Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo. Se bomo prešteli in napisali kar tukaj, kdo je za. 

1.Alex

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 8 minutami je Hixxy napisal:

je to še akutalno?

če je, sem za :)

Lahko se nam še pridružiš. 👍

 

 

 

Napisano
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Sam da ne bo cheaptuning :D

Sam da ne bo veter zapihal, ko bo  potem "nekaj" švignilo mimo. 🤗

 

pred 19 minutami je SpEkTr napisal:

Sam da ne bo cheaptuning :D

To bo definitivno, ker smo zrihtali zeloooo dober količinski popust. Sam ne potem jokat, joj zakaj se jim nisem pridružil. 😉

pred 37 minutami je TiEn napisal:

Ja vsak bo dobu +4konje 😆

4 konje dobim že s tem, da ugasnem klimo. 🤗

 

 

Napisano

Sam da ne bo pol skupna tema - Skupinski obisk Strajnarja - čiščenje DPF v peči 🤣🤣🤣

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Sam da ne bo pol skupna tema - Skupinski obisk Strajnarja - čiščenje DPF v peči 🤣🤣🤣

Ker?... Kaj ima veze tukaj DPF? 🙄

 

 

Napisano
pred 22 minutami je 50keda napisal:

Čuj @Alex tak iz firbca, vprašte ga, če zna kej iztržit iz 2.5 motorja ;) Al pa sam povejte, kdaj grete se pridružim na izletu, pa ga sam vprašam ;)

Ok, te kontaktiram ko bomo šli dol do njega. Nam boš delal družbo. 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je Husky1290 napisal:

Huh kaj bojo 3 rdečke letele v vrsti😆

Pardon, 4😁

A so res vse štiri rdeče? 🤔

 

 

Napisano

A to se samo pozna pri 4000 obratih in več? A ne bi bilo boljše, da bi se poznalo pri recimo normalnih 1500-2000? Sam se nikoli ne peljem na 4000 obratih, redkokdaj tudi na 3000.

Napisano
17 hours ago, Alex said:

Ker?... Kaj ima veze tukaj DPF? 🙄

Drugače lahko veliko, ali pa malo manj. odvisno od tega kok boste pretiravavl 🙂

Napisano
pred 1 uro je Jaka32 napisal:

A to se samo pozna pri 4000 obratih in več? A ne bi bilo boljše, da bi se poznalo pri recimo normalnih 1500-2000? Sam se nikoli ne peljem na 4000 obratih, redkokdaj tudi na 3000.

Pri Tunercu ne vem kako je,ampak pri najini g120 je ponavadi tako,da odstranijo blokado in imaš potem g165tko s podaljšanim menjalnikom,ker pri 120tki je blokada od 4k naprej zato je tako. Jaz bom to naredil po gatanciji......😊

Ps; povedali so mi tudi,da pri avtu brez turba ni kaj veliko za naredit pri Mazdi 2.0. :nevem: Zato se g165tke  ne splača na novo mapirat,ker skoraj nič ne pridobiš!😬

Napisano

Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati :) in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."

Napisano
pred 33 minutami je sportman333 napisal:

Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati :) in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."

To si opisoval Hondo al Mazdo? 

Napisano
pred 23 minutami je Bini napisal:

To si opisoval Hondo al Mazdo? 

za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....

image.thumb.png.1d50b9f8ebf645067cd3b5c43145547b.png

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....

image.thumb.png.1d50b9f8ebf645067cd3b5c43145547b.png

Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.

Če se ne motim se je pri moji G120 navor povečal iz 210 na 220 Nm, ampak v praksi, če tega podatka ne veš, ne boš občutil. Je pa čipirana vseeno bolj zabavna za pelat kot G120, ker pač stisneš do 6500 in do takrat gre :) Torej na regionalki sta zanimivi samo 2 in 3. prestava, kjer je blokada pri 155. Ostale prestave so pač zato, da je nizka poraba.

Napisano

A se je kdo pozanimal kako zgleda ta sprememba mape. A se da direktno mapo spreminjat al je treba čip ven lotat?

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.