Skoči na vsebino

Adaptacija avtomatskega menjalnika


Priporočeno sporočilo

  • 11 mesecev kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo olje menjano, prvi občutki, menjuje kot po maslu (še vedno ne tako kot DSG ampak vseeno, ne trza več).

 

Je pa naredil popolno drenažo torej tudi s cevjo hladilnika in novo noter staro ven, ene 7l je zamenjal - me pa čudi k je reku da filter stane 70€. Ma dobro jst mu zaupam.

 

Sem pa povprašal če morm kej pazit je reku ti sam vozi - ma bom vseeno malo bolj nežen prvih 1000 km, čeprou me je že en voznik k je cincal in potem ostro zavil mal razpizdil da sm dal po gasu :D se bo treba brzdat.

 

Sam da sm zdej miren naslednjih 80k s tem menjalnikom to mi je najbolj pomembno :)

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prva prestava pri DSG je res groba,.. glih včeraj sem se peljal z Škodo RS

 

 

1 hour ago, Hixxy said:

Evo olje menjano, prvi občutki, menjuje kot po maslu (še vedno ne tako kot DSG ampak vseeno, ne trza več).

 

Je pa naredil popolno drenažo torej tudi s cevjo hladilnika in novo noter staro ven, ene 7l je zamenjal - me pa čudi k je reku da filter stane 70€. Ma dobro jst mu zaupam.

 

Sem pa povprašal če morm kej pazit je reku ti sam vozi - ma bom vseeno malo bolj nežen prvih 1000 km, čeprou me je že en voznik k je cincal in potem ostro zavil mal razpizdil da sm dal po gasu :D se bo treba brzdat.

 

Sam da sm zdej miren naslednjih 80k s tem menjalnikom to mi je najbolj pomembno :)

 

 

 

Filter je 17€ z tesnili vred :D

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler je delo kvalitetno narejeno in menjalnik šiba kot urca se ni za sekirat,.. jst še zmer cvikam tole narediti(vključno s filtrom) sedaj pri 150k km,.. so pa na forumu že delali to pri tej kilometrini brez problemov

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Čim prej to naredi ker bo počasi prepozno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Res je, js sm to naredu pri 180kkm pa je blo ze posteno crno olje not 🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

49 minutes ago, mazdaman said:

Čim prej to naredi ker bo počasi prepozno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Bom konec meseca imam servis,.. trenutno 150k km... z menjalnikom nobenih težav, upam da tudi po menjavi olja in filtra

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je TiEn napisal:

Bom konec meseca imam servis,.. trenutno 150k km... z menjalnikom nobenih težav, upam da tudi po menjavi olja in filtra

Naredi osvežitev ne spiranja, torej menjaj samo olje v karterju (4litre) . Za spiranje porabiš okoli 9-11litrov olja če hočeš vse sprat kot je treba ali pa okoli 7litrov s tim ekart metodo. Smo pa tudi ze menjavali pri 250000km je blo pa skoraj tak da smo olje s špohtlom ven strgali, sledile so se dve osvezitve in spiranje v razmahu 30000km in vse ok 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak, niso vsi avtomobili ameriški in nimajo karterja. :)

Pri američanu je to delo smešno hitro, cene ba še bolj smešno nizke. Ja, američan ima menjavo olja predvideno, ostali pa doživljenjsko...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

80% vseh ki sem jih servisiral ima karter. Dsg od vw ima nivojni tulec in filter na zgornji strani aisin ena serija ima nivojni cep in notranji filter do katerega nemores. Multitronik audi podoben sistem kot aisin ene serije. Drugace pa jatco, aisin novejsi, mercedes, zf, getrag, gm pa imajo karterje. Jih pa zdaj veliko vgrajuje dvojno olje in sicer v menjalniski mehanski del eno vrsta olja v krmilni del pa drugo olje. Tezave se pa ze pocasi pojavljajo in sicer mesanje olja. Sem imel ze dva dsg 7 od vw ki sta zmesala olje v zadnjem mesecu in pol, tak da se bo zacelo. Po izkusnjah je tiptronic z wandlerjem zakon, ni tako hiter, zgubi se nekaj moci ampak ob rednem vzdrzevanju je neunicljiv. Najvecje sranje je pa multitronik in pa vw dsg 7 0am oznaka s suho sklopko, ce bi ze mogo dsg bi vzel 6speed z mokro sklopko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, scania said:

Osvežitev je da olje spustiš iz karterja, odstraniš karter menjas filter in das not novo olje. Spiranje je isti zacetek s tem da na koncu se odklopis povratni vod in spiras po dva in dva litra starega olja.

Super, hvala za odgovor :) link za filter mi je že dal mislim da deyan tko da v akcijo konec meseca,.. mam cel seznamček ki sem ga porbal dol iz servis teme :D

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baje da "kuri olje" v Dju.

 

Jst navadno če vidim da je kratek semafor ne stavim v N, če pa padem na začetek rdeče oziroma vem da bom več časa čakal pa stavim v N.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.