Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem se na za?etku oziral zdaj pa ne ve? toliko. Doskrat ugasnem avto med regeneracijo pa pustim, da se mi nasledni? regenaracija opravi do konca.  Nobenih te?av.

Obrati niso va?ni med regeneracijo,.. ?e pa? po?asneje vo?i? bo dlje ?asa trajala,.. sem mi je tudi ?e izvedla v mestu ob po?asni vo?nji.
 
Regeneracije so nekjem izvajajo po 200-250km vsaj pri 2014 letniku

Regeneracija se izvede ko je motor dovol segret, prej ne.

Ne more? spro?it sam.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jaz to kontroliram tako, da si nastavim na B ?tevcu kilometrov na nulo, ko je konec regeneracije. Po pribli?no 220-250 kilometrih se bo izvajala ponovno, tako da vem, da je ?as za novo regeneracijo. Pri mojem avtu traja nekje 12 km normalne vo?nje.?e opazim, da se pravkar izvaja pa? ne ugasnem avta ampak se lepo odpeljem en giro(krog) po hitri cesti in po?akam, da se regeneracija kon?a.Lepo poslu?am malo heavy metal in u?ivan. Zdej, ?e sem na avtocesti in grem tankat ali se ustavim, ugasnem avto in se, ko speljem, regeneracija nadaljuje. ?e bi pa to po?el v mestu in ugasnil avto, pa se peljal en kilometer, pa ugasnil avto, pa zopet en kilometer je to strup. Nivo olja bi se dvignil, ker bi vsakokrat neizgorela nafta kon?ala v olju. Posledi?no je olje vedno slab?e kvalitete(itak je dextelia olje ?e v osnovi bolj bogo, z temi dodatki nafte pa postane bla?ena vodica).Zna se zgodit, da mora? zamenjati olje ?e po pol leta ali 10000 km, mo?no tudi prej.

Po FL teh te?av ni ve? zaznati in ni problemov z dvigom.

 

 

Napisano

?ist odvisno traja (ko deluje ieloop ne deluje in poraba se pove?a, po tem lahko vidi?), jst sploh ne kompliciram ve? glede teh generacij pa lep?e spim XD

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

?e nekaj o tej nesre?ni regeneraciji...mazda 6 2013,2.2. dizel; pa nakupu se je pojavila napaka visok nivo olja; zamenjava na pooblascenem servisu,debata z serviserjem,prebiranje foruma in guglanje...pa resitev vmesnik in kontrola preko telefona,regeneracija nekje na 250-270 km, DPF je takrat na 62%,traja nekje 15 km voznje....

 

lp tdk

Napisano

jao, kere komplikacije...

V bistvu je ful enostavno. Ko vozi? po avzotesti gre? in pika. ?e prav pomislim je to vseeno manj komplicirano kot pri benzinarju, ko ne ve? v katero brzino bi dal v klanec ali v ?etrti? v tretji? mogo?e v drugi?

Ne, v drugi bo 5200 obratov... preve?. :)

 

 

Napisano

Za 36km dnevno dizla ?????? 

glej, ?lovek je lepo vpra?al za informacije, ne rabi? mu zdaj pamet solit... odlo?itev kaj bo kdo vozil je njegova in ne od nas ostalih.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem nov na tem forumu, pred tremi tedni kupil Mazdo 6 CD175 letnih 2015/12 - prevo?enih 125.000 km. Po prebiranju tega foruma glede te?av z diesel motorji me zanima, ali obstaja kak?en recept, da s tem te?avam (previsok nivo olja in posledi?no nujna menjava, zama?itev filtra,...) v celoti izogne?? Dnevno prevozim 2 x 18 km, od tega vsaj 5 km v po?asni koloni.

 

Je relacija 18 km dovolj za tak avto?

 

Eni pravijo, da mora? vsaj med regeneracijo vozit nad 1800 obratov, ?e je res, koliko ?asa?

 

Kaj pa ?e si ?e po pol minute od za?etka regeneracije na cilju? 

 

Je kak?no pravilo, kdaj se regeneracija obi?ajno pri?ne (npr. po 10, 15,... minutah vo?nje)?

 

Jo lahko spro?i? sam ko ve?, da bo pot trajala vsaj 20 minut?

 

Kateri dra?ji redni servis ?akajo avto do 300.000 km? Jih bo dosegel?

 

 

lp Janez

 

Mogo?e ?e tole. Eden izmed pogojev za spro?itev regeneracije je tudi ta, da dose?e? obrate nad 2000 rpm. Ko dose?e? te obrate (skupaj z nekaterimi ostalimi pogoji - ogret motor, dovolj goriva, ...) se regeneracija pri?ne. Po mojih izku?njah je neka minimalna razdalja, da dokon?a? en cikel 20 - 30 km (pozimi malo ve?, poleti malo manj), sama regeneracija pa terja cca. 15 km.

Napisano

1. To da zavore po?asi primejo je zna?ilno za tele mazde zgleda (moja prej?nja in trenutna obe mata manj ob?utljive kot npr na kakem citroenu). Glede na kilometre bi jst priporo?al pregled stanja in eventuelno menjavo zavor (ima pa vseeno ?e ?ez 100k km). Tule po forumu bo? na?el priporo?ila za nakup ATE materiala. Aja, pa ti kej trese ko pri visokih hitrostih fejst bremza??

 

2. Je volan zmeraj na pribli?no enakem mestu, ko se ti to zgodi? Al je naklju?no?

Napisano

Ne vem, meni primejo bremze super, kar bi bilo ve? je preve?.Ko sem imel pe?oja, so peijele kar naenkrat, tako, da te je nalepilo na ?ipo, ?e nisi bil pozoren. Verjetno se to smatra kot bremze, ki dobro primejo. To je bil ?isti polom od bremz.

 

 

Napisano

Glede regeneracij, jaz imam tudi 2015 letnik, pa je tako, kot so ti povedali - zacno se vsakih 200-250 km, najlazje to ugotovis po velikanskem skoku trenutne porabe.

Trajajo pa nekako 15 pa tudi do 30 km (zdaj pozimi).

 

Jaz zaceto regeneracijo dokoncam - jbg, se odpeljem se en krog, ker mi ni do tega, da se naslednjic zacenja znova - gre se vec nafte, pa nivo olja se dviguje. V bistvu sem do sedaj v pol leta samo 3x sel dodatni krog, torej da nisem planirano koncal voznje, tako da ni neka panika, vec ali manj se mi regeneracija opravi na AC.

 

Glede zavor: ja, original je neka zalost (vsaj za tiste, ki s(m)o vajeni avtov z dobrimi zavorami). Zamenjas z najboljsim afermarket kar dobis - diske in ploscice. To je vse, kar lahko naredis brez pretiranih stroskov. Pac ne mores vec tekmovati z drugimi, kdo bo pozneje zabremzal ... =)))

Napisano

Ne vem, kaj so za vas dobre bremze. FL ima spredaj ve?je diske od stare in bremze delajo zaenkrat v nulo.Kaj ti pomagajo bremze od porsheja, ?e za tabo vozi star clio in ima zavorno pot 300 metrov, ko mu enkrat zablokirajo kolesa.Za normalno vo?njo so bremze o.k in ker je tu ve?inoma govora o dizel variantah, itak pravijo, da so to avti za starej?e ob?ane za ob?asne izi nedeljske izlete. :)

 

 

Napisano

Ej..kak?na krivulja ?...he he

Napisano

Sem tudi sam pomislil "tale debata bo spet ?la v krivo smer; smer krivulje"... :)

 

Ampak, ker je lepo vpra?al za nasvet(e) , iskreno upam,da bo poleg debat o krivuljah in barvnih kombinacijah dele?en tudi konstruktivnih nasvetov .

Napisano

Ne vem, kaj so za vas dobre bremze. FL ima spredaj ve?je diske od stare in bremze delajo zaenkrat v nulo.Kaj ti pomagajo bremze od porsheja, ?e za tabo vozi star clio in ima zavorno pot 300 metrov, ko mu enkrat zablokirajo kolesa.Za normalno vo?njo so bremze o.k in ker je tu ve?inoma govora o dizel variantah, itak pravijo, da so to avti za starej?e ob?ane za ob?asne izi nedeljske izlete. :)

320mm ima ?ele FL 2018, 2013 do FL 2018 imajo 297, kar z 19 col izgleda skoraj kot kro?ni?ek za espresso skodelico :)

Napisano

Jaz menim, da ni veliko razlike pred fl in po fl 2015, kar se motorja ti?e (seveda ?e je bila odmi?na ?e menjana pri stari), edina razlika je, da imajo mlaj?e ve?inoma precej manj kilometrov, posledi?no manj te?av. Edino turbina oz. loputa, ki preusmerja pline med turbinama naj bi bila izbolj?ana (tema na forumu, takih primerov glede na tuje forume ni malo) ampak ne vem kako zanesljiv je ta podatek. Prav tako ne vem ali so veri?ni pogon oljne pumpe kaj nadgrajevali, se tudi dogaja, da gre motor v ... zaradi odpovedi mazanja.

Napisano

Ja povre?je, kak?ne dneve tudi 50 km in ve?, ve?ina vo?enj pa ni kraj?ih od 18 km. Ja, saj se strinjam, ampak v prvi vrsti sem gledal bencinarje, pa jih skoraj ni.

 

lp Janez

Je ?e v redu za te kilometre. Ne se sekirat.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.