Skoči na vsebino

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca


Priporočeno sporočilo

dne 7. 12. 2021 ob 11:11 je Hixxy napisal:

Evo še mojih 5 centov.

Olje je Ravenol 

Olje je bilo vzeto včeraj, 18:40 tako da ni še 24 ur

Prosim za komentar.

Gre pa to olje drug teden ven in noter gre Motul EFE X-Clean 

Vsekakor pa bom spet dal dotično olje na analizo :)

Hvala že vnaprej

1870075647_ImagefromiOS(2).thumb.jpg.393a99326c388230ac22696df9745a05.jpg2089014656_ImagefromiOS(3).thumb.jpg.7f620be22f26fe6d67f094ec6ae02eba.jpgScreenshot.png.adaf6a93960fa05aa8f5a02c97f25d0a.png

 

Hmh, tvoj vzorec ne zgleda prav obetavno, dobro je to da ni videt goriva v olju, vsaj zaenkrat. 

Glede nečistoč pa je olje na koncu. 

Predvidevam da je "Problem" teh SkyactiveD motorjev v EGRju oz. v sajah, ki močno onesnažijo olje. Kot smo videli na vzorcih in na parih laboratorijskih analizah je olje poleg nafte še močno onesnaženo z sajami🤔

Bi blo fajn probat odklopit, oz. Zbrisat Egr in videt rezultat, sem skoraj 100% da bi olje glede nečistoč boljše zgledalo in dalj zdržalo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Aless napisal:

 

Hmh, tvoj vzorec ne zgleda prav obetavno, dobro je to da ni videt goriva v olju, vsaj zaenkrat. 

Glede nečistoč pa je olje na koncu. 

Predvidevam da je "Problem" teh SkyactiveD motorjev v EGRju oz. v sajah, ki močno onesnažijo olje. Kot smo videli na vzorcih in na parih laboratorijskih analizah je olje poleg nafte še močno onesnaženo z sajami🤔

Bi blo fajn probat odklopit, oz. Zbrisat Egr in videt rezultat, sem skoraj 100% da bi olje glede nečistoč boljše zgledalo in dalj zdržalo. 

 

Ali pa je ravno to olje Ravenol bolj dovzetni za to.🤔

Pri mojem prejšnjem olju Motul  se mi zdi, da ni bilo toliko teh saj noter. Pa tudi je boljše izgledalo na sploh kot tole Ravenol pri obeh, ki ga imamo trenutno noter. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Alex napisal:

Ali pa je ravno to olje Ravenol bolj dovzetni za to.🤔

Pri mojem prejšnjem olju Motul  se mi zdi, da ni bilo toliko teh saj noter. Pa tudi je boljše izgledalo na sploh kot tole Ravenol pri obeh, ki ga imamo trenutno noter. 

Od tvojega Motula je verjetno bilo prevoženih kar nekaj km, saje pa so se medtem pridno nalagale tudi v EGR. 😞

Predpostavljam, da se intenzivnost nalaganja saj z debelejšimi oblogami samo še povečuje (bolj ko je zamašeno, slabši je odvod izpuhov). Verjetno bi bilo zato smiselno te saje čistiti na vsakih 50.000 km, razen če gre za avto trgovskega potnika (dolge razdalje), saj vidimo posledice: uničevanje olja (posledično slabše mazanje, mašenje sita, ..) in pospešeno uničevanje DPF.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih.  Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa. 

 

Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse.

 

Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje: 

p1.jpg?ct=2ac8bd416654
MINKARA.CARVIEW.CO.JP

みんカラ(みんなのカーライフ)とは、あなたと同じ車・自動車に乗っている仲間が集まる、ソーシャルネットワーキングサービス(SNS)です。

 

 

Pri njemu je bil 1 injektorr problematičen, je lepo na tem blogu opisano.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Od tvojega Motula je verjetno bilo prevoženih kar nekaj km, saje pa so se medtem pridno nalagale tudi v EGR. 😞

Predpostavljam, da se intenzivnost nalaganja saj z debelejšimi oblogami samo še povečuje (bolj ko je zamašeno, slabši je odvod izpuhov). Verjetno bi bilo zato smiselno te saje čistiti na vsakih 50.000 km, razen če gre za avto trgovskega potnika (dolge razdalje), saj vidimo posledice: uničevanje olja (posledično slabše mazanje, mašenje sita, ..) in pospešeno uničevanje DPF.

Niti ne. Prevoženih je okoli 6500 km od menjave motula, ki sem ga zamenjal na 10000 km. Sedaj ima avto 62000 km. Tudi, ko že sedaj vzamem šipko ven in jo obrišem v krpo je olje opazno bolj črno kot je bil Motul po prevoženih 10000 kilometrih. Kot sem že napisal, naslednje gre not olje Mobil. 

Pa bomo lahko direktno primerjali. 🤔

pred 7 minutami je SpEkTr napisal:

Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih.  Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa. 

 

Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse.

 

Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje: 

p1.jpg?ct=2ac8bd416654
MINKARA.CARVIEW.CO.JP

みんカラ(みんなのカーライフ)とは、あなたと同じ車・自動車に乗っている仲間が集まる、ソーシャルネットワーキングサービス(SNS)です。

 

 

Pri njemu je bil 1 injektorr problematičen, je lepo na tem blogu opisano.

Mogoče. Jaz bom ob naslednjem rednem servisu pri mojem mehaniku dal pregledati vse injektorje. Na srečo ima najsodobnejšo opremo za to in vozijo k njemu avte iz cele obale. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Aless napisal:

Bi blo fajn probat odklopit, oz. Zbrisat Egr in videt rezultat, sem skoraj 100% da bi olje glede nečistoč boljše zgledalo in dalj zdržalo. 

 

 

bo kmalu priložnost :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 10. 12. 2021 ob 9:58 je SpEkTr napisal:

Aja, k Archonu? 

 

Ja, z injektorji je kar loterija, enima ja, drugim ne. Zgleda vsak dejavnik malo prispeva, malo pa tudi sreča al kaj vem.

Menda je problematičen biodizel, ki lahko hitro uniči občutljive Denso piezo injektorje - trgovci ga morajo primešati okoli 8%, da zadostijo EU predpisom. Kljub temu, da vsi vemo, da še zdaleč ni zeleni ali ekološki. 🙃

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alexgleda na @Hixxyjevo laboratorijsko analizo, kjer je imel 0,9% saj v olju, bi si upal trditi da ni krivo olje.

To da nekatera olja bolje nase vežejo nečistoče se strinjam, ampak te nečistoče in saje morajo od nekje prit. Če ti onesnažiš olje z skoraj 1% saj, ti nobeno olje ne bo moglo kompenzirat. 

Zato menim da je težava, drugje maf, šobe, egr.

Egr je tisti ki spušča en del izpušnih plinov spet nazaj v motor, tu je lahko napaka v nepravilnem delovanju egrja, lahko pa so tudi šobe ki nepravilno razpršijo gorivo in zato avto bolj kadi... 

Maf pa tudi vpliva na samo delovanje šob... Tako da je potrebno preverit vse te stvari. 

Glede šob oz. injektorjev pa se v grobem da preverit prek testerja oz. Forscana, tam se vidijo korekturne vrednosti pri različnih pritiskih. 

Korekturne vrednosti bi idealno naj bile okrog 0, skrajne vrednosti pa +-100 pri več kot 100 bi naj menjal šobo.

Je pa to groba ocena, za najbolj natančno oceno stanja injektorja pa se mora demontirat in dat v testno napravo kjer se pravtako izmerijo pritiski, kakovost raspršenja vbrizga in morebitno puščanje igle. 

Vendar pozor, ko sem se pozanimal pri Denso serviserjih, so mi vsi rekli da se Denso injektorje baje da preverit samo na Densovih testnih napravah, ker baje Boschove testne naprave nimajo pravega testnega protokola za Denso injektorje(baje so pritiski različni). Zdaj če to drži ali ne nevem, pač tak info sem dobil od Denso dealerjev. 🤔

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo moje slike Mazda cx-5, 65.000 KM, cca 15.000 od menjave, vzorec stal 36 ur do slikanja


Danes sledi menjava


Sent from my iPhone using Tapatalk

IMG_0374.jpgIMG_0375.jpgIMG_0376.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je TiEn napisal:

Zanimivo je koliko nečistoč nas ima večinoma.

Zato ni čudno, da tovarna mazda (ne servisi), predlaga menjavo olja na vsakih 8000 km. Ne zastonj. 🙂

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Kdo predlaga na 8 jurjev? Navodila govorijo drugače, razen če misliš to so navodila napisali pač prodajniki :)

 

Ja, to so navodila za USA, če se ne motim tudi Avstralijo (menjava najkasneje na 12.000 km oz. celo 8.000 km ob težjih režimih vožnje). Za Evropejce na 20.000 km, ker so komot in imajo veliko denarja za kasnejša draga popravila zaradi povzročene škode. 😢

slika.png.a175229ae808bdfaaebed8d92f91b958.png

 

slika.png.91231dae78234fbf041a09ed392fa25a.png

 

https://www.mazdausa.com/siteassets/pdf/owners-optimized/2017/mzd6/2017-mazda6-scheduled-maintenance.pdf

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja, to so navodila za USA, če se ne motim tudi Avstralijo (menjava najkasneje na 12.000 km oz. celo 8.000 km ob težjih režimih vožnje). Za Evropejce na 20.000 km, ker so komot in imajo veliko denarja za kasnejša draga popravila zaradi povzročene škode. 😢

slika.png.a175229ae808bdfaaebed8d92f91b958.png

 

slika.png.91231dae78234fbf041a09ed392fa25a.png

 

https://www.mazdausa.com/siteassets/pdf/owners-optimized/2017/mzd6/2017-mazda6-scheduled-maintenance.pdf

Ja, to je to. Ni mi jasno, zakaj v Evropi tako z lahkoto rečejo "mi bomo pa menjali olje vsakih 20 Kkm. Bo tako več dela pozneje." 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro, ampak dinamični interval avta itak izračuna običajno na precej skrajšano verzijo od 20 tisoč, al to ne drži več? Sicer pa ja, 8 tisoč je res za tiste, ki bi non-stop vlekli prikolice in podobno. 12 je pa že številka, pri kateri tudi jaz menjam olje :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi toyota je imela v Usa in Avstraliji servisne intervale na 7500km torej na pol kar je v Eu 15000km. Kolega je vodja servisa v usa in baje se ze pojavljajo napake pri strankah ki upostevajo interval 15000km zato strankam ze predlagajo intervale na 7500km (samo olje in filter)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je scania napisal:

Tudi toyota je imela v Usa in Avstraliji servisne intervale na 7500km torej na pol kar je v Eu 15000km. Kolega je vodja servisa v usa in baje se ze pojavljajo napake pri strankah ki upostevajo interval 15000km zato strankam ze predlagajo intervale na 7500km (samo olje in filter)

Seveda mora biti tako,saj vidimo po kapljicah-packah,da je olje čez 10kkm že kar načeto in za zamenjat....:hohoho:Pri benz pa na 15kkm......:jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno?

 

Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik.

 

EDIT: pozabil sem bistvo povedat :D torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano.

Popravljeno od NevLado
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je NevLado napisal:

Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno?

 

Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik.

 

EDIT: pozabil sem bistvo povedat :D torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano.

👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno?

 

Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik.

 

EDIT: pozabil sem bistvo povedat :D torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano.

To,kar piše na računalniku, tej procenti, so bolj za zabavo kot kaj resnega. Meni je tudi pri Motulu pri  6Kkm pisalo, da je olje še na 70% a je packa na papirju povedala, da je olje bolj proti koncu in da ga je potrebno najpozneje pri 10Kkm zamenjati. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.