Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Tole pa je primerjava (sicer pri neprimerljivih parametrih) 8 dni stare kapljice in včerajšnje (slikano ena poleg druge - ista svetloba ..):

- Mazda 3 G120 l. 2018, 51.000 prevoženih km, od menjave olja 10 mesecev oz. 11.400 km, olje Mazda Ultra   5W30 (levo)

- Mazda 6 G165 l. 2018, 55.000 prevoženih km, od menjave olja 2  meseca  oz.  3.300 km, olje Mazda Supra-X 0W20 (desno)

 

slika.png.f9a631cca1408c3765e099d4b4dec6d9.png

 

24 ur stara leva kapljica Ultra 5W30 - ni videti bencina, medtem ko je pri isti 8 dni stari dobro opazen zunanji kolobar

slika.png.6b1528b2250fba8ede9c292c767b9c77.png

 

8 dni stara leva kapljica Ultra 5W30- dobro opazen zunanji kolobar - je v tem daljšem času povleklo navzven nekaj goriva ...

slika.thumb.png.9d9cccca8444ce176c4b45b4b85577cb.png

 

slika.png.2dcb9382537374fffd4d7f50f8b10877.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 24. 11. 2021 ob 12:43 je Aless napisal:

@Alexrazlike v kvaliteti olj seveda so!

Razliko si videl pri mojih analizah v obrabi železa, pri 10kkm sem z Motul EFE imel 38ppm obrabe Fe, z Mazdinim oljem pa 69ppm Fe. 

 

Bodite pa si na jasnem da Analiza z kapljičnim vzorcem ni enaka kot Analiza rabljenega olja v laboratoriju!!! 

Z kapljico dobimo neko grobo oceno stanja olja. 

Z Laboratorijsko analizo pa dobimo detajlno oceno z viskoznostmi, vsebnostjo aditivov, vsebnostjo nečistoč, obrabe materiala v motorju, goriva, vode,... 

 

Razširi  

Enkrat bi moral tudi jaz dati na pravo analizo, da vidimo situacijo. 🤔

 

 

Napisano

Jst vem da bom sedaj spet poslal (trenutno spet ravenol) in naslednjič isto (naslednjič gre noter motul x efe).

 

Da vidim če in kakšna je razlika.

Napisano (urejeno)
  dne 24. 11. 2021 ob 13:20 je Hixxy napisal:

Jst vem da bom sedaj spet poslal (trenutno spet ravenol) in naslednjič isto (naslednjič gre noter motul x efe).

 

Da vidim če in kakšna je razlika.

Razširi  

Koliko pa pride stati takšna  analiza? 

  dne 24. 11. 2021 ob 11:24 je Aless napisal:

@Alex Hmh, za te kilometre zgleda bolj bogo.

Najprej pozitivno, to je pri tvojem vzorcu nafta, ki je ni videt oz. je verjetno v zelo majhni količini. 

To je super, ker ti ne bo zmanjšalo viskoznosti. 

Malo mi je sumljiva zrnatost roba vzorca ki ponavadi nakazuje na prisotnost vode, kar pa glede na tvoje "moške" vožnje, ne bi smela biti. Ampak ni pa še razloga za skrb, tudi če je malo kondenza v olju ni hudega. 

Zdaj pa bolj negativne stvari, za te kilometre je enostavno preveč nečistoč ali saj, na tvojem vzorcu se vidi da je jedro temnejše barve razlito že na tričetrt obroča samega vzorca, tudi ostali četrt obroča je že rjavo obarvano, se pravi ni več dost rezerve.

Po domače povedano gre olje glede  čistilnih lastnosti proti koncu in kot smo že pri vzorcu od @TiEn videli ne bo zdržalo več kot 10kkm, po vsej verjetnosti pa bo olje že pri 8kkm zanič. 

"Problem" pri tem ko je olje zanič in nima več čistilnih zmožnosti, več ne more držat nečistoč v sebi in se tvorijo oljne usedline, ki pa se nato lepo nabirajo po kotih motorja kjer je manjši pretok olja. 

Drugi problem pri uničenem olju je pa če je  v njem prisotna večja količina saj, saje namreč zgostijo olje in lahko postane po viskoznosti tudi 5w40...kar načeloma ni kritično za motor. 

Je pa pri sajah problem ta da v olju delujejo abrazivno, in s tem obrabljajo material kjer teče olje. 

Glede na @Hixxyjevo analizo, kjer se je videlo da ima v 0,9% saj v olju pri malo manj kot 10kkm prevoženih z oljem.

Pri mojem starem RF7J dizlu iz 2.gen M6, pa sem imel 0,5% saj v olju pri 10kkm (no edino avto ima 300kkm😎). 

Predvidevam da je pri SkyactiveD EGR glavni krivec za prekomerno onesnaženje olja z sajami. 🤔

20kkm intervali na SkyactiveD po videnih laboratorijskih analizah ni dobro, ker enostavno olje ne zdrži. Je pa res da 200kkm bo avto zihr zdržal, v kakem stanju bo motor pa je potem drugo... 

Razširi  

Ampak v čem oziroma kje je glavni problem za toliko saj? 

Posledično nam te saje tudi zabijajo dpf filtre. Kaj bi bilo potrebno pogledati, zamenjati? Ali je kriv EGR? 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 24. 11. 2021 ob 13:39 je Alex napisal:

Koliko pa pride stati takšna  analiza? 

Ampak v čem oziroma kje je glavni problem za toliko saj? 

Posledično nam te saje tudi zabijajo dpf filtre. Kaj bi bilo potrebno pogledati, zamenjati? Ali je kriv EGR? 🤔

Razširi  

Saj si poleti odvil MAP senzor in na njem odkril polno saj. ?zmeden?

 

Obloge saj so na stenah izpušnih kanalov (tudi EGR ventila) in ni več zadostnega vleka in popolnega izgorevanja. Zmanjšajo presek kanalov in s tem povečajo upornost- tako si jaz laik predstavljam.

 

Podobno je pri peči na drva. Če ima dimnik veliko sajastih oblog, se njegov presek zmanjša in dimnik slabše vleče. Ker slabše vleče drva praviloma manj popolno izgorevajo, pri čemer nastaja še več saj kot pri očiščenem, in posledično se saje še hitreje nabirajo. Spirala.

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 24. 11. 2021 ob 12:36 je Janez007 napisal:

 

Kapljica Mazda Supra-X 0W20 v Mazdi 6 G165 l. 2018, 3.300 prevoženih km od menjave olja, skupaj dobrih 55.000 prevoženih km, na vseh servisih do sedaj so notri vlili Supra-X 0W20.

 

slika.thumb.png.f8971ebfe71f4a7560471b1f0c491221.png

 

slika.thumb.png.e5e2c707823b7b34f4408e137bf8fa5e.png

 

 

Razširi  

Meni zgleda ok, mogoce malo goriva. @Aless lahko podaš oceno prosim 🙂

Napisano
  dne 24. 11. 2021 ob 12:36 je Janez007 napisal:

 

Kapljica Mazda Supra-X 0W20 v Mazdi 6 G165 l. 2018, 3.300 prevoženih km od menjave olja, skupaj dobrih 55.000 prevoženih km, na vseh servisih do sedaj so notri vlili Supra-X 0W20.

 

slika.thumb.png.f8971ebfe71f4a7560471b1f0c491221.png

 

slika.thumb.png.e5e2c707823b7b34f4408e137bf8fa5e.png

 

 

Razširi  

Evo sem kar zraven prlimal sliki,da se lahko lažje primerja.....😊 

Olje je enako kot pri @Janez007-u,prevoženo 3500km od nakupa 20.08.21.

Avto CX30 / motor e-skyactive  2.0 /X 186KM

@Aless kaj praviš na tole packo,dosti boljše kot na citrončku......😊😂🤣

IMG_20211124_143356.jpg

IMG_20211124_143552.jpg

Napisano
  dne 24. 11. 2021 ob 15:15 je Bini napisal:

Evo sem kar zraven prlimal sliki,da se lahko lažje primerja.....😊 

Olje je enako kot pri @Janez007-u,prevoženo 3500km od nakupa 20.08.21.

Avto CX30 / motor e-skyactive  2.0 /X 186KM

@Aless kaj praviš na tole packo,dosti boljše kot na citrončku......😊😂🤣

IMG_20211124_143356.jpg

IMG_20211124_143552.jpg

Razširi  

Meni zgleda kot masten flek 🙂 . Upam da bo @Aless podal strokovno mnenje.

Napisano
  dne 24. 11. 2021 ob 16:11 je scania napisal:

Meni zgleda kot masten flek 🙂 . Upam da bo @Aless podal strokovno mnenje.

Razširi  

Ja tako prosojno vodeno se vidi tudi na papirju ne samo na sliki.... 🤔

  dne 24. 11. 2021 ob 17:11 je Bini napisal:

Ja tako prosojno vodeno se vidi tudi na papirju ne samo na sliki.... 🤔

Razširi  

Bom slikal še pri luči bo mogoče kaj drugače.... 😊

Napisano (urejeno)

@Janez007 lepa primerjava, čeprav ni najbolj točna, ker je odvzem vzorca 8dni narazen.

Po daljšem času se olje bolj razlije in s tem malo popači rezultate. 

Nečistoče, gorivo in voda se premaknejo območja, kar si že sam ugotovil pri zunanjem obroču ki prikazuje gorivo. 

Zato se je najboljše držati ocenjevanja vzorca po 24urah, kot je napisano v navodilih. 

Aja, pri tvoji primerjavi sem opazil napako olje imaš verjetno Mazda Ultra 5w30, tam si napisal 0w30

0w30 je samo Supra DPF. 😉

 

Ok, če malo pokomentiram tvoje vzorce, iz M3 je težje ocenit ker je starejši nekaj nečistoč se je že nabralo, kar pa za te kilometre ni nepričakovano, na splošno barva vzorca je videt ok. 

Vzorec iz M6 videt zelo dobro, malenkost se že pozna temnejša barva območja, jedro je tudi že malo zaznati, ampak res minimalno.

Za gorivo sem zdaj videl na prejšnji strani da si prilepil vzorec z osvetljitvijo.

Goriva je nekaj zaznat, zaenkrat zgleda še v majhnih količinah. 

Tako da je motor verjetno dokaj čist, naslednji vzorec daj pri 6kkm, vendar ni za pričakovat nekih velikih sprememb. 👍

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
  dne 24. 11. 2021 ob 17:19 je Aless napisal:

@Janez007 lepa primerjava, čeprav ni najbolj točna, ker je odvzem vzorca 8dni narazen.

Po daljšem času se olje bolj razlije in s tem malo popači rezultate. 

Nečistoče, gorivo in voda se premaknejo območja, kar si že sam ugotovil pri zunanjem obroču ki prikazuje gorivo. 

Zato se je najboljše držati ocenjevanja vzorca po 24urah, kot je napisano v navodilih. 

Aja, pri tvoji primerjavi sem opazil napako olje imaš verjetno Mazda Ultra 5w30, tam si napisal 0w30

0w30 je samo Supra DPF. 😉

 

Ok, če malo pokomentiram tvoje vzorce, iz M3 je težje ocenit ker je starejši nekaj nečistoč se je že nabralo, kar pa za te kilometre ni nepričakovano, na splošno barva vzorca je videt ok. 

Vzorec iz M6 videt zelo dobro, malenkost se že pozna temnejša barva območja, jedro je tudi že malo zaznati, ampak res minimalno.

Za gorivo sem zdaj videl na prejšnji strani da si prilepil vzorec z osvetljitvijo.

Goriva je nekaj zaznat, zaenkrat zgleda še v majhnih količinah. 

Tako da je motor verjetno dokaj čist, naslednji vzorec daj pri 6kkm, vendar ni za pričakovat nekih velikih sprememb. 👍

Razširi  

Aless hvala za komentar in opozorilo 👍 - napako oznake olja sem že popravil. 😊

Popravljeno od Janez007
Napisano

@AlexJah, to tudi mene zanima, ker me pač zanimajo te reči.

Sem zdaj šel brskat po analizah od drugih SkyactivD in je bila vsebnost saj ponavadi pod 0,5% na 10kkm. 

Zdaj pri @Hixxyjevi analizi sem to opazil, na podlagi vaših vzorcev kapljic kjer je preveč temna barva glede na kilometre in njegove analize z 0,9% saj. 

Lahko da EGR spušča preveč izpušnih plinov nazaj v motor, posledično pacanje sesalnega dela motorja in več saj v olju. 

Lahko pa tudi samo izgorevanje ni tako popolno kot bi moralo biti in s tem avtomatsko dobi EGR četudi pravilno deluje, preveč sajast onesnažen zrak, ki ga nato spet spusti v motor. 🤔

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@Binija proti Citronki je kot noč in dan😁

Je pa ta vzorec zelo čist, no glede na to da je nov avto in bencinar, ni za pričakovat drugače. 

Malo se sicer slabo vidi, ampak na sliki mi malo zgleda kot da je prisotno nekaj goriva, je pa preveč čist vzorec in ga tko prek slike težko ocenim. 

Naredi spet vzorec čez 3kkm, mogoče se bo takrat bolje videlo, če je kaj goriva ali ne. 🤔

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 24. 11. 2021 ob 17:43 je Aless napisal:

@Binija proti Citronki je kot noč in dan😁

Je pa ta vzorec zelo čist, no glede na to da je nov avto in bencinar, ni za pričakovat drugače. 

Malo se sicer slabo vidi, ampak na sliki mi malo zgleda kot da je prisotno nekaj goriva, je pa preveč čist vzorec in ga tko prek slike težko ocenim. 

Naredi spet vzorec čez 3kkm, mogoče se bo takrat bolje videlo, če je kaj goriva ali ne. 🤔

Razširi  

Najprej se ti zahvaljujem in bom naredil test pri 6-7 kkm .👍

Sem slikal še enkrat pri nočni svetlobi na 28 ur se mogoče malo bolje vidi kot na dnevni svetlobi.....😉

Če se ti zdi kaj drugače te prosim za še en komentar....:zoom-zoom:

IMG_20211124_192309~2.jpg

IMG_20211124_192140~2.jpg

Napisano

Hmh, enostavno je je še preveč čisto da bi lahko različil območja. 

Bova več videla po 3kkm, se bo mogoče olje že malo bolj potemnilo. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 24. 11. 2021 ob 19:49 je Aless napisal:

Hmh, enostavno je je še preveč čisto da bi lahko različil območja. 

Bova več videla po 3kkm, se bo mogoče olje že malo bolj potemnilo. 

Razširi  

Hvala...👍

Napisano
  dne 24. 11. 2021 ob 13:39 je Alex napisal:

Ampak v čem oziroma kje je glavni problem za toliko saj? 

Posledično nam te saje tudi zabijajo dpf filtre.

Razširi  

 

js sm začel tole počasi reševat.... za večno! :)

Napisano

Mal offtopic, ampak kok se je za zanašat na ta flexible interval? Na 6ki mi v settingsih kaže, da imam olje na 90%. A to dejansko gleda nečistoče, je v motorju kak senzor, al je to ocena na uč, glede na prevožene km?

Napisano
  dne 25. 11. 2021 ob 7:43 je Alex napisal:

Nabavil benzinarja? 🤗

Razširi  

 

to je bolj, ko ne loterija... če bo šlo lepo skoz, pa če bo deloval tak kot more pol nebo niti potrebe po bancinarju :)

Napisano
  dne 25. 11. 2021 ob 9:42 je Bini napisal:

Kaj greš sosedu,da ti to poštima?😊

Razširi  

 

2 vasi naprej ja, ki se ukvarjajo s chiptuningom in podobne stvari, ki so povezane s programiranjem... :)

Napisano
  dne 25. 11. 2021 ob 10:07 je Deeyan napisal:

 

2 vasi naprej ja, ki se ukvarjajo s chiptuningom in podobne stvari, ki so povezane s programiranjem... :)

Razširi  

Se mi je zdelo,zato sem vprašo....😊

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.