Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp...pri menjavi prvih zavornih plo??ic -orig.mazda pri poobl.mazda servisu .se pri zaviranju sli?i neprijetno cviljenje.zavor..to ko po?asi zaviram..to je 3tedne ..naredil 1000 km..res da ima zavorni disk majhen rob ..se morejo zavorne plo??.udelat in prilagodit z.disku..res pa je da na za?etku full cvilo pri zaviranju..zdaj manj..?e vedno cvili..me full moti....orig.plo??ice..mehke..bi moglo bit ok..na servisu so rekli da je vse ok..peljal drugi? na reklamacijo..da se more ?e malo udelat...koliko ?asa...jebemliga..kaj naredit..??? Druga?e dobro zavirajo zavore...lp

Napisano

Da jih nisi zapekel v kakem dezju.

 

Crni humor: namazi jih....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne nisem sem po?asi zaviral..1000km...da se udelajo..kaj obstaja kak?en spraj..grafitni...za to cviljenje...bolj?e po?akat ..da se prilagodijo zavor.plo??ice.Ali pa zamenjat ?e bolj mehke..Textar..?pol garancija..?..lp

Napisano

js sm jih menjal pred malo ve? kot mesecem dni, pa sem dal brembo plo??ice in mi tut cvili, ko se ?e skoraj ustavim in bremzo samo ?e rahlo ti??im... grozno mote?e res...

Napisano

Saj sem peljal drugi? na mazda servis.. Reklamacijo so rekli da je vse ok..da se morejo udela zaradi roba min.na zavornem disku...bom ?e po?akal ..itak Maja imam redni servis na mazda servisu. ...pa da vidimo kako bo.?e je avto v garanciji ?e pa? morejo bit gor orig zavorne plo??ice. ..so rekli..?e ne NE velja garancija .nisem ve? pameten....kaj delat.??..lp

Napisano

Predvidevam da so na poobla??enem zmontirali plo??ice kot je treba,...se pravi ?i??enje ?eljusti in mazanje vodil.

Zna bit da so pa? plo??ice v ku...?eprav original plo??ice+original diski ne bi smelo cvilit, ?e ?e bi moralo po 1000km nehat.

Moje izku?nje so npr.na M3 oem diski so z EBC plo??icami cvilile prvih 500km, so pa imele na plo??icah BreakIn Coating, ko se je ta znucal so bile zavore tiho celih 70kkm.

Jst bi jim peljal nazaj na servis naj porihtajo, ker nevem kolk ljudi bi kupilo nov avto s cvile?imi zavorami.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ej..Aless..bom upu?teval tvojo inf. zdaj ko imam redni servis Maja.naro?il naj preverijo ?e enkrat zavorne plo??ice plus to cviljenje..

Danes..sem naredil ?e 300km..plus oprav avto in celotni zavorni sistem te zavor.plo??ice plus diske -feltne...glej do doma je blo bolj?e..pri zaviranje je cviljenje skoraj nehalo..mislim da je rablo ve? km...da se udela..je pa res manj zavornega praha na feltni kot prej ob menjavi...alora se te nove orig.mazda plo??ice tr?e od prej...pa kak?ne so te mazda orig.plo??ice..??? jebemliga

Rekli so da Mazda daje gor mehkej?e zavorne plo??ice..koga oni..jeb..bomo vidli kako bo do servisa..lp

Napisano

Zavore so res ve?ni problem mazd o?itno. Meni pri 2,5 leta starem avtu tresejo ob agresivem zaviranju (recimo iz 140 na 100). Prej?nji lastnik jih je dal menjati komplet zadaj pod garancijo, ker mu je prijela ro?na in se je na eni strani pregrel disk in posledi?no je treslo pri zaviranju - pri 30k kilometrih. Sedaj pri 50k ponovno trese, stavim na sprednje. Diski sicer izgledajo kot novi, prej?nji lastnik se je po?asi vozil po AC in hitri cesti s povpre?no porabo 5,9. Potem se ve, koliko je uporabljal zavore, o?itno ni?.

Napisano

Jst zaenkrat nisem imel problemov z Mazdinimi zavorami, jih pa vsako leto spomladi ko montiram letne gume, razderem zavore, jih o?istim in nama?em.

Drga? pa glede pregretja zavor in zvitih diskov, pa je re?itev monta?a MPS zavor ali Brembo od EVOta, originalne so pa? namenjene normalni vo?ji (manj dinami?ni).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

 originalne so pa? namenjene normalni vo?ji (manj dinami?ni).

Domnevam da to pomeni: Nemoj taknut bremzu ni slu?ajno.

 

Dajte no dajte, kak?na dinami?na vo?nja. pogovarjata se kot da bi vsi tekmovali v vrcju. 

 

Bremza mora brez problema zdr?at zaviranje 1.5 tone te?kega avta s poltone te?ko prikolico brez naletne zavore po dalj?em klancu navzdol. To je dinami?na vo?nja.

?e pa nova bremza po nekaj deset km  s praznim avtom penzionisti?ne vo?nje za?ne opletat, potem je samo za v kanto.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To?no tako zato pa NE KUPUJTE original bremz, ker niti podrazno niso poceni. Za ta denar raje kupite ATE, TRW, TEXTAR itd. in vam bo denar se za kosilo ostal :). Tudi jaz vsako spomlad med menjavo pnevmatik preventivno namazem vodila. To se nebi smelo dogajati... sploh pa ne pri novem avtu. Meni se se nikoli v zivljenju ni disk prekuril pa sem z njemu zvozil tudi 150k km. Je pa res, da nikoli ni bil OEM.

Napisano

Domnevam da to pomeni: Nemoj taknut bremzu ni slu?ajno.

 

Dajte no dajte, kak?na dinami?na vo?nja. pogovarjata se kot da bi vsi tekmovali v vrcju. 

 

Bremza mora brez problema zdr?at zaviranje 1.5 tone te?kega avta s poltone te?ko prikolico brez naletne zavore po dalj?em klancu navzdol. To je dinami?na vo?nja.

?e pa nova bremza po nekaj deset km  s praznim avtom penzionisti?ne vo?nje za?ne opletat, potem je samo za v kanto.  

 

Se strinjam original bi moral dr?at tudi malo bolj dinami?no vo?njo, vendar so pri Mazdi ?parali in posledi?no so zavore kakr?ne so.

Druga ne pomaga kot te?it na servisu dokler je v garanciji naj menjajo, po izteku garancije pa upgradad zavore! Jst sem zelo zadovoljen z MPS zavorami :jupiii:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ej...se strinjam..?e je Mazdurina v garanciji kot sem napisal zahtevaji ORIGINAL zavorne plo??ice ter vse ostalo..so ?e imeli slabe izku?nje z neorig.deli..cela jeba...take inf..sem dobil na na?em mazda servis kp..bom po?akal..do servisa Maja.ce ne bom te?il dokler se ne porihta..saj je Garancija.

Ps.kak?ne so to zavore PMS?

mora? menjat zavororne cilindre plus z.plo??ice...cenovno drago..lp

Napisano

Hahaha, ni PMS, to majo na?e ?ene :)

Zavore so od Mazde MPS.

Mora? pa menjat zavorne ?eljusti, ve?je diske in plo??ice, v nekaterih primerih tudi zavorne cevi, pri meni ni bilo potrebno.

Cenovno pa so mal dra?je, ?e dobi? ugodnl rabljene ?eljusti, te pride skor isto kot ?e pri poobla??encu menja? oem zavore.

Cenovnono najbolj?a varianta pa so Bremboti od Evota, jst bi jih takrat dobil ceneje kot od Mps. Vendar bi bil pri moji M6 GH problem z ETjem plati??.

Bremboti rabijo malo ve? prostora med plati??em in pestom, zato bi moral ET plati?? biti ccaET38, kar pa na M6gh potegne za sabo ?irjenje blatnikov...

Pri CX5 bi znalo pasat brez dodatnih predelav, ker ima malo ve? prostora v blatnikih.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Gelipter, a bo? nadgradil bremze z brembo komponentami?Pol gre? lahko na reli. Resnici na ljubo,ne vozi? glih za porabo 5,9,ne? :).

Potem bi lahko konkretno bremzal.

 

 

Napisano

Ej...se opravi?ujem za kratico..gu?va ..he he

Upam da porihtam v garanciji

Hvala za inf...lp

Napisano

Tudi jaz bom vsekakor poro?al, kako se bo iz?lo. V?eraj na polno bremzal iz 130 na 70 po klancu navzdol... saj zavore res odli?no primejo, a konkretno tresejo. Za foro sem ?el z moment klju?em preverjati, ?e so vijaki plati?? sploh dobro zategnjeni in so seveda bili.

Napisano

Ima? kak link do brembo Evo zavor

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.