Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Moja mazdaratti 6 CD175 ima zanimivo hibo, ki pa bi se je mogoče rad rešil.

 

Po dolgi vožnji z enakomerno hitrostjo (AC), približno 1x na 1000km javi napako SBS/SCBS malfunction, armaturka se prižge kot novoletna smrečica, tempomat neha delovati, avto izgubi 70% moči in avtomatski menjalnik začne cukati.

 

Se je mogoče komu že zgodilo kaj podobnega, je dal popravit?

Napisano

Hja, tukaj je lahko marsikaj, preberi malo tukaj:

WWW.MAZDAFORUM.COM

Mazda CX-5 - Smart City Brake Malfunction - New 2016 CX-5 - Haven't had any luck with dealer service department yet (though they are trying)...

 

Za začetek bi jaz najprej pobrskal po napakah, če je kaj koristnega. Meni se je to nekajkrat zgodilo ,ko je bila megla, oz sonce zelo zelo nizko. Sicer ne. Sem pa bral od tega, da so bile neke težave s kamerami (pregrevanje), do v tej temi zgoraj senzorja pritiska gum očitno, do raznih senzorjev..

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Danes sem imel tudi jaz čisto isti problem, sicer v mestu. Pomaga edino izklop avtomobila in ponovni zagon.

Mazda6, 2016, CD150, avtomatski menjalnik.

 

Si mogoče uspel rešiti zadevo?

Napisano

Mogoče se sliši čudno, ampak to je (seveda odvisno od bolj podrobne napake v računalniku) pomenilo tudi "čiščenje sesalnih kolektorjev".

Napisano
pred 3 urami je kacnje napisal:

Mogoče se sliši čudno, ampak to je (seveda odvisno od bolj podrobne napake v računalniku) pomenilo tudi "čiščenje sesalnih kolektorjev".

 

res je, odkar sem sam to nardil mam mir :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zdravo vsem,

 

Nov na forumu. Ponosen lastnik mazde6 (CD150, 2015).

 

V zadnjih mesecih se mi je 2x pojavila sledeča zadeva - med vožnjo po avtocesti mi je "iz nule" hkrati vrglo ven ti dve napaki

Danes sem tudi občutil, da je DSC dejasnko res "crknil" med vožnjo (pri 130 km/h na avtocesti, fun fun fun :))

image.png.8a11414c1fbcbd4151f9025c37745ef1.png

 

Po izklopu in ponovnem vklopu avta sta napaki izginili.

 

Ima kdo kakšno idejo kaj bi to bilo in kako to odpraviti? 

 

Ima pa mazdica še druge bombončke o katerih vas bom pa še povrpašal... :)

 

Hvala

Napisano

Kaj ti pa naprej napise, ko izberes recimo “DSC malfunction”?

 

pred 3 minutami je Peter Šil napisal:

Danes sem tudi občutil, da je DSC dejasnko res "crknil" med vožnjo (pri 130 km/h na avtocesti, fun fun fun :))


Kako tocno se je to odrazalo med voznjo?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

A ne napiše to če maš zamagljeno oz zarosen senzor na sprednji šip? Al am jst zamešal.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 2016, SBS/SCBS malfunction
Napisano

SCBS načeloma vrže kdaj zjutraj, ko je veliko vlage ali pa zamrznjeno steklo. Načeloma se zadeva po nekaj minutah zrihta. Če se slučajno ne je lahko res odpoved.

Napisano (urejeno)
9 minutes ago, Jest said:

Kaj ti pa naprej napise, ko izberes recimo “DSC malfunction”?

 


Kako tocno se je to odrazalo med voznjo?

Zgodilo se je zgodaj zjutraj (zavest še ni bila 100%) ravno, ko sem prehiteval in sem opazil opozorilo - najprej rahlo popustil gas in ko sem nazaj "pohodil" sem imel občutek, kot da bi sprednja kolesa malo zdrsnila... preventivno sem se ustavil na prvem SOS in "resetiral" avto...nato ni bilo več težav.

Piše pa, da naj preljem avto na mazdin servis :D

5 minutes ago, Gregster said:

SCBS načeloma vrže kdaj zjutraj, ko je veliko vlage ali pa zamrznjeno steklo. Načeloma se zadeva po nekaj minutah zrihta. Če se slučajno ne je lahko res odpoved.

 

 

Ja to vrjamem. Za BSM mi recimo kdaj vrže napako poleti, ko se vozim po prašnih cestah :)

Ta SCBS me sam po sebi niti ne skrbi...bolj me DSC in to da oboje hkrati vrže ven.

Popravljeno od Peter Šil
Napisano

Jaz bi čimprej šel na servis sploh sedaj ko so ceste ponekod poledenele in spolzek, da vidiš pri čem si.... 🤔

Drugače pa meni na števcih posveti ko se je med vožnjo aktiviral in čez čas ugasne, na ekranu pa ga zabeleži kot vsa ostala opozorila kot so poledica, abs, asr tudi 1000 kil.do servisa. V teh primerih ni nič narobe👍

Napisano (urejeno)
10 minutes ago, Bini said:

Jaz bi čimprej šel na servis sploh sedaj ko so ceste ponekod poledenele in spolzek, da vidiš pri čem si.... 🤔

Drugače pa meni na števcih posveti ko se je med vožnjo aktiviral in čez čas ugasne, na ekranu pa ga zabeleži kot vsa ostala opozorila kot so poledica, abs, asr tudi 1000 kil.do servisa. V teh primerih ni nič narobe👍

Ja, v vsakem primeru imam namen jit kmalu na servis - bo potrebno menjati olje počasi. Hvala.

Na števcih ni izginila lučka dokler avta nisem izklopil. Upam, da so to samo kašni elektronski škrati, ki se pojavijo pri nizkih temperaturah oz. nekaj v tem stilu... 

Popravljeno od Peter Šil
Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Dvomim da so ti dejansko zdrsnila kolesa na AC ko si stopil po gasu pri 130kmh. 

Odvisno od količine navora, gum in podlage:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je Peter Šil napisal:

Zdravo vsem,

 

Nov na forumu. Ponosen lastnik mazde6 (CD150, 2015).

 

V zadnjih mesecih se mi je 2x pojavila sledeča zadeva - med vožnjo po avtocesti mi je "iz nule" hkrati vrglo ven ti dve napaki

Danes sem tudi občutil, da je DSC dejasnko res "crknil" med vožnjo (pri 130 km/h na avtocesti, fun fun fun :))

image.png.8a11414c1fbcbd4151f9025c37745ef1.png

 

Po izklopu in ponovnem vklopu avta sta napaki izginili.

 

Ima kdo kakšno idejo kaj bi to bilo in kako to odpraviti? 

 

Ima pa mazdica še druge bombončke o katerih vas bom pa še povrpašal... :)

 

Hvala

SCBS in DSC je tudi meni enkrat na prašni cesti vrglo vn, seveda sem zapaničaril kot hudič. Pa tudi tako kot praviš, je držalo toliko časa dokler nisem vgasnil auta. Mislim, da ta SCBS dela preko kamere na sprednji šipi, tako da zbriši šipo, mogoče je kakšna packa kje. Če se ti ponovi večkrat pa pelji na pooblaščenca v preverjanje.

Napisano

Meni je enkrat pozimi, ko je snežilo tudi to napisalo. Nisem pa opazil nobenega drugačnega delovanja avta. 

Ustavil sem se na prvi črpalki, tankal, štartal avto in nikoli več se ni pojavilo. Aja, na črpalki sem tudi jaz obrisal šipo z toplo vodo. Med tem časom je prenehalo snežiti. 

 

 

Napisano

Meni se je to zgodilo par dni nazaj, ampak vedno napiše tudi vzrok. Zadnjič je pisalo defog, včasih piše adverse conditions..,nikoli pa še ni za brez veze če tako rečem.

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Odvisno od količine navora, gum in podlage:bravo:

Aja,šele zdaj videl da je dizel . 😈

Napisano

Smart City Brake Control… po domace povedano, je to zaviranje v sili…

 

Glede na to, da prikazuje napako za oboje (DSC in SCBS) je verjetno problem v kameri na vetrobranskem steklu… kot je ze napisano… (zapacana sipa, sneg, zaroseno,…)…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Si imel mogoce pred sabo sonce? Ob doloceni visini sonca in voznji proti soncu zaslepi kamero, napaka ostane do ponovnega zagona ko se sistem stestira in umeri, torej pri ponovnem zagonu. Za mrtvi kot tudi lahko vrze opozorilo ce je zelo umazan na levi in desni bocni strani zadnji blatnik

Napisano

Meni je zadnič vrglo ven lučko za mrtvi kot. Isto zaradi umazanih senzorjev. Ko sem avto očistil( oz.so ga na servisu, ker sem se ravno peljal na redni servis) se je lučka ugasnila. Zgodilo se je pa prvič.

Pravkar je Gregster napisal:

Meni je zadnič vrglo ven lučko za mrtvi kot. Isto zaradi umazanih senzorjev. Ko sem avto očistil( oz.so ga na servisu, ker sem se ravno peljal na redni servis) se je lučka ugasnila. Zgodilo se je pa prvič.

Mazda mora biti vedno čista, da vse dela kot mora😀

Napisano
pred 14 minutami je Gregster napisal:

Meni je zadnič vrglo ven lučko za mrtvi kot. Isto zaradi umazanih senzorjev. Ko sem avto očistil( oz.so ga na servisu, ker sem se ravno peljal na redni servis) se je lučka ugasnila. Zgodilo se je pa prvič.

Mazda mora biti vedno čista, da vse dela kot mora😀

Dubu slikco

20211214_133048.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.