Skoči na vsebino

Mazda bo razsirila paleto SUV vozil


Bossek

Priporočeno sporočilo

Ker, kot se vsi strinjamo je prihodnost v SUV in noben ne rabi drugega, bo mazda se bolj razsirila paleto vozil suv.

Izvirno so se domislili imen ... vse med cx-0 do cx-100 :) Pa za vsak slucaj gredo po 10 vmes, ce slucajno se ponesreci narest nekaj vmes da lahko dajo 47 :)

 

 

EN.MEDIA.MAZDA.CA

Mazda Motor Corporation today announced plans to expand its global SUV lineup starting from 2022. The new models will include the Mazda CX-50 to be produced in our new U.S. plant, as well as...

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma bolečina... a res rabijo tolk različnih SUV-ov, ki bodo podobni med sabo kot jajc jajcu in samo velikost jih bo več ali manj ločevala.

 

Ne vem sam Mazda se bo izgubila v povprečju nekega vsiljenega trenda.

 

Jaz bi jim predlagal, da modele raje poimenujejo

 

Mazda SUV S

Mazda SUV M

Mazda SUV L

Mazda SUV XL

Mazda SUV XXL

 

simpl pa vsak bo vedel kaj te oznake pomenijo.

  • Všeč 2
  • Haha 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je scania napisal:

Kaj bo pa namesto mazde6? Zgleda bom v naslednjem avtu presedlal na toyoto ali lexusa. Žal 😕

Neka varianta z šestimi cilindri in blagim hibridom naj bi prišla ven leta 2023. Verjetno se ne bo več imenovala mazda 6. 

Če bo atraktivna zna bit zanimiva. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Neka varianta z šestimi cilindri in blagim hibridom naj bi prišla ven leta 2023. Verjetno se ne bo več imenovala mazda 6. 

Če bo atraktivna zna bit zanimiva. 🤔

Ja klasičnega bencinarja ne bo več, enako dizle, ki jih bodo enostavno ukinili (japonci pa sploh, mislim da mazda se najdlje vztraja, toyote/honde že ne moreš več dobiti dizla)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm, zgleda da bo Mazda tudi v Evropo dala 6valjnike. Zanimivo in hkrati pogumno glede na trend downsizinga. 

Nekje sem tudi zasledil da bi naj izdali tudi 3L inline 6 cilindrski Turbo motor, v naslednji generaciji Mazde 6.👍

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Aless napisal:

Hmmm, zgleda da bo Mazda tudi v Evropo dala 6valjnike. Zanimivo in hkrati pogumno glede na trend downsizinga. 

Nekje sem tudi zasledil da bi naj izdali tudi 3L inline 6 cilindrski Turbo motor, v naslednji generaciji Mazde 6.👍

Res je. Potrjena je tudi naslednjica 6- ke za začetek 2023 z hibridno tehnologijo in avtomatskim 8 stopenjskim menjalnikom. Ročnega naj ne bi bilo več na voljo. In celo 3.0 šest cilindrični dizli naj bi prišli. 

Seveda si bomo, če je to res, omislili 3 litrskega  benzinarja. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dam še link v to temo.

https://avto-magazin.metropolitan.si/novice/uradno-mazda-potrdila-vrnitev-rotacijskih-motorjev-prihaja-ze-prihodnje-leto/

 

 

Bo zanimivo ko bosta en zraven druzga XC-60 in CX-60 😁

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Alex napisal:

Res je. Potrjena je tudi naslednjica 6- ke za začetek 2023 z hibridno tehnologijo in avtomatskim 8 stopenjskim menjalnikom. Ročnega naj ne bi bilo več na voljo. In celo 3.0 šest cilindrični dizli naj bi prišli. 

Seveda si bomo, če je to res, omislili 3 litrskega  benzinarja. 

Ja verjetno bo ročni menjalnik počasi tudi izginil iz ponudbe, meni osebno to ni všeč, ampak vsi hibridi benz+elekt.imajo avtomatiko....se bo treba navaditi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.