Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Imam vpra?anje glede zadnjih zavor na Mazdi 3, 2016 G120, prevo?enih 75000km. Ob menjavi gum sem preveril ?e stanje zavor. Prednje plo??ice sem menjal pred cca. pol leta in so OK.

Zadnjih ?e nisem menjal in so zelo neenakomerno obrabljene. Na obeh straneh je zunanja plo??ica povsem obrabljena (do kovine), notranja pa je ?e skoraj kot nova. Na eni strani se poznajo ?e po?kodbe na disku.

Je to opazil ?e kdo drug?

 

?e slike

 

ravno prej?ni teden sem menjal zadnje plo??ice na svoji mazdi 3 z istim problemom pa imam letnik 2015 in prevo?enih 66000km. Zgleda imajo res skoraj vse te te?ave :ne vem:

Napisano

Men pa rahlo cvilijo in je postalo kr precej nadle?no, sicer ?e nisem ugotovil ali prednje ali zadnje...pozna kdo re?itev ali bi bila potrebna menjava plo??ic ?eprav so stare le leto in pol. Ali pa je mo?no, da mi cvilijo diski?

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano
pred 21 minutami je Gregster napisal:

No vglavnem. Med korono se praktično nisem nič vozil in zavore ne cvilijo več👌

Mal razdret pa spihat pa zna bit že bolš. :)

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Da kr tole temo ponucam.

Sam imam mazdo 3 2015.

Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.

Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.

Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.

Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.

Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

 

Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.

Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?

 

Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.

 

Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.

Napisano
pred 32 minutami je Steinkauz napisal:

Da kr tole temo ponucam.

Sam imam mazdo 3 2015.

Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.

Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.

Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.

Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.

Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

 

Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.

Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?

 

Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.

 

Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.

WTF? :blink: kaj so bile bremze z lipovega lesa narejene? 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Steinkauz napisal:

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

Hmmmm, za razliko niso krive izrabljene ploščice ali valoviti diski, to more bit krivda na čeljusti ali pa abs/esp enoti.

Napisano

Krive so celjusti. Mazda ima to narejeno katastrofalno. Tudi z aftermarket celjusti bos imel probleme. Ker celjust oz. cilinder steka posledicno zjebe tudi ploscice oz. diske.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Men pa pri zaviranju avto nekoliko trese pa imam nove vse diske in ploscice. Enako je bilo preden sem menjal zavore in tudi pri prejsnji M6. A to so tud celjusti krive al kaj je fora.

Napisano

Kolko je to novo?

 

Večina nas govori o valovitih diskih (warp). To se zgodi lahko ko vroč disk zapelješ v lužo.

Sem pa enkrat enga mojstra zasledil, ki je trdil, da je to larifari in da je to samo slab tovarniški material.

 

Žal v tovarnah več material ne odleži, da bi se silnice v jeklu poravnale. Tak material se potem hitreje zvije.

 

Na 175/65R14 sem čutil pri spustu iz brega, cukasto bremzanje. Ne znam razložit.

Na letnih 195/45R16 pa je volan treslo. To sem tako uspel ponovit, da sem na 90 kh/h prišel in krepko stisnil, še vedno pa majn kot abs. Pri nižjih hitrostih, je ta močan pojemek prehitro izginil, da bi lahko pošteno diagnosticiral.

 

Po menjavi pakn in doskov spredaj je pa 7 let mir.

 

Da se vrnem nazaj. Lahko so tudi novi diski problematični.

Sem pa nazadnjr slišal, da so enmu diske menjali na reklamacijo, na koncu pa je bilo nekaj drugega na podvozju zanič. Se ne spomnim več kaj.

Napisano

Ja, js mam m3 pa mi po petih letih zavore štimajo v nulo.Sem menjal samo prednje ploščice, ker so že piskale. Upam, da tako ostane.👍

Napisano

Meni v 13. letih od kar vozim mazdo niso zavore nikoli tresle. Pa so pri hisi tri mazde. Sem pa na vseh ze zamenjal sigurno po 3 pare celjusti, ker pac zastekajo...

Napisano
pred 14 urami je ignacij napisal:

Pa ni mi jasno, zadnjih 15let se nisem imel zavor da ne bi tresle, na vseh mazdah. Nazadnje mi ni treslo na golfu 3.

Jaz imam enake izkušnje. Najslabša stvar na Mazdah so zavore. Tudi meni so še pri vsaki tresle, zamenjam komplet vse, zdrži mogoče 20k km.

 

Pa sem v življenju dlje časa vozil že skoraj 10 avtov. Težave z zavorami pa samo pri Japoncih, npr. na Hondi Accord sem moral zadnje zavore menjati na 40k km, prednje na 60k km.

 

So pač poddimenzionirane. Za penzioniste in mestno vožnjo so menda okej ...

Napisano

Jaz sem na 6-tki prve generacije imel nekaj težav po cca 60-80.000 KM pri Cx5 AT teh težav ni


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
On 6/10/2023 at 10:29 AM, Steinkauz said:

Da kr tole temo ponucam.

Sam imam mazdo 3 2015.

Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.

Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.

Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.

Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.

Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

 

Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.

Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?

 

Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.

 

Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.

 

Da kar tukaj nadaljujem.

 

Torej sem imel 120kkm servis in sem peljal k Pelkotu in rekel, da je leva zadnja čeljust fuč (da niti za obnovit ni). Kot rečeno mi jo je Košir obnovil 2 leti nazaj, očitno bi bilo bolje, če bi takrat menjal...

Diski so na srečo še ok, moram pa zadnje ploščice menjat.

 

Sedaj pa ne vem katero čeljust moram vzeti. Imam mehansko ročno zavoro.

WWW.AUTODOC.SI

 

Napisano

Še moje izkušnje zadnjih zavor na Mazdi 3 2016.

Lansko leto zašteka zadnja leva čeljust: na avtocesti opozorilo za neenakomeren tlak v pnevmatikah, ustavim na bencinski, platišče vroče in iz zavore se je malo kadilo.

Pelko zamenja čeljust z obnovljeno in na mojo željo zamenjamo še desno + nove diske in pakne, torej na zadnji osi vse komplet novo/obnovljeno.

Letos mi ponovno zašteka zadnja leva čeljust. Peljem do Koširja, mi jo obnovi in zaenkrat brez problema deluje.

Pove še, da se mi bo verjetno spet ponovilo, ker so bile obnovljene speskane, pri tem pa se malenkost spremenijo dimezije in nova tesnila ne nalegajo kot tovarniško.
Priporoča, da ko mi naslednjič zašteka, naj kupim na spletu nove čeljusti od Budweg, pripeljem do njega da zmonitra in nato naj bi bil mir.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Saj te čeljusti so v glavnem vse obnovljene.Budweg tudi malo preveč nabija cene, 400 eur za obnovljeno. 300 eur pa je nova original

Popravljeno od Brane
  • Všeč 3
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Akumulator je že star 5 let, samo sem danes meril napetost, pa lepo drži 12.3 ob kontaktu in ob prižganem avtu 14.2 kar naj bi bilo ok.
    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
    • 225/45/17 91w 2023 letnik Bile so na Toyota Corolla, sedaj smo kupili celoletne     cena in dodatne info po dogovoru
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.