Skoči na vsebino

Carplay, Android auto,... telefoniranje med vožnjo ...


jures

Priporočeno sporočilo

Hehe ja. Ker to je res problem... Precej pred dieselgate-om, ter hekanjem keyless klju?a..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Ammm apple je tisti ki je dal ven podporo za wifi carplay ze v ios9, ki je prisel ven 2015..kaj je tu shekano?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Joj, dajte ne izumljati tople vode.

 

Kot sem omenjal (ker delam za eno od firm, ki te tehnologije razvijajo), je taglavni problem certifikacija brez?i?nega oddajanja (v ve?ini dr?av 5GHz ?e ni dovoljen band za odajanje v avtu) ter kvaliteta wifi opreme/?ipovja v telefonih in avto elektroniki. Mazda recimo ima ?e tako probleme z wifi sprejemom na svojih enotah in so wifi v ve?ini trgov ugasnili, tako da dvomim da bi se kot firma odlo?ili certificirati njihove trenutne HU enote.

 

Drug del problema pa je seveda v ceni - vgradnja wifi ?ipovja in anten stane denar, to pa stane proizvajalce mar?o ;) Stvari, ki jim re?ejo v mar?e se bojijo kot hudi? kri?a in obenem i??ejo kako stisniti ?imve? denarja s strank. Recimo BMW ima lep racket s tem, ko zara?uvava letno naro?nino (!) za odklep CarPlay funkcije v softwaru  :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Nova verzija Android Auto je dobila nov vmesnik, ki izgleda malo bolj prijazen, kot prej ...

 

Treba je namestiti verzijo Android Auto 4.5.x ... sname se jo recimo tukaj >> https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-4-5-5928-release/

 

Potem je treba v nastavitvah aktivirati novi vmesnik:

 

Pasted_Image_06_08_2019__19_17_22F9EE45.

 

Izgleda pa takole:

 

IMG_9578_22F9EE7D.jpg

 

IMG_3112_22F9EE9E.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, meni pa ni ponudilo te opcije, je pa res, da sem probaval samo na telefonu ne v avtu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj tam pri tej opciji pise, da velja samo za zaslon avtomobila ...

 

Pasted_Image_07_08_2019__11_43_22FAD4E1.

 

Ce pa sploh v nastavitvah na telefonu nimas te opcije, potem pa lahko da nimas prave verzijo... ali ap je treba brisati nek app cache ali nekaj takega ... 

 

https://www.androidpolice.com/2019/07/29/android-auto-redesign-is-now-rolling-out-for-real-this-time/

 

_Update__Official_announcement__Android_

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nov redesign tudi podpira vi?jo resolucijo zaslona nove Mazde 3 in ima za ?iroke zaslone prilagojen design:

 

HslKIRP.jpg

 

 

Android Auto na telefonih pa bo kmalu izginil - na Android Q ga ni ve?, aplikacijska verzija pa ne bo ve? dolgo podprta. Zamenjal jo bo Assistant.

 

Maps pa ?e vedno ne prikazuje omejitev hitrosti :/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zdravo,

 

zadnjega pol leta nisem zasledil informacije, ?e se pri navigaciji preko carplay prikazujejo napotki tudi na HUD ali ne.

 

Fejst me jezi, da original Mazda navigacija ne sprejema realtime informacij o stanju na slovenskih cestah in stalno priletim v zastoje. S preklopom na carplay upam, da bi se tega izognil.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da na HUDu nima? ni?. Realtime lahko sprejema, samo mora? ustvariti dostopno to?ko ala share wifi-ja, potem ma? pa to opcijo, ampak je pla?ljiva.

Realtime imam pla?an in mi v Avstriji odli?no slu?i. Slovenija ?al ni pokrita, ker DARS, oziroma promet.si sporo?ajo v neki drugi obliki. Jeba je, da mi do ?entilja (ob sedanjih avstrijskih paranojah na meji) ne javlja jutranjega stanja pred mejo in me posledi?no ne pelje po drugi trasi. Danes sem se veselo na?akal in zajebal 45 minut v koloni pred mejo (kar pa ni poanta te teme).

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da na HUDu nima? ni?. Realtime lahko sprejema, samo mora? ustvariti dostopno to?ko ala share wifi-ja, potem ma? pa to opcijo, ampak je pla?ljiva.

 

 

Tako je... na HUD se prikazujejo samo informacije iz MZD Connect navigacije ... 

 

Tole drugo pa zal v Sloveniji ne deluje... tudi ce imas placano... >> https://infotainment.mazdahandsfree.com/navigation-connectedservices?language=sl-EU

 

Mazda_Connect_232FB506.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala, ne prenesem njihovega humora. Itak ve?inoma zvo?ne knjige popoti poslu?am.

 

Se ena varianta je preko apliakcije Radar Alarm (AMZS in Radio 1) ... ta te opozori, ko je na cesti ovira, radar, kontrola,... Pac to, kar pvoedo po radiju in ce je na tvoji poti, dobis obvestilo, ki se predvaja preko radia, ce imas telefon sparjen preko BT ali povezan s kablom ... 

 

https://www.radio1.si/42006/radio1-radar-alarm

 

Radar Alarm je brezpla?na aplikacija, ki voznike opozarja na radarje, nasproti voze?e voznike, policijske kontrole, prometne nesre?e, zastoje in druge dogodke v prometu. Deluje tako, da ?enski glas voznika v slovenskem jeziku opozori na dogodek, ki voznika ?aka na njegovi poti. Vozniku ni potrebno gledati v telefon, ampak telefon samodejno ?spregovori?, ?e se vozilo pribli?uje zastoju, policijski kontroli ali pa prometni nesre?i.Poleg obve??anja o dogodkih, vsebuje tudi slike vseh cestnih kamer. Vpogled v cestne kamere omogo?a vozniku, da pregleda stanje na slovenskem avtocestnem kri?u, preden se odpravi na pot.Aplikacija ima tudi tipko SOS. Tipka SOS po?lje sms s koordinatami vozila na prometno slu?bo Radia 1. Sporo?ilo omogo?a de?urni ekipi Radia 1, da obvesti ustrezne re?evalne slu?be.

Za to?nost prometnih informacij skrbi prometni servis Radia 1, s posebej za prometne informacije usposobljeno ekipo ljudi, ki je de?urna vsak dan, od 6h do 24h.

 

Download >> ANDROIDIOS

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala, ne prenesem njihovega humora. Itak ve?inoma zvo?ne knjige popoti poslu?am.

TP ti pa ne vklopi prometnih informacij, medtem ko poslu?a? knjigo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ena varianta je preko apliakcije Radar Alarm (AMZS in Radio 1) ... ta te opozori, ko je na cesti ovira, radar, kontrola,... Pac to, kar pvoedo po radiju in ce je na tvoji poti, dobis obvestilo, ki se predvaja preko radia, ce imas telefon sparjen preko BT ali povezan s kablom ... 

 

https://www.radio1.si/42006/radio1-radar-alarm

 

Radar Alarm je brezpla?na aplikacija, ki voznike opozarja na radarje, nasproti voze?e voznike, policijske kontrole, prometne nesre?e, zastoje in druge dogodke v prometu. Deluje tako, da ?enski glas voznika v slovenskem jeziku opozori na dogodek, ki voznika ?aka na njegovi poti. Vozniku ni potrebno gledati v telefon, ampak telefon samodejno ?spregovori?, ?e se vozilo pribli?uje zastoju, policijski kontroli ali pa prometni nesre?i.Poleg obve??anja o dogodkih, vsebuje tudi slike vseh cestnih kamer. Vpogled v cestne kamere omogo?a vozniku, da pregleda stanje na slovenskem avtocestnem kri?u, preden se odpravi na pot.Aplikacija ima tudi tipko SOS. Tipka SOS po?lje sms s koordinatami vozila na prometno slu?bo Radia 1. Sporo?ilo omogo?a de?urni ekipi Radia 1, da obvesti ustrezne re?evalne slu?be.

Za to?nost prometnih informacij skrbi prometni servis Radia 1, s posebej za prometne informacije usposobljeno ekipo ljudi, ki je de?urna vsak dan, od 6h do 24h.

 

Download >> ANDROIDIOS

 

Hvala. Bom preveril. Jezi me ker niso sposobni implementirati podatkov o cesti v precej drag avto, RDS-TMC pa daje nepopolne, oziroma dotrajane podatke.

TP ti pa ne vklopi prometnih informacij, medtem ko poslu?a? knjigo?

Ne ?e nimam na City vklopljeno. Pri meni laufa RSI v avtu. Ali pa VAL 202.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To tudi mene moti, da te navigacija ne more usmerjat po dejanskem toku prometa. Jaz bi rad pla?al, ker pri dana?njih vsakodnevnih zastojih bi mi to pri?lo ?e kako prav. No, vsaj en majhen plus pa dam, da navi upo?teva zapore cest in preusmerja na druge mo?ne poti. Zadnji?, ko je bil v Kranju cel vikend zaprt rondo, me je navi lepo usmeril na ?en?ur in potem naprej.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj potem dela na Suadu, in je delalo na Citroenu, ali imamo razli?ne baze za eno dr?avo?


Verjetno je ponudnik navigacije obve??en o zaporah.

A si slu?ajno blizu ITa ali AUT meje doma?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
    • Ne se ti men norca delat. Ford je ustvarjen za poziranje. Ratajo lepe slike tudi, če je fotoaparat bolj "počasen". To ni ko Mazda, ki nikoli ni pri miru in moraš imeti že dober aparat, da rata dobra slika. Ne, ne, Ford je pozer, ga nekam postaviš in ga vsi ogledujejo. In kasneje upaš, da ga boš lahko prestavil drugam, da ga še tam lahko ogledujejo. Ker za drugo itak ni...   Ne vprašaj, kako vem. Poglej še v temo Jamralnik...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.