Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

pred 5 minutami je Jest napisal:

Glih na Youtube se je pojavil, pa se mi je zdel zanimiv…

 

Sicer pa ja… mi je vsec CX-60… ;)

 

Ampak res, ti boš verjetno menjal v 2023. Ampak pri Mazdi je res švoh izbira. CX-5, ki je več ali manj FL prejšnje različice pa tole. Če hočeš neki novga pa od Mazde ti je CX-60 praktično edina izbira, razen če rečeš fuck it pa vzameš CX-30. Verjetno tolk placa ne rabiš, da bi bil CX-60 zanimiv, ampak CX-30 pa še SUV ni ampak je bolj CUV.

 

Tole je še večja dilema kot sem jo sam imel pred tremi leti pa še takrat sem delal dramo oziroma prej žajfnico. 🥴

 

Če pa se ti ne mudi, pa mogoče počakaj na 3.0, ki bo nekoliko lažja in kot sem slišal naj bi nekoliko prenovili vzmetenje in izboljšali vodljivost. Vsaj za test mogoče.

 

Aja pa boh ne daj izbrat tele čipkaste bele plenice na armaturki, ker boš preklel jo verjetno že čez kako leto. To se ne da namreč ne čistit in ne vzdrževat (verjetno je mišljeno, da se jo zamenja, ko se userje - plenička pač) pa res zgleda kot, da si v previjalnici za dojenčke.

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni tudi to blago pri Takumi ni vsec… mi je pa bolj vsec svetla barva sedezev, kot crna… Zato ce ze, bo Homura s crnim oblazinjenjem in armaturo…

 

Malo pogledujem tudi h konkurenci… EV si ne upam kupit… Ce bi imel doma na strehi fotovoltaiko, potem se nekako… Dolgih poti, da bi moral polnit med potjo sicer nimam veliko… a vseeno… Mi je pa vsec voznja z EV… pospeski, tisina,…

 

Pri ostalih pa ali mi ni vsec, ali pa ne poznam dovolj… Navadil sem se na visje sedenje v SUV, zato bo naslednji tudi SUV. CX-60 je res mogoce malo prevelik… samo spet ni toliko vecji kot sedanji… Bomo videli, kako se bo razpletlo v naslednjih mesecih…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SIOL.NET

CX-60 je s 328 "konji" daleč najmočnejša mazda in obenem prvi priključni hibrid te znamke. Gre za največji model znamke, kjer je vse podrejeno razkošju in glede na velikost avta tudi...

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je blackmazda napisal:

Šele sedaj sem opazil, da 6-ke ni več. 

Kakšna je Mazda brez limuzine :(

Vedno več denarja, da dobiš en normalen voz, pa samo še o SUV-ih se gre...boomerji.

 

Bo Mazda 6 res počasi izginila? - Stran 6 - Novice - Mazda forum Slovenija (mazda-si.net)

 

Ni več 6-ke, baje pride še ena 20 anniversary serija pravijo fantje tle.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je blackmazda napisal:

Šele sedaj sem opazil, da 6-ke ni več. 

Kakšna je Mazda brez limuzine :(

Vedno več denarja, da dobiš en normalen voz, pa samo še o SUV-ih se gre...boomerji.

Kupi 3ko lim. je večja kot si misliš pa lepša od 6tke....👌😉

Popravljeno od Bini
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam občutek, da je mazda s tem glomaznim cx 60 in velikooo predragim modelom brcnila precej v temo. Ko zmanjka  elektrike (po le 60 likometrih-na avtocesti že veliko prej) se voziš naprej kot prej z zastarelim 2.5 motorjem. Poraba po še naprej velika od 8,5 pa navzgor. To ni glih nek napredek. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu ni cisto tako... baterija se vedno pomaga, ker se polni regenerativno pri zaviranju in voznji po klancih navzdol... podobno kot tisti hibridi, ki niso prikljucni... torej jih nikoli ni treba posebej polnit... niti ni taksne moznosti... In na tak nacin  skoraj vedno pomaga pri speljevanju in pospesevanju .. ravno pri tistih delih voznje, ko avto najvec pokuri... In motor nikakor ni zastarel, ker ima prenovljen motor, ki je sedaj postavljen vzdolzno... Ampak zate bo to vedno zastarel motor... oz. samo do trenutka, ko si bos (ce si bos) sam lastil tak avto cez mogoce nekaj let... Takrat bo pa super duper extra motor ... :P 

 

Po podatkih na strani spritmonitor.de (kateri ti itak ne verjames, ker po tvojih besedah tam samo tisti, ki nimajo kaj drugega za delat, vpisujejo lazne podatke) je povprecna poraba vseh vpisov (30 vozil zaenkrat, ker so se zaceli v Nemciji dobavljati sele pred nekaj meseci) 6,69l/100 km

 

image.jpeg

 

WWW.SPRITMONITOR.DE

Overview Mazda, CX-60

 

image.jpeg

 

  • Všeč 8
  • Haha 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.AVTOMANIJA.COM

Mazdin novinec z oznako CX-60 je morda trenutno ena boljših izbir na trgu, če ste v iskanju spodobno velikega križanca, ki diši po premijskem razredu. A že takoj opozorim na dejstvo...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ja… vzdolzno postavljen 3.3 litrski sestvaljnik… z 200 KM (147 kW) pri 2WD oz. RWD ali 254KM (187 kW) PRI AWD razlicici…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
dne 6. 2. 2023 ob 22:23 je Bini napisal:

Nekaj jih je že na cesti,tale je na 18tkah kot moja cx30.....😲

IMG_20230202_145828~3.jpg

 

Čaki, to so zimske, počakaj do marca ko nastopi na 22tkah 😆

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je MazdaBoy napisal:

 

Čaki, to so zimske, počakaj do marca ko nastopi na 22tkah 😆

Mogoče, ampak ta je na original felgah s to opremo... :nevem:

Ne zgleda glih neki, 20"ke bi ble ravno prav za tak avto.... 👌

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da je osnovni model s "Prime-Line" opremo... ta ima namrec 18" platisca... ostali visji paketi  imajo 20" ...

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.