Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ales, se strinjam glede izku?enj. Moje so se za?ele s 323F, ki so se ji dvigovali sprednje lu?i ...

Jaz jo imam spet doma. 

Prva moja je pa bila leta 1997 Mazda 323 letnik 82

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Slivka, tvoja Mazda 5 ?e ima pdf filter? Glede bremz pa lahko re?em, da primejo vsaj pol manj kot na Hondi. ?e pravite, da je to normalno, se bom navadil tudi na to.

 

Sem preiskal internet po dolgem in po?ez in na?el tole. No, tega PDF- filtra na?a Mazda 5 nima. :P

 

Ja, dvolitrski turbo dizel iz leta 2010 pa je ?e imel DPF. In tudi na?a ga ima.

 

 

ne poslusat slivke glede zavor...

90% foruma ti potrjuje (tudi testi revij) da imajo mazde (razen zadnjih letnikov) zanic bremze...

se pa resi dokaj enostavno z boljsimi diski in ploscicami in primernim oljem (npr ATE ploscice/diske, in olje 5.1)

 

Ne, res, ne poslu?at, res ne.

 

Usedi se v avto, po?alvaj tistih 15? za gorivo, pa se pripelji. In se sam prepri?aj. In si bo? 90% sam potrdil kaj je res in kaj ne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imam pa ?e eno vpra?anje: Janez007, si prej imel Hondo?

Napisano

Hja, ve?, tako, ?isto odkrito: ?e s slabega avta pride? na dobrega, si fasciniran kot Alica v ?ude?ni de?eli. ?e pa s Honde pride? na Mazdo, pa tega navdu?enja ni, prav tako ne nekih ekstremnih ob?utkov bla?enosti. Honda je namre? zelo solidno vozilo, ?eprav baje v klaso solidnih vozil spadajo VAGi...

 

Kakorkoli, zdaj mi je jasno za marsikatero re?, zakaj te je zmotila...

 

V glavnem, ne se preve? sekirat. Tako kot Hondo: to?i gorivo in vozi. Ve?, kot bo? vozil, bolj?e bo delala...

Napisano

Ok mogo?e bom malo zabluzil. V bencinske motorje tudi tece gorivo v karter??? Ni mi jazno zakaj, mali mi je cudno, ve kdo kaj vec o tem?

Napisano

Ok mogo?e bom malo zabluzil. V bencinske motorje tudi tece gorivo v karter??? Ni mi jazno zakaj, mali mi je cudno, ve kdo kaj vec o tem?

Poglej moj post na strani 4.

Nobeden pa ne ve to?no zakaj, predvidevam da so kaj pretiraval z vbrizgi pri majhni obremenitvi, da gorivo ne zgori do konca.

Pri Mazdah na kratkih relacijah je to kr precejsen odstotek goriva, kar drasti?no zmanj?a mazalne sposobnosti olja in posledi?no ve?jo obrabo motorja.

Fora pa je da to pri bencinarju sploh ne opazi? druga?e kot z analizo olja.

To so najprej opazili nemci ki po?iljajo svoja rabljena olja na analizo in so se ?udili zakaj za vraga imajo Mazdini bencinci gorivo v olju, za Mazdine dizle je to ?e itak dolgo znano.

 

Evo ?e ena analiza CX3 G150 po 8000km od menjave olja ima ?ez 2% goriva v olju, s tem da se ta malo vozi po mestu ima baje 5x tedensko 7km v eno smer in 7km nazaj relacijsko voznjo.

post-5522-0-81721800-1580744654_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bencin v olju je bolj problemati?en kot dizel v olju, kar se mazalnih sposobnosti ti?e. 

33112_1.png

Napisano

Ne, res, ne poslu?at, res ne.

 

Usedi se v avto, po?alvaj tistih 15? za gorivo, pa se pripelji. In se sam prepri?aj. In si bo? 90% sam potrdil kaj je res in kaj ne.

 

 

 

ne vem, ce bi zdrzale bremze :)

drugace pa, take voznje (po klncih dol itd) niso problematicne za mazde

na avtocesti se peljes 150 ali mal vec, 3x zaviras, ker ti kaksen tovornjak skoci na levi pas, in cetrtic bo ze treslo...

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se dobro da olje menjujem na 10000km. Samo zdaj cist tak tehnicno gledano vsakemu bencinarju malo goriva stece v karter, ampak ob ogretem olju izhlapi, je pa res da ob hladnem vzigu se dozira vecja kolicina goriva in s tem posledicno je stekanje v karter vecje. Hja ostajam pri menjavi 10000km ker ce bi cakal na 20000km bi tak imel ze 15% goriva v olju zaradi kratkih razdalj (8km). Pa to potem takem imajo vsi motorji z direktnim vbrizgom ne samo mazda.

Napisano

... ... ...

drugace pa, take voznje (po klncih dol itd) niso problematicne za mazde

na avtocesti se peljes 150 ali mal vec, 3x zaviras, ker ti kaksen tovornjak skoci na levi pas, in cetrtic bo ze treslo...

Ne vem.

Kadar imam pripeto tovorno prikolico, ne vozim ve? kot 100 km/h.

Kadar imam pripeto po?itni?ko prikolico, ravno tako ne vozim ve? kot 100 km/h.

Kadar imam otroke s seboj (sploh, ?e jih je vseh 5), ne grem ve? kot 130 km/h.

Kadar sem sam v avtu, grem v slu?bo - do tja pa ni avtoceste...

 

Glej, ne mi zdaj za?et, da 130 ni nobena hitrost in da je 150 nekaj povsem normalnega in tako naprej. Vzemimo teoreti?ni primer, da ima? ?isto avtocesto in ti uspe 100 km dale? peljati s povpre?no hitrostjo 130 km/h. Pot bo? prevozil v 46 minutah. Zdaj pa vzemimo teoreti?ni primer in iste pogoje, le da vozi? s povpre?no hitrostjo 150 km/h. Isto razdaljo bo? prevozil v 40 minutah. Torej je zgolj 6 minut razlike. Pa ?e to teoreti?no, v praksi ti pa en tovornjak "ven sko?i", pa ti pobere ?e to razliko. Kaj ima? potem koristi od tistih 150 km/h? Ve?jo porabo, ve?je tveganje in bolj zrahljane ?ivce, pa ?isto ni? drugega. Ampak odlo?itev je v glavi vsakega posameznika. Jaz grem najve? 130, ostali pa, kakor ?elite.

 

Vseeno mislim, da ?e zaviram od 130 na 95, kolikor se vozijo tovornjaki po avtocesti, ali pa ?e ti zavira? od 150 do 95, ni tako bistvene razlike. Razlika je edino, kdaj za?ne? zavirat - a ?e prej predvidi?, da bo zavil ven, in popusti? gas pa za?ne? zavirat, ali pa ?e prej predvidi?, da bo zavil ven, pa pohodi? gas na mrtvo, da ne bo zavil pred tebe. Pa se on vseeno znajde pred teboj. Ampak to pa spet ni krivda avta...

 

Kakorkoli, jaz imam originalne diske in vedno menjam za Mazdine plo??ice, pa mi niti ne trese, niti ne vibrira, niti ni trdo. Govorim o zavorah Redno pa trese, vibrira in je trdo pa takrat, ko sva z ?eno v postelji. Zato pa imava pet otrok. Vidi?, mogo?e je pa to problem pri 90% Mazd - da lastnikom in lastnicam trese ob napa?nem ?asu...  :jezicek: 

Napisano

Za dizla obstaja re?itev ja za bencinarja ?al ne.

Pri nas ima? ?e dost ponudnikov ki ponujajo "umazano" re?itev.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kaj pa re?ejo potem na tehni?nem v takih primerih?

Zaenkrat ni?, ker ne merijo trdih delcev.Kot pravijo, se bomo prej vozili vsi v elektri?nih kosilnica preden bodo to kontrolirali. :)

 

 

Napisano

Kaj pa re?ejo potem na tehni?nem v takih primerih?

Zaenkrat ?e ni?.

Dokler ne bo spet kakega eko zakona da bodo ?li vse preverjat, si lahko komot brez dpfa

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zaenkrat ni?, ker ne merijo trdih delcev.Kot pravijo, se bomo prej vozili vsi v elektri?nih kosilnica preden bodo to kontrolirali. :)

To ti misli?...

Napisano

Ta naprava stane toliko, da nimajo niti za eno skupaj. Kje so pa vsi tehni?ni skupaj?

To so besede kolega, ki je vodja enega centra AMZS.

Po njegovih besedah vsaj ?e deset let tega ne bodo merili pri nas. In takrat se bomo ?e vsi vozili okoli z kariolami.

 

 

Napisano

?e enkrat ti povem, da to ti in tvoj znanec samo mislita...

Bo? drugo leto povedal...

Napisano

?e enkrat ti povem, da to ti in tvoj znanec samo mislita...

Bo? drugo leto povedal...

Pa ja nekaj ve, ?e dela na AMZS?

Ali bo kak?no presene?enje tipo greta ?asti?

 

 

Napisano

Alora..kaj treba...gass na AC..1x tedensko delat dnevo 30 km..???in menjava olja 10.000km .pa tudi sistem ti ka?e koliko je olje obrabljeno ../jebemliga pa kaj ?e...???? Pol imajo vse znamke avtov to ..bi rekel AJVAR..cela JEBA....zoom zoom lp

Napisano

Ne vem, a so na poro?ilu tehni?nega pregleda zapisani v smislu dejanska vrednost in druga ?tvilka je zg. meja glede na podatke proizvajalca. Popoldne pogledam, da ne bom na pamet govoril.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.