Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
On 9/8/2020 at 2:27 PM, Janez007 said:

Sem sam zamenjal baterije CR2025 večkrat, popolnoma brez težav. Notri se da stlačiti tudi debelejšo CR2032.

s-l400.jpg

 

Tudi ohišje se zamenja z lahkoto (govorim o ključih Mazd letnik 2015-2018).

https://www.aliexpress.com/item/32896809173.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5a8c4c4dI7Z9vE

 

 

 

A si dejansko naročil ohišje iz tega linka? Kako si potem prestavil ta mazda logo. A je tole aliexpress ohišje isto od Mitsubishija? Imaš morda kako sliko? Naročam ga že od februarja haha.

Napisano (urejeno)

@NevLado, naročil in prejel sem 2 vrsti:

 

 

in

 

 

 

Pri prvem lahko zamenjaš logotip - vzameš z bukico z originala in ga prilepiš v ohišje ponaredka - paše ...

 

 

To kar sem dobil je enako kot na slikah - bil sem celo presenečen nad kakovostjo izdelave. Elektroniko prestaviš, ključ pa daš vrezat k ključarju.

 

lp

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
On 9/11/2020 at 7:54 PM, Janez007 said:

@NevLado, naročil in prejel sem 2 vrsti:

 

 

in

 

 

 

Pri prvem lahko zamenjaš logotip - vzameš z bukico z originala in ga prilepiš v ohišje ponaredka - paše ...

 

 

To kar sem dobil je enako kot na slikah - bil sem celo presenečen nad kakovostjo izdelave. Elektroniko prestaviš, ključ pa daš vrezat k ključarju.

 

lp

 

 

A nemoreš tist košček ključa iz starega ključa prestavit v novega?

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je NevLado napisal:

A nemoreš tist košček ključa iz starega ključa prestavit v novega?

Lahko, vendar pri meni le skupaj s polkrožnim kovinskim delom - zaključkom ohišja ...sem tako tudi naredil. Želel sem prestaviti tudi samo ključek, vendar to ni šlo - za kakšen mm razlike na notranjem kovinskem delu (kamor je privit ključ), ki se ga vtakne v ostalo ohišje.

 

Tako imam sedaj večino ohišja novega, spodnji del s ključem pa je še star :)

Popravljeno od Janez007
Napisano

Uglavnem, za mazdo 3 je baterija CR2025, sem pa za foro prasov na servis kolk je menjava, 5eur racunajo menjavo baterije

Napisano (urejeno)

Ne morem verjet,žena hoče na teren in kaj se zgodi,avto ne vžge! Ga pogledam in vidim,da rdeča lučka za ključ sveti na števcu nakar približam ključ do gumba,pritisnem in vžge. Poskusim še dvakrat,trikrat v normalnem položaju (ključ v žepu) in vedno vžge tako,da se verjetno lahko pripravim na menjavo baterije.:o

Popravljeno od Bini
Napisano
dne 11. 9. 2020 ob 17:06 je NevLado napisal:

 

A si dejansko naročil ohišje iz tega linka? Kako si potem prestavil ta mazda logo. A je tole aliexpress ohišje isto od Mitsubishija? Imaš morda kako sliko? Naročam ga že od februarja haha.

Evo pa sem menjal gumbno baterijo v ključu, enostavno kot pasulj-še 5 min.ni dela. Sem pa dal notri 2032 namesto 2025,gre notri malo na tesno ampak brez problema. Mogoče bo dlje zdržala? 

Še ena zanimivost, ko mi avto ni vžgal po pritisku na gumb sem ga približal gumbu in je vžgal brez pritiska na gumb za vžig, kar me je rahlo presenetilo! Zanimivo je tudi to, da lahko zaklepaš in odklepaš avto čeprav je bat.skoraj fuč, razen, če za vspostavitev z računalnikom porabi toliko več energije kar bi bilo tudi možno. 

IMG_20200924_160237.jpg

IMG_20200924_160317.jpg

Napisano (urejeno)

Ja morala bi zdržati dlje ja:
 

Quote

  The obvious difference between the two battery types would be thickness. The CR2032 is 3.2mm thick while the CR2025 is 2.5mm thick. Because the CR2032 is 0.7mm thicker than the CR2025, it has a higher capacity (mAh) to deliver current to the load. A standard CR2032 can nominally deliver 225mAh while the average CR2025 can nominally only deliver 160mAh. Due to the smaller capacity, the thinner battery may not last as long and may need to be replaced sooner.

 

Je pa zanimivo, da vam večim zdele  crkujejo baterije. Tut js opažam, da auto lock bolj bogo dela zadnje čase. Če sm predaleč, ko zaprem vrate, ne zaklene več.

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 22 minutami je 50keda napisal:

Ja morala bi zdržati dlje ja:
 

 

Je pa zanimivo, da vam večim zdele  crkujejo baterije. Tut js opažam, da auto lock bolj bogo dela zadnje čase. Če sm predaleč, ko zaprem vrate, ne zaklene več.

Zanimivo, da ne povečajo prostora oz.stanjšajo pokrovčka, ker je dovolj prostora in bi lahko šla notri original 2032 kar je bolj pogosta baterija. Ampak bi za Mazdo bilo dražje, 1€ X nevem koliko avtov, itd. 😁

Napisano
16 hours ago, 50keda said:

Ja morala bi zdržati dlje ja:
 

 

Je pa zanimivo, da vam večim zdele  crkujejo baterije. Tut js opažam, da auto lock bolj bogo dela zadnje čase. Če sm predaleč, ko zaprem vrate, ne zaklene več.

 

Kukr vem, je @Bini kupu njegovo priblizno takrat ko jest, nekje proti koncu 2018, tako da, ocitno je 2 leti zivljenska doba baterije :P

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zakaj pa ne nardijo tko, da se baterija fila, ko maš ključ vtaknjen? Eni Bmw-ji majo celo dve bateriji v ključu. Fila pa samo eno, drugo moraš vseen menjat. 😒

Napisano
pred 2 urama je Zhuk napisal:

Mar kdo pozna ceno NOVEGA ključa pri nas?

Original?

Za mazda 6 mk2 je 360e s programiranjem.

Napisano
2 hours ago, samSimon said:

Zakaj pa ne nardijo tko, da se baterija fila, ko maš ključ vtaknjen? Eni Bmw-ji majo celo dve bateriji v ključu. Fila pa samo eno, drugo moraš vseen menjat. 😒

Ker nimaš ključa vtaknjenega ?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
17 hours ago, TiEn said:

Ker nimaš ključa vtaknjenega ?

Vem hahaha, ampak imaš pa to opcijo ane. Men se zdi super, greš na neko daljšo vožnjo in takrat pač ključ vtakneš not in se nafila. Men se zdi super opcija, tut če jo rabiš enkrat na pol leta.

 

Napisano

Hmmmm... Kje imas opcijo kljuc vtaknit kamorkoli, kjer bi se lahko polnil? Jaz ga lahko dam samo v zep ali pa v predalcek na sredinski konzoli :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tam, kjer se wireless filajo telefoni... recimo to bi bla opcija.

33112_1.png

Napisano
pred 31 minutami je Boss napisal:

Tam, kjer se wireless filajo telefoni... recimo to bi bla opcija.


Tega pri Mazdi se ni... oz. samo v redkih zadnjih modelih (se mi zdi, da je recimo MX-30) ... Ampak resno... ali je problem enkrat letno zamenjat baterijo? Brezsticno polnjenje je fajn za naparave, kimjih je treab vsakodnevno polnit... ne pa v napravah, kjer moramo to poceti zelo redko... ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.