Jump to content

Recommended Posts

pred 4 urami je mazda gh napisal:

Jst sm s prejsnjo generacijo naredi 300.000km, pa sm na motorju zamenjal samo ketno pri 170.000..drgac sam pali in vozi..je pa na novi vsaj veriga boljsa hehe.

Drgac pa neki se premika v "boljso" smer. Mal sm se ohladu in najdu sm novo glavo za "samo" 1800€..zvem jutri za sigurno..tako da bom zamenjal in jo se par let obdrzal in vmes jo prodajal brez popustou. Vzemi ali pusti. Ker avto je drugace kot da je sedaj prsu iz salona..podvozje,karoserija,notranjost top..za turbino me je mehanik spraseval,ce je nova ker nima niti mikrona lufta...ma vse je top, sam ta jebena glava

To boš porihtal in veš da je avto v nulo. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami je mazda gh napisal:

Jst sm s prejsnjo generacijo naredi 300.000km, pa sm na motorju zamenjal samo ketno pri 170.000..drgac sam pali in vozi..je pa na novi vsaj veriga boljsa hehe.

Drgac pa neki se premika v "boljso" smer. Mal sm se ohladu in najdu sm novo glavo za "samo" 1800€..zvem jutri za sigurno..tako da bom zamenjal in jo se par let obdrzal in vmes jo prodajal brez popustou. Vzemi ali pusti. Ker avto je drugace kot da je sedaj prsu iz salona..podvozje,karoserija,notranjost top..za turbino me je mehanik spraseval,ce je nova ker nima niti mikrona lufta...ma vse je top, sam ta jebena glava

Jaz sem še pri skoraj vsakem rabljenem avtu v roku pol leta dal jurja nanj; velik servis za vsak slučaj, kakšne bremze za zrihtat, mogoče nove gume... To je sestavni del . Ok,je razlika 1800eur ali jurja,ni pa konec sveta. Potem boš vsaj vedel pri čem si in če vse ostalo štima je to to .

Link to comment
Share on other sites

pred 28 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz sem še pri skoraj vsakem rabljenem avtu v roku pol leta dal jurja nanj; velik servis za vsak slučaj, kakšne bremze za zrihtat, mogoče nove gume... To je sestavni del . Ok,je razlika 1800eur ali jurja,ni pa konec sveta. Potem boš vsaj vedel pri čem si in če vse ostalo štima je to to .

 

Saj, če daš jurja ali jurja pa  pol na avto in ga potem voziš še deset let, spet ni to toliko denarja. Vsaj veš, da imaš porihtan avto. 

  • Like 2

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pozabljate, da je cena 1.800 samo za glavo... Potem pa pride se delo in verjetno se kaj materiala... in si hitro na 2.500 € ... Kar spet ni nekaj nedosegljivega ... Verjetno bi bila izguba vecja, ce bi ga sedaj prodajal taksnega, kot je ... 

  • Like 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je Jest napisal:

Pozabljate, da je cena 1.800 samo za glavo... Potem pa pride se delo in verjetno se kaj materiala... in si hitro na 2.500 € ... Kar spet ni nekaj nedosegljivega ... Verjetno bi bila izguba vecja, ce bi ga sedaj prodajal taksnega, kot je ... 

Ubistvu me pride z novo ketno in novmi batnimi obrocki+ usa tesnila in servis okrog 3000€. 

  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Danes mi je prislo tudi na uho, da so imele skor vse mazde letnik 2015 in 2016 vpoklic zaradi glav v franciji in nemčiji. Kolk je tukej resnice?

pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Pametno. Če ga boš pa prodajal pa ne pisat, kaj vse si zamenjal, ker odvrača kupce. 😃

Ah fotr mi vednu govori da nikoli nebom imeu nc, ker sm prevec pošten hehe..tku da ja pisou ne bom tega ampak bom pa  povedou kaj smo delali na njej 🙂

  • Like 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami je mazda gh napisal:

Danes mi je prislo tudi na uho, da so imele skor vse mazde letnik 2015 in 2016 vpoklic zaradi glav v franciji in nemčiji. Kolk je tukej resnice?

Ah fotr mi vednu govori da nikoli nebom imeu nc, ker sm prevec pošten hehe..tku da ja pisou ne bom tega ampak bom pa  povedou kaj smo delali na njej 🙂

Za Francijo ne vem, za Nemčijo pa ziher ne drži, ker spremljam tudi njihov mazda forum. Nisem zasledil teh problemov niti na M6 niti na Mazdah CX5. Kdo ti je pa to rekel? 🤔

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 29 minutami je Alex napisal:

Za Francijo ne vem, za Nemčijo pa ziher ne drži, ker spremljam tudi njihov mazda forum. Nisem zasledil teh problemov niti na M6 niti na Mazdah CX5. Kdo ti je pa to rekel? 🤔

Ah gostilniske govorice..sej sm tut jst mal gledou in nism zaslediu tega 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami je mazda gh napisal:

Ah gostilniske govorice..sej sm tut jst mal gledou in nism zaslediu tega 

Že pri prvem modeliu mazde 6, (od l. 2002 naprej) so "v gostilnah" govorili, da so Mazdini dizli zanič. Da radi zaribajo. No, nekateri imajo dan danes preko 400Kkm in še vozijo. Veliko nas jih ima z krepko preko 200Kkm. In to še celo z original sklopkami.😉

Tako, da raje vprašaj nas tu na forumu, če imaš kako vprašanje glede tvoje mazde. Pa tudi o drugih stvareh lahko. 😊

  • Like 2

 

 

Link to comment
Share on other sites

js tut prvič slišim za glave, da bi ble kot serijska napaka, vemo za cedila in s tem posledično veriga in po vrsti kaj sledi zarad tega, pa vemo za težave zapacane sesalne kolektorje, za težave na EGR ventilih in pa za težave pri nekaterih s šobami in pa bakrene podložke to pa mislim, da je to.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Deeyan napisal:

js tut prvič slišim za glave, da bi ble kot serijska napaka, vemo za cedila in s tem posledično veriga in po vrsti kaj sledi zarad tega, pa vemo za težave zapacane sesalne kolektorje, za težave na EGR ventilih in pa za težave pri nekaterih s šobami in pa bakrene podložke to pa mislim, da je to.

Pa odmične na <2015 letnikih.

 

Za glave sem pa slišal to, da so bila problematična tesnila.

WWW.MAZDA6CLUB.COM

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


3-12-2017: On an 88,000 mile 2015 Mazda 6 2.2 Skyactiv D, report of an auxillary drive belt tensioner failing costing £432. Then the heater stopped working. Driver took it to the Mazda dealer who said the cylinder head gasket had failed and also the radiator needs replacing, and the cost is £2,585.11. Driver complained bitterly to the dealer, Mitchell Mazda in Ellesmere Port who contacted Mazda and eventually got 80% off the labour cost. The final bill was £611.

31-1-2018: Report of Mazda 6 2.2 Skyactiv diesel engine head gasket failing at 104,000 miles. Needed a new engine and it was replaced under warranty. 15,000 miles later, the head gasket of the new engine failed. This indicates that there must have been a fault in the cooling system elsewhere than the engine that caused both engines to lose coolant.

Mazda Motor Taiwan yesterday announced that it would begin recalling Mazda CX-5 and Mazda 6 Skyactive vehicles on May 6 after 36 owners complained of coolant leaks from auxiliary radiators.
It is the company’s second recall of the two models, following a recall for the same problem in early November last year.
“As such, the ministry on Monday last week officially notified Mazda that it should recall the two models again, to which the company replied on Tuesday last week that it is to begin recalling the vehicles on May 6,” Lee said.
The company also promised to respond to other requests by the owners, including providing them with lifetime warranties, allowing them to return the vehicles to dealers and asking dealers to buy back the vehicles.
Mazda said on its Web site that it is recalling some diesel-powered vehicles that were found to leak coolant from auxiliary radiators during continuous low-speed, uphill operation in high gears.
That situation triggers an engine protection program to temporarily inhibit engines from generating power, which reduces the vehicle’s operational speed to enhance safety, it said.
Mazda administered a pressure increase test on coolant passages when it tried to address the problem in last year’s recall, but the method has proved ineffective, as it failed to detect that higher engine temperatures degraded the seal of the cylinder head gasket, which has been identified as the source of the coolant leaks, Lee said.

Same here. 2014 CX5. Diagnosed as Cylinder head failure. I'm stuck in France on a tour with caravan. Mazda UK have washed their hands of this known issue. Had to get car repatriated at my cost to the UK (LV breakdown would not repatriate as I have an open Eurotunnel ticket) Now have a bill of £6000 for a reconditioned engine + Injectors. Believe it is to do with oil dilution and overheating because of this. Of course the warning system on the CX5 doesn't warn you until it's too late. Poor design and Mazda know it. There are hundreds, maybe thousands of us in the same boat. Never buying Mazda again!
Hi we are having exactly the same problem, except our engine failed while in France. Mazda France said new cylinder head but I felt that wasn't addressing the issue of why it happened in the 1st place. Ours is a 2014 CX5 Skyactive 2.2D like you we paid £11,000 to an independent dealer and have ended up paying £8000 in total for a completely rebuilt engine by an independent garage. Mazda have washed their hands and deny issues with this engine when there are thousands of worldwide complaints with exactly the same symptoms.

I have asked the garage for further info on how this has happened but essentially they said they will never know, but they have not explained how they found the issue.
However Mazda have responded as below, and offered a contribution to the costs.
We note the request for information as to why cars have not been recalled in the UK for this issue when other markets have issued recall for what is assumed to be the same issue. We are not able to comment on other market recalls as other global markets will have different recalls owing to the countries legislation, circumstances and legal requirements. Some of their models are built in different production plants. Parts are often from a different source than those built in Japan for the European market and their engines can be different/ larger capacity with different components.
"...Mazda have responded as below, and offered a contribution to the costs."
 
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Sem prodajal pred leti avto kot nov, preventivno zamenjal turbino, ker sem dobil novo boljšo zelo poceni. Avta nisem mogel prodati, dokler sem kupcem želel pojasniti to menjavo, ki je bila avtu samo plus. Potem sem postal tiho in avto takoj prodal.

 

Tako žal je - lahko pa poskusiš in se učiš na svojih napakah. :)  Bazen kupcev stare Mazde 2.2 predstavljajo predvsem tisti, ki niso prav dobri poznavalci tega motorja, imajo pa Mazdo v glavi zapisano kot dobro avtomobilsko znamko, zato jim tega mita ne smeš podirati. Itak se boš počutil dobro, ker si prišparal kupcu težave, s tem, ko si jih že sam odpravil.

 

Janez, smo itak že vsi opazili, da si apriori proti mazdinim dizel motorjem. :jezicek: V bistvu  je vedno bilo nekaj procentov okvar, a še vedno manj, kot pri drugih znamkah. To je mnenje lastnikov mazd glede na uvrstitev na  vedno visoka  mesta glede zadovoljstva kupcev. Pojdi na kak drug forum, pa boš šele videl, kaj pomenijo okvare in koliko je tega tam. 😉

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozdravljeni fantje in mogoče tudi dekleta hehe.

Nisem pozabil na vas in vam sporočam da je moja mazda po skoraj štirih mesecih še vedno z odprtim motorjem 😕 tolk pizdarij kot imam to glavo dobit je pa ajoj..najprej je nisem mogel nikjer dobit v kratkem roku in je bil najkrajsi 45 delovnih dni iz anglije..okej cakam te skor tri mesce in ko bi mogla pridet smo ugotovili da so jo poslali na slovaško  namesto v slovenijo..sem znorel, storniral naročilo in jo naročil v ljubljani..na srečo jih je trenutno po evropi vsepovsod, ker je prišla pred par tedni nova zaloga v evropi..uglavnm popizditis na kvadrat..sedaj je placana in so mi rekli da prispe naslednji teden v ljubljano.

 

Mi je pa strokovnjak z mazde rekel da zadnje čase je vedno več menjav glave na diesel mazdah tako da ocitno so te mozde po nekaj letih prisle v kilometre kjer pokajo glave 😡tako da previdno z nakupom teh dizlou 😉

 

  • Like 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami je mazda gh napisal:

Pozdravljeni fantje in mogoče tudi dekleta hehe.

Nisem pozabil na vas in vam sporočam da je moja mazda po skoraj štirih mesecih še vedno z odprtim motorjem 😕 tolk pizdarij kot imam to glavo dobit je pa ajoj..najprej je nisem mogel nikjer dobit v kratkem roku in je bil najkrajsi 45 delovnih dni iz anglije..okej cakam te skor tri mesce in ko bi mogla pridet smo ugotovili da so jo poslali na slovaško  namesto v slovenijo..sem znorel, storniral naročilo in jo naročil v ljubljani..na srečo jih je trenutno po evropi vsepovsod, ker je prišla pred par tedni nova zaloga v evropi..uglavnm popizditis na kvadrat..sedaj je placana in so mi rekli da prispe naslednji teden v ljubljano.

 

Mi je pa strokovnjak z mazde rekel da zadnje čase je vedno več menjav glave na diesel mazdah tako da ocitno so te mozde po nekaj letih prisle v kilometre kjer pokajo glave 😡tako da previdno z nakupom teh dizlou 😉

 

To so tipične ugotovitve "strokovnjakov", ko se to zgodi nekomu, pa je takoj to problem vseh motorjev. 😉

Kot smo ti že enkrat napisali, si ti na mazda forumu prvi tak primer pa tudi drugače nisem še slišal zanj. Tako, da glave ne "pokajo" ampak se tudi to včasih zgodi kot pri vseh drugih znamkah. In to predvsem pri voznikih, ki ne menjavajo pravočasno olja (menjajo ga šele na 20Kk.), ne spremljajo intervalov regeneracij (ko se ta interval zmanjšana  vsakih 80 km ali manj) je to že alarm, da je dpf poln in posledično je to zelo slabo za delovanje samega motorja. Nadalje so tu famozne podložke, ki jih večina, ki ni na tem forumu ne zamenja in posledice so lahko usodne. Je pa res, da so novi skayactiv dizel motorji konstruirani drugače kot stari. 

Na primer, material cilindrov je iz aluminija, kar je prihranilo 25 kg (v primerjavi s starim dizelskim motorjem). Glava cilindra je postala 3 kg lažja s tanjšimi stenami in integriranim izpušnim kolektorjem. Kar zadeva premične dele, se je teža batov zmanjšala za 25%.

Premer glavne gredi je bil zmanjšan s 60 mm na 52 mm, s čimer se je teža zmanjšala za 25 %. Posledično se je mehansko trenje močno zmanjšalo na enako raven kot pri povprečnem bencinskem motorju. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami je mazda gh napisal:

Pozdravljeni fantje in mogoče tudi dekleta hehe.

Nisem pozabil na vas in vam sporočam da je moja mazda po skoraj štirih mesecih še vedno z odprtim motorjem 😕 tolk pizdarij kot imam to glavo dobit je pa ajoj..najprej je nisem mogel nikjer dobit v kratkem roku in je bil najkrajsi 45 delovnih dni iz anglije..okej cakam te skor tri mesce in ko bi mogla pridet smo ugotovili da so jo poslali na slovaško  namesto v slovenijo..sem znorel, storniral naročilo in jo naročil v ljubljani..na srečo jih je trenutno po evropi vsepovsod, ker je prišla pred par tedni nova zaloga v evropi..uglavnm popizditis na kvadrat..sedaj je placana in so mi rekli da prispe naslednji teden v ljubljano.

 

Mi je pa strokovnjak z mazde rekel da zadnje čase je vedno več menjav glave na diesel mazdah tako da ocitno so te mozde po nekaj letih prisle v kilometre kjer pokajo glave 😡tako da previdno z nakupom teh dizlou 😉

 

@mazda gh, lepo da si se oglasil, sem pa pričakoval bolj pozitivne novice. Ampak bo pa le rešeno. 👍

 

Z rezervnimi deli Mazd je na splošno kar težava, na ključavnico sem pred kratkim čakal več mesecev. Poleg tega so rezervni deli še zelo dragi. Poznam človeka na Mazdi in informacije glede glav imam enake kot ti (veliko so jih pobrusili, kar nekaj pa že zamenjali).

 

Dizli so sicer po moči neprimerljivo boljši od bencinarjev in rabljeni so kar precej cenejši. Zato tudi popravilo takšne in podobne okvare za nekaj 1000 € na koncu ni katastrofa. 😜 

 

Kolega je kupil rabljenega Volvota D4 in mu na 1.500 km popije 1 l olja. Potrebna mala generalka (obročki), popravilo okoli 4.000€. Sedaj rešuje z gostejšim oljem in aditivi, liter olja mu požre šele na 4.500 km. 😉

 

Me na splošno moti dvoličnost razvitejših evropskih držav. Vedno bolj pritiskajo na zaostrovanje okoljskih standardov, hkrati pa goljufajo (dieselgate) in nimajo težav z izvozom svojega "umazanega" iztrošenega avtomobilskega parka izven svojih meja, na vzhod. Torej, če naš planet in prebivalci potrebujejo čistejši zrak, potem naj prepovedo tudi izvažanje svojih umazanih tehnologij izven svojih meja.

 

 

 

 

 

Edited by Janez007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.