Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Tole bo še zanimivo...👍

Ker je tudi zame popolnoma novo področje bom verjetno rabil Janez tvojo pomoč in ostalih, ko dobim stvar domov (ja, tega ne obvladam, da boste veseli 😊

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Pa saj te osnovne operacije in še kaj zraven ti že forscan podpira, tale mazda IDS pa ne vem če se dobi .

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Še boljša je forscan.

Kje se da to dobiti? A deluje tudi na telefonu? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Še boljša je forscan.

Ja Forscan je super, z njim lahko delaš vse kot na servisu, jaz sem si na M3 preprogramiral BCM da se same vklopijo luči, pa ključe lahko kodiraš.... ampak za logiranje vožnje ima pa malo butasto, ker ima nek svoj file ki ga lahko odpreš samo z Forscanom. V Excelu mi ne odpre, Torque log file pa lahko v Excelu odpreš. 

 

pred 3 urami je Janez007 napisal:

A ve kdo za kakšno, ki jo uporabljajo servisi, po možnosti Mazda servisi in se da dobiti na netu?

Pooblaščeni Mazda servis uporablja IDS software oz. zdaj na novejših MDARS, moraš pa imeti ustrezen obd vmesnik drugače Mazdin software ne dela. 

Mazda uporablja OBD vmesnik VCM2. 

 

 

pred 59 minutami je Alex napisal:

Kje se da to dobiti? A deluje tudi na telefonu? 

Forscan za pc je brezplačen. Forscan dobis tudi za telefone, v play market. Je pa za plačat neki drobiž. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Torque ima csv file. 

Forscan pa nevem kako končnico ima. Če odprem v Excelu log file mi pokaže podatke vse pomešano, medtem ko ta isti log lahko v Forscanu odprem in vidim podatke. 🤔

IMG_20210815_194413.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hja, za probat je, a nista tam dva taka senzorja oz. dva za potrebe  DPF en je ta ki ga omenjaš ti, potem je pa še en?

Napisano

Meni je isto crknil ta za povratni tlak - cel lightshow na armaturki, itak v limb mode

 

Začelo se je pa tako da je bilo slišati neko sikanje ko sem dal gas.

 

Ga je pa totalno stopilo, nova verzija pa je cela železna (pride cel kit)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.