Skoči na vsebino

Mazda 3 sedan

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 urami je Bossek napisal:

Kar imej vklopljeno :) Da te zalima na sipo je ko sam ne zaviras, ko je ovira pred tabo. Meni se je do sedaj naredilo to 2 krat. Enkrat ko sem pocasi prehiteval po desni tovornjak (ki je zavijal levo) je nekako zaznanlo da ne bo slo mim in je ustavilo (no v drugo je bilo zelo podobno). Je pa na forumu tudi zgodba, ko je ta sistem preprecil, da bi povozil otroka ki je skocil pred avto (ne vem tocno komu se je to pripetilo).

 

Aktivni tempomat je super. Je pa res, da naj bi prve verzije imele problem, da je bil preagresiven. Samo je prisel update, ki je to konkretno popravil. Zaviranje niti ni motece in deluje kar lepo umirjeno, mene osebno bolj moti obcasno ekstremno pospesevanje. Tako iz 6 da v 5 in potem v 4 nabije obrate in cez 2 sekunde v 5. Tko mal cudno izpade.

Jaz na AC dam ročno v 6to na avtomatiku in nimam težave s preagresivnim pospeševanjem. Moti me, da mi pri 140 šalta v 5to, da pospeši nazaj na 150, tako da raje pustim skos v 6ti.

 

To kje nastavit bremzanje pa nimam pojma, nisem sploh gledal. Imam pa razdaljo na radarskem tempomatu na 2/4.

Napisano

Ja to pospesevanju tudi sam obcasno resim tako, da dam na rocno in pustim v 6. Sem samo napisal kaj osebno mi ni vsec ce pustis vse na avto. Mam pa povecin 1/4 ce je dez dam na 2/4 ali 3/4

Napisano
pred 16 urami je Bini napisal:

Mi ki imamo ročni menjalnik  ne avt.normalno pospešuje,če je pa hitrost nižja pa rukneš v 5 prestavo in je kot je treba, tipi topi....😊

Je vse skupaj tako kot pravi @mito3000 👍Dodal bi samo to,da imam jaz nastavljeno na minimum in mi lepo deluje radarski tempomat,sploh ne zavira grobo-agresivno je kot bi spustil plin 👍.Kar se pa tiče asistenčnega zaviranja imam pa nastavljeno na srednjo vrednost in se mi še do sedaj niti enkrat ni aktiviral,očitno nisem neki šalabajzer.....😂 Sploh ne vem kako to zgleda.🤔

Jaz sem imel tudi vedno naštimano na sredino, zdaj pa sem si dal na minimum...namreč, ko grem koga prehitevat in se mu približam mi je prej začelo piskati in pisalo BRAKE...potem pa sem se ustrašil, da bi mi zabremzal...sedaj tega ni. Lahko da grem preveč agresivno prehitevat 😁

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Če daš žmigavec, ne bo bremzalo... 

Ja to je možno ja, ker dam najbrž prepozno žmigavec👍

Napisano
dne 6. 1. 2022 ob 7:51 je Bini napisal:

Pojdi na probno vožnjo in boš videl kako in kaj.:whatever:

Imel sem  prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂

Sem dobil včeraj testno 3ko G122 ker sem dal vrata na 6ki barvat od tiste drajse iz parkinga. Res nekaj manjka motorju, sploh ko ga primerjaš v primerjavi s CX-3. Tako da je G150 definitivno prava izbira.

Napisano

G150 bo malo boljša izbira res jo moraš pa gnati v višje obrate, da občutiš razliko. Enako je z X186 kjer potem da nekaj od sebe.

Sem včeraj par kilometrov vozil zadnji model Forda Focusa 1.5 s 180 konjiči. Uh jej kaka razlika napram x186. Sem dobil kar malo nostalgije.

Napisano
pred 15 minutami je mito3000 napisal:

G150 bo malo boljša izbira res jo moraš pa gnati v višje obrate, da občutiš razliko. Enako je z X186 kjer potem da nekaj od sebe.

Sem včeraj par kilometrov vozil zadnji model Forda Focusa 1.5 s 180 konjiči. Uh jej kaka razlika napram x186. Sem dobil kar malo nostalgije.

Najbrž turbo navor? 😊

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Najbrž turbo navor? 😊

Itak, ko vleče iz kleti. Res so pa sedaj v ceniku samo še 1.0 turbo mlinčki. Čudno da 1.5 ne ponujajo več.

 

Napisano
pred 28 minutami je mito3000 napisal:

Itak, ko vleče iz kleti. Res so pa sedaj v ceniku samo še 1.0 turbo mlinčki. Čudno da 1.5 ne ponujajo več.

 

1.5 motorje je turbina dobesedno raznesla, zato so jih nehali prodajat.

 

Imaš na slo forumih kar nekaj primerov, ko so človeku predno je avto dosegel 10kkm že 2krat menjali motor. :D

Napisano

Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".

 

Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".

 

Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.

Se strinjam. Tej motorji z lahkoto zdržijo do nekje 300 konjev. Brez nobenega napenjanja ali skrbi, da bo kaj narobe. Bmw ima recimo motor 2.0, biturbo z 255 konjiči. Kaj takega bi lahko imela mazda. 😊

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Boss napisal:

Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".

 

Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.

 

Manjši izpusti, to je edini plus tega. Porabe pa ne znižaš čisto nič. Kvečjemu še več stroškov (pucanje motorja, turbina, dodatni posegi v primerjavi z NA servisi).

 

Glede vzdržljivosti pa...večina folka avto proda pri 150kkm, tako da zakaj bi delal nekaj bolj vzdržljivega :D 

Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

 

Manjši izpusti, to je edini plus tega. Porabe pa ne znižaš čisto nič. Kvečjemu še več stroškov (pucanje motorja, turbina, dodatni posegi v primerjavi z NA servisi).

 

Glede vzdržljivosti pa...večina folka avto proda pri 150kkm, tako da zakaj bi delal nekaj bolj vzdržljivega :D 

Kaj pa tisti, ki kupijo tak avto? 

Se pravi, da prevzemejo vse breme stroškov, ki bo nastalo. 

To je enako, kot ko bodo prodajali električne avte, ko bodo le-ti  tik pred menjavo baterij. 🤪

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Kaj pa tisti, ki kupijo tak avto? 

Se pravi, da prevzemejo vse breme stroškov, ki bo nastalo. 

To je enako, kot ko bodo prodajali električne avte, ko bodo le-ti  tik pred menjavo baterij. 🤪

Jah najboljš pošteno ti rečem da ne kupi rabljenega avta na 3 cilindre in turbino :D

 

Še ena ironija je tukaj, recimo poznam ljudi v mojem krogu znancev ki kupujejo recimo do 7 let rabljen avto z do 50kkm in jim nikakor ne morem dopovedat, da to kmalu ne bo več pametna zdrava meja za nakup rabljenega avta. Recimo pamet mi pravi da se je tak avto redko segrel, da je naštepal tako malo kilometrov. Torej je to dizaster vsak čas....

Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

Jah najboljš pošteno ti rečem da ne kupi rabljenega avta na 3 cilindre in turbino :D

 

Še ena ironija je tukaj, recimo poznam ljudi v mojem krogu znancev ki kupujejo recimo do 7 let rabljen avto z do 50kkm in jim nikakor ne morem dopovedat, da to kmalu ne bo več pametna zdrava meja za nakup rabljenega avta. Recimo pamet mi pravi da se je tak avto redko segrel, da je naštepal tako malo kilometrov. Torej je to dizaster vsak čas....

Ali pa, ko rečejo, :"sem ga kupil od enega starega nonota, ki ga ni skoraj nič vozil". A ste že kdaj poslušali, kako "vzletajo" s parkirišča?....kako gre mašina na obrate? 😄

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Ali pa, ko rečejo, :"sem ga kupil od enega starega nonota, ki ga ni skoraj nič vozil". A ste že kdaj poslušali, kako "vzletajo" s parkirišča?....kako gre mašina na obrate? 😄

Točno to. Pa tudi sklopka in zavore so bile verjetno bolj obremenjene pri mestni vožnji kot pa pri neki relacijski ane :D

 

Sej vem da obstaja kakšna svetla izjema, kjer imaš avto recimo samo za na relacijo do morja pa nazaj, ampak v povprečju ne. 

 

Velikokrat ko grem na kak ogled avta tudi rad rečem da naj najprej lastnik pelje v eno smer, potem bom pa jaz v kontra. Da vidiš, kako je človek ravnal z avtom med vožnjo :) 

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je NevLado napisal:

Točno to. Pa tudi sklopka in zavore so bile verjetno bolj obremenjene pri mestni vožnji kot pa pri neki relacijski ane :D

 

Sej vem da obstaja kakšna svetla izjema, kjer imaš avto recimo samo za na relacijo do morja pa nazaj, ampak v povprečju ne. 

 

Velikokrat ko grem na kak ogled avta tudi rad rečem da naj najprej lastnik pelje v eno smer, potem bom pa jaz v kontra. Da vidiš, kako je človek ravnal z avtom med vožnjo :) 

Se pravi, da bi moral jaz ženo poslati na probni krog, če bi prodajal mojo raketo? 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ker ste na trojko, sploh limuzinsko, že skoraj pozabili ... Malo osvežitvenega branja:

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Ko se pri Mazdi odločite za Mazdo3 in na ceniku ne doplačate ničesar, dobite takšen avtomobil, osnovo. Pa gre res zgolj za štiri kolesa, štiri...

 

Napisano
pred 35 minutami je dvorjan napisal:

Ker ste na trojko, sploh limuzinsko, že skoraj pozabili ... Malo osvežitvenega branja:

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Ko se pri Mazdi odločite za Mazdo3 in na ceniku ne doplačate ničesar, dobite takšen avtomobil, osnovo. Pa gre res zgolj za štiri kolesa, štiri...

 

Meni osebno je lepša kot 5 vratna,samo mašinsko siva in z X motorjem bi mogla bit....😊👍

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Meni osebno je lepša kot 5 vratna,samo mašinsko siva in z X motorjem bi mogla bit....😊👍

Ja, samo taka je potem že 33.290€ ... Za ta denar moraš biti pa res zaljubljen vanjo ...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

“A CX-30 vam pa ni všeč?”

Itak. 💪

  • Haha 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, samo taka je potem že 33.290€ ... Za ta denar moraš biti pa res zaljubljen vanjo ...

Vem ja, moj drugi izbor bi bila,če nebi bilo CX-30 "PREMIUM"...:bravo: 

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.