Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pm_acc_dsd in pm_gen sta ve? ali manj poravnana. pm_acc pa se v?asih zni?a za 0,3 ko se vozim po ac konstantno, ob mo?nem pospe?evanju pa se zvi?uje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tako, malo za hec... o ?em vi to pi?ete oz o ?em je govora? Ker se mi zdi, da se pogovarjate o izstrelitvi raket??

 

 

Napisano

Haha, se mi res dozdeva da je oz. bo nekaj na injektorjih. Sedaj sem spet dodal par dcl antigrippante, in zadeva se je ?ude?no umirila. Bom vidle sedajle sem na polovici tanka, kako bo , ko bo tank vedno bolj prazen. proti koncu ga bom ?e malo vlil za ?i??enje.

 

Po eni strani ko zlo?i? puzzle je simpl, ?e ga injektorji mal biksajo se ve? dimi, ve? saj nastane, posledi?no se zapaca egr, in hitreje se polni DPF. Ko uredi? vzrok, se vse umiri.

 

Sem pa (seveda ?e je to res) malo razo?aran, da so pri 135 tiso? km injektorji ?e potrebni obnove. Majstr je zadnji? rekel, da imajo tile Denso injektorji res tako mala odstopanja, da je hitro problem. To mi je ?udno, kaj a pri konkurenci pa ni??

 

Zaenkrat bom re?eval z antigrippante pa da vidim. To je ?e najceneje.

 

Sicer pa tisti ki uporabljate powerbox, a je mo?no da se zaradi tega kaj prej injektorji zjebejo??

Napisano

A pa si kdaj opazil da sta vi?je od pm_gen?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pm_gen je v?asih edino manj kot pm_acc_dsd parkrat sem opazil da je bil 0,2. Druga?e sta pa ta dva dokaj poravnana.

Zna bit da te keri injektor zajebava, kake pa mas korekcijske vrednosti injektorjev??

Pri 135kkm ?e injektorji ne bi smeli imeti te?av.

Powerbox bi znal bolj obremenjevat injektorje ker jih recimo dalj ?asa pusti odprte.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja to s Powerboxom bi bilo vrednost mal preverit. Jaz sem lai?no mislil, da ?e je notri isti injektor kot ga ima 160konjska verzija oz 185, da bo pa? tudi ta pre?ivel z enim PBjem s katerim je mogo?e skupaj kaj vem slabih 150konjev , ali pa ?e celo manj.

 

Korekcijske vrednosti se mi zdijo ok, trenutno so okoli ni?le, edino eden ima -0,3 pomoje. Prej, brez aditiva je bila maksimalna korekcija -0.5.

Napisano

Ja glede PBoxa je pa? predvidevanje ker pbox la?e Ecuju o pravih vrednostih.

Za korekcijske vrednosti sem mislil na FI_LRN_01,02...

Mehanik na Mazdi mi je rekel da ?e je katera od teh vrednosti blizu ali ?ez -100 ali +100 je injektor fu?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem na?el parametre,stare 2,5 let. Zanimivo, vidi? pm_gen je bil 1.19, pm_acc_dsd je bil 0.15.

post-5237-0-19280300-1542014002_thumb.png

post-5237-0-28761400-1542014007_thumb.png

 

 

Zadnje ?ase je pri 1.19 vrednosti pm_gen, pm_acc_dsd ?e skoraj 3g/l.

 

post-5237-0-83343600-1542014012_thumb.png

 

 

Stanje injektorjev v tem ?asu se ni bistveno spremenilo. Mogo?e malenkost, zaradi tega ne bi rekel, da je taka drasti?na razlika na ostalih komponentah motorja.

Napisano

Bom videl, kaj bo tale 'test' z uporabi antigripanteja pokazal. ?e ne druga?e, bom to pa? dodajal. Saj sem ?e prej, na vsake toliko ?asa dodaj v tank tako ali tako :)

Napisano

Uf kak?ne probleme imate z dizli,raj?i nimam avta!Za en liter manj?e porabe potem pa dodatki in ?asa in skrbi itd. Kupte raj?i bencinarja.

Napisano

Ma, to je prvi problem v vseh teh letih. ?e lahko temu re?e? problem. Avto gre, dela vse tako kot prej (ok dima se ne vidi). Navadni smrtnik tega ne bi opazil...jaz pa? sem :-)

Napisano

IST ga ima

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ma meni se regeneracija sprozi pri 50%.. Zgleda da je nekej narobe.. Sploh ne pride do 100%. Pa regenerscija se je sprozla pri 160km. Spektr kako pa si ti resil problem?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pri 50% ?esa? Raj?i glej pid ki ka?e g/l. Potem to ?e lahko pretvoris. Pri 2.0 motorju je okoli 200km regeneracija. Tako da 160km je soliden rezultat.

 

Jaz sem zaenkrat re?il z dodajanjem antigrippantal. Pa? testiram.

 

Pol nj pa ?e kdo re?e da je antigrippante placebo

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ma meni se regeneracija sprozi pri 50%.. Zgleda da je nekej narobe.. Sploh ne pride do 100%. Pa regenerscija se je sprozla pri 160km. Spektr kako pa si ti resil problem?

 

To je normalno da se spro?i regeneracija pri  50%, ?e se dobr spomnim pri 75% se vklopi lu?ka za DPF za napako in je potrebno prisilno regeneracijo delat, pri 100% pa baje prisilna regeneracija ve? ni mo?na in je treba DPF zamenjat ali pa demontirat in druga?e o?istit.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kr ok interval

 

95ea42f82b54cc3d34cb9b4ae7f04e27.jpg

 

 

Zdej morm samo ?e pogruntat zakaj olje tako hitro naraste med regeneracijo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.