Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Serbus,

 

kupil sem mazdo 6 2.2 diesel 2014.

 

Super avto lepo se pelje ... TOP...

 

ampak po slabem mescu se mi je pojavilo v naslovu omenjeno obvestilo. Ker je avto res dolgo stal se je na pooblaščenem srevisu v LJ naredila regenracija DPF.

 

1 teden je bilo ok potem se je obvestilo zopet pojavilo.

 

Peljal sem ga na pooblaščeni servis v CE kjer so mi povedali, da je pokvarjen senzor za uravnavanje tlaka izpušnih plinov (al neki taga). + regeneracija.

 

po 1 tednu se mi spet prižge to obvestilo...

 

in sedaj nekdo (eden od pooblaščenih servisov) govori šobe, senzorji, .... drugi zapacan izpušni koletor - to spučeš pa bo ok ... konkretno pa nihče noče zagotovit kaj je potrebno naredit da bo to ok..

 

Poleg tega imam občutek ko se vozim po avtocesti (vsak dan 100 km) , da mi avto skos malo trese, kot bi delal regeneracijo. In ko dam po gasu avto v 6 pri 2500 obratih nima moči.

 

Zanima me če je kdo imel podobni primer in kaj je naredil, da je zrihtal...

 

Hvala fantje.

Napisano

Hja, to je rak rana teh motorjev. Nisi edini. Koliko imaš km? Če si nad 100, je izpušni kolektor ziher za spucat, ravno zadnjič je nekdo pisaril v eni izmed tem o temu.

Napisano

Če maš 100kkm ali več je dejansko treba spucat izpušni kolektor. Glede na to da praviš, da ni moči je skoraj verjetno to.

 

Naprej bomo pa razglabljali, če poveš kilometre.

 

 

33112_1.png

Napisano

Ja prevoženih je 160000.

 

Se pravi je bi blo treba ta ko lektor očistit... Kdo bi to delal tuki v savinjski...

 

 

 

 

Napisano

Evo se pridružim temi, da ne odpiram nove (svoja opažanja sem včeraj dal v temo od Pelkota). 

 

Torej danes smo pogledali in ugotovili da je skurjen senzor na sliki (če kdo ve kako se imenuje oziroma ima link do njega bi lepo prosil).

 

Zanima me tudi zakaj bi lahko prišlo do tega - kot sem že napisal nobene napake ni javil avto, potegne isto.

 

Hvala že vnaprej.

118200218_2856249774603274_4066960743427241650_n.jpg

118205390_331389531243771_7912215320644899320_n.jpg

118121268_786067428833001_6948197383692832016_n.jpg

Napisano

Šel je senzor za izpušne pline, nič takega baje rado crkne. Bodo popravili :)

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Kaj tukaj ni jasno? 🤔

https://www.deepl.com/translator#en/sl/dpf inspection required

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Ne vem kako ima rešeno mazda sicer, ampak jaz sem na saabu drug dan šel do tunerca in je rešil zadevo.

 

Pomoje ti v najboljšem primeru vrže v safe mode avtu.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Zakaj so si inženirji izmislili te bedaste lučke, ki mi solijo pamet ??? 😃

Lahko se voziš brez ukrepanja in potem tukaj objaviš, koliko te je ignoriranje opozorila koštalo. 🙂 Mogoče samo eno avtovleko in servis.

 

Za en primer vem, da je ta lučka pomenila zabasane saje v kolektorju, egr,   ... posledično regeneracije na 50 km. Rešitev: čiščenje sistema. Zadeva (saje) ni nastala čez noč, ampak se je stopnjevala več mesecev. Tudi odlog čiščenja za teden ali dva zato v takem primeru ne bo imel kakšnih posledic. 

 

Rumena lučka je opozorilo, da je potrebno čimprejšnje ukrepanje. Z dolgim odlašanjem lahko ostaneš na cesti. Rdeča lučka zahteva takojšnje ukrepanje. Tako sam razumem.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja rdeca lucka se je prikazala, tako da bom moral takoj ukrepati 🙂

Sem pa malo prebral, da to ni majhen strosek da bo kar lepo okoli 500€ prislo, da se ta filter lepo ocisti, ce je to res bomo pa videli kaj bo Pelko rekel 🙂

Napisano
pred 1 uro je Enos napisal:

Ja rdeca lucka se je prikazala, tako da bom moral takoj ukrepati 🙂

Sem pa malo prebral, da to ni majhen strosek da bo kar lepo okoli 500€ prislo, da se ta filter lepo ocisti, ce je to res bomo pa videli kaj bo Pelko rekel 🙂

Ni samo dpf filter. Očistiti moraš en kup stvari zraven, če nočeš, da, se ti kmalu dpf zopet zapacka. 

 

 

Napisano

Ima kdo se kak predlog kam peljati Mazdo, da ta filter precistijo oz karkoli je ze narobe, ker Pelko je kar zaseden?? Priporocljivo je v Ljubljani

 

 

Napisano
Pred eno uro je Enos napisal:

Ima kdo se kak predlog kam peljati Mazdo, da ta filter precistijo oz karkoli je ze narobe, ker Pelko je kar zaseden?? Priporocljivo je v Ljubljani

 

 

Za filter ščistit  je mojster Strajnar. 

WWW.STRAJNAR.SI

Smo podjetje s 25 letno tradicijo, saj delujemo že od leta 1992. Smo eno vodilnih podjetji na področju...

Ga pa moraš  demontirati in lahko pošlješ dpf  tudi po pošti. Nazadnje je bila cena 280€. 

Postopek čiščenja je v pečeh, filter se fizično odpre ter preveri stanje satja katalizatorja in filtra+meritve pretoka filtra. 

 

 

Napisano
2 hours ago, Enos said:

Ima kdo se kak predlog kam peljati Mazdo, da ta filter precistijo oz karkoli je ze narobe, ker Pelko je kar zaseden?? Priporocljivo je v Ljubljani

 

 

Če nočeš, da ti režejo DPF je opcija naslednja:

 

WWW.PURIC.HR

Očistite svoj DPF filter

 

Napisano

Moje mnenje je da sam DPF filter ni glavni krivec za težave, vsaj pri teh kilometrih še ne. Jaz bi bolj sumil na injektorje ali kak senzor.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 15 urami je Janez007 napisal:

Na Mazda servis, da sploh ugotovijo, kaj je težava (prava diagnoza). Saj potem ga lahko pelješ na popravilo kamor hočeš.

Se strinjam, predlagam BTC ali Interclass.

Napisano

Živjo Dejan, kako si potem rešil izgubo moči pri 2500 obratih, saj sem imel včeraj isti problem med regeneracij (ni šel čez 2500 obratov), bo regeneraciji pa je bilo spet vse ok..

 

Lp, Mare

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.