Jump to content

Krajši interval regeneracije


Recommended Posts

Tudi meni bo naslednji teden mehanik ta senzor zamenjal z modificiranim, ker je originalni izdihnil

Poslano z mojega M2012K11AG z uporabo Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Uf, meni to s tem obd 2 nikakor ne gre. Sicer se je po mukah povezal s telefonom, a imam aikacijo  obd Autodoctor Light in razen hitrosti in temperature ne pokaže nič.🙄 Totalno neuporabno. Kaj naj naložim, kupim, da bo enostavno in da bo delalo, (snemalo) parametre motorja kot se šika? 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je Aless napisal:

Kot že večkrat napisano Torque Pro in Forscan😉

Katera od dveh je bolj pregledna, bolj za "začetnike", da ni preveč komplicirana? 

Obe sta plačljivi. Ali je Forscan lite prava? 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Vse te aplikacije za OBD so bolj take, da se je treba malo poglobit in niso ravno tipa "plug&play" ... in da bi takoj vse delalo, tako kot zelis ... 

 

https://forscan.org/download.html

 

 

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top - 916281.png
moje_mazde.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami je Alex napisal:

Katera od dveh je bolj pregledna, bolj za "začetnike", da ni preveč komplicirana? 

Obe sta plačljivi. Ali je Forscan lite prava? 🤔

FORScan Lite 1.5.11 for Android (Core 2.3.41) - avtor Alex.

 

In potem praviš, da si začetnik 🤣

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

pred 20 minutami je Janez007 napisal:

FORScan Lite 1.5.11 for Android (Core 2.3.41) - avtor Alex.

 

In potem praviš, da si začetnik 🤣

Se pravi, to je to? 

Ok. Kako se to plača glede nato, da nisem še kupoval takih aplikacij? 🤔

Glej, res, moja, aplikacija pa vas, sprašujem. 😄

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 59 minutami je Alex napisal:

Se pravi, to je to? 

Ok. Kako se to plača glede nato, da nisem še kupoval takih aplikacij? 🤔

Glej, res, moja, aplikacija pa vas, sprašujem. 😄

Samo podatke plačilne kartice rabiš, pa Google račun  ... govorim za Android telefon.

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tokrat je sprožilo regeneracijo prvič pri 175 km, za nazaj domov pa pri 255 km. 🤔 Nič jasno, kako to deluje, na kakem principu. Zakaj takšna razlika. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami je Alex napisal:

Tokrat je sprožilo regeneracijo prvič pri 175 km, za nazaj domov pa pri 255 km. 🤔 Nič jasno, kako to deluje, na kakem principu. Zakaj takšna razlika. 

Meni pa je počasi postaja jasno. Regeneracijo sprožata 2 parametra, ko se približata vrednosti 6g/L in ki se izračunavata neodvisno: DPF_GEN in PM_ACC_DSG. Regeneracijo sproži tisti, ki se prej približa vrednosti 6g/L.

 

Pri "zdravih" avtih sproža regeneracijo DPF_GEN, ki jo računalnik izračuna glede na porabljeno gorivo (več porabljenega goriva, sorazmerno več saj). Pri tem parametru se regeneracija izvede na cca 17 l porabljenega goriva. Na avtocesti je velik upor zraka, zato večja poraba in zato so intervali krajši.

 

Včasih pa izgorevanje v "bolanem" avtu ni popolno in zato z isto porabljeno količino goriva, kot pri zdravem avtu, avto generira veliko več saj. Zato računalnik istočasno ugotavlja zamašenost DPF še na drug način, in sicer z razliko tlaka na začetku in koncu DPF filtra. Bolj ko je filter zamašen, večja je razlika tlaka. Ker je razlika tlaka odvisna tudi ob trenutne porabe goriva, obratov in še česa, računalnik upošteva tudi to, ko izračunava parameter PM_ACC_DSG (enačba meni ni znana). PM_ACC_DSG se pri "bolanih" avtih hitreje približuje vrednosti 6, kot DPF_GEN, zato se regeneracija izvaja hitreje kot na 17l porabljenega goriva.

 

Če so regeneracije prepogoste (na primer vsakih 50 km), računalnik javi napako DPF filtra ..

 

Primer "zdravega" avta (regeneracijo sproži 17l porabljenega goriva):

slika.png.9bfadad06cb82a45ac1bc74d87b0ed71.png

 

Primer "bolanega" avta (regeneracijo sproži prevelika tlačna razlika DPF filtra😞

slika.png.d32503cd36bd9a4ef00f1e408b063c2d.png

Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Meni pa je počasi postaja jasno. Regeneracijo sprožata 2 parametra, ko se približata vrednosti 6g/L in ki se izračunavata neodvisno: DPF_GEN in PM_ACC_DSG. Regeneracijo sproži tisti, ki se prej približa vrednosti 6g/L.

 

Pri "zdravih" avtih sproža regeneracijo DPF_GEN, ki jo računalnik izračuna glede na porabljeno gorivo (več porabljenega goriva, sorazmerno več saj). Pri tem parametru se regeneracija izvede na cca 17 l porabljenega goriva. Na avtocesti je velik upor zraka, zato večja poraba in zato so intervali krajši.

 

Včasih pa izgorevanje v "bolanem" avtu ni popolno in zato z isto porabljeno količino goriva, kot pri zdravem avtu, avto generira veliko več saj. Zato računalnik istočasno ugotavlja zamašenost DPF še na drug način, in sicer z razliko tlaka na začetku in koncu DPF filtra. Bolj ko je filter zamašen, večja je razlika tlaka. Ker je razlika tlaka odvisna tudi ob trenutne porabe goriva, obratov in še česa, računalnik upošteva tudi to, ko izračunava parameter PM_ACC_DSG (enačba meni ni znana). PM_ACC_DSG se pri "bolanih" avtih hitreje približuje vrednosti 6, kot DPF_GEN, zato se regeneracija izvaja hitreje kot na 17l porabljenega goriva.

 

Če so regeneracije prepogoste (na primer vsakih 50 km), računalnik javi napako DPF filtra ..

 

Primer "zdravega" avta (regeneracijo sproži 17l porabljenega goriva):

slika.png.9bfadad06cb82a45ac1bc74d87b0ed71.png

 

Primer "bolanega" avta (regeneracijo sproži prevelika tlačna razlika DPF filtra😞

slika.png.d32503cd36bd9a4ef00f1e408b063c2d.png

Verjetno je res nekaj na temu. 

Nisem še nabavil aplikacije, da bi to pogledal pri mojem avtu. 🙄

Mi je pa čudno, ker sem šel za gor po italijanski strani po avtocesti, nazaj tudi po avtocesti, samo po naši strani. In obakrat je bila hitrost "primerna". 🤔 Poraba za gor povprečje 6,5l/100 za domov pa 6,2 l/100. Vseeno je prevelika razlika pri regeneracijah po moje. 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 35 minutami je Alex napisal:

Verjetno je res nekaj na temu. 

Nisem še nabavil aplikacije, da bi to pogledal pri mojem avtu. 🙄

Mi je pa čudno, ker sem šel za gor po italijanski strani po avtocesti, nazaj tudi po avtocesti, samo po naši strani. In obakrat je bila hitrost "primerna". 🤔 Poraba za gor povprečje 6,5l/100 za domov pa 6,2 l/100. Vseeno je prevelika razlika pri regeneracijah po moje. 🤔

Mogoče tudi je tudi tvoj avto vedno bolj "bolan". 😁 Verjetno pa da ne.

 

Veliko bo jasno iz podatkov. Upam, da ti bo le uspelo nabaviti aplikacijo v kakšnem mesecu ali dveh 😜 Tistih 6€ si verjetno že rezerviral za gostovanje tega foruma na zmogljivejšem strežniku in sedaj se mora spet nabrati ...

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Mogoče tudi je tudi tvoj avto vedno bolj "bolan". 😁 Verjetno pa da ne.

 

Veliko bo jasno iz podatkov. Upam, da ti bo le uspelo nabaviti aplikacijo v kakšnem mesecu ali dveh 😜 Tistih 6€ si verjetno že rezerviral za gostovanje tega foruma na zmogljivejšem strežniku in sedaj se mora spet nabrati ...

Nikakor mi ne uspe kupit te aplikacije. Vedno pride kaj vmes, da pozabim. Je pa tudi res, da ni tako poceni in moram kaj šoldov prihraniti. 🤔 

Po moje ni moja rdečka še nič "bolana", ker trenutno deluje vse, kot mora. Vsaj zdi se mi. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami je Alex napisal:

Nikakor mi ne uspe kupit te aplikacije. Vedno pride kaj vmes, da pozabim. Je pa tudi res, da ni tako poceni in moram kaj šoldov prihraniti. 🤔 

Po moje ni moja rdečka še nič "bolana", ker trenutno deluje vse, kot mora. Vsaj zdi se mi. 

Če imaš prenosnik je potem zate varianta Forscan za Windowse - je zastonj :) 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Če imaš prenosnik je potem zate varianta Forscan za Windowse - je zastonj :) 

Nimam. Ne rabim ne računalnika ne prenosnika. Potem bi cel dan visel na tem forumu. :aaaaa:

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

@Janez007 ja vse kar si napisal drži, to sva že pred letoma ugotavljala z @SpEkTr-om. Upam pa, da najdeš še kakšno korelacijo z ostalimi parametri v motorju, tako daleč se jaz nisem spuščal (ni bilo dovolj motivacije). Bi pa definitivno bilo fino imeti še "zdrav" vzorec od nekoga, ki je še čisto na začetku s kilometri.

Link to comment
Share on other sites

Evo, končno kupil to aplikacijo  Forscan za telefon. Sedaj je vse doma. Kaj sedaj? 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je Alex napisal:

Evo, končno kupil to aplikacijo  Forscan za telefon. Sedaj je vse doma. Kaj sedaj? 🤔

Alex niž lažjega, spariš vmesnik in telefon, poženeš aplikacijo, nastaviš parametre in gasa ;). Jaz recimo spremljam naslednje podatke (glej sliko). Predvsem me zanima regeneracija in pritisk olja. Ob koncu regeneracije običajno resetiram števec na avtu, ko se bližajo magični km pa ponovno poženem aplikacijo in skušam regeneracijo speljati v kosu do konca.

 

lp, Samo

fscan.png

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je samuel napisal:

Alex niž lažjega, spariš vmesnik in telefon, poženeš aplikacijo, nastaviš parametre in gasa ;). Jaz recimo spremljam naslednje podatke (glej sliko). Predvsem me zanima regeneracija in pritisk olja. Ob koncu regeneracije običajno resetiram števec na avtu, ko se bližajo magični km pa ponovno poženem aplikacijo in skušam regeneracijo speljati v kosu do konca.

 

lp, Samo

fscan.png

Super. 👍 Itak ponavadi vem, kdaj bo regeneracija, če je vse v redu(so izjeme, kjer se podaljša.) Gremo v akcijo. 

Edited by Alex

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 24 minutami je Alex napisal:

Super. 👍 Itak ponavadi vem, kdaj bo regeneracija, če je vse v redu(so izjeme, kjer se podaljša.) Gremo v akcijo. 

No jaz za razliko od tebe ne vem kdaj se izvaja, če ne bi imel vmesnika. Sicer se po zvoku in porabi da ugotoviti, ampak nekako sem se navadil na aplikacijo. Ena opcija je še istop, ampak tega imam itak permanentno izključenega .

Edited by samuel
Link to comment
Share on other sites

Tudi sam priznam, da kar težko sam zaznam, da se izvaja regeneracija. Pa sem kar občutljiv v avtu 😁
Načeloma delam podobno kot Samuel - torej pri približevanju magičnih kilometrov, zaženem aplikacijo, da poskusim dokončati regeneracijo. Čeprav priznam, da se mi to zdi to (vsaj) smešno, da sem suženj avtomobilu. Zanimivo, da sem pri Passatu lažje zaznal regeneracijo. Pa ne vem, zakaj. Mislim, da je razlog v tem, da je Mazda precej bolj robata/glasna/ropotajoča in se regeneracije zato ne opazi. Pri Passatu je motor občutno mirnejši in tišji, vozi s precej manj vrtljaji in zato sem tam lažje zaznal, ko se je povečal hrup.

Kakorkoli že, še eno vprašanje - sam uporabljam Torque in v njem ne najdem nekaterih podatkov. Recimo EOP (Engine Oil Pressure), ki je verjetno kar zanimiv podatek, če bi bilo kaj narobe v sistemu. Ali pa Battery SOC.
Ali teh (in drugih) podatkov v Torque ni možno prikazovati?

Link to comment
Share on other sites

pred 20 minutami je kacnje napisal:

Tudi sam priznam, da kar težko sam zaznam, da se izvaja regeneracija. Pa sem kar občutljiv v avtu 😁
Načeloma delam podobno kot Samuel - torej pri približevanju magičnih kilometrov, zaženem aplikacijo, da poskusim dokončati regeneracijo. Čeprav priznam, da se mi to zdi to (vsaj) smešno, da sem suženj avtomobilu. Zanimivo, da sem pri Passatu lažje zaznal regeneracijo. Pa ne vem, zakaj. Mislim, da je razlog v tem, da je Mazda precej bolj robata/glasna/ropotajoča in se regeneracije zato ne opazi. Pri Passatu je motor občutno mirnejši in tišji, vozi s precej manj vrtljaji in zato sem tam lažje zaznal, ko se je povečal hrup.

Kakorkoli že, še eno vprašanje - sam uporabljam Torque in v njem ne najdem nekaterih podatkov. Recimo EOP (Engine Oil Pressure), ki je verjetno kar zanimiv podatek, če bi bilo kaj narobe v sistemu. Ali pa Battery SOC.
Ali teh (in drugih) podatkov v Torque ni možno prikazovati?

Imaš en kup indicev, da, se regen. izvaja. 

1.Trenutna poraba naraste. 

2.Ko spustiš gas, se trenutna poraba ne vrne na 0 ampak prikaže nekje 0,2-0,3

3.Ko spustiš gas iz avpuhov globoko doni. 

4.Ko menjaš v višjo prestavo, motor za trenutek "počepne", ne zagrabi takoj. 

5.i-loop ne deluje(not ready) 

6. Ikonica motorja ( pri i- loop) ni obarvana modre barve. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.