Skoči na vsebino

Menjava baterije v kljucu


Priporočeno sporočilo

Sami uporabi komentarji, moram priznat :)

 

Torej odvisno od letnika tvoje mazde 3.

 

Poglej na 

3-smart-1024x576.png
FOBBATTERY.COM

How to replace the key fob battery in every Mazda 3 since 2004. Find the exact battery you need and a tutorial on changing the remote batteries.

 

pise po letnikih

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so rekli na servisu, da nikakor ne smem sam menjat baterije oz.odpirat ključa ali nosit k urarju. Najbrž zato, da bi nesel baterijo menjat k njim in bi mi lepo zaračunali.

Ha, sem si ogledal video. Simp k pasulj. Na servisu so pa strašili, da to lahko samo oni naredijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem sam zamenjal baterije CR2025 večkrat, popolnoma brez težav. Notri se da stlačiti tudi debelejšo CR2032.

s-l400.jpg

 

Tudi ohišje se zamenja z lahkoto (govorim o ključih Mazd letnik 2015-2018).

https://www.aliexpress.com/item/32896809173.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5a8c4c4dI7Z9vE

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz jo preventivno res menjam vsako leto. Raje to, kot pa, da greš kam na pot in ti ne deluje več. Če je žena zraven, ok. ker ima rezervni ključ vedno s seboj. Je pa zamenjava res enostavna in hitra. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Jaz jo preventivno res menjam vsako leto. Raje to, kot pa, da greš kam na pot in ti ne deluje več. Če je žena zraven, ok. ker ima rezervni ključ vedno s seboj. Je pa zamenjava res enostavna in hitra. 

Tega se ti ni treba bat. Če ti ne deluje več baterija, potem vrate odpreš z mehanskim ključem, ki se izvleče, prižgeš pa tako, da s ključem pritisneš start stop tipko. Baterijo pa v miru menjaš, ko prideš domov ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Jaz jo preventivno res menjam vsako leto. Raje to, kot pa, da greš kam na pot in ti ne deluje več.

No, tega ti ni treba več početi. Meni šestica napiše opozorilo, da je "key battery low", ampak je tako še delala teden ali dva ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je 50keda napisal:

Tega se ti ni treba bat. Če ti ne deluje več baterija, potem vrate odpreš z mehanskim ključem, ki se izvleče, prižgeš pa tako, da s ključem pritisneš start stop tipko. Baterijo pa v miru menjaš, ko prideš domov ;)

Kako odpreti avto z mehanskim ključem je enostavno. Kako pa je z zaščito pred krajo - blokada vžiga - ko keyless crkne zaradi prazne baterije pa še nisem preizkusil. Mi ni čisto jasno. Klasičen ključ si pač vtaknil v kontaktno ključavnico, čip za zaščito pred krajo pa je bil potem prebran brez potrebe da bi bila v ključu baterija.

 

Drugač pa, nekoč so baterije v daljinskih upravljalnikih za odklepanje držale dlje, kot je bila življenjska avta. Keyless pa kar naprej nekaj komunicira in skuri baterijo v 9 mesecih. Ko kompjuter sporoči da je baterija prazna, jo pač zamenjam - je pametno imet eno v avtu. Zadnja prigoda letos je bila, da je bila povsem nova in zapakirana rezervna baterija v ku.cu.

 

V rezervnem ključu seveda nimam baterije, imam pa jo v vrečki zraven sicer bi bila najverjetneje prazna ko bi ga slučajno rabil.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je 50keda napisal:

Tega se ti ni treba bat. Če ti ne deluje več baterija, potem vrate odpreš z mehanskim ključem, ki se izvleče, prižgeš pa tako, da s ključem pritisneš start stop tipko. Baterijo pa v miru menjaš, ko prideš domov ;)

... ali pa jo zamenjaš, ko imaš čas lepo v miru doma in odpade ves stres in neko zasilno "krpanje". Ker delam v vzdrževanju imam raje preventivo kot kurativo. 😏

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Jest napisal:

To je to in ne vem zakaj taka polemika okoli menjave gumbne baterije, vse lepo piše! :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Mraušk Mčk napisal:

Kako odpreti avto z mehanskim ključem je enostavno. Kako pa je z zaščito pred krajo - blokada vžiga - ko keyless crkne zaradi prazne baterije pa še nisem preizkusil. Mi ni čisto jasno. Klasičen ključ si pač vtaknil v kontaktno ključavnico, čip za zaščito pred krajo pa je bil potem prebran brez potrebe da bi bila v ključu baterija.

 

Drugač pa, nekoč so baterije v daljinskih upravljalnikih za odklepanje držale dlje, kot je bila življenjska avta. Keyless pa kar naprej nekaj komunicira in skuri baterijo v 9 mesecih. Ko kompjuter sporoči da je baterija prazna, jo pač zamenjam - je pametno imet eno v avtu. Zadnja prigoda letos je bila, da je bila povsem nova in zapakirana rezervna baterija v ku.cu.

 

V rezervnem ključu seveda nimam baterije, imam pa jo v vrečki zraven sicer bi bila najverjetneje prazna ko bi ga slučajno rabil.

Pa ravno s tem vam skušam pomagat. Vsaj pri mazdi je tako. Če ti baterija slučajno crkne, moraš dejansko s ključem pritistnit na START tipko. Vzameš tisti del ko ni uhelj za obeske ga pritisneš in ekola. Ta start stop knoflik ti mora prepoznat kodo takle na daljavo, vsaj tako sem ga js užiga, ko še ključ ni imel baterije, preden so novega devakumirali (ja, šel sem na ogled, preden sem vplačal, avto je mel še vse folije gor zice v vrečkah itd).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot pravita ... tudi če crkne baterija ni panike samo daljinec knofu za vžig približaš in b vžgal. Verjetno ima notri še kakšen NFC vgrajen tako kot na plačilnih karticah in se lepo zmeni kljub prazni bateriji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo se malo bolj podrobna razlaga
 


 

 

 

chip.png

 

Sicer pa saj ves kako so vcasih delali, ko so izgubili kljuc in je bil samo se en na voljo. Odstranili so chip in so ga nalimali poleg kljucavnice. Gres do kljucavnicarja kjer ti izreze 3 duplikate in bos z vsemi lahko prizgal avto :)

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.