Skoči na vsebino

Poraba: bencin vs. dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Grem še jaz z BTjko in agregatom zadaj. Samo, da mi ne boste v mojo porabo prišteli še gorivo od agregata...

  • Haha 3
  • Žalosten 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Acosmos naj vam takrat posodi MX-30, da se dokažejo s pridobitvijo najnovejše tehnologije. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 30 minutami je Z M A J napisal:

Acosmos naj vam takrat posodi MX-30, da se dokažejo s pridobitvijo najnovejše tehnologije. :)

In kdo bo ta prostovoljec, da bi se usedel vanj in da celo pot trepeta, kje bo ostal na cesti? 😛

  • Haha 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

Jaz bi ze... samo ga ne morem dobiti za kaj vec kot eno urco ... kao korona ukrepi :( ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 15 minutami je Jest napisal:

Jaz bi ze... samo ga ne morem dobiti za kaj vec kot eno urco ... kao korona ukrepi :( ... 

Ravno dovolj bo. Več mislim, da itak ne bo  uspel vozit z enim polnjenjem. Pol ga pridejo oni iskat, ti pa greš z nami z resnimi avti naprej do cilja. 😛

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Danes, ko sem se peljal v službo, sem pa končno doumel, zakaj je bencin cenejši od nafte! Zato, ker tisti, ki tankajo bencin, dobijo še "količinski popust"...

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Zmeden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
On 11/24/2020 at 5:32 AM, Alex said:

Če se voziš večinoma lokalno je to kar realna poraba. Pa če to storiš še večkrat na dan, ko je mašina mrzla je rezultat tu. 

i was kidding bruh :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
dne 24. 11. 2020 ob 9:46 je Z M A J napisal:

Acosmos naj vam takrat posodi MX-30, da se dokažejo s pridobitvijo najnovejše tehnologije. :)

Žal odpade, ker ne pride do Tolmina in nazaj brez porivanja.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

....kje je Slivka?...:nevem:

Res... nič se ne javi.. 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Je šel po poteh Juresa ? :o

Pa Labija? 😕

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Pa Labija? 😕

Sneh kida, saj je na višini 965m nadmorske :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 25 minutami je Z M A J napisal:

Sneh kida, saj je na višini 965m nadmorske :)

?? 🤔

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Pri moji vožnji je med Mazdo 3 G120 bencinarjem in Mazdo 6 CD175 dieslom okoli litra razlike. Tisto kar prišparam na nižji porabi diesla kompenziram z dražjimi servisi.

Ampak moraš upoštevati pri tem tudi težo obeh avtov. To ni prava primerjava. 

Sem pa danes malo "treniral" za veliki dvoboj titanov in sem mojo 6-ko  z lahkoto držal med 6 in 6,2l/100.Vožnja po omejitvah, po hitri cesti pa 120/uro.Vožnjo moram še optimizirati, še posebno pri pospeševanju in prehitevanju. 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Ja, res je. 

 

Zadnjič me je presenetil podatek porabe 6,5 l/100 km za M6 G192, saj se mi zdi neverjetno nizka za tolikšno kubaturo in konje. Če bi ugibal bi jo ocenil okoli 8 l pri mešani povprečno težki nogi.

 

Ali je res G192 še bolj varčen motor kot G165? Namreč govoril sem z lastnikom lažje M3 G165, ki je dejal, da je njegova povprečna poraba blizu 8 litrov/100 km.

 

Za kateri model avta in motorja se to nanaša?

150 KM, karavan,ročni menjalnik. Jaz sem videl tudi podatek za 150 KM, dizel 4,7/100.Kako je vozil, nočem vedeti. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Pri moji vožnji je med Mazdo 3 G120 bencinarjem in Mazdo 6 CD175 dieslom okoli litra razlike. Tisto kar prišparam na nižji porabi diesla kompenziram z dražjimi servisi.

 

In kaj je pri Dizlskem servisu toliko dražje kot pri bencinarju?? A malo bučke prodajaš?:rolleyes:

Pri obeh se na rednih servisih menjaujeo enake stvari (olje, oljni filter, zračni filter, filter kabine)!

Ok dizel ima še filter goriva, bencinar pa svečke.

Nevem od kje ti pol neka velika razlika v ceni servisiranja??

  • Začuden 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pravkar je Aless napisal:

 

In kaj je pri Dizlskem servisu toliko dražje kot pri bencinarju?? A malo bučke prodajaš?:rolleyes:

Pri obeh se na rednih servisih menjaujeo enake stvari (olje, oljni filter, zračni filter, filter kabine)!

Ok dizel ima še filter goriva, bencinar pa svečke.

Nevem od kje ti pol neka velika razlika v ceni servisiranja??

To je neka splošna fama, da je dizel dražji za vzdrževanje. Tudi v službi je pri večini tako prepričanje. 🤔

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Aless napisal:

 

In kaj je pri Dizlskem servisu toliko dražje kot pri bencinarju?? A malo bučke prodajaš?:rolleyes:

Pri obeh se na rednih servisih menjaujeo enake stvari (olje, oljni filter, zračni filter, filter kabine)!

Ok dizel ima še filter goriva, bencinar pa svečke.

Nevem od kje ti pol neka velika razlika v ceni servisiranja??

 

Gledam na daljši rok, npr. čiščenje saj kolektorja, dražji akumulator, itd. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

150 KM, karavan,ročni menjalnik. Jaz sem videl tudi podatek za 150 KM, dizel 4,7/100.Kako je vozil, nočem vedeti. 

 

Meni trenutno kaže 5.7. Čez 6 še nisem prišel. Prejšnji lastnik je imel 6,5.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.