Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ndm za prikolico 900kg? saj ?e po?itni?ko prikolico ne more? voziti...in tiste za pesek ne ki ima ndm 750...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ndm za prikolico 900kg? saj ?e po?itni?ko prikolico ne more? voziti...in tiste za pesek ne ki ima ndm 750...

?alostno a resni?no...

Napisano

Hvala za info. Sem na?el Bosalovo pri enemu iz Dom?al za pribli?no normalen dnar. Tole okoli nosilnosti moram pa tudi jaz preveriti.

Napisano

?alostno a resni?no...

zakaj si pa potem tako dal gor?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zakaj si pa potem tako dal gor?

Ne razumem vpra?anja?

Ni kljuka kriva, kriv je avto.

Kljuka nima tak?nim omejitev, omejitve ima avto in to nerazumne omejitve. Npr. Kljuka ima vertikalno obremenitev max dovoljeno 90 kg, a avto v homologaciji samo 75 kg, se pravi se mora? dr?ati homologacije.

Upam da ne bom imel kdaj te?av z modrimi...

Napisano

Ne razumem vpra?anja?

Ni kljuka kriva, kriv je avto.

Kljuka nima tak?nim omejitev, omejitve ima avto in to nerazumne omejitve. Npr. Kljuka ima vertikalno obremenitev max dovoljeno 90 kg, a avto v homologaciji samo 75 kg, se pravi se mora? dr?ati homologacije.

Upam da ne bom imel kdaj te?av z modrimi...

vertikalno nikoli ne bo? presegel - to je zgolj to?kovno direktno na kljuki (na primer prtlja?nik za kolesa, ki visi v zraku, medtem ko se te?a prikolic prenese na lastno os - gume, ampak ndm se gleda glede na te?o avta in motor, ti lahko vle?e? do ndmja avta in skupne 3500.

koliko pa je 3ja la?ja od 6ke, na kateri sem imel prikolico z NDM 1400 (Hobby 560 KMFE, in jo je papir prenesel?

 

in mislim da imam prav

http://www.mazda.com.au/cars/2014-mazda3-sedan/price-and-specification/

 

tukaj pi?e 600/1200kg ne glede na motor

Po moje so ti dali kako poceni kljuko ki je homologirana samo do toliko. Namre? vsaka kljuka ima svoje podatke, medtem ko ne sme prese?i avtomobilove max nazivne. Vsaka kljuka ima svoj CE za model avta - in ta se vpi?e v homologo, avto ima samo max - 100% ker sem svojo zadnjo sam montiral in imel CE v roki, sam homologiral in ndm prepi?ejo iz CEja

 

nova mazda2 ima na primer 500/900kg....da niso dali kljuko za ta avto

http://www.mazda.com.au/cars/2014-mazda2-hatch/price-and-specification/

 

medtem ko ima m6 pri?akovanih 1600kg

http://www.mazda.com.au/cars/mazda6-wagon/specs--prices/

 

Lahko da se motim ampak kljuko sem imel na M5, CX-7. Exeo, M6, M6 in tole je za povpra?at po zdravju.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Ne vem ?e to dr?i.

Spodaj prilagam sliko homologacijskega karton?ka. To je bilo vpisano predno je bila homologirana bilokatera kljuka!

Glede vertikalne obremenitve tudi vem kaj pomeni, pri meni pride seveda v po?tev za prevoz koles.

 

post-7744-0-80986700-1423903892_thumb.jpg

 

Po mojih domnevah kjuka omogo?a veliko ve?je obremenitve kot mu dovoljuje avto glede na podatke v homologaciji.

Jures, si prav razlagam, ali sem v zmoti?post-7744-0-69301600-1423904406_thumb.jpg

 

Vrstni red slik je ravno zamenjan.

Napisano

Ne stekam kaj je tukaj uvoznik delal, res....neki ne stima ce ima avto tovarnisko 1200

Je za poklicati MMS....

Dobesedno se nategnes (nategnejo) ce avto uporabljas tud v ta namen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne stekam kaj je tukaj uvoznik delal, res....neki ne stima ce ima avto tovarnisko 1200

Je za poklicati MMS....

Dobesedno se nategnes (nategnejo) ce avto uporabljas tud v ta namen

Sam sploh nisem temu namenil pozornosti ko sem kupoval kljuko... Niti potem ko sem ?e nevemkoliko polnih prikolic prepeljal...

V?eraj pa ?ok :)

 

Kaj je to MMS? Se opravi?ujem za nevednost.

 

Lp

Napisano

Kaj je to MMS? Se opravi?ujem za nevednost.

Lp

MMS = Mazda Motors Slovenia... uvoznik za Mazde...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Rad bi si zmontiral kljuko na M6 druge generacije (sedan, 2008, 2.0i te plus). 

Sem si prebral kar nekaj o horizontalnih (H) in vertikalnih (V) kljukah, pa vseeno prosim za nasvet, ker mi zadeve niso ?isto jasne.

?e prav razumem je razlika med H in V to, da v primeru V, ko je kljuka sneta se priklopa kljuke ne vidi. A potem takem rezanje branika v tem primeru ni potrebno?

 

Namre? sem pred dilemo, srce se mi jo?e (:)), ?e bom moral rezati zadnji branik, po drugi strani pa so vertikalne kljuke noro drage (z monta?o cca 500 ?) med tem ko so horizontalne, vsaj 100 ? cenej?e.

A ima kdo izmed vas konkretne izku?nje?

?e sem prav razumel bom v primeru monta?e kljuke potreboval tudi nek modul za elektroniko. To dr?i?

 

Hvala in lp,

Marko

Napisano

Odvisno, kaj bo? potreboval.

 

Za ob?asno vleko lahke prikolice je mogo?e res bolj?e, ?e ima? vertikalno vle?no kljuko. Kot si napisal, se priklopa ne vidi.

 

Za "redno" vleko pa bi vseeno priporo?il vertikalni priklop. Iz ?isto prakti?nega vzroka - precej la?je je montirati vle?no kljuko v priklop. Sploh v slab?em vremenu to opazi?, ko ti ni treba kle?ati v lu?i, da montira? kljuko...

 

Tudi vertikalno preobremenitev vle?ne kljuke horizontalna kljuka la?je prenese. ?eprav, ?e je narejena tako kot mora biti in ni kak?na kitajska roba iz Mehike, bi morala biti zanesljiva taka ali druga?na...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tudi cenejso navadno kljuko lahko snames. Res da je malo vec dela ker sta dva vijaka ampak ce to delas parkrat na leto...

 

Po drugi strani nas pa je vsaj 80 posto uporabnikov ki se stalno vozimo s kljuko...ni moteca. Jaz je nisem snemal nikoli. Razen sedaj ko je avtomatska. Nenazadnje te tudi sciti na parkingu :)

Glede cene - na ebayu mas kljuko za 150?, montiras sam vec kot enostavno, plus homologo 30?

 

Zraven pride tudi connection box za elektriko, ti samo pripnes na obstojece kable zadaj. Ta box tudi piska ko je nepravilnost - ko ne dela kaka luc na prikolici, kaj prebija (stare prikolice) itd.

 

Jaz sem sam to naredil na mazdi 5

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po drugi strani nas pa je vsaj 80 posto uporabnikov ki se stalno vozimo s kljuko...ni moteca. Jaz je nisem snemal nikoli. Razen sedaj ko je avtomatska. Nenazadnje te tudi sciti na parkingu :)

 

Ne ??iti te na parkingu. Sem ?e imel kak?no bu?ko od kljuke ki je "vestni" uporabnik ni snel, ni je pa prira?unal k dol?ini avta ko se je basal na parkplac pred mano. Mislim da so snemljive kljuke snemljive z razlogom. Na Suzukiju sta mi dva talenta v istem tednu kar 2x s kljuko naredila luknjo v odbija?.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Ne ??iti te na parkingu. Sem ?e imel kak?no bu?ko od kljuke ki je "vestni" uporabnik ni snel, ni je pa prira?unal k dol?ini avta ko se je basal na parkplac pred mano. Mislim da so snemljive kljuke snemljive z razlogom. Na Suzukiju sta mi dva talenta v istem tednu kar 2x s kljuko naredila luknjo v odbija?.

?al meni tudi 1x... ?e bi ga dobil bi mu tud glavo od?raufal. Enostavno nekatere boli kurac, sej ne rabijo biti ve? previdni, ker ma kljuko pa njegovemu avtu ne bo ni? - po moje se mu je ?e smejalo, ko  je ruknil v moj avto. Res ne vem zakaj so se odpovedali zakonu o obvezni snemljivosti kljuke, ko ni v uporabi? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Eno je da rines drugo pa da te scitis. Te ki grejo na noz grejo verjetno tudi brez kljuke 'na kol'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

??iti pred ?em?

 

?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.

 

Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.

33112_1.png

Napisano

??iti pred ?em?

 

?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.

 

Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.

Pojdi v italijo, francijo...mene je 2x v lj. In to pred mojimi ocmi, zenska rine v box in to ne bocni, dokler jo drug avto ne ustavi, k sreci je bil zadnji del

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mam torej sre?o, ker sem v Sloveniji.. ;)

To 2x v Lj je bilo v Slo a ne...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Modele ki se jim po uporabi ne da sneti kljuke bi moral ?trafat, ker to so tisti bmk vozniki ki jim pri parkiranju ni ?koda avta ker je ?koda itak na vozilu za njimi.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.