Skoči na vsebino

Nakup CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja...samo to je že motor 

2.5 bencin 194 .k. 😁sem ga tu že vozil in gre super odličen navor za benzinarja .👍👍😁😉.tukaj je  potem samo stvar posameznika ..kaj hočeš imet od avta in itd....

Pa lep dan 😁😉  zoo zoom 😁😉😉

Napisano
pred 7 urami je Aless napisal:

Regeneracije se končajo med 20-25km.

Hmmm, ker letnik maš ti avto? Pri mojem namreč traja regeneracija med 6 in 9km.

 

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Itak da prides kamor hoces z g165, ampak ce si zelis biti konkurencen 2.0 tdi passatom na vrhniskem klancu proti morju, no potem bos rabil g192,194. 

Seveda gre, vprašanje je samo kako. Na vrhniškem klancu je vsaj prestava ali celo dve navzdol, če je avto naložen. Za dirkat s Passati TDI pa verjetno celo v tretjo. Avto bo pač razgrajal, ampak men se šestka zdi preveč nobel, da bi razgrajala. To sede hot hatchom, ne pa takim limuzinam. :nevem: Še vedno mislim, da bi rabila Mazda tudi bencinske turbake. Recimo 2.0T z 200KM in 2.5T s 300KM, ki bi 90% te moči dosegal med 3000 in 6000 obrati. To bi bil balzam za oči, ušesa in filing v hrbtu.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Se strinjam 👍👍👍😁😉

Tudi upam da bo Mazda kmalu ponudila kaj takega na naš trg ...😁😉😉

Napisano

Ja glih zadnjic sem na Mazdi spraseval ce bodo prodajali 2.5 turbo, odgovor seveda negativen. Cudno mi je da Mazda tega ne da v EU, se mi zdi da bi dobili nove kupce ki Mazde ne kupijo samo zaradi presvoh motorjev.

Napisano

@Boss letnik 2008 2.gen M6 2.0dizel. To so še Mazdini prvi motorji z DPFom (RF7J) in niso še glih izpopolnjeni. 

Regeneracije dela vedno 20-25km. Interval med regeneracijami pa ko mam samo avtocesto med 200-250km, če je več krajših voženj pa tam okrog 150km.

Ti imaš pa najnovejšo dizelco in v 12 letih od takrat so se verjotno tudi Mazdini inženirji kaj naučili in izboljšali. 😉

 

Glede Turbo bencinarjev se strinjam s tabo, 2.0T ali 2.5T bi bili zame idealni motorji. 😎

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pravkar je Aless napisal:

@Boss letnik 2008 2.gen M6 2.0dizel. To so še Mazdini prvi motorji z DPFom (RF7J) in niso še glih izpopolnjeni. 

Regeneracije dela vedno 20-25km. Interval med regeneracijami pa ko mam samo avtocesto med 200-250km, če je več krajših voženj pa tam okrog 150km.

Ti imaš pa najnovejšo dizelco in v 12 letih od takrat so se verjotno tudi Mazdini inženirji kaj naučili in izboljšali. 😉

 

 

Je res... sem imel pred to isti letnik in isti motro kot maš ti zdajle in drži - je kar precej časa rabila, da je opravila regeneracijo do konca, pri tej pa to komaj zaznam.

33112_1.png

Napisano
53 minutes ago, ignacij said:

Ja glih zadnjic sem na Mazdi spraseval ce bodo prodajali 2.5 turbo, odgovor seveda negativen. Cudno mi je da Mazda tega ne da v EU, se mi zdi da bi dobili nove kupce ki Mazde ne kupijo samo zaradi presvoh motorjev.

 

ugibam da je tezava v izpuhih in EU kvotah le-teh

Napisano
Ja glih zadnjic sem na Mazdi spraseval ce bodo prodajali 2.5 turbo, odgovor seveda negativen. Cudno mi je da Mazda tega ne da v EU, se mi zdi da bi dobili nove kupce ki Mazde ne kupijo samo zaradi presvoh motorjev.

Ni problem v tem da ne bi dali ,problem so izpusti EU ter penali...Verjema da bi se ta 2.5 turbo dobro prodajal ..... novodobni MPS


Sent from my iPhone using Tapatalk
Napisano

Pa naj naredijo hybridni pogon pa bodo zelo hitro nazaj v mejah tolerance CO2 izpustov. Aja, tolk daleč pač Mazdi ne seže, oziroma je EU trg premajhen.

33112_1.png

Napisano

Bom pa še drugo vprašal. 

En bližnji sosed bo v roku enega mesca prodajal cx5 letnik 2018 z 150KM - dizel, avtomatik...avto ima 55000 km. 

Kako je glede teh motorjev? So dovolj glede na težo avta? 

Napisano
22 minutes ago, LadoK said:

Bom pa še drugo vprašal. 

En bližnji sosed bo v roku enega mesca prodajal cx5 letnik 2018 z 150KM - dizel, avtomatik...avto ima 55000 km. 

Kako je glede teh motorjev? So dovolj glede na težo avta? 

so dovolj glede na težo avta!

Napisano

Iz Nemčije uvožen avto lahko pri nas popravljaš v sklopu garancije. Pogoj je enak, torej da ima opravljene servise. Ne moreš pa doplačati za podaljšano garancijo..

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
9 hours ago, zimurg said:

so dovolj glede na težo avta!

 Motor ima 380 Nm navora, kar je več kot dovolj, da vlečeš za sabo še kakšen tovor 😉

Napisano
pred 11 urami je LadoK napisal:

Bom pa še drugo vprašal. 

En bližnji sosed bo v roku enega mesca prodajal cx5 letnik 2018 z 150KM - dizel, avtomatik...avto ima 55000 km. 

Kako je glede teh motorjev? So dovolj glede na težo avta? 

Pelji se z njo pa boš ugotovil kako gre in potem vidiš kako in kaj.Če je očuvana in prava cena bi jo kupil,vsaj veš ,da je od soseda in,da te ne bo nasral 😁 Seveda če potrebuješ dizla......:whatever:

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Slučajno videl, edin mal dost kilometrov za 3 leta :) 

1041446.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G160 AWD Revolution, letnik:2018,24500 EUR :: www.Avto.net ::

 

So vsaj realni pa dpf ni zabit!👍

Napisano

Samo cena je pa kar dobra... ali so ti avti res se toliko vredni? Po grobi oceni bi rekel, da je cena za tak letnik okoli 20.000 €

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.