Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?


Janez007

Priporočeno sporočilo

Večinoma ja, ker grem praviloma prvi zjutraj v službo.

 

Jamrajo pa vsi tu okoli, da so stari fičkoti šli bolje kot ti sodobni avtomobili, da o VW hrošču niti ne govorim, ter da nimaš kaj pametnega za kupit. In na stoenke in katre se je precej lažje montiralo verige za sneg kot pa na katerikoli osebni avto, ki je izdelan po letu 2018... Ampak na Mazdinem forumu se pa oglašam samo jaz. Čeprav, ob napovedih ... ... ... takega:

 

mazda6-coming-july-2020-001.thumb.jpg.da7fbde25b5a8a97c81d2d32f94c9f36.jpg.6b05989fd7f579fb386cb73b66959564.jpg

 

se tudi jaz ne bom več oglašal. Škoda mojega časa, ker to ni vredno pol pi**e mrzle vode. Vsaj za neko družinsko rabo ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Slivka napisal:

Večinoma ja, ker grem praviloma prvi zjutraj v službo.

 

Jamrajo pa vsi tu okoli, da so stari fičkoti šli bolje kot ti sodobni avtomobili, da o VW hrošču niti ne govorim, ter da nimaš kaj pametnega za kupit. In na stoenke in katre se je precej lažje montiralo verige za sneg kot pa na katerikoli osebni avto, ki je izdelan po letu 2018... Ampak na Mazdinem forumu se pa oglašam samo jaz. Čeprav, ob napovedih ... ... ... takega:

 

mazda6-coming-july-2020-001.thumb.jpg.da7fbde25b5a8a97c81d2d32f94c9f36.jpg.6b05989fd7f579fb386cb73b66959564.jpg

 

se tudi jaz ne bom več oglašal. Škoda mojega časa, ker to ni vredno pol pi**e mrzle vode. Vsaj za neko družinsko rabo ne.

Sivka, veš kako pravijo-povpraševanje-ponudba. Očitno so sedaj mlade  familije z nič otrok ali max. enim. Aja in obvezno pes. Se pravi, da bodo v bodoče na voljo taki avtomobili, kot so tej novodobni SUVi in pa športniki. Seveda električni. Vse ostalo bo počasi preteklost. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor sem jaz slišal, gre tako M6 kot CX-5 na platformo z zadnjim pogonom, od leta 2022 naprej... Kar zgleda zelo obetavno za Mazdo kot brend, sam takoj podpišem za takšno M6... Če pogledamo realno... Honda Accord se v evropi več ne prodaja, Toyota Camry je sprednji pogon, Lexus GS (ki je bil prava limuzina z  zadnjim pogonom), se prav tako ne proizvaja več... Edini način, da prideš dandanes do nove japonske klasične limuzine z zadnjim pogonom je Lexus LS.... Ki pa vsi vemo, koliko stane... Res upam na novo M6 z zadnjim pogonom in 6 cilindrskim motorjem...

  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz tvojih ust v božja ušesa, da se to res uresniči. In upam hkrati, da bo na voljo s pristnim šestcilindrskim bencinskim motorjem, brez nekih posiljenih hibridnih izvedenk (ajde, ta 48 voltna baterija je verjetno neizogibna, ampak naj bo to vse od električne pomoči); potem pa dragi moji soforumaši, treba tako zadevo kupit, pa vozit do konca naših dni, verjetno bodo to zadnji avti pred popolno elektrifikacijo... Sam planiran nakup takšne klasične limuzine nekje do konca tega desetletja... Pa naj bo Mazda ali Leksus... Oboje je super.... 

Pred eno uro je mazdaman napisal:

Ko bo na trgu nova Mazda 6 RWD bo na isti platformi prišel tudi Lexus

BTW, kje si zasledil to informacijo? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je fico182 napisal:

 

BTW, kje si zasledil to informacijo? 

c69188f0-9364-11e9-b6fd-802841649466
WWW.AUTOBLOG.COM

Next Mazda6, Lexus RC said to share platform and engine around 2022.

 

a955dc1b-toyota-lexus-mazda-.jpg
WWW.CARSCOOPS.COM

Toyota may add Mazda to the likes of Subaru and BMW it shares platforms with.

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je fico182 napisal:

Iz tvojih ust v božja ušesa, da se to res uresniči. In upam hkrati, da bo na voljo s pristnim šestcilindrskim bencinskim motorjem, brez nekih posiljenih hibridnih izvedenk (ajde, ta 48 voltna baterija je verjetno neizogibna, ampak naj bo to vse od električne pomoči); potem pa dragi moji soforumaši, treba tako zadevo kupit, pa vozit do konca naših dni, verjetno bodo to zadnji avti pred popolno elektrifikacijo... Sam planiran nakup takšne klasične limuzine nekje do konca tega desetletja... Pa naj bo Mazda ali Leksus... Oboje je super.... 

BTW, kje si zasledil to informacijo? 

To je znano že nekje od aprila, da sodelujejo z lexusom. Motor bo pravi vrstni, šestcilindričen, nekje 350Hp.Menjalnik naj bi bil 8 ali celo 9 stopenjski - samodejni.Obljubljajo normno porabo nekje 8,5 l/100.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Alex napisal:

To je znano že nekje od aprila, da sodelujejo z lexusom. Motor bo pravi vrstni, šestcilindričen, nekje 350Hp.Menjalnik naj bi bil 8 ali celo 9 stopenjski - samodejni.Obljubljajo normno porabo nekje 8,5 l/100.

BENCINC!:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa so res odlične novice... Nasploh naveza Mazda - Toyota je zmagovalna. Sam imam za daily drive 25 let staro toyoto, dela kot urica... Nova m3 pa stoji večinoma v garaži, zato pa ima po 2 letih 6700 km... 😅 Skratka, odlične novice, upam le, da se vse to uresniči, da ne bo na koncu nekega čudnega kompromisa, in bodo vzeli platformo od camryja... HOČEMO ZADNJI POGON IN ŠESTAKA! 🥳

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj, če začnemo z mazdami voziti pred parlamentom ob četrtkih in vzklikamo:"Hočemo zadnji pogon na Mazdah in šestaka ali pa nič". Imejte sami te podhranjene atmosferce.Kdo nam je ukradel konje? Banda pokvarjena inženirska."

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je fico182 napisal:

Sem za, še pred evropski parlament enako, saj oni diktirajo večino okoljske politike, zaradi česar smo evropejci po novem veliko na slabšem kot npr. američani, kar se izbire pametnih motorjev tiče. 

 

Mislim, da si malo zgrešil. Evropski parlament ima sedež v Strasbourgu. Mi bi morali iti protestirati v Stockholm. Če tam odobrijo, potem bodo v Strasbourgu spet samo prikimali in smo zmagali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Pa tok napovedujejo ta zadnji pogon pa 6 cilindrov... Jst mam dve teoriji v glavi:

-ali je ne bo v evropi

-ali bojo zgolj zamenjali ime modela

 

Mogoče bo Rx-6  😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je amatej napisal:

Super. Ostane torej edino CX5, ki ima prtljažnik za zjokat. Da o CX-30 in ostalih ne govorim. Ajo Mazda res...

Pomojem bo nova cx5ka konkretno zrasla in bo postala konkurenca kodiaqu, x-trailu, tiguanu allspace. 

 

Cx40 (baje prihaja v EU?) bo pa konkurenca kaškaju, tiguanu, karoqu. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je amatej napisal:

Super. Ostane torej edino CX5, ki ima prtljažnik za zjokat. Da o CX-30 in ostalih ne govorim. Ajo Mazda res...

 

Pride zdej se CX50, al pa CX9 uvoz 🙂

 

Ampak ja sm mislu, da mislijo limuzino cist skenslat, ce pride pa neki novega s pogonom na zadnji kolesi pa cist logicno, da bojo delal pod drugim imenom 🙂

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma sej CX5 je kul, težava je ker je SUV in je prtljažnik visok in relativno kratek.

 

Nekaj mesecev nazaj, ko sem kupoval avto sem šel pogledati CX5. Slučajno je imel lastnik majhne otroke in v prtljažniku otroški voziček ter košaro. Ko sem odprl prtljažnik mi je bilo takoj jasno, da to ni zame :)

Velikokrat številke ne povejo kaj dosti, če je prtljažnik čudne oblike (izbokline itd.). Je pa res, da je odvisno od prioritet. Čudim se bolj temu, da bodo "odrezali" segment. Ja, očitno folk pali na SUV ker sedi višje itd.

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Folk pali na SUV-e ker je to zdaj trend. Niti en ne razmišlja al to sploh rabi. To je avtoindustrija naredila zato, ker v povprečju lahko za SUV-a kasirajo 3000 EUR več kot za ekvivalentnega karavana pa čeprav so proizvodnji stroški enaki.

 

Mlade družne pa recimo ne najdejo več novega enoprostorca ne ustreznega karavana in iščejo med rabljenimi.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Boss napisal:

Folk pali na SUV-e ker je to zdaj trend. Niti en ne razmišlja al to sploh rabi. To je avtoindustrija naredila zato, ker v povprečju lahko za SUV-a kasirajo 3000 EUR več kot za ekvivalentnega karavana pa čeprav so proizvodnji stroški enaki.

 

Mlade družne pa recimo ne najdejo več novega enoprostorca ne ustreznega karavana in iščejo med rabljenimi.

Te grdobe od suv-ob  so nam enostavno  vsilili amerosi. Samo, da je to prišlo v Evropo trideset let za njimi. Upam, da bo mazda vseeno tudi v bodoče izdelala vsaj kaj podobnega normalnemu avtu, pa četudi ne bo več karavana. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Freak napisal:

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=21498

 

Očitno bo res konec za Mazdo 6 :( 

Škoda. Počasi izginjajo avti, katere bi še najraje imel (Mondeo, M6)...

  • Všeč 3
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.