Skoči na vsebino

Mazda 3 G120 2017 servis


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, sem nov na forumu, prosim za malce "prijaznosti" ker se še ne znajdem najbolje. Zato sem se odločil da kar odprem novo temo, upam da v pravem podforumu.

 

Vozim Mazdo 3 limuzino, letnik 2017, G120, bencin, 88 kW. Prevoženih imam 120.500 km, kar pomeni da je čas za mislim da 7. servis. Mi lahko prosim sporočite, kaj se pri tem servisu menja ter seveda ceno samega servisa vključno z delom (tisti, ki ste ga že opravili). Knjižice nimam, drugače bi v njo pogledal. 

 

Najlepša hvala že vnaprej in lep dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam Hondo pa je pri 120k km verjetno veliko zadev enakih....sam sem sedaj poleg rednega servisa na 120k menjal svečke in prve diske (so bili še prvovgradnja), vse ostalo pa standardno kar pritiče rednemu servisu, tako da verjetno je pri mazdi podobno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Pozdravljeni, sem nov na forumu, prosim za malce "prijaznosti" ker se še ne znajdem najbolje. Zato sem se odločil da kar odprem novo temo, upam da v pravem podforumu.

 

Vozim Mazdo 3 limuzino, letnik 2017, G120, bencin, 88 kW. Prevoženih imam 120.500 km, kar pomeni da je čas za mislim da 7. servis. Mi lahko prosim sporočite, kaj se pri tem servisu menja ter seveda ceno samega servisa vključno z delom (tisti, ki ste ga že opravili). Knjižice nimam, drugače bi v njo pogledal. 

 

Najlepša hvala že vnaprej in lep dan.

Imam enak avto ampak sem še daleč do tvojih kilometrov tako, da ne vem kaj je pri teh kil. Mislim, da pri teh km še ni nič posebnega kot običajno. Najbolje, da vprašaš na servis kamor si jo vozil. Ali pa Pelkota če si blizu Ljubljane. Pa na uradnem servisu boš izvedel vse, saj je avto v garanciji 5 let, ali 150k km. Kako si pa zadovoljen z avtom in kako dolgo ga že imaš? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da so pri 120k km na vrsti svečke, ki so na uradnem servisu drage kot da so iz zlata (pa še opomba na računu je, da svečke niso originalni nadomestni del :)) Če se prav spomnem okrog 40€ / kos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Našel sem eno temo na tem forumu, kjer pišejo intervali oziroma kaj vse se menja pri določenih kilometrih. na 120-150.000 se menja še veliko zadev, zato raje tu vprašam, kot na uradnem servisu (ki znajo lupit človeka, kot vsi vemo). Na primer mikro jermen in napenjalec, vodna pumpa, hladilna tekočina, olje menjalnika, sesalni kolektor, čiščenje kanalov in ventilov... Kar zna biti precejšen €€€ zalogaj. Glede na to, da bo avto kmalu izven garancije, pa razmišljam, da bi peljal kar privatniku ki je cenejši.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

odvisno od načina vožnje je tudi pametno preveriti stanje sesalnega kolektorja pri teh novih motorjih z direktnim vbrizgom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Opazil sem, da je hladilna tekočina 1cm pod MIN oznako. Ker niti ne vem če je bila kdaj menjana (avto je star 4 leta, tip in specifikacije v prvem postu), bi jo najraje kar menjal. 

 

Našel sem dve, eni v naslovu piše FL22, eni pa pod opisom. Katera je prava?

 

Prav tako me zanima postopek menjave. Spustim iz hladilnika, zaprem pokrovček, nalijem novo, vžgem avto za 5 minut (avto peljem ali stoji?), dolijem po potrebi in je to to?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Opazil sem, da je hladilna tekočina 1cm pod MIN oznako. Ker niti ne vem če je bila kdaj menjana (avto je star 4 leta, tip in specifikacije v prvem postu), bi jo najraje kar menjal. 

 

Našel sem dve, eni v naslovu piše FL22, eni pa pod opisom. Katera je prava?

 

Prav tako me zanima postopek menjave. Spustim iz hladilnika, zaprem pokrovček, nalijem novo, vžgem avto za 5 minut (avto peljem ali stoji?), dolijem po potrebi in je to to?

Zelo ti priporočam, da to daš narediti nekomu, ki je tega vešč. Lahko je nevarno zate (opekline) in tudi za motor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Jaka32 napisal:

Prosim še koga, da odgovori na druge dele vprašanj...

Zakaj pa bi menjaval tekocino na 4leta starem avtu?

Tekocino spustis ven na spodnji strani hladilnika nato nalijes novo tekocino najprej v hladilnik potem v raztezno posodo do max. Zalaufas avto in ga v prostem teku ogrejes na delovno temp, zatem drzis obrate 5min na 2500rpm potem 5min na 3000rpm zatem vgasnes avto da se ohladi in preveris nivo, ce manjka malo dolijes ce pa veliko pa preveris kje tece in ponovis postopek od ogrevanja v prostem teku naprej. Drugace pa stanje hladilne tekocine preveris z multimetrom minus das na minus od baterije plus das v hladilno tekocino in avto zagrejes ce je vrednost vec kot 2V je perajt za menjavo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je scania napisal:

Glede tekocine jaz bi dal not fl22 od ravenol redcil bi pa z destilirano vodo.

 

Menjal bi jo, ker mi jo manjka 1cm pod MIN oznako in ne bi rad da mi naenkrat avto zakuha, sploh zdaj ko je 38°C zunaj. Strošek ni velik, ampak ne vem katero kupiti. Poslal sem link, obe naj bi bili FL22.

 

Kako pa redčiš? Kakšno razmerje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najboljše da se odpraviš do servisa da ti prekontrolirajo in dolijejo hladilno tekočino, če je pod minimum je potrebno prekontrolirati tudi hladilno tekočino  v hladilniku ne samo v ekspanzijski posodi.Par let nazaj  je bilo 5 litrov original narejene hladilne tekočine 40 eur

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Jaka32 napisal:

 

Ker ne vem kakšna je noter. Verjetno ni samo Ravenol z oznako FL22.

Fl22 je not, torej dolijes fl22. Gres na servis in kupis liter fl22 al pa od ravenol fl22 in je to to. Mesat nerabis tudi ce je koncentrat ker teh 2dcl proti 7litrom ni nic. 

Evo to je to 1,5litra za 8€ pa mirna Bosna

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 6. 2021 ob 15:13 je Jaka32 napisal:

 

Ker ne vem kakšna je noter. Verjetno ni samo Ravenol z oznako FL22.

 

Sploh ni vazno kaj das not, samo da je oznaka FL22! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo naročen na 3tji redni servis pri 23k km.... Hkrati sem rezerviral eno testno CX30  2.0  X186, da vidim kak ta stvar gre. Lani sem imel na testu g122. 😆😂🤣

Ko bo izdan račun se bom malo manj smejal... 😁

  • Všeč 3
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 7. 2021 ob 8:12 je Bini napisal:

Evo naročen na 3tji redni servis pri 23k km.... Hkrati sem rezerviral eno testno CX30  2.0  X186, da vidim kak ta stvar gre. Lani sem imel na testu g122. 😆😂🤣

Ko bo izdan račun se bom malo manj smejal... 😁

Se pa malo voziš. Js jih mam že 50k😀

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Gregster napisal:

Se pa malo voziš. Js jih mam že 50k😀

Ja res, ampak zato bolj uživam v vožnji.... :jupiii:

V službo hodim peš(15m)žena pa z vlakom(100m+100m)in tu ni nobenih km, kar prinese dnevno velik manjko v letnem povprečju.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Ja res, ampak zato bolj uživam v vožnji.... :jupiii:

V službo hodim peš(15m)žena pa z vlakom(100m+100m)in tu ni nobenih km, kar prinese dnevno velik manjko v letnem povprečju.... :nevem:

Takih je malo dandanes, da gres lahko pes/kolesom v sluzbo, pa ne mislim LJ. ..Super👍😉😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.