Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin


323 BA

Priporočeno sporočilo

Ampak ?e nima? kaska in vozi? hitreje, je na?eloma ve? mo?nosti za nesre?o. :)

To je pa odvisno od voznika do voznika;jaz naredim na leto 100 000km s slu?benim in10-15000 s svojim pa v 30 ltih nisem imel niti enega karambola,potrkam na les ha ha ha.Sedaj pa zra?unaj koliko bi dal za kasko za svoj avto v30 letih?Minim.500 evrov na leto. Vozim pa dinami?no in 10% nad predpisano hitrostjo razen v mestu. Po AC pa v?asih.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsa ?ast, jaz si ?e zaradi parkiri??a ne predstavljam biti brez. Tudi sam ?e nisem imel zavarovalnega primera, da bi bil sam kriv. Polni kasko vzamem vedno, saj si ne predstavljam da v trenutku zgubim +-20k EUR. Zgodi se lahko vsakemu, trenutek neprevidnosti zado??a.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz delam 50k letno z avtom, 20k z motorjem - tudi tok tok ze ene 10 let brez vsega, a parkirisce za vsak avto 1x letno izkoristim :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaska nimam,imam pa divjad,svetlobna telesa in vse potnike dodatno,ampak to je cenovno zelo malo z vsemi popusti ki jih imam! Parking pa zaenkrat ni noben problem,imam pa? sre?o in upam da bo tako ?e naprej. Zoom zoom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In to te pride po moje vsaj 500?. Mene za drazji avto pride full kasko 700

Zanimivo da ob teh km nimas stekel....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bil sem odsoten do zdaj,zato ?ele zdaj pi?em na to temo. Za informacijo mene pride polni kasko pri Triglav z.485 evrov s popusti! Stekla+ svetila+divjad+vsi sopotniki me pa pride z vsemi mo?nimi popusti za aktualni avto 180 evro zaokro?eno na vzgor in to je to. Tisto veliko km imam z slu?benim avtom,ta pa tako ima kasko ker je na lizing,ampak nsre?e nobene razen menjava stekel od kamna. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

res je ... motor ima softwaresko omejen navor, ko dose?e dolo?ene obrate. Zato se ne zavrti do konca in temu posledi?no je tam samo 122KM - clever thinking Mazda.

 

Seveda pa ker se ne zavrti, rabi? dalj?e prestave, kot pri dizlu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Danes sem na avtocesti sre?al ena dva modela, eden z m3 in drugi z cx3, ki sta"drsala" 120/uro mogo?e ?e manj. Ta dva sta verjetno spadala v rubriko-imam benzinarja, ki pije 5 l /100km.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne Alex, zaradi zatikajo?ega se mazdinega menjalnika sta ravno menjala iz 2. v 3. Poizkusi to pri 120 km/h dizlom. :)

Ne verjamem, ker ?e bi ravno takrat menjala, bi se z lahkoto odpeljala mimo... a se nista, sta lepo lagano jadrala po avtocesti.:)...in en u? vedno na podatku o trenutni porabi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.