Skoči na vsebino

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav, sem nov uporabnik vozil Mazda, imam mazdo 6 letnik 2014, 175km samodejni avtomatik, avto ima 217k km, avto izgleda lepo ohranjen lepo se pelje brez težav, zanima me samo zakaj je visoka poraba, namreč pri normalni kombinirani vožnji brez "divjanja" je poraba visokih 8.5 do 9.0. 

Kjerkoli berem o tej temi navajajo dosti manjšo porabo.

 

Zanima me če imate kakšne izkušnje z tem problemom.

 

Najlepša hvala. 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je binel napisal:

Lep pozdrav, sem nov uporabnik vozil Mazda, imam mazdo 6 letnik 2014, 175km samodejni avtomatik, avto ima 217k km, avto izgleda lepo ohranjen lepo se pelje brez težav, zanima me samo zakaj je visoka poraba, namreč pri normalni kombinirani vožnji brez "divjanja" je poraba visokih 8.5 do 9.0. 

Kjerkoli berem o tej temi navajajo dosti manjšo porabo.

 

Zanima me če imate kakšne izkušnje z tem problemom.

 

Najlepša hvala. 😃

 

Pozdravljen,

 

Ali imaš 4-kolesni pogon in ali imaš veliko avtocest?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole čez prst, bi res rekel, da je previsoka. Če po AC ne tiščiš pedala ravno v poden, bi morala ta biti precej nižja.

Vzrokov za to je pa najbrž precej.

 

Najprej, ali je avto bil redno servisiran?

Kontrola oz čiščenje senzorjev recimo bi bilo za preveriti.

Še posebej pa DPF - zna bit krivec ta sklop, lahko da ti prepogosto izvaja regeneracijo DPF filtra in posledično imaš tako porabo.

Najlažje ugotoviš s priklopom OBD2 vmesnika in spremljaš kaj se dogaja. O tem je bilo na forumu že ogromno napisanega.

 

Če tega ne moreš, pa recimo da moraš v kratkem tako al itako narediti servis, bi eventuelno lahko sprožil prisilno regeneracijo DPF filtra, potem pa menjava olja in opazovanje če je kaj boljše.

 

Še najbolj verjetna možnost pa je, da če je s filtrom vse ok, da se je pač v sistemu (sesalni kolektor..) nabralo kup saj in avto zaradi tega težko diha, posledično pa bolj kadi in spet posledično, hitreje zabije DPF.

 

Lahko je kaj z injektorji, saj pravim, možnosti je ogromno, al se mal sam pozabavaj, če se ti da, ali pa peljo do dobrega mehanika, z raziskovalno žilico :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Takole čez prst, bi res rekel, da je previsoka. Če po AC ne tiščiš pedala ravno v poden, bi morala ta biti precej nižja.

Vzrokov za to je pa najbrž precej.

 

Najprej, ali je avto bil redno servisiran?

Kontrola oz čiščenje senzorjev recimo bi bilo za preveriti.

Še posebej pa DPF - zna bit krivec ta sklop, lahko da ti prepogosto izvaja regeneracijo DPF filtra in posledično imaš tako porabo.

Najlažje ugotoviš s priklopom OBD2 vmesnika in spremljaš kaj se dogaja. O tem je bilo na forumu že ogromno napisanega.

 

Če tega ne moreš, pa recimo da moraš v kratkem tako al itako narediti servis, bi eventuelno lahko sprožil prisilno regeneracijo DPF filtra, potem pa menjava olja in opazovanje če je kaj boljše.

 

Še najbolj verjetna možnost pa je, da če je s filtrom vse ok, da se je pač v sistemu (sesalni kolektor..) nabralo kup saj in avto zaradi tega težko diha, posledično pa bolj kadi in spet posledično, hitreje zabije DPF.

 

Lahko je kaj z injektorji, saj pravim, možnosti je ogromno, al se mal sam pozabavaj, če se ti da, ali pa peljo do dobrega mehanika, z raziskovalno žilico :)

Se pravi peljat do serviserja da zadevo preveri, ker sam nimam toliko izkusenj o mehaniki.

Imam pa tudi obcutek da avto ne vlece kot bi moral, ja lepo potegne in odziven je, vendar v primerjavi z prejsno hondo accord 140km bi se moralo teh 35 konj poznat malo bolj se mi zdi.

Avto je kupljen pri poblascenem trgovcu in imam 1mesec garancije na napake, ali mislite da je moznost da to napako prodajalec preveri? 

Najlepsa hvala

pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Si porabo naracunal na roko ali je ta številka "zgolj" tista iz potovalnega računalnika?

Zgolj iz potovalnega racunalnika, je pa res da se rezervar kar hitro sprazni.

 

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Bojim se, da so injektorji. Ko sem raziskoval razlog pogostih regeneracij M6 GJ model 2015 CD175 MT, je bila prva stvar, ki so jo na uradnem servisu vprašali, koliko je povprečna poraba. Pri mešani vožnji je bila pri tej med 5,5 in 6 l/100km.

 

Sem pa slišal zgodbo o Mazdi 6 CD175 l.2014, v katero so se na servisu malo bolj poglobili. Pogoste regeneracije in mešanje goriva v olje (visok nivo olja proti oznaki x na šibki). Menjali so gred in vse ostalo možno. Na koncu se je pokazalo, da so injektorji. Pri teh km je to tudi že nekaj normalnega (zamenjava injektorjev).

Je pa res da mi avto ne prikaze nobenih napak niti se ne obnasa "cudno", mislite da nima avto noben potrebnih senzorjev da bi to javilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Računalnik žal eksplicitno ne pokaže pokvarjenih injektorjev, pokaže samo napako v krmiljenju injektorjev. Čeprav je injektor pravilno krmiljen, lahko zaradi okvare narobe dozira ali razprši gorivo.

 

V vsakem primeru sam ne bi ukrepal na pamet, na osnovi naših mnenj. Odpelji se do Pelkota ali na uradni servis.

Najlepsa hvala za mnenje, sem se pogovarjal z enim Mazda serviserjem in bom sel pokazat po novem letu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam tudi 2.2 dizla z 226k km na števcu, pa je poraba tipično med 6 in 7l/100 km podobne vožnje kot jo opisuješ ti. Kolikor imaš mogoče ti več mesta, imaš tudi več AC.

 

Jaz bi ti tudi predlagal, da spremljaš, kako pogosto dela regeneracije DPF. Če bo to zelo pogosto, samo prodajalcu vrni avto, če imaš to možnost. In poišči drugega.

 

Sicer pa imajo ti modeli Denso injektorje, ki pri teh kilometrih ne bi smeli biti fuč, temveč nekako na polovici življenjske dobe (mogoče imaš avto s fanj prevrtenimi km).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz imam tudi 2.2 dizla z 226k km na števcu, pa je poraba tipično med 6 in 7l/100 km podobne vožnje kot jo opisuješ ti. Kolikor imaš mogoče ti več mesta, imaš tudi več AC.

 

Jaz bi ti tudi predlagal, da spremljaš, kako pogosto dela regeneracije DPF. Če bo to zelo pogosto, samo prodajalcu vrni avto, če imaš to možnost. In poišči drugega.

 

Sicer pa imajo ti modeli Denso injektorje, ki pri teh kilometrih ne bi smeli biti fuč, temveč nekako na polovici življenjske dobe (mogoče imaš avto s fanj prevrtenimi km).

Dejansko niti nevem kako zglede ta famozna regeneracija, je pa res da se veckrat zgodi da ko vzgem avto zjutraj mi nabije obrate na 2k za kakih 5 do 10s, nevem kaj bi to blo.

Ne mislim pa sparat na gasu da bom mel porabo pod devet, za dolgocasno voznjo se ne kupi takega avta😁

pred 1 uro je Janez007 napisal:

S katerega konca pa si? Kar nekaj članov ima doma OBD2 adapter, @Alex iz Ankarana celo nerabljenega. 😁 

Zivim v Kopru🙂

pred 2 urama je TiEn napisal:

Precej visoka poraba, imam identični avto(tudi AT) 160k km bolj groba vožnja 7 do 7.4l porabe

Ko sem kupoval ta avto je pisalo na racunalniku 7.1, ce bi pisalo vec ga niti nebi vzel, ker 7.1 je se sprejemljivo, ma odkar sem ga vzel ni slo pod 8. 

Tudi pri 140kmh na ac ima porabo trenutno 8.6, nevem ce je to dosti,meni deluje da ja..glede na to da je avto mocan z dosti navora in s enebi smel matrat.😶😶😬

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je TiEn napisal:

140 ac mam jst nekaj žez 6 mislim da, ti lahko pogledam prvi dan ko grem do Ajdovščine

Prosim, ne razumem tako visoke porabe, obcutek mam vedno da mu zmanjka se ena prestava.

Avto gre super ma mislim da bi moral it bolse za te konje v primerjavi z Accordom, 35km razlike ni malo, je pa res da sem z hondo drzal do 200  bavarce z 170km..

Japan👌👌😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je binel napisal:

Prosim, ne razumem tako visoke porabe, obcutek mam vedno da mu zmanjka se ena prestava.

Avto gre super ma mislim da bi moral it bolse za te konje v primerjavi z Accordom, 35km razlike ni malo, je pa res da sem z hondo drzal do 200  bavarce z 170km..

Japan👌👌😁

če se malo pohecam, bi bilo bolje da bi Accorda čipiral na 170km, ker tiste 2.2. mašine to zdržijo brez problema, tudi prvo-gradnja sklopa 170km zdrži brez težav večji navor.....vsekakor taka poraba je bistveno previsoka, jaz na svoji stari nisem imel nikoli več kot 6.5 pa sem jo res "gonil".....upam, da ugotoviš vzrok in saniraš 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je sportman333 napisal:

če se malo pohecam, bi bilo bolje da bi Accorda čipiral na 170km, ker tiste 2.2. mašine to zdržijo brez problema, tudi prvo-gradnja sklopa 170km zdrži brez težav večji navor.....vsekakor taka poraba je bistveno previsoka, jaz na svoji stari nisem imel nikoli več kot 6.5 pa sem jo res "gonil".....upam, da ugotoviš vzrok in saniraš 👍

Ja dejansko je ze org 2.2 dovolj za povprecno hitro voznjo, sem pa hotel vecji avto in karavana in ta mazda je top kar se tice tega, upam da bomo ugotovili.

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.