Skoči na vsebino

Hišna elektronika


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, a ve kdo ali je možno takšno zagonsko elektroniko za kompresor popraviti? Če ja kje bi to naredili.

 

Nova namreč stane okoli 500€. Ne bi pa rad v bodoče skozi na polno laufal kompresorja.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma tuki je vse skupaj 50€ vrednosti. Bi bilo za pogledat na drugi strani vezja, če je kaj za pocint. Morda kak hleden spoj od pregrevanja. 

Najboljše, da neseš nekomu ki popravlja TV. Bo takoj našel napako.

Če ne poskusi tukaj vprašat: 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je 2x na razlicnih klimah sla kontrolna plosca, vedno sem nasel novo (rabljeno) na netu za malenpare.

 

ali imas kako kodo kje oz model kompresorja?

 

za popravilo - vsako elektroniko se da popraviti ce je dostop do potrebnih cipov. Poklici v delko (BTC) te znajo napotiti naprej

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ker sedaj sem priklopil mimo tega in pač bolj grobo (hitreje) zažene kompresor. Če se pa da bi pa vseeno to uredil, ker verjetno je imelo nek namen

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Da si sposodim temo.

 

Moja sodobna enota ima zobčke, da noter potisneš trdožilni kabel.

Od prej je bil potegnje  mehkožilni kabel. 5 leto je bilo brez težav, čeprav sem mehkožilni kabel not potisnil, sedaj pa občasno izgubi povezavo.

 

Vem da obstajajo pleheci, ki jih daš na mehkožilni kabel in potem, to tam noter zatakneš.

Ve kdo kak se temu reče?

 

Edit:

Nisem si mislil, da bom tako hitro našel na googlu. Igličasti kabeljski čevelj se temu reče.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je godlike napisal:

Sem študiral, da bi jih samo polotal in not potisnil.

Tega v nobenem primeru ne smeš-je prepovedano!!!!!!!!

 

Lota se lahko samo kontakte,kateri niso pod pritiskom,oz. so že "stisnjeni".

Gre za to-lot je stalno kemično aktiven,in z časom postane dielektrik. To pa je hitro vzrok požara!

 

Ta kontakt je očitno narejen za trdi vodnik.

Tukaj le votlica-a takšna brez izolacijskega "ovratnika",ker bo le ta napoto.

Biti pa mora točno taka dimenzija,ki paše na vodnik,če ne ne bo pasalo v kontakt.

Lahko tudi votlica z pinom,kar je po mojem še najboljša rešitev.👍

https://www.te.com/de/products/terminals-splices/crimp-ferrules-pin-terminals-wire-tabs.html?tab=pgp-story

 

Po moje v kakem Bauhausu morajo imeti...poglej med drobnim materialom med kabel-čeveljčki....100% morajo imeti.

Za to verzijo,k sem dal link,so ok že avtoinštalacijske crimp-klešče.

 

In-"na trdo" mora not pasati-v tem je fora,k je vzmetni kontakt.

Evo še link pri nas

WWW.ELEKTROTRGOVINA.SI

Izolirani igličast kontakt 1,5mm2, l1=12 mm, d1=1,8 mm, rdeč PCS po najnižji ceni. Preverite pestro ponudbo izdelkov po akcijskih cenah...

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vzorno narejeno-čestitam.

 

Če boš še kdaj rabil-ne rabi biti ne vem kaka kvaliteta za neprofesionalno rabo,tudi jaz sem to kupil-šestkotne cca.26€,kvadratne crimp klešče cca.2€ manj.

 

https://www.aliexpress.com/item/1005002384953011.html?spm=a2g0o.order_detail.order_detail_item.3.681bf19cNnSCYt

 

Je pa pri tem tipu res obvezno,da je točno taprav tulka za tapravi fi...torej za 2,5mm2 točno taka za 2,5mm2!!!

Drugače pa raje take https://www.aliexpress.com/item/1005005940788522.html?spm=a2g0o.productlist.main.7.4c724382cAnLuj&algo_pvid=60fb1f32-2ef1-4e12-b023-cd0f17b9e822&aem_p4p_detail=202402191149323285309667084760016588876&algo_exp_id=60fb1f32-2ef1-4e12-b023-cd0f17b9e822-3&pdp_npi=4%40dis!EUR!35.00!30.10!!!36.86!31.70!%402103242517083721719738842e4b22!12000034947396661!sea!SI!720042727!&curPageLogUid=LXYSbvt9bUte&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&search_p4p_id=202402191149323285309667084760016588876_4

 

Oboje imajo svoje prednosti in slabosti...pač,kar rabiš.

 

Ene redkih Uniorovih,k jih lahko pohvalim (mislim,da so to še edine od Uniora,k jih sploh še imam🙄) so tele

https://www.shoppster.si/p/0709250

A asimetrično stiskajo-t.i.dvozobo trnasto stiskanje,kar ima za posledico večji fi tulke na kablu...je pa zaklasično ižičenje v bajti "polna kapa"...a po drugi strani težje za stiskati....

 

Skratka tega je kolikor hočeš....,je pa ta tehnika uveljavljena,ker zagotavlja dolgotrajnost kontakta in iztisne zrak iz pletenice kabla-fino proti oksidaciji,tako da kasneje nimaš problemov.👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uniorke so mi poznane.

 

Ta štirikotni tip pa mi ni bil. Je pa fajn, ker se je prav v luknice zataknilo in ga fix drži.

 

Če bo in ko bo prišlo k hiši, bo nekaj boljše kot ali express. Nikakor se ne morem pripravit, da bi tam kaj naročil. Sem že se kdaj razpisal.

 

Zdaj imam še par drugih stvari prej v seznamu za nakup.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.