Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

A se je kdo pozanimal kako zgleda ta sprememba mape. A se da direktno mapo spreminjat al je treba čip ven lotat?

Meni je zadnjič, ko sem govoril s tunercem nekaj razlagal, a ga nisem kaj dosti razumel. 

Je prav poseben tip in si moraš vzeti čas, preden ti kaj pove. 🤔 Ko končno pridemo na vrsto bomo vse poročali. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je toto89 napisal:

Če se ne motim se je pri moji G120 navor povečal iz 210 na 220 Nm, ampak v praksi, če tega podatka ne veš, ne boš občutil. Je pa čipirana vseeno bolj zabavna za pelat kot G120, ker pač stisneš do 6500 in do takrat gre :) Torej na regionalki sta zanimivi samo 2 in 3. prestava, kjer je blokada pri 155. Ostale prestave so pač zato, da je nizka poraba.

Lahko poveš kje si mapiral in koliko te je prišlo pa kakšni so občutki? Bi dal še enkrat mapirat sedaj ko veš kakšen je rezultat po mapiranju ? :zoom-zoom:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Lahko poveš kje si mapiral in koliko te je prišlo pa kakšni so občutki? Bi dal še enkrat mapirat sedaj ko veš kakšen je rezultat po mapiranju ? :zoom-zoom:

Sem že napisal enkrat TUKAJ

Ne izdam, kdo mi je mapiral, ker je rekel naj ne govorim okrog.

Bi dal še enkrat mapirat :)

SIcer pa je pri meni zledalo tako, da je prek ODB2 priklopil "škatlico" :) najprej je naredil backup, recimo cca. 30min. Nalaganje nove mape pa je bilo recimo dobrih 5min. Če bi bilo kaj narobe, je rekel naj pripeljem nazaj in bo naložil backup, ampak do sedaj ni nobenih težav.

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je toto89 napisal:

Sem že napisal enkrat TUKAJ

Ne izdam, kdo mi je mapiral, ker je rekel naj ne govorim okrog.

Bi dal še enkrat mapirat :)

SIcer pa je pri meni zledalo tako, da je prek ODB2 priklopil "škatlico" :) najprej je naredil backup, recimo cca. 30min. Nalaganje nove mape pa je bilo recimo dobrih 5min. Če bi bilo kaj narobe, je rekel naj pripeljem nazaj in bo naložil backup, ampak do sedaj ni nobenih težav.

 

 

Se spomnim ja, da je bilo omenjeno. Koliko si pa v tem času prevozil kilometrov? 😊

Popravljeno od Bini
Napisano

Od novembra 2018, ko sem imel 46k km, do sedaj ko sem na 78k km.

Torej, od takrat prevoženo dobrih 30k km.

Napisano
dne 18. 5. 2021 ob 21:13 je Boss napisal:

A se je kdo pozanimal kako zgleda ta sprememba mape. A se da direktno mapo spreminjat al je treba čip ven lotat?

 

V 90% se prek OBD-ja dol pobere originalno mapo, nato se jo z ustreznim softwarom spremeni (npr. WinOLS) in nato spet prek OBDja naloži nazaj na ECU. 

 

Imaš še programiranje prek BDM-a, ampak je težje ker moraš odpret ECU in moraš imeti posebno napravo. 

 

Na starejših avtih pa se je čipalo dejansko tako da se je čip odlotal iz ECUja in se ga je sprogramiralo v programatorju, v nekaterih primerih pa se je zalotalo nov drug programiran čip (nekateri oem čipi se niso dali brisat in shranit, zato se je menjal čip.) 

Zato je nastal pojem čiptuning, vendar v novejših avtih se to več ne dela in se mapira prek OBDja. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tnx, sem vedel, da je včasih bil problem in je bilo kar nekaj dela s temi menjavami čipov sploh, če ni bil na podnožju ampak zalotan gor. Če se ni treba fizično dotikat ECU-ja je to dokaj bulletproof zadeva - upam, da se ga ne da zaflešat. 😆

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Tnx, sem vedel, da je včasih bil problem in je bilo kar nekaj dela s temi menjavami čipov sploh, če ni bil na podnožju ampak zalotan gor. Če se ni treba fizično dotikat ECU-ja je to dokaj bulletproof zadeva - upam, da se ga ne da zaflešat. 😆

 

Načeloma je čipanje prek OBDja dokaj enostavna, lahko pa kot pri vsakem flashanju gre kaj narobe. 

Nekateri proizvajalci (Mercedes npr.) imajo v ECUju še rezervni spomin (backup) s katerega v primeru teža prekopiraš ta backup nazaj v glavni spomin. Tako najprej poflešaš glavni spomin in če je šlo bp se pofleša še rezervni spomin. Tisto je bulletprof. 

Mazda ima samo glavni spomin brez backupa. 

Če gre kaj narobe pr flešanju pr ECUjih brez rezervnega spomina, pa se lahko fleša z BDM načinom, bdm je kot nek debug mode ECUja in se lahko pofleša skoraj vedno. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kot laik glede programov bi rekel da je zadnji način boljši oziroma bolj varen...😊

Napisano

kot je @Aless zapisal, če delajo preko OBD konektorja ni treba odpirati ecu, nič se ne vidi, da je bilo karkoli delano (zdaj edino ne vem ali bi na servisu, če imaš garancijo, to vedeli in bi zaradi tega lahko ostal brez garancije) in vedno greš potem lahko nazaj downgrade-at....kako točno delajo tunerji pa ne poznam, ampak vsekakor jaz k nekomu, ki preje ne naredi bckp starega, zagotovo ne bi vozil, da imaš potem potencialne težave....

Napisano

Na  uradnem servisu se 100% vse vidi! So mi povedali pri Tunercu in CSS pa še na uradnem servisu  sem vprašal glede tega inti ne priznajo garancije! 😤 Če ti pa na ura.servisu vrnejo na orig.mapo jo pri Tunercu in povsod kjer si mapiral naložijo brez stroškov.... 😀

Napisano

Na servisu se vidi, je pa vprašanje, kdaj to preverjajo? Mogoče ob kakšnem vpoklicu? Jaz sem po mapiranju peljal na uradni servis naslednje leto. Kot da ne bi bilo nič. Kasneje sem reklamiral še drugi zvočnik (Bose je katastrofa..) in ni blo težav pri garanciji. Je pa najbrž odvisno od tega, kaj uveljavljaš pod garancijo in kakšen vpliv bi lahko imela večja moč in navor na to komponento.

Napisano
pred 2 urama je toto89 napisal:

Na servisu se vidi, je pa vprašanje, kdaj to preverjajo? Mogoče ob kakšnem vpoklicu? Jaz sem po mapiranju peljal na uradni servis naslednje leto. Kot da ne bi bilo nič. Kasneje sem reklamiral še drugi zvočnik (Bose je katastrofa..) in ni blo težav pri garanciji. Je pa najbrž odvisno od tega, kaj uveljavljaš pod garancijo in kakšen vpliv bi lahko imela večja moč in navor na to komponento.

Kolikor je meni znano, baje da ne vidijo, če se res ne potrudijo. Ti pa userejo lahko stvar s tem, ko ti kaj posodobijo oziroma nadgradijo. 

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Kolikor je meni znano, baje da ne vidijo, če se res ne potrudijo. Ti pa userejo lahko stvar s tem, ko ti kaj posodobijo oziroma nadgradijo. 

Če pride kaj na motorju tako pogledajo vse in je garancija.adijo. Za zvočnike pa res nimajo kaj komplicirati! S posodobitvami ti pa povozijo tvojo mapo in takrat greš nazaj na mapiranje,ki je gratis.😊

Napisano
pred 3 urami je toto89 napisal:

Na servisu se vidi, je pa vprašanje, kdaj to preverjajo? Mogoče ob kakšnem vpoklicu? Jaz sem po mapiranju peljal na uradni servis naslednje leto. Kot da ne bi bilo nič. Kasneje sem reklamiral še drugi zvočnik (Bose je katastrofa..) in ni blo težav pri garanciji. Je pa najbrž odvisno od tega, kaj uveljavljaš pod garancijo in kakšen vpliv bi lahko imela večja moč in navor na to komponento.

Samo kaj, ko pri Bose nimaš kaj gosti spreminjati. Ok. lahko zamenjaš vosokotonce v armaturki in srednjetonske zvočnike  v zadnjih vratih to pa je tudi vse. Vse dela na 1 Ohm in 2 Ohm. Edino v armaturki so 4ohm in v zadnjih vratih 3 Ohm. Ampak, saj tudi Porsche ima podoben bose sistem. 🤪

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Samo kaj, ko pri Bose nimaš kaj gosti spreminjati. Ok. lahko zamenjaš vosokotonce v armaturki in srednjetonske zvočnike  v zadnjih vratih to pa je tudi vse. Vse dela na 1 Ohm in 2 Ohm. Edino v armaturki so 4ohm in v zadnjih vratih 3 Ohm. Ampak, saj tudi Porsche ima podoben bose sistem. 🤪

To pomeni,da so klump?🤔

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

To pomeni,da so klump?🤔

Totalen klump. Ojačevalec je zelo švoh in sprocesiran zvok pride do zvočnikov. Po moje več kot 4 x 25 W rms  nima ta ojačevalec bose. Recimo včasih, ko smo imeli še prave actoradije v avtomobilih, kake Alpine, pioneer, Becker, jvc so imeli vgrajene ojačevalce v samem radiu, dajmo reči 4x40W rms, je tisto delalo daleč boljše in glasneje kot to naše bogo bose ozvočenje. . Tam si se lahko tudi igral z različnimi zvočniki, dokler nisi dobil pravih za svoj gušt. Jaz sem takoj na začetku šel do kolega, ki se ukvarja z avto hi-fi jem. Pogledal je stvar in samo odmajal z glavo. Tukaj obstaja samo varianta vse ven in  drugo noter. Edino sam radio in CD player bi ostal. Cena za novo? Preveč. 🤪

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Totalen klump. Ojačevalec je zelo švoh in sprocesiran zvok pride do zvočnikov. Po moje več kot 4 x 25 W rms  nima ta ojačevalec bose. Recimo včasih, ko smo imeli še prave actoradije v avtomobilih, kake Alpine, pioneer, Becker, jvc so imeli vgrajene ojačevalce v samem radiu, dajmo reči 4x40W rms, je tisto delalo daleč boljše in glasneje kot to naše bogo bose ozvočenje. . Tam si se lahko tudi igral z različnimi zvočniki, dokler nisi dobil pravih za svoj gušt. Jaz sem takoj na začetku šel do kolega, ki se ukvarja z avto hi-fi jem. Pogledal je stvar in samo odmajal z glavo. Tukaj obstaja samo varianta vse ven in  drugo noter. Edino sam radio in CD player bi ostal. Cena za novo? Preveč. 🤪

Še dobro,da poslušam predvsem radijske postaje,ki niso ravno glasbene ampak raznovrstne kot je npr,VAL 202.....😊 Sem vseeno mislil,da so kaj boljši😉. Kakšni so potem šele navadni🤔,verjetno enaki brez nalepke Bose....😆

Napisano

Navadni igrajo slabše, ampak vseeno igrajo :) Malo tišje in majn basa.

Glede na znamko in ceno, ki jo ima Bose sem pač pričakoval več.

Meni so zvočnik v armaturki menjali, zaradi hreščanja. V vratih pa naj bi hreščanje povzročal konektor, ki se je nečesa dotikal (sem pozabil, pleha najbrž..).

Pa ne vem če sem kdaj dal volumen na več kot 45, ampak očitno je bilo to preveč (bas pa mislim da imam na 0 ali +1).

Napisano (urejeno)

Preposlušal sem kar nekaj 100 ur v Mazdi tako ene in druge (navadne in Bose), kakšne bistvene razlike, razen zabetoniranih prednastavitev pri Bose, v kakovosti zvoka nisem opazil. Base sem pri obojih znižal v minus, ker je preveč slabega basa in posledično resonančno tresenje plastike zame zelo moteče. Poslušam pa DAB, občasno še mp3 iz USB ključa, kjer imam celotno svojo zbirko.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Preposlušal sem kar nekaj 100 ur v Mazdi tako ene in druge (navadne in Bose), kakšne bistvene razlike, razen zabetoniranih prednastavitev pri Bose, v kakovosti zvoka nisem opazil. Base sem pri obojih znižal v minus, ker je preveč slabega basa in posledično resonančno tresenje plastike zame zelo moteče. Poslušam pa DAB, občasno še mp3 iz USB ključa, kjer imam celotno svojo zbirko (64 GB) :).

🔈🔉🔊

 

🎵

 

🎺 🎻 🎷 🎸 🎹

Upam, da nisi bil nekaj 100 ur naenkrat v mazdi zato, da bi poslušal muziko.😬

Kot sta že sama ugotovila, moraš base znižati pod 0, ker procesor v ojačevalcu le-te in mid base  umetno napihne. Posledica je nedefiniran In zamazan zvok. Z zamenjavo visokotoncev v armaturki z kakovostnejšimi  pridobiš na čistosti visokih in srednjih tonov in posledično so tudi basi malo bolj definirani. Potem je vsaj za silo bolj znosno vse skupaj. Saj za zmerno poslušanje je ozvočenje v redu za kako bolj kvalitetno pa ne. 

Še če poslušaš muziko iz mp3 si zmagal. 🤗 V nekvaliteti zvoka mislim.😉

pred 2 urama je toto89 napisal:

Navadni igrajo slabše, ampak vseeno igrajo :) Malo tišje in majn basa.

Glede na znamko in ceno, ki jo ima Bose sem pač pričakoval več.

Meni so zvočnik v armaturki menjali, zaradi hreščanja. V vratih pa naj bi hreščanje povzročal konektor, ki se je nečesa dotikal (sem pozabil, pleha najbrž..).

Pa ne vem če sem kdaj dal volumen na več kot 45, ampak očitno je bilo to preveč (bas pa mislim da imam na 0 ali +1).

V vratih mazd gre ta 9"  zvočnik največkrat zato, ker pride voda do njih. In kar je najzanimivejše je to, da stane ta klump od zvočnika preko 200€.🤪

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Še če poslušaš muziko iz mp3 si zmagal. 🤗 V nekvaliteti zvoka mislim.😉

Ma ne mi rečt @Alex da ločiš npr CD kakovost od mp3 192 kbps ali celo 320 kbps, in to celo v avtu 😲

Napisano
pred 56 minutami je Janez007 napisal:

Ma ne mi rečt @Alex da ločiš npr CD kakovost od mp3 192 kbps ali celo 320 kbps, in to celo v avtu 😲

Recimo, da mi daš poslušati enak cd, isti band, ki ga dobro poznam, eden original cd, drugi pa mp3, potem ja. Tudi ti bom povedal skoraj natančno, kakšno kitaro so uporabili (ali je Gibson, Fender ali kaj drugega) Sicer ne 100% ampak v večini primerov ja. Tudi to, ali so bobni trigani (posneti z klasičnimi bobni in pozneje "obdelani" digitalno z dodanimi zvokov drugih bobnov(lahko si zaželiš zvok bobnov Metallice, Toto, Bon Jovi, AC/DC.) .. skratka, bobnar posname bobne in zvok "poberejo" iz računalnika. 

Prav tako takoj slišim zvok kitar, ki so sedaj posnete večinoma z "napolitankami". 

To so digitalne škatlice (firme fractal, suhr...) v katerih so shranjeni zvokovi znanih ojačevalcev, kitaristov... Niti blizu lampaškim ojačevalcem, kot so snemali nekoč. Vse gre v smeri čim manjših stroškov snemanja. Recimo zvok, kot so ga imeli dire straits konec sedemdesetih, v začetku osemdesetih je še dan danes referenca za poslušanje hi-fi naprav. To pa zato, ker so takrat snemali analogno na trak. Z pravimi ojačevalci in akustičnimi bobni. Posledično so bili posnetki zelo dinamični, nič skompresirani, naravni. Prijetni za poslušanje. Dan danes delajo producenti  produkcijo, nato post produkcijo, nato post-post produkcijo, dokler ni zadovoljiva kvaliteta za poslušanje na slušalkah telefonov. Če hočeš v današnjih dneh dobiti dobro posnet album moraš le tega iskati v jazz-u, ki še edini vztrajajo v analogni tehniki. 

Mogoče še kak blues, fusion band. To pa je tudi vse, kar je ostalo od dobrega zvoka. 😬

Še vprašanje. Kako stisneš cd kvaliteto zvoka, ki je 1411 kbps v 320 kbps? Enostavno moraš neko količino podatkov odstraniti. In to se nekje pozna. Največkrat prav pri činelah, visokih tonih, petju. Sicer pa, mp3 ni bil mišljen za audiofile niti za poslušanje na pregrešno dragih hi-fi aparaturah. 

Za, splošno poslušanje je kar v redu. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Sam je namreč ne, tudi preko 15 kHz že težko še kaj slišim 🤫

Predvsem slišim razliko med posnetki različnih obdobij, dobrih pa skoraj ne delajo več - tukaj se popolnoma strinjam s tabo in zato najraje poslušam glasbo posneto pred 50-timi  in več leti ali skoraj neobdelane posnetke.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Še razlog več, da vam grem družbo delat na tuning. Že zadnjič na poraba izzivu, sem te @Alex hotu prosit, da mi predvajaš enako musko iz svojega avta, da vidim, če si s svojo predelavo res kaj pridobil oz. koliko in če se je zame vredno v to spuščati. Kar se pa tiče kakovosti, joooj ko bi vsaj mel folk 320kbps ... po mojem jih dosti sploh ne ve, kaj kbps pomeni o.O


Sam drugače zaznavam razliko predvsem, ko grem pod 320 začne vse postajat bolj in bolj flat. Najraj bi poslušal flac, pa ga mazda ne podpira!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
    • Jzt sm pa na Chrome brez adblocka in vsak oglas pogledam do konca na youtubu.
    • Očitno folk nima v lifeu kaj bolj pametnega za delat, kot pa v službo hodit🤔🧐🤣, mladina pa brez njih (tisti, ki želijo delati, se razume...)...
    • To je zato k sedi v mazdi in še dizlu povrhu🤣😂
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.