, da voda odteka...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

F2Dxrpt.jpg

 

 

Moja! : )


Evo, sem ?e ve? kot mesec dni lastnik nove Mazde 3 G122 (paketi so vsi razen luxury, torej usnja). Ve? kot zadovoljen. Nobenih problemov do zdaj.  Res je poseben ob?utek usest se vsak dan v en tak premijski avto. Po dizajnu i kvaliteti notranjosti je avto res v enem malo vi?jem razredu. Izgleda kot kak?en testni model novega Astona Martina in zaradi tega pogre?am malo ve? cuga, ko da? gas. Sicer, pospe?ek je vedno, vendar je linearen. To je eno tako uglajeno pospe?evanje. Pa?, se pozna, da ni turbine. Seveda, prestava ni?je in je ob?utek takoj bolj ?porten.

 

To je avto za ovinke. Recimo, vo?nja od Novega mesta do Metlike ?ez Gorjance je vozni?ka meditacija. Zvo?no izoliran, Bose zvo?niki v ozadju in avto kot na tirnicah v ovinkih.  Na takih relacijah se res pozna, da je avto nekaj ve?. Takega fajn ob?utka nisem imel v starem golfu ?estki. Na relaciji ?ez Gorjance sem z novo Mazdo imel porabo okrog 7.6 litrov. Trenutna poraba mi stoji na 10.5 litrov, ker se zadnje tedne le v slu?bo vozim in to skozi mesto, pa ?e na poti imam en hrib?ek kjer se vedno naredi majhna kolona. Tako, da sem s porabo kr zadovoljen. ?e se to ne bi skoz na forumih omenjalo, sploh ne bi opazil deaktivacije cilindrov. ?e res spremlja? in pri?akuje? potem to opazi?, vendar res komaj opazno (mogo?e so ?e kaj porihtali software za to zadnjo dostavo).

 

Plusi:

 

  • vozne lastnosti
  • kvaliteta notranjosti (uglajeni minimalizem, ki mal vle?e na kak?ne klasik avte iz 60ih)
  • infotainment (nisem si mislil, da bo tolk intuitiven in enostaven sistem, ki nima touchscreena. Hiter, odziven, vse najde? v sekundi s kole??kom. Pa ?e ekran ni popacan.)
  • videz (nisem vajen dobivati komplimente zaradi avta, tako mi je hecno, ko mi hvalijo videz avta. Prvi dan sem dobil ve? komplimentov za avto, kot pa zadnjih 15 let za svoje nem?ke avte. Pa ?e tole? To je avto, ki ga mora? v ?ivo videt in do?ivet. Na slikah je OK, ampak v ?ivo je to umetnina na kolesih.)
  • dobra poraba za benzinca
  • prtlja?nik (pri?akoval sem, da bo manj prostoren, ker je pa? manj?a litra?a kot pri golfu, vendar v realni uporabi ne ob?uti? razlike. Korekten prtlja?nik za hatchbacka. Pa odgovarja mi je, da je globok, kar pomeni da lahko tudi kak?no vi?jo stvar spravi? noter.)
  • ?gadgeti? in varnost (head-up projekcija je super zadeva, vzratna kamera je ?irokokotna in z odli?no resolucijo, kar pomeni, da res ni te?av z vzvratno vo?njo, 360 kamera pomeni, da bo? pred blokom vedno parkiral v piko znotraj ?rt, zvo?ni signali v primeru drugega vozila v mrtvem kotu su super in do zdaj so vedno pravilno reagirali).
  • do zdaj res ni nobenega problema. Upam, da tako ?e ostane.

 

Minusi:

  • Edino, kar mi je mote?e pri avtu je levi rob vozni?kega sede?a. Nekako mi je ta del sede?a pretrd in ga ?utim na riti oziroma na bedru. Zdaj je ?e bolj?e. ?ez par mesecev najbr? ne bo ve? problem. Pa? po kme?ko urejam zadevo. ?ez no? pu??am par te?kih enciklopedij na tem levem robu sede?a, da mi to mal poravna. Po?asi bo. Ima mogo?e tukaj kak?no pametno re?itev?
  • glede na agresiven ?portni videz je ?koda, ker ni mo?nej?ega sunka pri pospe?evanju.
  • Videz : ) (Namre?, avto res izstopa? do te mere, da nisi ve? anonimen. Ne more? ve? parkirati pred blok svoje ljubice in ra?unati na to, da ?ena ne bo izvedla. Nekdo te bo ?e prijavil. :) Prej?nji teden sem ga pri star?ih pred blokom pustil in mi je takoj nekdo zalimal na steklo, da je to parking le za stanovalce tega bloka. Ko sem imel golfa, noben ni te?il za ta parking. : ) )
  • Sicer, mene to ne moti, vendar mogo?e koga bo... je pa? dejstvo, da so drugi avti bolj prostorni. Mogo?e je to bolj ob?utek kot pa realnost, vendar temna streha in majhna zadnja okna dodatno ?utesnijo? avto. Po drugi strani vsakemu kupcu bi moralo biti jasno, da to ni avto za dru?ino s petimi otroci.  
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar govori? je kar nekaj. Olje zleze povsod, tudi tam kjer bitumen ali vosek ne more.

Luknje so na notranjem delu vrat, tako da niso izpostavljene. Itak pa morajo luknje v pragu bit, da voda odteka...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Eno so tovarni?ke luknje eno pa so izvrtane luknje. V pragih na?eloma ne rabi bit lukenj in joh tovarni?ko ponavadi ni, v vratih ja ker itak ste?e voda ob steklu skozi vrat. Plus tega olje ne nudi za??ite pred kamen?ki, ki ranijo plo?evino, bitumen za??iti. Bitumen ko ga ?prica? pride enako kot olje vsepovsod kjer ga pa? na?prica?.

Delam z avti ?e cca.15let in mam izku?nje s tem tudi s te?jimi terenskimi pogoji za avte, kjer se takoj vidi ?e je ranjena plo?evina, kako je za??iteno in kako napreduje rja pod temi pogoji.

Ne pravim da je za??ita z olji od 3krone slaba, menim pa da je bitumen bolj?a za??ita za manj denarja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bitumen sigurno ne ste?e kot olje. A ti kaplja po tleh bitumen, potem ?e 1 teden po za??iti??

V prag se zvrta zato da sploh pride v notranjost, kar seveda sicer ne bi ?lo. In ta notranjost je bolj va?na kot ?minka zunaj.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<p>

 

F2Dxrpt.jpg

 

 

Moja! : )

 

Evo, sem ?e ve? kot mesec dni lastnik nove Mazde 3 G122 (paketi so vsi razen luxury, torej usnja). Ve? kot zadovoljen. Nobenih problemov do zdaj. Res je poseben ob?utek usest se vsak dan v en tak premijski avto. Po dizajnu i kvaliteti notranjosti je avto res v enem malo vi?jem razredu. Izgleda kot kak?en testni model novega Astona Martina in zaradi tega pogre?am malo ve? cuga, ko da? gas. Sicer, pospe?ek je vedno, vendar je linearen. To je eno tako uglajeno pospe?evanje. Pa?, se pozna, da ni turbine. Seveda, prestava ni?je in je ob?utek takoj bolj ?porten.

 

To je avto za ovinke. Recimo, vo?nja od Novega mesta do Metlike ?ez Gorjance je vozni?ka meditacija. Zvo?no izoliran, Bose zvo?niki v ozadju in avto kot na tirnicah v ovinkih. Na takih relacijah se res pozna, da je avto nekaj ve?. Takega fajn ob?utka nisem imel v starem golfu ?estki. Na relaciji ?ez Gorjance sem z novo Mazdo imel porabo okrog 7.6 litrov. Trenutna poraba mi stoji na 10.5 litrov, ker se zadnje tedne le v slu?bo vozim in to skozi mesto, pa ?e na poti imam en hrib?ek kjer se vedno naredi majhna kolona. Tako, da sem s porabo kr zadovoljen. ?e se to ne bi skoz na forumih omenjalo, sploh ne bi opazil deaktivacije cilindrov. ?e res spremlja? in pri?akuje? potem to opazi?, vendar res komaj opazno (mogo?e so ?e kaj porihtali software za to zadnjo dostavo).

 

Plusi:

 

  • vozne lastnosti
  • kvaliteta notranjosti (uglajeni minimalizem, ki mal vle?e na kak?ne klasik avte iz 60ih)
  • videz (nisem vajen dobivati komplimente zaradi avta, tako mi je hecno, ko mi hvalijo videz avta. Prvi dan sem dobil ve? komplimentov za avto, kot pa zadnjih 15 let za svoje nem?ke avte. Pa ?e tole? To je avto, ki ga mora? v ?ivo videt in do?ivet. Na slikah je OK, ampak v ?ivo je to umetnina na kolesih.)
  • dobra poraba za benzinca
  • prtlja?nik (pri?akoval sem, da bo manj prostoren, ker je pa? manj?a litra?a kot pri golfu, vendar v realni uporabi ne ob?uti? razlike. Korekten prtlja?nik za hatchbacka. Pa odgovarja mi je, da je globok, kar pomeni da lahko tudi kak?no vi?jo stvar spravi? noter.)
  • ?gadgeti? in varnost (head-up projekcija je super zadeva, vzratna kamera je ?irokokotna in z odli?no resolucijo, kar pomeni, da res ni te?av z vzvratno vo?njo, 360 kamera pomeni, da bo? pred blokom vedno parkiral v piko znotraj ?rt, zvo?ni signali v primeru drugega vozila v mrtvem kotu su super in do zdaj so vedno pravilno reagirali).
  • do zdaj res ni nobenega problema. Upam, da tako ?e ostane.

Minusi:

  • Edino, kar mi je mote?e pri avtu je levi rob vozni?kega sede?a. Nekako mi je ta del sede?a pretrd in ga ?utim na riti oziroma na bedru. Zdaj je ?e bolj?e. ?ez par mesecev najbr? ne bo ve? problem. Pa? po kme?ko urejam zadevo. ?ez no? pu??am par te?kih enciklopedij na tem levem robu sede?a, da mi to mal poravna. Po?asi bo. Ima mogo?e tukaj kak?no pametno re?itev?
  • glede na agresiven ?portni videz je ?koda, ker ni mo?nej?ega sunka pri pospe?evanju.
  • Videz : ) (Namre?, avto res izstopa? do te mere, da nisi ve? anonimen. Ne more? ve? parkirati pred blok svoje ljubice in ra?unati na to, da ?ena ne bo izvedla. Nekdo te bo ?e prijavil. :) Prej?nji teden sem ga pri star?ih pred blokom pustil in mi je takoj nekdo zalimal na steklo, da je to parking le za stanovalce tega bloka. Ko sem imel golfa, noben ni te?il za ta parking. : ) )
  • Sicer, mene to ne moti, vendar mogo?e koga bo... je pa? dejstvo, da so drugi avti bolj prostorni. Mogo?e je to bolj ob?utek kot pa realnost, vendar temna streha in majhna zadnja okna dodatno ?utesnijo? avto. Po drugi strani vsakemu kupcu bi moralo biti jasno, da to ni avto za dru?ino s petimi otroci.
Vidim da si ful vesel zato ti privo??im veliko u?itkov v vo?nji in pa sre?nih kilometrov.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo za avto in predvsem barvo.Meni osebno je ta prava barva za 3-ko.Tako pride do izraza ?portnost in je vidna. Zato tudi komplimenti okolice. Z kako sivo barvo bi bil zlit z okolico in tri ?etrtine ljudi avta sploh ne bi opazilo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala fantje. ;)

 

Kaj se ti?e barve, jst sem nekako navijal glih za srebrno, ampak je gospodi?na Zagor rekla, da mora obvezno biti rde?a. In je imela prav. :D

Tudi pri moji rde?ki smo se nekako demokrati?no odlo?ili zanjo. Tudi meni ni ?al. Ljudje se ?e vedno ozirajo za mano.

Tudi pohvale ?e vedno de?ujejo, ?eprav jo vozim ?e kako leto.

Druga?e je meni oblika 3.ke zakon le premajhna je za moje potrebe.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj pol ce ti je premajhna? vazno da se ozirajo za tabo, takega avta pa le nima vsak kmet v vasi ... bos ze potrpel

Sej to je lepo, da si opazen.

Pa ?e krompirja ne rabi? vozit zadaj, ker to ni avto za tak namen.

To je avto za u?ivati v vo?nji v vsakem ovinku, vsakem kilometru brez da te je sram v ?em se vozi?.:) Ponosno se pelje? sjozi mesto.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.