Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Mally napisal:

Spoštovani sočlani!

Se samo meni zdi, ali mi na servisu nabija pflance, da bo treba pri naslednjem servisu (to je pri cca 99000 prevoženih) zamenjati zadnje diske?

Avto je letnik 2018, G120...

Sem hotel kopirati pa prilimati MyMazda izpis, pa mi ne uspe iz aplikacije skinit PDF-ja...sem že prestar?

 

Ob enem...Maribor in okolica...dobrega avtoličarja/kleparja rabim...Toča je naredila svoje.

 

 

Dobrodošel v "klubu Mazda", v vsem dobrem in slabem ... na moji M3 2018 so bili zamenjani pri 90.000 ...

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hvala za slike...ampak pri menjavi gum tako moji diski niso izgledali...če se prav spomnim...nisem bil glih pazljiv iz notranje strani.

 

Ker sem bolj laik za te zadeve (Yugota, Fieste, Zoom zoom 323F, Vitare pa ni več - kjer so itak bobni), kako preverim, ali so diski ok ali ne, pod pogojem da niso rjavi? Debelina "mesa" ali podobno?

 

Glede na to, da je avto iz garancije...

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉

Napisano
pred 2 urama je Mally napisal:

Spoštovani sočlani!

Se samo meni zdi, ali mi na servisu nabija pflance, da bo treba pri naslednjem servisu (to je pri cca 99000 prevoženih) zamenjati zadnje diske?

Avto je letnik 2018, G120...

Sem hotel kopirati pa prilimati MyMazda izpis, pa mi ne uspe iz aplikacije skinit PDF-ja...sem že prestar?

 

Ob enem...Maribor in okolica...dobrega avtoličarja/kleparja rabim...Toča je naredila svoje.

 

Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?

 

Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.

 

Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal.

Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?

 

Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.

 

Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal.

Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.

Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.

 

Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano (urejeno)

Ne da bi vedel za vakum. Male, ki so nedostopne,  z lepilom. Če jih je več ali večje, pa gre strop ali/in vratne obloge dol, pa se mehansko masira.

To ima take "palčke" kovinske in masira pločevino, da skoči na mesto.

Lahko na YouTube pogledaš kako posnetek, če te zanima.

 

Slabi mojster, ti bo avto potegnil z grobo polir pasto. To se je meni zgodilo. Groza.

 

Lahko ti dam cifro od mojstra, doma v Zgornji Ložnici (proti Oplotnici).

Pa pokličeš, če še dela.....

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 13 urami je Mally napisal:

Spoštovani sočlani!

Se samo meni zdi, ali mi na servisu nabija pflance, da bo treba pri naslednjem servisu (to je pri cca 99000 prevoženih) zamenjati zadnje diske?

Avto je letnik 2018, G120...

Sem hotel kopirati pa prilimati MyMazda izpis, pa mi ne uspe iz aplikacije skinit PDF-ja...sem že prestar?

 

Ob enem...Maribor in okolica...dobrega avtoličarja/kleparja rabim...Toča je naredila svoje.

 

 

 

Spredaj so bile pri meni ploščice menjane na 70kkm, pa diski so bili pobrušeni, pol na 120kkm je bilo pa komplet vse menjano, diski in ploščice, spredaj/zadaj.
Za spredaj mi je takrat reku da so še vredu, samo so mi tresl, pa sm reku da naj kr menja vse naenkrat

Napisano

Jaz sem menjal komplet diske in ploščice pri slabih 100 000, na drugi trojki pa pri 115 000.

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Ne da bi vedel za vakum. Male, ki so nedostopne,  z lepilom. Če jih je več ali večje, pa gre strop ali/in vratne obloge dol, pa se mehansko masira.

To ima take "palčke" kovinske in masira pločevino, da skoči na mesto.

Lahko na YouTube pogledaš kako posnetek, če te zanima.

 

Slabi mojster, ti bo avto potegnil z grobo polir pasto. To se je meni zgodilo. Groza.

 

Lahko ti dam cifro od mojstra, doma v Zgornji Ložnici (proti Oplotnici).

Pa pokličeš, če še dela.....

Odlično, se priporočam za cifro...

Hvala

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Ja vcasih sem na premacyju imel pei 350.000 se prve bobne nikoli razstavljene in na tehnicnem ni bilo straha da ne bo rocna prijela. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Jaka32 napisal:

@Bini to je to? Kam jih namontiram? Na streho ali na gril nekam?

 

20240613-072427.jpg

Tja kot ti piše. :whatever:

Jaz ga imam na grilu kot je bilo priporočeno..... :nevem:

Pa veliko sreče pri odganjanju divjadi.... 😉

17182572349639092597470106830620.jpg

Napisano
pred 27 minutami je godlike napisal:

Boga divjad, ziher s tem ogluši, pa nas normalnih ICE-jev več ne sliši. 😂

 

Me zanima ce lahko kako objektivno stestiram delovanje.

Kot sem to naredil pri 1 leto starem in odprtem zavornem olju, ki bi naj bil za odpad...

Napisano

Hmmm.

Idita z @Bini-jem na jelenov greben. Če bojo pri njem glave sukali, deluje. Če ne, je samo nakit.

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano

Lahko, da je kaj na tem, ponavadi, ko pridem tja kar po rajnglah skačejo in čez pow ure je že na krožniku.... 😁

Pri meni deluje dokler prvo ne zgazim..... :nevem:

Napisano

Sam mal hitrejš nagazi skozi vas pa glej, če bodo psi in mačke pospešeno stran bežali. Baje je to dober test.😜

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Sam mal hitrejš nagazi skozi vas pa glej, če bodo psi in mačke pospešeno stran bežali. Baje je to dober test.😜

Ja, tam nad 60 se moraš furat da prime

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Ja, tam nad 60 se moraš furat da prime

 

Sej sem napisal, da mal hitrejš skozi vas - 50km/h je premal kot je omejitev, 70km/h bo glih prav. Srne ne boš nagazil, kakšno babico z berglo brez slušnega aparata pa komot. Jebeš frulico, če baba ne sliš. :nevem:

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Sej sem napisal, da mal hitrejš skozi vas - 50km/h je premal kot je omejitev, 70km/h bo glih prav. Srne ne boš nagazil, kakšno babico z berglo brez slušnega aparata pa komot. Jebeš frulico, če baba ne sliš. :nevem:

Al pa radar :)

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Počasi bom moral pregledati temo, da vidim če se kakšen servis bliža... ampak glede na to da sem letos naredil velik servis in menjal vse diske ter ploščice, mislim da imam mir za 2-3 lete. Razen seveda malega servisa.

20241120_145007.jpg

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.