Skoči na vsebino

CX5 awd se okrenula 180 stupnjeva


Priporočeno sporočilo

Prvo da kažem, kada padnu 2 cm snijega u Zagrebu je kaos.

Poznanik iz kvarta ima cx5 awd automatik sa zimskim gumama. Pa kada se sretnemo malo popričamo: kako mazda? Kao da su živi konji, a ne auti.

Uglavnom, vozi on kroz vrlo lagan zavoj, iza njega policija pa vozi polako. Snijeg pada.

Mazda se okrenula za 180°.

 

Nagađam, vozio je na prednji pogon, stisnuo gas, prednji kotači su izgubili kontakt sa podlogom. Mazda inteligentno zaključi da treba prebaciti snagu na zadnje kotače. I evo vraga.

Poznanik je imao sreče, nije izletio s ceste, nije oštetio auto, a niti policija nije nikaj pitala.

A ja da imam awd, odma bi vratio mazdu u mazda salon.

 

Jedna fotka da dočara stanje na cestama. Jučer snijeg, a danas ledena kiša.

20201203_103444.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri mogoce mislijo, da ce imajo AWD, da se potem lahko vozijo enako kot ce bi bila cesta suha :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Frend ima Outlander sa stalnim 4wd, malo smo testirali i zaključili da je awd obična prevara koja jedino pomogne ako zapneš u blatu. A vidim da  može biti opasno. Gume nisu kitajske. Jedino je možda naglo htio ubrzat.

I vjerujte mi na Outlanderu se to nebi dogodilo. Ali je ružan i zato vozim mazdu.

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

Ene par statistik je dokazalo, da procentualno v slabih razmerah (sneg, led) več nesreč naredijo vozniki štirikolesno gnanih. Upam, da ni treba razlagat zakaj je tako.

Pa tudi, da ostane več awd "džipov" v snegu, ker pretiravajo in mislijo, da so ti pogoni vsemogočni. Potem pa jih morajo Lade nive z zajlami vleči iz snega. Vsaj v Dolomitih je pozimi ponavadi tako. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji facelift ima baje gumb za stalni vklop awd

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lada njiva ni vsemogočna. Leta 2002, teden pred božičem, sem s 5 dni staro šestico ponoči kruzal po Jelovici. Kolega (z alfo) je naletel na gospoda z njivo ki ni vedel kaj početi z avtom, pa mu je potem kolega odpeljal lado na vrh klanca dani blokiral ceste. 

 

4WD je čist krasna stvar tudi za kvazi terence. Seveda v resnem terenu je za uspeh zaslužna polovica 4WD, polovica terenske gume, polovica pa voznik. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

4kolesni pogon je vredu stvar ampak pri resnem terenu in slabih pogojih tudi ne gre tak kot bi pričakoval, takrat edino pomagajo zapore diferencialov, če jih ima, ampak pravi terenci to morajo imet. 

Za MB G270 lahko iz izkušenj povem da gre odlično po zelo težkem terenu (blato, sneg, hrib), če ne bi sprobal ne bi verjel da to gre. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Aless napisal:

4kolesni pogon je vredu stvar ampak pri resnem terenu in slabih pogojih tudi ne gre tak kot bi pričakoval, takrat edino pomagajo zapore diferencialov, če jih ima, ampak pravi terenci to morajo imet. 

Za MB G270 lahko iz izkušenj povem da gre odlično po zelo težkem terenu (blato, sneg, hrib), če ne bi sprobal ne bi verjel da to gre. 

Medtem ko BMW x5 je pa porazen za malo večji sneg.Sem probal in vem tudi iz prve roke. In to ta močen, 35 d(286HP),z pravimi zimskimi gumami. Saj po normalno zasneženi cesti še gre čim sem zavil malo ven v kak breg(ec) sem obstal. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.