Skoči na vsebino

Skladiščno mesto novih Mazd - Kajuhova, Ljubljana


Robert

Priporočeno sporočilo

Včeraj, ko sem se peljal po Kajuhovi ulici v Ljubljani sem v bližini Bauhausa videl skladiščno mesto kar nekaj novih Mazd. Verjetno je tam že kar nekaj časa me pa zanima ali je to od Mazde Slovenija ali A-Cosmos BTC Mazda?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...
pred 24 minutami je DonFelipe napisal:

Potem je tu samo še Bmw ostal ali kako?


 

BMW je tam… ampak ne pod okriljem ACosmosa… ampak pod okriljem madzarskega Wallis Motor… 

 

https://www.avto-fokus.si/Novice/Wallis_Motor_Ljubljana_Novo_poglavje_za_BMW_v_Ljubljani.html

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je Jest napisal:


 

BMW je tam… ampak ne pod okriljem ACosmosa… ampak pod okriljem madzarskega Wallis Motor… 

 

https://www.avto-fokus.si/Novice/Wallis_Motor_Ljubljana_Novo_poglavje_za_BMW_v_Ljubljani.html

 

 

Madžari bojo vse pokupli 🙂

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes so me klicali iz delavnice (trgovine??) v Ljubljani (btc) kjer sem kupil cx 30. Rekli do mi, da lahko pridem v kratkem na redni servis, ker da so prevzeli posle od bivših lastnikov. Vprašali do me, koliko km ima moja cx30. Ko sem.jim povedal,so mi svetovali, da pridem čim prej na prvi servis. Nato šok. Firma, kjer sem dobil dobropis za zastonj prvi servis kao ne obstaja več. 🙄 Wtf? Vprašal sem jih, kaj sedaj? Prijazni fante me je potolažil, da ko pridem na servis bodo že nekako to uredili. Tako, da sem se naročil  za drugi petek v to novo firmo. 🤔

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Alex napisal:

Danes so me klicali iz delavnice (trgovine??) v Ljubljani (btc) kjer sem kupil cx 30. Rekli do mi, da lahko pridem v kratkem na redni servis, ker da so prevzeli posle od bivših lastnikov. Vprašali do me, koliko km ima moja cx30. Ko sem.jim povedal,so mi svetovali, da pridem čim prej na prvi servis. Nato šok. Firma, kjer sem dobil dobropis za zastonj prvi servis kao ne obstaja več. 🙄 Wtf? Vprašal sem jih, kaj sedaj? Prijazni fante me je potolažil, da ko pridem na servis bodo že nekako to uredili. Tako, da sem se naročil  za drugi petek v to novo firmo. 🤔

A to resno? A Brane še dela v sprejemu, pa Jure v delavnici?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

A to resno? A Brane še dela v sprejemu, pa Jure v delavnici?

Čisto resno. Ne vem, ni se predstavil ali pa mogoče ja, pa nisem bil pozoren. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem bil prejšnji ponedeljek na Mazdi v BTC-ju, kjer sem želel poizvedeti za predračun za novo cx-5 in so mi dejali da ne prodajajo več Mazd. Da je sedaj Interclass edini prodajalec v Ljubljani.

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Alex napisal:

Čisto resno. Ne vem, ni se predstavil ali pa mogoče ja, pa nisem bil pozoren. 🤔

Nazadnje so tam kraljevali Grušovniki

 

AVTOCENTER-BTC.SI

 

pred 4 minutami je Senad napisal:

Jaz sem bil prejšnji ponedeljek na Mazdi v BTC-ju, kjer sem želel poizvedeti za predračun za novo cx-5 in so mi dejali da ne prodajajo več Mazd. Da je sedaj Interclass edini prodajalec v Ljubljani.

Za ta scenarij sem slišal septembra, pa nisem verjel ...

 

AVTOCENTER BTG d.o.o.  ?zmeden?

Popravljeno od Janez007
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boss napisal:

S tako paleto vozil Mazdi ne kaže najbolje. So stavili vse na SUV-e zdaj pa prodaje ni pa bodo najprej prodajno mrežo krčili. Tko to gre, če staviš vse na premium.

Sej veš, da to nima veze s prodajnikom ane :D

 

Lahko so tudi drugi razlogi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja prodaja pada in iščejo tržno nišo, za katero niso ustrezno pripravljeni. Verjetno ni fora, da ponujaš 6 modelov SUV-ov (dva sta na poti CX-80 in CX-50) poleg tega maš pa samo še Mazdo 3 in nišni model MX-5. Mazda 2 gre tudi papa, prodajali bodo pa prebedžano Toyoto.

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje v tem primeru tudi nima zveze s tem… Pomoje je Acosmos zafural se to… po fiasku z BMW predlani… ko so izgubili tudi lokacijo na Celovski…

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.