Skoči na vsebino

Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dejstvo je, da je 6-ica res bolj varna, kar se ti?e prevra?anja na bok zaradi ni?jega te?i??a. ?e samo ime za 6-ko "?portni karavan" pove veliko. To pomeni, da se da z njim voziti-?portno.Hitreje,bolj varno.

Sem pa na?el tole tabelo, kjer je vse skoraj identi?no, razen pri za??iti sovoznika pri trku spredaj.

 

NHTSA Crash Test Results

OVERALL.

 

Mazda 6 Mazda cx5

 

5 stars 5 stars

FRONT CRASH OVERALL

5 stars 5 stars

FRONT CRASH DRIVER

5 stars 5 stars

FRONT CRASH PASSENGER

4 stars 5 stars

SIDE CRASH OVERALL

5 stars 5 stars

SIDE BARRIER DRIVER

5 stars 5 stars

SIDE BARRIER PASSENGER

5 stars 5 stars

SIDE POLE DRIVER

5 stars 5 stars

 

 

Napisano

Razpravljate kot da bi vozili na reliju ne v vsakdanjem prometu.

Sej to je vsakdanji promet, ?e posebej na na?ih adrenalinskih cestah.Za normalno vo?njo in normalnega voznika sta dobra Oz. vrhunska avta oba.S tem, da je za vo?njo malo bolj?a 6-ka.

 

 

Napisano

Razpravljate kot da bi vozili na reliju ne v vsakdanjem prometu.

Saj se tudi zaletava? ne vsak dan, ?emu bi potem potreboval zvezdice s crash testov.

 

Dobro lego na cesti potrebuje?, ko re?uje? situacijo, to se je vsaj meni zgodilo le nekajkrat v ?ivljenjski dobi vsakega avta, je pa bistvena stvar da ni treba preizku?at a zvezdice res dr?ijo.

 

?e precej let je od takrat, ko so pri renoldu razvojniki ?tartali izklju?no na zvezdice crash testov, in potem ogla?evali da so njihovi avti najvarnej?i ?eprav so imeli zaendrek lego na cesti.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne vem v katerem vzporednem vesolju ?ivi?, ampak ?e kaj, imajo renaulti dobro lego na cesti. Pa ne pi?em za RS izvedenke, ampak povsem obi?ajne avte, ?e celo SUV ?e ho?e?.

 

Recimo

 

Kadjar

 

vs.

 

CX-5

 

Sicer je dale? od prevra?anja, a CX-5 precej nervozno dviguje notranje zadnje kolo in na splo?no deluje zelo ?iv?no.

Napisano

Pa ne morete primerjati teh dveh avtov. Kadar je samo preoble?en clio nasajen na malo vi?jih nogah, medtem ko je CX 5 pravi suv.

 

 

Napisano

Saj sta skoraj enakih dimenzij, edino CX je dost te?ja.

Vse isti SUV ?morn

 

 

CX-5 je menda okoli 100 kg lazja od Kadjarja :D  >> https://www.drivek.co.uk/compare/mazda-cx-5/renault-kadjar/

 

Verjetno pa je odvisno tudi od opremljenosti posameznega modela  ... 

 

EDIT: Ko sem dodal se dizelsko CX-5 pa je CX-5 tezja ... >> https://www.drivek.co.uk/compare/mazda-cx-5/renault-kadjar/mazda-cx-5?versions=100013033520200101%7C100021098420181206%7C100022411820200101

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa ne morete primerjati teh dveh avtov. Kadar je samo preoble?en clio nasajen na malo vi?jih nogah, medtem ko je CX 5 pravi suv.

Tisti je captur, malo me?a?.

 

Pa ?e koleos, ki je ve?ji kot cx-5, bolj je primerljiv s cx-9. Zelo dober rezultat, sploh za tako omaro od avta:

 

 

Videa cx-3, ki je primerljiv s capturjem, pa raje ne pripenjam. Ga bo morda kdo drug. :)

Napisano

In to napi?e? ti ki primerja? alexov avto z 150 konji in civica z 320, bravo

?e ne razume? moje poante se raje ne ogla?aj....Alex pa? vsak bencinar ocenjuje za nepremi?nino in za delanje kolon na klancih , ?e bi tako gledali kaj pa je potem kak navaden dizel brez turbota??? A tisto je pa navorski ?ude? al kaj???

Napisano

Captur= cx3

Kadjar= ista osnova kot ka?kaj (torej recimo cx5

Koleos=kodiaq (torej nekaj kar Mazda nima pri nas)

Napisano

Fantje ?e pa na na?ih cestah takole na ivici vozite potem pa bog pomagaj,da se nebi nigdar sre?al z vami(na cesti mislim)!

Napisano

Fantje ?e pa na na?ih cestah takole na ivici vozite potem pa bog pomagaj,da se nebi nigdar sre?al z vami(na cesti mislim)!

Bini ni? bat ne vozimo vsi tak na ivici ,lepo po pameti pa je  :jupiii:  :jupiii:

Napisano

Tocno tako. Kadjar se kamot primerja s cx5, medtem ko se lahko tudi dva krizanca captur in cx3

Napisano

Ka?kaj ima identi?ne mere kot cx-30

Ka?kaj je osnova za kdjara in dusterja

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

CX-3 je platforma Mazde 2

CX-30 je Mazda 3

CX-5 pa Mazda 6

 

CX-4 je tudi na platformi Mazde 3

CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6

CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.

33112_1.png

Napisano

CX-3 je platforma Mazde 2

CX-30 je Mazda 3

CX-5 pa Mazda 6

 

CX-4 je tudi na platformi Mazde 3

CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6

CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.

Kot je BOSS napisal je res in ni? druga?e(glede velikosti)! Cenovno je pa tudi malo druga?e.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mam 5900x in se mi ne splača menjat za x3d. Sploh, ker občasno urejam kake video posnetke za lastno uporabo. Če bi menjal za x3d bi bilo par procentov razlike pri kaki igri. Pa še to je odvisno od špila. Proc sem dobil takoj ko je prišel na trg in o x3d ni blo ne duha ne sluha :).
    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.