Alex Napisano 29. avgust, 2022 Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 Meni pa Peugeot. Ga nočem videti niti na sliki več. Citiraj
Z M A J Napisano 29. avgust, 2022 Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 16:24 je mazda gh napisal: Bo kurc mir..prokleta jajca japonska mazdina..nikoli več nočem tega sranja na svojem dvorišču!!! Po skor celi generalki je po 5000km začelo neki ružit v motorju tku da je spet pri mehaniku in kar je blo delano je vse ok tako da je šlo spet neki druzga u kurac..naj bi šou regulator ventilov al neki tacga..mater ej..najrajš bi jo zakuru Razširi Če bo naprodaj v okvari, mi javi-te. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Janez007 Napisano 29. avgust, 2022 Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 Ja @mazda gh, sočustvujem s tabo. In prav je, da poročaš o težavah in mogoče komu prihraniš podobno kalvarijo. Že če pogledaš 2,2 motor je tako zakompliciran, da mora mehanik res pazit, da pravilno razkoplje in potem vse pravilno sestavi nazaj. https://www.youtube.com/watch?v=u_sz05ve_eI 3 Citiraj
Alex Napisano 29. avgust, 2022 Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 18:18 je Janez007 napisal: Ja @mazda gh, sočustvujem s tabo. In prav je, da poročaš o težavah in mogoče komu prihraniš podobno kalvarijo. Že če pogledaš 2,2 motor je tako zakompliciran, da mora mehanik res pazit, da pravilno razkoplje in potem vse pravilno sestavi nazaj. https://www.youtube.com/watch?v=u_sz05ve_eI Razširi Res je. To ni kak folksvagen, ki ga zna šraufat vsak. Je res specifičen motor. Potrebuješ res strokovnjaka, da vse lepo sestavi skupaj. Predvsem pa je pomembno pravilno vzdrževanje le teh. Menjava olja na vsakih 20000 km je no-go. 2 Citiraj
mazda gh Napisano 29. avgust, 2022 Avtor Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 17:46 je scania napisal: Verjamem da nimas vec zaupanja v avto. Po eni strani si vlozil ogromno zivcev, denarja,casa, in vsega. Po drugi strani pa nimas vec zaupanja v avto. Enako se mi je zgodilo z mercedesom, potem sem raje menjal. Vcasih je to najboljsa opcija. Vse dobro ti zelim. Razširi Do sedaj 4.300€ mater ej..nevem pa zdej kolk stane ta zadeva..zvem jutri. Ampak glede na to da se je usakmu ena znamka zamerla..sej kaj pa pol sploh kupt? Peugeot/citroen vemo usi da so bolj tku tku,vag-i mi sploh ne dišjo, mercedes tudi ni neka opcija,bmw odpade definitivnu, opel tudi..kaj sploh se ostane..dacia hehe dne 29. 8. 2022 ob 18:17 je Z M A J napisal: Če bo naprodaj v okvari, mi javi-te. Razširi Ma ne sedaj mislim da ga ne bom encajt prodajou..sam zato ker sm tolk ulozu vanj in mi je skoda zdej tku prodajat..upam da dobim spet mal zaupanja vanj ampak naslednji auto pa zihr ne bo mazda 1 Citiraj
mazda gh Napisano 29. avgust, 2022 Avtor Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 18:23 je Alex napisal: Res je. To ni kak folksvagen, ki ga zna šraufat vsak. Je res specifičen motor. Potrebuješ res strokovnjaka, da vse lepo sestavi skupaj. Predvsem pa je pomembno pravilno vzdrževanje le teh. Menjava olja na vsakih 20000 km je no-go. Razširi Ma ta k mi je delou ta auto je ze 500 mazd skp sestavu in ni meu problemu..je moj osebni prjatu tku da vem kaj dela in tudi ce bi narobe sestavi bi se takoj napaka pokazala dne 29. 8. 2022 ob 19:12 je FuManchu napisal: Volvo Razširi Jap to je tut opcija ampak me pri v60 moti ker je premajhen prtljaznik za familjo..ga ima fotr tku da mi je ok drgac Citiraj
Z M A J Napisano 29. avgust, 2022 Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 Dobro porihtajte in naj ti v nadaljevanju dobro služi. Ko naštevate znamke; Reno Galuna II, tisto sranje na kartice, sem skoraj ponorel. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
SpEkTr Napisano 29. avgust, 2022 Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 Da ni mehankar kaj zaj, ko je bil motor odprt 😳 Citiraj
FuManchu Napisano 29. avgust, 2022 Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 19:12 je mazda gh napisal: Ma ta k mi je delou ta auto je ze 500 mazd skp sestavu in ni meu problemu..je moj osebni prjatu tku da vem kaj dela in tudi ce bi narobe sestavi bi se takoj napaka pokazala Jap to je tut opcija ampak me pri v60 moti ker je premajhen prtljaznik za familjo..ga ima fotr tku da mi je ok drgac Razširi Je še xc60, v70, xc70, v90, xc90 Meni pride prav v70 ali xc70. Citiraj
Deeyan Napisano 29. avgust, 2022 Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 19:12 je FuManchu napisal: Volvo Razširi Alfa Romeo 🥰 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
mazda gh Napisano 29. avgust, 2022 Avtor Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 19:16 je Z M A J napisal: Dobro porihtajte in naj ti v nadaljevanju dobro služi. Ko naštevate znamke; Reno Galuna II, tisto sranje na kartice, sem skoraj ponorel. Razširi Haha sm jo imeu tudi jst..svaka jim cast da so takšno ropotijo nardili 😀 dne 29. 8. 2022 ob 19:39 je FuManchu napisal: Je še xc60, v70, xc70, v90, xc90 Meni pride prav v70 ali xc70. Razširi Suv ne pride v poštev pri meni, ker mi niso všeč in ne vidim smisla v teh "đipih"..v70 in 90 je pa ze cena ohoh. dne 29. 8. 2022 ob 20:12 je Deeyan napisal: Alfa Romeo 🥰 Razširi Alfa? Hmm nism se o njej razmisljal kako je sploh kej z alfami tanovmi oz par let starmi? Še vedno narjene po špagetarsko al so se kej popravli? 1 Citiraj
mazda gh Napisano 29. avgust, 2022 Avtor Prijavi Napisano 29. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 19:23 je SpEkTr napisal: Da ni mehankar kaj zaj, ko je bil motor odprt 😳 Razširi Nikoli ne reci nikoli ampak dvomim glede na to da sm skor 6000km naredu brez problemou Citiraj
Deeyan Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 20:47 je mazda gh napisal: Alfa? Hmm nism se o njej razmisljal kako je sploh kej z alfami tanovmi oz par let starmi? Še vedno narjene po špagetarsko al so se kej popravli? Razširi men je že 159 bla bomba, za Giulio pa tut nč kej ni slišat kakih serijskih težav, pa je avto že kr neki časa zuni Še na avtonasvetih tako pravijo: S pogostimi težkimi okvarami se obravnavano vozilo zaenkrat ne sooča. Alfa Romeo Giulia ( 2015 – danes) – AvtoNasveti.com WWW.AVTONASVETI.COM 3 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Brane Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 Hruške so dozorele tako da majstra kar gor obesit 2 1 Citiraj
Janez007 Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 dne 29. 8. 2022 ob 20:58 je mazda gh napisal: Nikoli ne reci nikoli ampak dvomim glede na to da sm skor 6000km naredu brez problemou Razširi Na koncu bo pa mehanik kriv, ki se je jeb.. da je vse razdrl, popravil in sestavil skupaj, in to po prijateljski ceni.😔 Če si toliko vložil, boš pa še nekaj evrov za regulator. 3 Citiraj
FuManchu Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 dne 30. 8. 2022 ob 4:29 je Deeyan napisal: men je že 159 bla bomba, za Giulio pa tut nč kej ni slišat kakih serijskih težav, pa je avto že kr neki časa zuni Še na avtonasvetih tako pravijo: S pogostimi težkimi okvarami se obravnavano vozilo zaenkrat ne sooča. Alfa Romeo Giulia ( 2015 – danes) – AvtoNasveti.com WWW.AVTONASVETI.COM Razširi Karavan manjka zelo. Vsaj meni Citiraj
Deeyan Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 dne 30. 8. 2022 ob 5:15 je FuManchu napisal: Karavan manjka zelo. Vsaj meni Razširi ja se strinjam, sm pozabu dopisat s tem so se pomoje konkretno zaj****, ker bi mel pomoje dost večjo prodajo. 159 se je lih karavanov največ prodal 2 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Janez007 Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 (urejeno) dne 30. 8. 2022 ob 5:15 je FuManchu napisal: Karavan manjka zelo. Vsaj meni Razširi Zato je pa Mazda 6 bencinar, po možnosti G192 ali G194 (žal samo avtomatski menjalnik) odlična alternativa problematičnim dizlom. Pa še pri Mazdi ostaneš. Tudi G165 ali G145 z ročnim menjalnikom (motor je za avtomatskega in težo M6 podhranjen) sta čisto OK, ko se navadiš. Zanesljivost-neproblematičnost vsaj meni pomeni več kot dober navor. Nekaj mesecev brez avta, ker je bil na popravilu, potem pa še cena popravila, za katero sem sam medtem kupil super ohranjenega 12 let starega Cliota. In nobene garancije, da se pri popravljeni mašini poleg regulatorja ne zgodi še kaj zoprnega. V zadnjih 2 letih malo spremljam in je bilo naprodaj kar nekaj dizelskih Mazd 6 letnik 2013-2018 v okvari, nekaj po tem, ko so lastniki vanje že vložili po nekaj 1.000 evrov za popravila. 😔 Popravljeno 30. avgust, 2022 od Janez007 3 1 Citiraj
FuManchu Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 Zakaj so pa japonci tako zakompliciral s tem dizlom? Sem gledal tist zgornji film in me je vse minilo res 2 Citiraj
Alex Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 dne 30. 8. 2022 ob 6:33 je FuManchu napisal: Zakaj so pa japonci tako zakompliciral s tem dizlom? Sem gledal tist zgornji film in me je vse minilo res Razširi So hoteli narediti nekaj novega, modernega. Ta dizel motor, moramo vedeti, da je med najlažjimi, ima najmanjšo kompresijo. So se pa malce zajebali, ker so blok motorja naredili z tankimi stenami (na račun teže). Tudi ta bi - turbo je dobra ideja a malce slabše izvedeno. Ravno z temi loputami je problematično. Največ problemov pa je na račun ekologije, kjer pa imajo probleme tudi ostale znamke (dpf, egr, imv, zabasanost kolektorja). To se pa dogaja predvsem zato, ker namesto, da bi zpušni plini prosto prehajal skozi izpuh ven, imajo veliko pregrad in ovir. Posledično se vse zabaše kljub kao izgorevanju saj v dpf filtru. Velikokrat je krivda za še večjo zabitost in s tem preveliko dimnost kak slab injektor, pa bakrene podložke, (ravno včeraj sem bral, kako pomembna je menjava teh podložk, če opazimo preveliko dimljenje oziroma slabo izgorevanje=preveč bogata mešanica z gorivom). Tudi tukaj pride do prehitrega zabitja dpf filtra (posledično kratki intervali regeneracije), zabita oba egr ventila, zabit kolektor, umazani senzorji,večja poraba... Seveda je velika krivda tudi v kratkih vožnjah, kjer se motor niti ne segreje na delovno temperaturo. Vse pa se začne pri pravilnem delovanju motorja. 1 Citiraj
dvorjan Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev: - kratkih voženj - neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo) - voženj z nizkimi obrati - prekinjenih regeneracij - slabše kakovosti goriva - pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...) Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ... 7 Citiraj
Janez007 Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 dne 30. 8. 2022 ob 9:21 je dvorjan napisal: Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev: - kratkih voženj - neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo) - voženj z nizkimi obrati - prekinjenih regeneracij - slabše kakovosti goriva - pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...) Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ... Razširi Pa pomaga zgoraj predlagano pojačano vzdrževanje kaj loputi turbine, da ne odleti v lopatice rotorja, ali verižici oljne črpalke, da se ne pretrga že pred 200.000 km? 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 Za verigo sigurno pripomore bolj ali manj konstantno sveže olje. Za loputo pa najbrž ne 2 Citiraj
dvorjan Napisano 30. avgust, 2022 Prijavi Napisano 30. avgust, 2022 dne 30. 8. 2022 ob 9:33 je Janez007 napisal: Pa pomaga zgoraj predlagano pojačano vzdrževanje kaj loputi turbine, da ne odleti v lopatice rotorja, ali verižici oljne črpalke, da se ne pretrga že pred 200.000 km? Razširi Loputi turbine pomaga tako, da miga (ker gres cez 2500 rpm) in se ne "zasedi", verigi oljne črpalke pa vsekakor, saj se manj napreza, ker je manj usedlin v olju. 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.