Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lahko... edino lucka ti bo stalno svetila, ker ne bo zaznal senzorjev... In te lucke se kolikor vem, ne da izklopit ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A se ne izklopi ta lučka tako, da se drži tipko za tpms in potem istočasno držiš še Info tipko na volanu - vse skupaj držiš pritisnjeno cca 10 sekund.

Info tipka na volanu ima tri lege - gor, dol in na sredini notri. V tem primeru je potrebno na sredini držati pritisnjeno.

Napisano

Nevem... to pa prvic slisim oz berem ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano (urejeno)

Ali kdo ve, kateri TPMS ventili delajo z Mazdo brez težav? Samo originalni Mazda (OEM Part number – GS1D37140) ali katere druge znamke?

 

Zanimajo me vaše konkretne izkušnje s TPMS ventili.

 

Se da tega hudiča trajno izklopit in voziti z navadnimi ventili? :)

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ne rabijo biti original ampak je cel kup proizvajalcev in vsi teli delajo na 433MHz.

 

TPMS so dokaj robustne zadeve in načeloma zdržijo še pa još. Jaz sem jih imel na prejšnji Mazdi 6 v uporabi od začetka celih 11 let potem je šel pa avto od hiše. Nobenih menjav bateri le pri dveh originalnih je zoprno oksidiral kovinski ovoj ventilčka in smo preventivno popravili z nekim repair kitom. To je naredil moj vulkanizer.

 

Jaz osebno ne bi tole izklapljal ampajk reskiral še tistih dobrih 100 EUR in jih dal v zimski komple pnevmatik. Kot pravim, zdržijo dolgo časa in na koncu ta strošek ravno zaradi tega ni omembe vreden.

  • Všeč 5
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano

Sam TPMS ni noben problem zdrzi res vse. Problem je ventilcek in potem matica na tem. Na mazdi (Majes) so mi razlozili da je problem ker je drug material in potem ta matica rada pozimi poci. No meni je 2* pocila. Je pa na uradnem bil 1 ventilcek cca 90 eur. Samo matico niso hotli prodat.

 

No potem sem na ebayu nasel repair kit kjer dobis to matico za 5 eur in je :)

Napisano
pred 12 urami je Bossek napisal:

Sam TPMS ni noben problem zdrzi res vse. Problem je ventilcek in potem matica na tem. Na mazdi (Majes) so mi razlozili da je problem ker je drug material in potem ta matica rada pozimi poci. No meni je 2* pocila. Je pa na uradnem bil 1 ventilcek cca 90 eur. Samo matico niso hotli prodat.

 

No potem sem na ebayu nasel repair kit kjer dobis to matico za 5 eur in je :)

Ventilčki po novem so 40€ na Mazdi Selmar. 👍So tudi kje cenej...... 😊

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Boss@Bossek, @Bini - vsem hvala za odgovore! :)  Sem že naročil pri Mazda servisu komplet (številka dela: BB03-37-140A) - cena 140 €.

 

slika.png.399f8c3ce1b7701081abe5bcde399b68.png

 

https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/tipalo-tlaka-v-pnevmatikah-komplet/BB0337140A/MAZDA6/2018-03-01/

 

Ni za kaj. 👍Jaz sem jih sicer dobil gratis pri nakupu CX30, Na pakungi pa cena 40€. Nisem vedel, da so že cenej! 🥴

Napisano

A je te ventilčke možno izklopit v meniju, da ne kaže (zanima konkretno za CX30 2021), pri moji 6ki vem, da se da, ampak je vezano na abs in nimam teh ventilčkov

Napisano (urejeno)
dne 13. 10. 2021 ob 9:59 je Deeyan napisal:

A je te ventilčke možno izklopit v meniju, da ne kaže (zanima konkretno za CX30 2021), pri moji 6ki vem, da se da, ampak je vezano na abs in nimam teh ventilčkov

Bom pogledal, se nisem zanimal za tole, ker jih nimam. Mislim pa, da se ne da. 

Popravljeno od Bini
Napisano

Eno vprašanje, ker sem ravno v iskalni akciji za Mazdo 6 GL facelift. Kako deluje sistem nadzora tlaka v pnevmatikah, preko ABS senzorja ali ima senzorje v kolesih?

Napisano

Za M6 od sredine 2015 naprej do sredine 2018, ne rabiš posebnih ventilčkov (uporablja ABS senzorje), za M6 od sredine 2018 naprej (zadnji facelift), pa rabiš tele TPMS senzorje:

Številka dela: BB03-37-140A

 

slika.png.399f8c3ce1b7701081abe5bcde399b68.png

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Za M6 od sredine 2015 naprej do sredine 2018, ne rabiš posebnih ventilčkov (uporablja ABS senzorje), za M6 od sredine 2018 naprej (zadnji facelift), pa rabiš tele TPMS senzorje:

Številka dela: BB03-37-140A

 

slika.png.399f8c3ce1b7701081abe5bcde399b68.png

 

Hvala za odgovor. Nimam izkušenj s TPMS senzorji zato še to vprašanje. Če imaš zimske in letne gume vsake na svojih platiščih in seveda potem v vseh platiščih tudi senzorje, je kakšna težava ob menjavi gum? Sistem sam prepozna kateri senzorji so aktivni ali je potrebno kaj nastavit?

 

lp

Napisano
pred 9 minutami je asddas napisal:

 

Hvala za odgovor. Nimam izkušenj s TPMS senzorji zato še to vprašanje. Če imaš zimske in letne gume vsake na svojih platiščih in seveda potem v vseh platiščih tudi senzorje, je kakšna težava ob menjavi gum? Sistem sam prepozna kateri senzorji so aktivni ali je potrebno kaj nastavit?

 

lp

Tukaj nimam izkušenj, ker sem v enaki fazi kot ti (prehod iz navadnih na TPMS). Ugibam pa, da v najslabšem primeru narediš s tipko reset.

 

Sicer bi sam bistveno raje imel kar navadne, v TPMS vidim le še eno novo stvar, ki se ti lahko pokvari. In seveda še en strošek.

 

Napisano
pred 6 urami je asddas napisal:

 

Hvala za odgovor. Nimam izkušenj s TPMS senzorji zato še to vprašanje. Če imaš zimske in letne gume vsake na svojih platiščih in seveda potem v vseh platiščih tudi senzorje, je kakšna težava ob menjavi gum? Sistem sam prepozna kateri senzorji so aktivni ali je potrebno kaj nastavit?

 

lp

 

Brez strahu, to je en bolj zanesljivih sistemov in ti ne bo delal nobenih težav. Ko menjaš kolesa iz zimskih na letne in obratno ne rabiš nič pritiskat (tudi nobenega gumba za reset ni, kot na tistih sistemih, ki opravljajo to nalogo preko ABS-a) ampak samo kolesa dol in druga gor, napumpaš na ustrezen tlak in vozi miško.

 

Tako baterije v senzorjih kot sami sistem zdrži več kot 10 let tako, da ni nobenih dodatnih stroškov s samo uporabo, edino mogoče je pametno, če ti gume dol daje kak vulkanizer izpod kozolca, da ga opozoriš naj pazi, ker so na kolesih senzorji. Namreč še največ težav povzročijo bolj neizkušeni vulaknizerji.

 

Plusi TPMS sistema so večino v tem, da skoraj takoj prepoznajo spraznjeno gumo saj delujejo na pritisk v gumi in ne na primerjavo podatkov iz ostalih koles. Se pravi se nikakor ne moreš vozit z gumami, ki so recimo vse premalo napolnjene, kot se ti zgodi pri ABS sistemu. Zato se ABS sistem opušča, ker v teh primerih je pogojno ali pa čisto neuporaben. Edini prednosti, ki ju ima ABS sistem sta cena, ker rabiš navadne ventilčke in to, da zna točno določit katero kolo je premalo napolnjeno glede na ostala tri. Ampak to zadnje je bolj za v temo lenobe, ker če ne znaš vizualno ugotovit katera guma je spustila je najboljš, da vleko pokličeš. 😜

33112_1.png

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano
pred 29 minutami je SeekK napisal:

Kaj pa pri prvi uporabi, montaži? Ti sprogramirajo kaj, lahko sam?

Mislim, da bo avto kar sam zaznal TPMS ventile, ne bo treba nič nastavljat.

Če pa bo kaj "težil", pa držiš gumb za tlak ...

Napisano

Nima nobenga gumba, vse bo sam prepoznal in uparil. Tudi, ko menjaš gume sam poišče senzorje drugega kompleta. Ne rabiš čist nič druzga se matrat.

 

33112_1.png

Napisano

Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.

 

TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.

 

TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.

No to pa nisem vedu :o 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni 

 

Pripravljen imam komplet alu platišč, zimskih pnevmatik in senzorskih ventilčkov, katere bom dal zmontirati. Pri pogovoru z vulkanizerjem me je začudilo, da je po montaži potrebno omenjene ventilčke sprogramirati (cca 20eur za komplet). To pomeni, prekopirati signal z obstoječih ventilčkov (na letnih pnevmatikah) na nove. Po njegovi trditvi naj bi bil tako posamezni zmontirani ventilček (in s tem pnevmatika) vezan na izbrano "lokacijo" na avtomobilu. To bi posledično pomenilo, da ne smem v življenjski dobi pnevmatik zamenjati njihovega položaja "spredaj/zadaj". Prosim, bi hotel kdo to zadevo razjasniti (ali potrditi), da me ne bodo prepeljali žejnega čez vodo? 

 

Boštjan (vaš kolega mazdaš od letošnjega maja) 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.