Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

Govorimo, da je odvisno od vrste snega... in ker je pri nas tega že tako bolj malo in je v večini moker in brozgast pol vseeno velja kar pravi @FuManchu.

 

Ampak najboljši je pa kompromis, če ga seveda lahko maš - ne ena ne druga skrajnost.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene je poledice bolj strah kot pa mokrega snega. 🙂

Sneg vidim, led pa me pošteno prestavlja, sploh če je nepričakovan v ovinku.

 

So pa dosti bolj pobembne dobre gume, kot pa to kar meljeva. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na poledici bodo leteli in eni in drugi - tam bi pomagali le žebljički oz. ježevke.

 

Drugače pa je... kvaliteta gum je najbolj pomembna, ampak jaz sem ti odgovoril le na tisto, ker si se vpiknil najprej in to je širina gum.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, kar se športne vožnje po predpisih tiče...ne vem, no. Daj uporabi drajv in vozi športno... Pelji avtobus poln potnikov športno. Pelji tovornjaka športno.

Za moje pojme je to divjanje. Pa brez zamere. Ko gume cvilijo, je divjanje. Ko se ti stvari po prtljažniku vozijo sem ter tja je divjanje. Lahko je to vožnja, ko si SAM na cesti. Pa da te policaji ne dobijo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je malo napihnjeno… Kot prvo avtobusi in kamioni niso namenjeni sportni voznji… (razen pac tam, kjer so dirke s takimi vozili)…

 

Sicer pa se da tudi z bolj dinamicno voznjo dobiti v aplikaciji Drajv oceno preko 90… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 2. 2023 ob 20:56 je FuManchu napisal:

Za v sneg je ožja guma (manjša feltna) boljša. 

 

To je očitno neka mestna legenda, da morajo biti za sneg manjše feltne oz. platišča. Ker v resnici to sploh ni tako. Če torej tamestni česa ne znate, pojdite vprašat kmete. Za zimske razmere pa kmete, ki so s hribov doma...

 

Platišča so različno široka. Za primer vzemimo, da ima vozilo platišče 7Jx16 H2 ET43 6x139,7. Platišče je platišče in je zgolj in samo povezava med pnevmatiko in osovino. Lahko je jekleno, aluminijasto ali iz karbonskih vlaken. In to je več ali manj to. 

 

Na to platišče pa potem montiraš pnevmatiko. Za poleti daš 225/60R16, za pozimi pa 195/70R16. Platišče pa je isto. Ista širina, isti premer, isti ET, isto število vijakov, isti razmak med vijaki, ista barva,... Skratka, platišče je isto. Samo pnevmatika je druga.

 

Torej za v sneg platišče ne igra bistvene vloge, sploh ne dimenzija. Ja, bolj prikladno je, če so platišča jeklena, ker jih verige ne poškodujejo toliko kot aluminijasta. To je pa tudi vse.

  • Všeč 3
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se popolnoma strinjam.

 

Samo manjše platišče se povezuje z ožjo gumo zaradi homologacij. Za to pač razumem, kak je mislil.

Pač osnovna oprema in švoh mašina mala, ozka felna, ožja guma in bolj mesnata. Boljša ko je mašina in oprema, širša je felna, nižja in širša guma.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem končno malo preizkusil tole novo CX-60. Kaj naj rečem - za tak denar je zame no - go. Me je prav zanimalo par stvari, ki so rak-rana na mazdah, in tudi pri tem modelu je to še vedno prisotno..in to za precej več denarja.

Je precej boljša alternativa recimo cx-5, ki je sedaj precej precej že zloščen in speglan komplet.

 

Sicer pa ja, avto je velik , čuti se veličina in seveda teža. Po slabih cestah in luknjah precej poskakuje. Zdej to bodo najbrž sčasoma kaj uredili, ali pa pa ne , kot niso uredili zlaganje ogledal, ipd..Se pa najbrž v dnevu dveh navadiš tudi na to, ampak spet, ko pogledaš cenik si misliš, zakaj bi se moral navadit, da me sedaj premetava in ruka notri?? :)

 

Vklopil sem regeneriranje na hard, in mi je kar vse skupaj nekak cukalo, plus preklop med enim in drugim motorjem je še precej precej za izboljšat. Kup nekega cukanja ipd, kar seveda za tak denar ni sprejemljivo. Vsaj zame :)

 

Zapiranje šip na vratih je slabše bolj ne-premijsko kot na moji mazdi 6 - 2017 letnik. 

 

Na AC se še vedno trese levo ogledalo - ko sem to videl, desnega niti gledal nisem kaj dosti :)

 

To je bilo v slabi urci tako na hitro.

 

Kar se pa tiče plusov - napredek je v zvočni izolaciji podvozja in zunanjega hrupa. Hrup motorja je še vedno prisoten - za moje pojme mogoče celo preveč - razen če se cel čas voziš kot penzič.

 

Ergonomija je ok, materiali tudi v redu, osrednji del s plastiko tudi zaškriplje sem in tja , ampak nič kritičnega. Zadaj nisem sedel, prostora je pa res ogromno, sploh po širini.

 

Infotainment se mi zdi precej dober, zvok ki je pa tudi dokaj pomemben pa tudi bi bil za prvo silo, čeprav spet nič posebnega. Pozabil sem pogledati, če je bil bose al ne.

 

Skratka, overall - zaenkrat še ne, mogoče nekdaj nekoč, s kakim 6 valjnim bencinarjem - če le ne bi bil preveč požrešen :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

A je to normalno, CX-60, 11.500 km, pa ima voznikov sedež že raztegnjeno-zmečkano usnje (vidne vdolbine)? Za primerjavo usnjen sedež CX-5 letnik 2016 s 320.000 km. 

 

image.png

 

image.png

Se vidi,da ni tako premijski kot CX-30......😁😉

  • Všeč 1
  • Haha 6
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Janez007 napisal:

A je to normalno, CX-60, 11.500 km, pa ima voznikov sedež že raztegnjeno-zmečkano usnje (vidne vdolbine)? Za primerjavo usnjen sedež CX-5 letnik 2016 s 320.000 km. 

 

image.png

 

image.png

ODGOVOR JE JA

 

Testni avto in folk se not vsede nikome ništa, noben verjetno tudi še ni zica namazal od novega, mraz in vsedanje v bundah notri tudi naredi svoje, etc

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je NevLado napisal:

ODGOVOR JE JA

 

Testni avto in folk se not vsede nikome ništa, noben verjetno tudi še ni zica namazal od novega, mraz in vsedanje v bundah notri tudi naredi svoje, etc

Se ne strinjam glede vzroka. Vzrok je drugačen koncept (polnilo) sedežev, ki se kaže predvsem pri usnjenih sedežih pri modelih od 2018 naprej. Poglejte usnjene sedeže takih Mazd na mobile.de ... praktično vsi imajo vtis moške denarnice. 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Se ne strinjam glede vzroka. Vzrok je drugačen koncept (polnilo) sedežev, ki se kaže predvsem pri usnjenih sedežih pri modelih od 2018 naprej. Poglejte usnjene sedeže takih Mazd na mobile.de ... praktično vsi imajo vtis moške denarnice. 

To je to eko sranje od usnja, ki s"asoma izgubi elastičnost in prične razpadati. 

Ne morem si predstavljati, kako bodi izgledali sedeži v teh cx 60, ko bodo  imele 100000 km+. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

To je to eko sranje od usnja, ki s"asoma izgubi elastičnost in prične razpadati. 

Ne morem si predstavljati, kako bodi izgledali sedeži v teh cx 60, ko bodo  imele 100000 km+. 

To sedišče ni eco usnje, ampak pravo napa usnje. 100%.  :) 

 

Problem je večinoma debela denarnica. 

https://www.fpaceforum.com/threads/leather-seat-issues.22026/

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

To sedišče ni eco usnje, ampak pravo napa usnje. 100%.  :) 

 

Problem je večinoma debela denarnica. 

https://www.fpaceforum.com/threads/leather-seat-issues.22026/

 

Se prvi, da bi jaz z mojo debelo denarnico, ki jo nosim vedno v zadnjem žepu (nimam peder tašne) naredil luknjo po kakem letu v teh nobel sedežih? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moji v CX-5 so po petih letih taki ... not bad, not terrible :D ... 

 

image.jpeg

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Moji v CX-5 so po petih letih taki ... not bad, not terrible :D ... 

 

image.jpeg

 

image.jpeg

Tudi dokaj zmatrano usnje. 😉

Pred eno uro je NevLado napisal:

A zato nimaš usnja v CX-30 :D 

Ne. Usnja, če le ni nujno, ne bom imel v nobenem avtu več. Ga nimam ne v 6-ki ne v cx 30. To je poleg ročnega menjalnika v obeh najboljša odločitev. 😉

pred 1 uro je g.Wankel napisal:

Zgleda da CX-30 nima nikjer placa za denarnico.

Ima. Samo ne za debelo. 😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Alex napisal:

To je to eko sranje od usnja, ki s"asoma izgubi elastičnost in prične razpadati. 

Ne morem si predstavljati, kako bodi izgledali sedeži v teh cx 60, ko bodo  imele 100000 km+. 

 

Moja izkušnja iz cx 3 (2016): po 4 letih in cca 80000km jim ni nič falilo - nega? vsake kvatre enkrat prebrisal z namenskimi robčki iz Lidl-a in to je bilo to. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Civic napisal:

 

Moja izkušnja iz cx 3 (2016): po 4 letih in cca 80000km jim ni nič falilo - nega? vsake kvatre enkrat prebrisal z namenskimi robčki iz Lidl-a in to je bilo to. 

Samo v CX-3 si imel zelo verjetno skaj???

 

Saj drugače je to za naravno usnje normalno, da se raztegne, če je podloga mehka. V Jestovi CX-5 pa je sedež bolj trd, usnje pa zategnjen na krajših razdaljah in zato usnje še po 90.000 km dokaj lepo nategnjeno.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Bini napisal:

@Gelipter,kako se pa kaj tvoji usnjeni sedeži obnašajo,premijsko ali tako kot v CX-60 .....🤔🥴😉

Bini...na moji cx30 so usnjeni sedeži TOP ..res jih moreš redno vzdrževat  😉😁😁..zoom zoom 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.