Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

Pomaga, sm ?e nardil graf:

post-10697-0-55321900-1572267827_thumb.png

 

Kar je zanimov je, da ti tam pri 50 minutah pade PM_ACC nazaj dol na PM_ACC_DSD. Tega ?e pri men nisem vidu. Hkrati je tut lepo razvidno, da k ga bolj ti?i? od 40 do 70 minute, da se delci nekak ne nabirajo tako kot pr men. V zadnjem delui vo?nje so pa se spet nabiral, bom zdej vsako svojo vo?njo bele?u pa vidu, kako pa kaj.

 

?e ne bo pa? treba nardit enodnevni izlet v Se?ano :P Sam nevem ?e se bom spravu demontirat celo zadevo, pa da bi jim sam filter tja pelal, v?eri gledu manuale ... pa se bere dost grozno, cel izpuh dol dat = pol avta raznest xD.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to je it Cerkelj na Roglo. To da je acc vi?ji ponavadi ni, ne vem, zimske gume imam sedaj. Mogo?e je to fora. Dsd je tisti po katerem se acc zgleduje Oz se na njega synca. Tako v minus kot plus. ?e je Dsd nizek je vse OK. Problem je ko Dsd ne gre na 0,oz se hitro zvi?uje.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Spektr: ma? zaklenjeno datoteko, nimam pravic dol vla?t :P

 

Drga? pa moje dana?nja vrnitev domov:

post-10697-0-68952800-1572301175_thumb.png

 

Do 20:04 je bla sama mestna vo?nja, pol smo pa ?li ven iz naselja, tamle 20:12 se je za?ela obremenitev ...  pa ?e dale? od tega, da bi ga fejst ti?al ... no in kaj se zgodi, vrednosti strmoglavo nara??ajo, opa?am pa? da kak je mal ve?ja obremenitev, se kr za?ne akumulirat, dejansko prehitro. Pri tebi pa je komajda kaj rastlo :)

 

Me prav zanima na kolk bo naslednja regen po trenutnih podatkih na 120-130 takrat si ti ?e pod 1 gram lol :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sedaj je

 

https://drive.google.com/file/d/15nV3R6D-VS-akB51fj0o6PfuXT-tk2bF/view?usp=drivesdk

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

A ima? ti 2.2 motor? Kateri letnik?

 

Jq to?no tako je bilo pri moji.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ni?. Sem prodal. Tista punca se ?e veselo vozi dalje. Me pa ful zanima, zakaj je do tega pri?lo, ker sem se trudil delat po dpf pravilih. Varianta je da mi je egr naredil stalo, ker je bil ?isto zapacan. Ampak nisem siguren.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?aki ?aki, zakaj mam pa jst v glavi, da si pucal dpf pr strajnarju .... hm .. torej ma ?e zej vse zapacano :P Oh well ... men je najve?ji problem, ker mi je Se?ana odro?na ko hudi?, kolk se pa spomnem, pa postopek kr dolgo traja :D

No ne vem, stara pokvarjena turbina, kdo ve.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo sem pisal Strajnarju, malo za ?alo, malo za res.

 

Odgovor:

 

Pozdravljeni,
v enem dnevu ni mo?na izvedba celotnega posega.
V kolikor je mogo?e naj vam ga na servisu demontirajo nato mi lahko po?ljete
ali dostavite pa vam uredimo v istem dnevu.
Cena ?i??enja katalizator+filter:280 eur obnova z novim satovjem pa 450 eur

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap, nekaj takega sem od njih dobil tudi jaz.  Najraj bi ga sam dol vzel ... mogo?e si pa vr?em pod avto za praznike, da vsaj vidim zakaj se gre al je res tak hudo dol vzet ko v manualih pi?e al ne. Ni mi ga pa k nekem lokanem mehaniku pelat, da mi dol od?raufa ... nimam zaupanja :/

 

EDIT: Zopet gledal workshop manuale in pod haubo ... zadeva je pokon?no postavlena za ma?ino, tale na? dpf pa je vgrajen skupaj s katalizatorjem ... pa strajnar ve, da tole ni navadn dpf filtr? :) Ni? gremo se pelat, da vidim, kdaj bo regen :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa res me zanima ali je to problem pri Mazdi ali tudi pri drugih proizvajalcih?

 

O?e ima Mercedeza, 2015 letnik, 1.6 dizel pa ni imel nikoli problemov

 

Prej Ford C-Max, 1.6 dizel, 2012 letnik, tudi nikoli problemov z regeneracijami 

 

Prej isto Ford, Focus 1.8 tdci, nobenih problemov pa je bil kao "problemati?ni motor" karkoli ?e pa? to pomeni

 

Pa se ve?inoma vozi na kratke razdalje. Ali samo preve? berem razli?ne forume? :D in ?e bi bral od drugih znamk forume bi me isto skrbelo? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In potem se meni smejete, da ko se regeneracija pri?ne, ga peljem "na izlet" malo po obali. Ponavadi ga malo bolj pritisnem, da je ma?ina bolj topla. Nikoli ne ugasnem avta med regeneracijo.?e, ko, se bo prvi? pri?gala kaka lu?ka glede tega v mojem avtu, bo kon?al kariero.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Ne. Js za?enjam dvomit, da je to DPF.

 

Drga? pa problem pri prekinitvi regeneracije je samo dvigovanje olja, bo pa? drugi? zopet za?el, sj avto si zapomne, da ?e ni kon?al, tak da naslednji?, ko pri?ge? spet za?ne ;) Iz ?esar sledi, da bi bil problem s tem le v primeru, da bi res delal relacije 5-10 km, kjer se regeneracija nikoli nebi kon?ala. ?e pa se vam parkrat prekine pa? ne bo avto zanil? ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, sm pa delu prisilno pri Pelku. Drga? pa, js za?enjam dvomit, da je to DPF, ker da se v roku 20 sekund nabere 0,5 grama delcev, je ?udno, hkrati pa, ko se avto ogreva, pa delci "kao izgorevajo" torej padajo nazaj dol. Ne vem, ?e ne bom raj prej probal ?e kak EGR pucat.

 

Drga? pa problem pri prekinitvi regeneracije je samo dvigovanje olja, bo pa? drugi? zopet za?el, sj avto si zapomne, da ?e ni kon?al, tak da naslednji?, ko pri?ge? spet za?ne ;) Iz ?esar sledi, da bi bil problem s tem le v primeru, da bi res delal relacije 5-10 km, kjer se regeneracija nikoli nebi kon?ala. ?e pa se vam parkrat prekine pa? ne bo avto zanil? ;)

Seveda ne bo zaribal.Ampak se bo vednonznova za?ela regeneracija, kar ni dobro.Raje odpeljem tistih 10 dodatnih kilometrov po hitri cesti, nastavim e-loop in ko se regeneracija kon?a, secpojavi napis Ready. Takrat poraba pade, zamolklega glasa ni ve?.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In mater me jezi da proizvajalci ne dajo kak?ne lu?ke, da ve? da se regeneracija izvaja (vem da je avto bolj zamolkel, vi?ja poraba itd., sam kaj bi jih ko?tala ena lu?ka).

To smo se ?e jezili tu gor glede ene ledice za 50 cent, ki bi se enostavno pri?gala, ko bi pri?ela regeneracija. Med vo?njo pa to druga?e takoj opazi?, ko menja?. Ko dela regeneracijo ob menjavi v vi?jo brzino in dodajanju plina, avto malo "po?epne" in ne potegne takoj. To ti je znak za regen.Ko ob menjavi zopet normalno "prime" gas je kon?ana.

@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD

Takrat bomo posegli po drasti?ni metodi. :)

@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD

Kaj tvoja je pre face lift(pred 2016) ali FL?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?al sem, ker naj bi z FL to te?avo v glavnem odpravili. Vsaj tak odgovor sem dobil na servisu.

 

Ja in to v glavnem softwarsko ... no lani sem pa bil na vpoklicu, kjer so mi nalo?li zadnjo mazdo 6, torej po FL, zej pa vedi, kam pes taco moli ..

 

Pa? ho?em prit stvari do dna, da se bo vedlo, kaj in kako za ostale, ki jih to morebiti doleti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
    • Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade  Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?    https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
    • Ja, odsev od HUD-a na šipo. 
    • Za male ali za velike porcije. Če imaš enostaven sistem za prižiganje, potem to ni pomembno. Meni rata oglje ogret v žareče v dobrih 5 do 8 minutah, zato se tudi pozimi pri nas kadi na vrtu.   Res je. Oglje je edini pravi žar. Plin je isto kot ponev na štedilniku. Mogoče kakšno pivo več, ampak okus je isti.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.