Skoči na vsebino

Izklop avtomatskega preklopa vzvratnih ogledal - Mazda 3 2017

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 22. 11. 2020 ob 16:31 je ignacij napisal:

No žena je kupila zadnjo verzijo C3 pa opcije avtomatskega zapiranja ogledal sploh nima, tko da res težko crkne.

Pač odvisno od stopnje opreme. C3 1.6 16V Exclusive, letnik 2008  je imel serijsko.

Napisano

Verjamem, da je tako bilo, no sedaj ni vec. Zena ima C3 letnik 2017 top opremo, plus dodatke, pod katere pa ni bilo nobene variante dokupiti elektricnih ogledal, ceprav si jih je zelela zaradi lazjega dstopa v garazo. Ocitno je Citroen ugotovil, da gre za pokvarljiv del in jih raje ne ponuja, kot da se kvarijo😆

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

V tem C3 so pač motorčki zdržali 12 let, brez kakršnihkoli težav.

Razlogov zakaj jih ne vgrajujejo več, pa je veliko (lahko je povezano s stroški, mogoče se res kvarijo in je bilo pri tem našem izjema, da so tako dolgo delali, glej ne vem. Če je to res zadnja želja, pač preverite pri Citroenu zakaj je temu tako). 

Bistvo, ki sem ga hotel poudariti je, da vse znamke (tudi Mazda) poudarjajo, da so nekaj več, vsi lezejo v premijski razred (predvsem s cenami), dejansko pa se avti kvarijo in imajo kup nekih slabosti in tule je zelo na mestu primerjava s tem zapiranjem ogledal (stara jajca od C3, kjer zadeva deluje BP in veliko novejša premijska Mazda 3, kjer se pokvarijo še v garanciji). 

 

Napisano

Meni so na mazdi menjali dva krat levega. Potem sem zadevo vzel narazen in zatesnil pušo s kablami na kateri se ogledalo zavrti. Od takrat imam mir je pa od tega nekje leto in pol. Zapiranje ogledal pa uporabljam redno.

Napisano
pred 40 minutami je kseb napisal:

V tem C3 so pač motorčki zdržali 12 let, brez kakršnihkoli težav.

Razlogov zakaj jih ne vgrajujejo več, pa je veliko (lahko je povezano s stroški, mogoče se res kvarijo in je bilo pri tem našem izjema, da so tako dolgo delali, glej ne vem. Če je to res zadnja želja, pač preverite pri Citroenu zakaj je temu tako). 

Bistvo, ki sem ga hotel poudariti je, da vse znamke (tudi Mazda) poudarjajo, da so nekaj več, vsi lezejo v premijski razred (predvsem s cenami), dejansko pa se avti kvarijo in imajo kup nekih slabosti in tule je zelo na mestu primerjava s tem zapiranjem ogledal (stara jajca od C3, kjer zadeva deluje BP in veliko novejša premijska Mazda 3, kjer se pokvarijo še v garanciji). 

 

Kupi nov C 3 pa se bomo potem pogovarjali, kako je s temi stvarmi. Vsi vemo, da so bili včasih avti bolje narejeni iz boljših materialov. Tudi stare mazde (predvsem prva gen. mazde 6) je bila med top tremi avti po kvaliteti in vzdržljivosti i(pogled Toyote in Honde) pred vsemi "Premium" znamkami. Takrat je bila večina kosov v avtih made in japan. 

No, pa je prišla globalizacija in z njo made in china. Vse znamke vgrajujejo sedaj v avte kose iz vseh koncev sveta. Ko kupiš "nemški" avto je nemško ponavadi samo ime. Vsaka znamka ima svoje hibe, tako kot naprimer ima audi probleme z mehanizmi za šipe. Nečak se je že z dvema različnima audijema pripeljal iz tujine z najlonom namesto šip. Smo menjali motorčke in glej ga zlomka-- bili so Bosch, made in china.  Tako, da dandanes so vsi avti, vključno z Premium znankami narejeni na ta način. 😉

pred 2 minutama je scania napisal:

Meni so na mazdi menjali dva krat levega. Potem sem zadevo vzel narazen in zatesnil pušo s kablami na kateri se ogledalo zavrti. Od takrat imam mir je pa od tega nekje leto in pol. Zapiranje ogledal pa uporabljam redno.

A je problematično za razstaviti vse skupaj? A ne bi naredil kratek opis del, kako si to naredil? 🤗

 

 

Napisano

Prav šestica prve generacije je ena zadnjih, Aleks, ki bi jih lahko dal kot primer nepokvarljivega avta, razen če sta naslednji generaciji totalen šrot. 6 motorčkov na lučeh in in 2 na šipah je bil rezultat, ker k sreči ni imela zlaganja ogledal. 

 

Da nekatere znamke ne dajejo možnosti v nastavitvenem meniju enostavno odkljukat nekaterih osnovnih funkcij, kot je naprimer zlaganje ogledal, kaže, jim je ciljna publika polpismeni vozniki. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Prav šestica prve generacije je ena zadnjih, Aleks, ki bi jih lahko dal kot primer nepokvarljivega avta, razen če sta naslednji generaciji totalen šrot. 6 motorčkov na lučeh in in 2 na šipah je bil rezultat, ker k sreči ni imela zlaganja ogledal. 

 

Da nekatere znamke ne dajejo možnosti v nastavitvenem meniju enostavno odkljukat nekaterih osnovnih funkcij, kot je naprimer zlaganje ogledal, kaže, jim je ciljna publika polpismeni vozniki. 

Ne vem, kaj so tebi prodali kot 6-ko, ampak večini ni šlo nič od naštetega. Ok, mogoče z nivelacijo xenon luči so bili problemi, a mazda je imela to vgrajeno, ko so ostale znamke še navadne žarnice vgrajene kot opcijo. 

Res ne vem, kaj ste nekateri delali s temi avti(kao rjavenje itd). Lahko vsak pride pogledati mojo, 16 let staro, nima pikice rje, nikoli nič zamenjano ali barvano. Original sklopka, nikoli nisem zamenjal nobene žarnice (razen xenonk). 

Avto gre še vedno kot raketa, na tehničnem sem bil noter in ven. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 13 minutami je Alex napisal:

Ne vem, kaj so tebi prodali kot 6-ko, ampak večini ni šlo nič od naštetega. Ok, mogoče z nivelacijo xenon luči so bili problemi, a mazda je imela to vgrajeno, ko so ostale znamke še navadne žarnice vgrajene kot opcijo. 

Res ne vem, kaj ste nekateri delali s temi avti(kao rjavenje itd). Lahko vsak pride pogledati mojo, 16 let staro, nima pikice rje, nikoli nič zamenjano ali barvano. Original sklopka, nikoli nisem zamenjal nobene žarnice (razen xenonk). 

Avto gre še vedno kot raketa, na tehničnem sem bil noter in ven. 

No ja, samo ti nisi ravno pravi primer ne ;) Obala pa to... :D

  • Všeč 1
  • Začuden 1

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Alex samo sprednji barvan pokrov snameš dol, dva krat odpri in zapri ogledala boš videl kje se vrti in kje so kabli, tam imaš zračnost, zatesniš in mirna Bosna. jaz sem zatesnil s takim trakom kot žvečilna. Mi je pa to kolega predlagal ki dela na mazda servisu, on si je isto naredil in ima mir.

  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Alex samo sprednji barvan pokrov snameš dol, dva krat odpri in zapri ogledala boš videl kje se vrti in kje so kabli, tam imaš zračnost, zatesniš in mirna Bosna. jaz sem zatesnil s takim trakom kot žvečilna. Mi je pa to kolega predlagal ki dela na mazda servisu, on si je isto naredil in ima mir.

Žvečilna?? 

 

 

Napisano
pred 29 minutami je scania napisal:

Alex samo sprednji barvan pokrov snameš dol, dva krat odpri in zapri ogledala boš videl kje se vrti in kje so kabli, tam imaš zračnost, zatesniš in mirna Bosna. jaz sem zatesnil s takim trakom kot žvečilna. Mi je pa to kolega predlagal ki dela na mazda servisu, on si je isto naredil in ima mir.

Ima 3ka ista ogledala, če veš mogoče? :whatever:

Napisano

Alex ja nekaj takega je ja, zatesni in ne prepušča vode. Bini nebi vedel ampak mislim da ima enak sistem. Pozna kdo koga ki so mu ogledala na 3-ki in cx5 rihtali?

Napisano
pred 11 minutami je scania napisal:

Alex ja nekaj takega je ja, zatesni in ne prepušča vode. Bini nebi vedel ampak mislim da ima enak sistem. Pozna kdo koga ki so mu ogledala na 3-ki in cx5 rihtali?

Mogoče bi tudi ta fix za ogledala  lahko dali med temo vzdrževanje, da bi vsak lahko našel. 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Mogoče bi tudi ta fix za ogledala  lahko dali med temo vzdrževanje, da bi vsak lahko našel. 🤔

Ja pa ce bi se kdo, ki nima dveh levih za tehniko kot jaz, naredil posnetek kako urediti problem z ogledali, ne bi bilo slabo.

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Ne vem, kaj so tebi prodali kot 6-ko,

 

Pojma nimam. Gor je pisalo made in Japan, kar je sedaj redkost na Mazdah. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 6 urami je x-layer napisal:

No ja, samo ti nisi ravno pravi primer ne ;) Obala pa to... :D

Mamo pri nas tud eno tako 15 let staro brez rje pa je iz Lj.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Bini napisal:

Glej ga vrabca,pa sem mislil,da Alex in Boss nimata nič skupnega......:whatever:

 

Do sedaj sta dajala vtis, da ju druži samo ljubezen do tov. Nezmotljivega.:P

 

Ej kakšna rja, govorili smo o crkovanju motorčkov.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 minutama je Mraušk Mčk napisal:

 

Do sedaj sta dajala vtis, da ju druži samo ljubezen do tov. Nezmotljivega.:P

 

Ej kakšna rja, govorili smo o crkovanju motorčkov.

Saj.. skoraj nobenemu niso crkovali motorčki. Zanimivo, kako imajo nekateri z določenim avtom same probleme, medtem ko drugi z enakim-nobenih. Le zakaj? 🤔

 

 

Napisano
pred 18 urami je scania napisal:

Alex ja nekaj takega je ja, zatesni in ne prepušča vode. Bini nebi vedel ampak mislim da ima enak sistem. Pozna kdo koga ki so mu ogledala na 3-ki in cx5 rihtali?

cx-5 meni

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Zanimivo, kako imajo nekateri z določenim avtom same probleme, medtem ko drugi z enakim-nobenih. Le zakaj? 🤔

 Znalci s tega foruma imate na to vprašanje že pripravljen odgovor: Zato ker sem motorčke na lučeh narobe uporabljal. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Meni sta na prvi generaciji crknila obadva motorcka za nivelacijo halogenke. Sepravi rocna vrjanta. So pa rekl, da je bila to hiba teh avtov.

Kar se pa tice tiste "gume" pa mislim, da je imel v mislih tole zadevo.

IMG_20190418_184224.jpg

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.