Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je Janez007 napisal:

En čuden pojav. Naša Mazda 3 G120 letnik 2018 se je v času garancije servisirala na pooblaščenem servisu, notri naj bi dajali original Mazdino 5W-30 olje (Ultra brez oznake DPF, čeprav je bila na računu celo ta oznaka DPF...). Med zadnjimi nekaj servisi je motor žrl nekaj olja, cca. 1 liter na 15.000 km.

 

Zadnji servis je bil prvič narejen pri lokalnem mehaniku, ki sem mu prinesel 5l kantico Mazdinega olja Ultra 5W-30, kupljenega v https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/Od servisa je sedaj prevoženih 10.000 km, pa je praktično nivo še vedno blizu zgornje oznake. Sprašujem se, kaj se je zgodilo oziroma kaj se dogaja, ker bi pričakoval ravno obratno. Ali se je olju začel bolj izrazito primešavati bencin, kar pa dvomim, ker so vožnje skoraj izključno relacijske? Ali je bilo olje na Mazdinem servisu redkejše, oziroma je tole kupljeno gostejše? Bi lahko bilo kaj tretjega?

 

Sicer me ne moti, ni mi pa jasen vzrok. 🙂

 

 

image.png

Jaz sem imel za na servis  s sabo isto olje za menjavo in mi pije dobra pol litra na 15kkm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Janez007 napisal:

En čuden pojav. Naša Mazda 3 G120 letnik 2018 se je v času garancije servisirala na pooblaščenem servisu, notri naj bi dajali original Mazdino 5W-30 olje (Ultra brez oznake DPF, čeprav je bila na računu celo ta oznaka DPF...). Med zadnjimi nekaj servisi je motor žrl nekaj olja, cca. 1 liter na 15.000 km.

 

Zadnji servis je bil prvič narejen pri lokalnem mehaniku, ki sem mu prinesel 5l kantico Mazdinega olja Ultra 5W-30, kupljenega v https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/Od servisa je sedaj prevoženih 10.000 km, pa je praktično nivo še vedno blizu zgornje oznake. Sprašujem se, kaj se je zgodilo oziroma kaj se dogaja, ker bi pričakoval ravno obratno. Ali se je olju začel bolj izrazito primešavati bencin, kar pa dvomim, ker so vožnje skoraj izključno relacijske? Ali je bilo olje na Mazdinem servisu redkejše, oziroma je tole kupljeno gostejše? Bi lahko bilo kaj tretjega?

 

Sicer me ne moti, ni mi pa jasen vzrok. 🙂

 

 

image.png

Verjetno ga je sin nehal tiščat tako kot ga je včasih, se je malo umiril, pa ti manj pije :lol:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Kdo ve ce se da na oko preverit ce je zavorno olje se dobro ali ne?

Vem, da obstajajo napravice in da vec kot 4% vode ne sme biti notri.

Vem da stane liter novega olja 10 eur.

Ampak se vedno bi rad preveril odprto embalazo olja, ce je v redu ali ne. Bo pa romala v motor in ne v avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Jaka32 napisal:

Kdo ve ce se da na oko preverit ce je zavorno olje se dobro ali ne?

Vem, da obstajajo napravice in da vec kot 4% vode ne sme biti notri.

Vem da stane liter novega olja 10 eur.

Ampak se vedno bi rad preveril odprto embalazo olja, ce je v redu ali ne. Bo pa romala v motor in ne v avto.

Kup napravco na aliju, sej zdej hitr pošiljajo, pa čist poceni so.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No, napravica je prišla. Hvala @NevLado.

In glej ga zlomka, eno leto staro olje v Mazdi je še vedno na 0% vode. Verjetno ker je posoda zaprta, oziroma cel sistem v avtu. Me res zanima kaj pravi @scania na to? Zakaj bi menjal olje na 1-2 leti, če je recimo še vedno 0% vode notri? Sicer ne vem kaj bo drugo leto z oljem, menjam na dve leti, pa vseeno... recimo da zdrži na 0%...

 

Isto olje, ki je do sedaj ležalo na polici v garaži, pa je doseglo vrednost 1%. Sklepam da zato, ker se je že odpirala kantica parkrat. Uglavnem, še vedno bo dobro za motor. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

VW je imel prvič na 3 leta, potem na 2.

 

Fora je v tem, da je to pisano ne glede na količino kilometrov, ki jih delaš. In za to da ne bi kdo kaj tožil, je ta interval brutaln.

Vrlika razlika je med 100 000 na 2 leti in 15 000 km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Jaka32 napisal:

No, napravica je prišla. Hvala @NevLado.

In glej ga zlomka, eno leto staro olje v Mazdi je še vedno na 0% vode. Verjetno ker je posoda zaprta, oziroma cel sistem v avtu. Me res zanima kaj pravi @scania na to? Zakaj bi menjal olje na 1-2 leti, če je recimo še vedno 0% vode notri? Sicer ne vem kaj bo drugo leto z oljem, menjam na dve leti, pa vseeno... recimo da zdrži na 0%...

 

Isto olje, ki je do sedaj ležalo na polici v garaži, pa je doseglo vrednost 1%. Sklepam da zato, ker se je že odpirala kantica parkrat. Uglavnem, še vedno bo dobro za motor. 

Komot podaljšaj še za leto, dve... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Jaka32 napisal:

No, napravica je prišla. Hvala @NevLado.

In glej ga zlomka, eno leto staro olje v Mazdi je še vedno na 0% vode. Verjetno ker je posoda zaprta, oziroma cel sistem v avtu. Me res zanima kaj pravi @scania na to? Zakaj bi menjal olje na 1-2 leti, če je recimo še vedno 0% vode notri? Sicer ne vem kaj bo drugo leto z oljem, menjam na dve leti, pa vseeno... recimo da zdrži na 0%...

 

Isto olje, ki je do sedaj ležalo na polici v garaži, pa je doseglo vrednost 1%. Sklepam da zato, ker se je že odpirala kantica parkrat. Uglavnem, še vedno bo dobro za motor. 

Ja, zavorno olje reagira z zrakom, tako da če boš imel stvari zaprte nima bit kaj. Bodi pozorn tudi da ga kam ne poliješ, ker reagira z vsem živim :D 

 

Se pa pač notr nabirajo take ali drugačne usedline ko se segreva/ohlaja, zato tudi menjava na 2 leti.

 

Ti pa na servisu kolikor vem menjajo to olje tako, da spumpa kar je v rezervoraju in natoči notr novega.

 

Se strinjam z Branetom, potrebno bi blo vse čeljusti odpret, odluftat na čeljustih in potem dolit novega, pa spet odluftat dokler ne priteče frišno.

 

Takole od oka pa ti lahko povem, da se nekateri 10 let vozijo z istim oljem, pa ga nikoli ne menjajo :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O potrebnih pogostih menjavah sem izvedel šele pri Mazdi. V Hondi smo imeli na primer 12 let isto (tovarniško) zavorno olje, v kakšnem tudi dlje (z zavornim oljem se ni nihče ukvarjal).

 

Kakšnih 30 let nazaj sem bil z Oplom na znanem zavornem servisu na Viču, kjer mi je mehanik pripovedoval, da so za foro zavorno olje zamenjali z Radensko ❤️❤️❤️ in se veselo vozili ...  

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ja, mehanik mi zmeraj tako naredi kot je @NevLado napisal. Vsake 2 leti ga menjam v svoji Mazdi 3. Saj zdaj ga bom tudi, ni noben strošek teh 10 eur na 2 leti. Bolj se mi je šlo za to, da ga lahko tudi v motorju uporabim, ki ga pa sam servisiram. Škoda mi je bilo da bi zavrgel napol polno kantico za olje. In ja, tudi tako naredim, da stisnem iz cev ven vso olje in pazim da notri ne pride zrak (zapiraš in odpiraš vijak, hkrati pa stiskaš ročico zavore). In seveda da vem, kaj se z oljem dogaja. Čedalje bolj me v spoznavanje in podrobnosti vleče, kot @scania, hahaha... 3 eur za testerček - vesel nakupa.

Zdaj ko sem slišal da ga nekateri ne menjajo tako pogosto, me je kar šok malo. So pa le zavore tiste, ki odločajo o sreči/nesreči.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel na enem od starejših avtomobilov probleme s prestaro zavorno tekočino. Mehanik ni menjal, sam se pač še nisem tehnično spoznal kot dokaj frišen voznik, povedal mi ni nihče. Je bil pa problem z oksidiranjem batov zavornih čejusti zaradi preveč vode v zavorni tekočini in sem zaslišal cviljenje ploščic po disku, ko se bat ni vrnil nazaj. Takrat sem izvedel, da je bila tista tekočina (ne vem kateri DOT že) dokaj higroskopična in voda se je potem na dnu zavornega sistema nabirala - v cilindrih in okoli batov zavornih čeljusti. Smo vse razdrli in zamenjali. Sam pa malo pazim zdaj na menjavo zavorne tekočine, ki ni nek omembe velik strošek, če pomislimo, da se gre za ključni varnostni sistem avtomobila - zavore.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da nadaljujem ... isti mehanik specialist za zavore na Viču je tudi priporočal, da se zavorna tekočina ne doliva, ker bi lahko zaradi drugačne sestave reagirala z obstoječo in najedala gumice, .... bili pa so to drugi časi, verjetno tudi materiali, tekočine, ...

 

Kakovost zavorne tekočine in tudi hladilne tekočine se da izmeriti tudi z voltmetrom ...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Da nadaljujem ... isti mehanik specialist za zavore na Viču je tudi priporočal, da se zavorna tekočina ne doliva, ker bi lahko zaradi drugačne sestave reagirala z obstoječo in najedala gumice, .... bili pa so to drugi časi, verjetno tudi materiali, tekočine, ...

 

Kakovost zavorne tekočine in tudi hladilne tekočine se da izmeriti tudi z voltmetrom ...

 

Točno to je meni rekel mehanik pred dvema letoma. In da on na svojih avtih ne menjuje zavornega olja :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi zdi kot, da ste vsi mehaniki in veste celo nekaj večod njih... :whatever:

Olje se menja po predpisih, ker zato so predpisi..... :nevem:

Vse druge možnosti so slabše, ene bolj druge manj.... :prstgor:

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A je kdo pripravljen malo pomagat pri izbiri diskov/ploščic na avtodoc? Da ne bi kaj zgrešil. Nazadnje ko sem kupoval so mi poslali napačne dele pa sem imel sitnosti, pa ni bila najboljša izkušnja.
 

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6. 2014 2.2D 175hp, od zimmermann

Nek info imam:

Sprednji diski GHR1-33-251

Zadnji diski  GHT2-26-251

Sprednje ploščice GHY1-33-28Z
dodatki za sprednje ploščice in vodila GHY9-33-29ZC

Zadnje ploščice GHY9-26-48ZC
dodatki za zadnje ploščice in vodila GHY9-26-49ZB

 

 

Dobil sem na autodoc tole trenutno. A dodatki so nujni?

 

Spredaj:
 

WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI

 

zadaj: zadnjih nisem dobil z oznako A

WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI

 

 

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če bi jaz butelj tvoj podpis pogledal, bi videl, da je karavan. 😵

 

Če prav pravi Zimmerman je samo 4x4?

Imaš električno ročno?

 

Zimmerman pravi:

- spredaj

-- diski luknjasti (te imaš): 370.3050.52

-- pakne (te imaš): 25725.155.1

- zadaj

-- diski (tudi imaš): 370.3052.20

-- pakne:

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Če se nisi v ročni vsekal, bi to tudi po uradni strani moralo biti. Naj kdo še potrdi 😆

Zimmerman katalog direkt za avto

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.