Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.

 

Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?

 

Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.

Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....

 

Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.

 

Evo povzetek:

The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.

 

Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Napisano
pred 17 minutami je Shrek napisal:

In to rabiš pri vožnji v trgovino po mleko in kruh, pa ko pelješ otroke v vrtec in šolo, pa da pravi čas v službo prideš. 

Evo pa smo dognali bistvo.

Pri vožnjo po kruh, v vrtec, šolo ali šiht je tudi vsaka bolj močna mašina odveč.

Zakaj potem nimate osnovnih motorjev?

 

4x4 je za mene isto kot dobre gume in močna mašina. Večino časa ne rabiš, te pa lahko spasi.

Pa nimam 4x4 na noben avtu.

pred 14 minutami je Shrek napisal:

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Tu se strinjam.

Napisano

Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4. 

Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo. 

pred 10 urami je godlike napisal:

Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.

 

Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?

 

Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.

Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....

 

Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.

 

Evo povzetek:

The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.

 

Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Napisano

Če ziviš kje v rovtah ti edino pride prav. Ali imaš do šihta kak klanec. Drugače res ne vidim potrebe.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.

Napisano

AWD je spet en sklop, ko ga je treba vzdrževati. Pri FWD si tega rešen. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 23 minutami je ignacij napisal:

 

pred 11 urami je godlike napisal:
pred 24 minutami je ignacij napisal:

Ni šans, da 4x4 

 

 

Napisano
pred 21 minutami je ignacij napisal:

Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.

Evo še negativna stran 4x4:

- večja obraba gum

- večja poraba goriva

- strošek vzdrževanja

- večja teža avta

- še enea zadeva ki se lahko pokvari

Pozitivna stran:

- boljši oprijem v snegu in spolzkem

- boljši prenos moči na cesto

- pri agresivni vožnji gre boljše skozi ovinke

Pred eno uro je Shrek napisal:

Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4. 

Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo. 

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Sem že ti zgoraj komentiral, da ga za normalno uporabo ne rabiš.

Tudi zapisal sem, da gume tudi visoko vrednotim. Ta 4x4 Passat ima vedno Continentalke gor, zima in leto.

Napisano

Pri sestki 4x4 so pospeški slabši. Poleg tega kar je boss napisal je še 10l manjši rezervoar za gorivo. Preveri še pri Cx5 kako je s tem.

Napisano

Vzemi tisto, kar bolj rabiš. Js bi zase trenutno vzel fwd. 

Razen če bi kupil Subaruja. Tam je samo awd.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 31 minutami je g.Wankel napisal:

Kaj pa če se še RWD mafija vmeša v pogovor? 😆

Veš kaj naredi mafija? Pobere vse🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 urami je ignacij napisal:

CX-5 2,5l homura bela, nov facelift 2023

 

 

1057871.jpg

A prav Homura te zanima? Kaj pa kej takega, npr. ta?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G194 AT Newground - TESTNO, letnik:2023,36500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Napisano

Sam res, šele zdajle videl. Kaj je tisto zeleno notri...plesen?

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Tilen5 napisal:

In zakaj so tisti štirje bobki na maski srebrni?

Oznaka za blagi hibrid.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Homura vizualno ima notri črn strop, zunaj je plastika pobarvana in krom je temne barve, izpade ful lepo....newground pa je kao res namenjen mlajšim generacijam in ima te zelene dodatke,tudi po armaturki, pa sedeži imajo neko eko usnje .... osebno meni ful grdo🤢🤢🤢

Napisano

Eko usnje je plastika. Usnje je usnje. Kravo oskubit in na zic natakniti.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 40 minutami je FuManchu napisal:

Eko usnje je plastika. Usnje je usnje. Kravo oskubit in na zic natakniti.

Ejjj pššt, da te vegan sliši te bodo lovii z vilami pa baklami.

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.