Skoči na vsebino

Nakup mazde v tujini


easyrider

Priporočeno sporočilo

Resno razmišljam o nakupu mazde3 sedan AVT.

Ker v SLO trgovci nimajo "na zalogi" nobenih AVT modelov, se moram postaviti v čakalno vrsto in naročiti svoj primerek.

 

Ima kdo izkušnje z nakupom Mazde v Avstriji? Tam bi poskusil srečo z kakšnim AVT modelom  "iz zaloge".

 

BR

easy rider

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to misliš nabaviti novo ali rabljeno?

 

Najprej se pozanimaj kako je z uvozom in s tem povezano dokumentacijo oziroma papirji.

 

Če lahko dodam smo v 80' in 90' hodili v Celovec in Graz po Mazdo in japonske znamke ; od strica dober prijatelj je točno pred 30-leti nabavil novo 323 sedan po takratni ceni 30.000 DEM ; takrat so bile dvojne cene na uvoz tujih izdelkov.

Danes pa so omenjeni modeli zelo redki in tudi iskani.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, za rabljeno vozilo to ne bo nobena težava, za nove pa zna biti kak trik (oziroma večji davčni primez), da zaščitijo lokalne trgovce - vsaj tako je bilo.

In zgleda je še:

 

Kdaj je za naše organe rabljen avto? Star mora biti 6 mesecev in imeti 6.000 prevoženih kilometrov. Sicer pa se šteje kot nov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je dvorjan napisal:

Ja, za rabljeno vozilo to ne bo nobena težava, za nove pa zna biti kak trik (oziroma večji davčni primez), da zaščitijo lokalne trgovce - vsaj tako je bilo.

In zgleda je še:

 

Kdaj je za naše organe rabljen avto? Star mora biti 6 mesecev in imeti 6.000 prevoženih kilometrov. Sicer pa se šteje kot nov.

Fak, ta je pa kar huda.

 

Naroči čim prej novega pri nas pa bo. Ali pa pokliči direktno na uvoznika če lahko potegnejo kako iz okoliša…

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 4. 2022 ob 18:20 je NevLado napisal:

Fak, ta je pa kar huda.

 

Naroči čim prej novega pri nas pa bo. Ali pa pokliči direktno na uvoznika če lahko potegnejo kako iz okoliša…

Samo dvomim da bo uvoznik poskrbel za rabljenega, saj jim je v interesu prodati staro zalogo oziroma čim novejši model saj hkrati gleda da ima čim manj zaloge in prazno parkirišče. Probaj in vso srečo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Proces nakupa v AT je precej podrobno opisan v thredu spodaj. 

Sicer gre za Teslo ampak z vsemi davčnimi izzivi.

 

Zadeva ni več aktualna, ker sem naročil v SLO. 

Zdaj pa samo počakat še 2 četrtletji (vsal), da pride v SLO.  

 

EVSVET.EU

Dobrodošli v svetu električnih vozil! Informacije o avtomobilih, odgovori na vprašanja, stanje in lokacije polnilnih postaj, najnovejše iz sveta električne mobilnosti ter kaj nam prinaša prihodnost. Obiščite EV...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Kot ugotavljajo pri nemškem avtomobilskem klubu ADAC, je možno za le 50 evrov še danes enostavno prirediti števec kilometrov, tudi pri najnovejših modelih avtomobilov. Nemška policija domneva, da ima vsak tretji rabljeni avtomobil, prodan v Nemčiji, prirejeno število prevoženih kilometrov.

 

avtomobili s prevrtenimi kilometri | Avtor: carVertical

 

WWW.ZURNAL24.SI

Uredba Evropske unije iz leta 2017 o zaščiti pred posegi v števce kilometrov v praksi ne živi. Raziskave neodvisnih avtomobilskih klubov...

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Pozdravljeni. Razmišljam o nakupu novega vozila iz Nemčije, ker pri nas ni primerne ponudbe. Bolj berem te davke manj mi je jasno. Poklical sem tudi uvoznike pa vsak govori po svoje kako je z nakupom. Zgodbi so v bistvu tri:

 

- prva je da kupiš kot fizična oseba in plačaš nemški DDV in to je to. Sam ta zgodba ne pije vode, ker moraš davke plačati pri nas...

- druga je da kot fizična oseba plačaš nemško neto ceno in potem tukaj pri nas plačaš 22% DDV. Tukaj naj bi bil problem, ker nekateri nemški prodajalci nočejo izvoziti vozila brez davka, ker skrbijo za nemški proračun in ti računajo bruto ceno, razliko v davku pa dobiš povrnjeno ko dokažeš da si plačal davek v Sloveniji

- tretja je, da avto kot pravna oseba kupi uvoznik in ti vse plačaš njemu

 

A ima kdo izkušnje z uvozom novega vozila in kako dejansko se naj bi to izvedlo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nov mislim, da ne gre. Biti mora prej registriran v državi in imeti določeno število kilometrov. 

Nekak tak je, ne vem pa podrobnosti... 

Popravljeno od Shrek
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je ignacij napisal:

Pozdravljeni. Razmišljam o nakupu novega vozila iz Nemčije, ker pri nas ni primerne ponudbe. Bolj berem te davke manj mi je jasno. Poklical sem tudi uvoznike pa vsak govori po svoje kako je z nakupom. Zgodbi so v bistvu tri:

 

- prva je da kupiš kot fizična oseba in plačaš nemški DDV in to je to. Sam ta zgodba ne pije vode, ker moraš davke plačati pri nas...

- druga je da kot fizična oseba plačaš nemško neto ceno in potem tukaj pri nas plačaš 22% DDV. Tukaj naj bi bil problem, ker nekateri nemški prodajalci nočejo izvoziti vozila brez davka, ker skrbijo za nemški proračun in ti računajo bruto ceno, razliko v davku pa dobiš povrnjeno ko dokažeš da si plačal davek v Sloveniji

- tretja je, da avto kot pravna oseba kupi uvoznik in ti vse plačaš njemu

 

A ima kdo izkušnje z uvozom novega vozila in kako dejansko se naj bi to izvedlo.

Pod prvo točko nikakor nebo šlo.....😞

Pod drugo točko je drugi del 100% pravilno.👍

Lahko je tudi pod tretjo točko samo ,da ti bo uvoznik verjetno kaj pokasiral.....:nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@ignacij Predlagam, da pozabiš na nakup novega vozila v tujini in se namesto tega osredotočiš na nakup malo rabljenega vozila.

Samo glej, da bo - v tvojem primeru v Nemčiji - registrirano v tujini že 6 mesecev in bo imelo vsaj 6.000 prevoženih kilometrov. S tem bodo izpolnjeni pogoji, da uvažaš rabljeno vozilo. Tako pri par mesecev starem vozilu, ki še praktično diši po novem, lahko tudi prihraniš lep denar.

 

 

PS: Sicer postopek iz tvoje točke 2 drži, je pa res, da v Sloveniji plačaš naš DDV in še DMV ter opraviš homologacijo. In ja, Nemčija ti njihov DDV (19 %) - če si ga tam tudi plačal - povrne, ko dokažeš, da si plačal naš DDV.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to mi je jasno da bo pokasiral, tukaj se ne slepim. Samo je zanimivo, da pride izračun novega vozila z vsemi davki in provizijami še vedno 2k ceneje kot je cena pri nas za isto vozilo. 

Takega rabljenega kot bi ga jaz imel ne dobiš, ker je letnik 2023. PA četudi ga dobiš rabljenega ni neka strašna razlika v ceni.

pred 2 minutama je dvorjan napisal:

@ignacij Predlagam, da pozabiš na nakup novega vozila v tujini in se namesto tega osredotočiš na nakup malo rabljenega vozila.

Samo glej, da bo - v tvojem primeru v Nemčiji - registrirano v tujini že 6 mesecev in bo imelo vsaj 6.000 prevoženih kilometrov. S tem bodo izpolnjeni pogoji, da uvažaš rabljeno vozilo. Tako pri par mesecev starem vozilu, ki še praktično diši po novem, lahko tudi prihraniš lep denar.

 

 

PS: Sicer postopek iz tvoje točke 2 drži, je pa res, da v Sloveniji plačaš naš DDV in še DMV ter opraviš homologacijo. In ja, Nemčija ti njihov DDV (19 %) - če si ga tam tudi plačal - povrne, ko dokažeš, da si plačal naš DDV.

 

Problem je, da takega vozila še ni starega več kot 6 mesecev. Pa četudi bi bil, razlika v ceni na današnjem čudnem trgu ni tako velika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je ignacij napisal:

Ja to mi je jasno da bo pokasiral, tukaj se ne slepim. Samo je zanimivo, da pride izračun novega vozila z vsemi davki in provizijami še vedno 2k ceneje kot je cena pri nas za isto vozilo. 

Takega rabljenega kot bi ga jaz imel ne dobiš, ker je letnik 2023. PA četudi ga dobiš rabljenega ni neka strašna razlika v ceni.

 

Problem je, da takega vozila še ni starega več kot 6 mesecev. Pa četudi bi bil, razlika v ceni na današnjem čudnem trgu ni tako velika.

Kateri avto pa gledas?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 sta novi AWD, to pomeni skoraj 47k, preveč, ena je testna in ni awd samo tudi hočejo ceno kot da bo prodana nova. Kako je pa kaj z AWD a je dosti razlike v vožnji? Ne stanujem v hribih in ga v bistvu ne rabim, samo če bi mogoče kakega v Nemčiji našel za dobro ceno bi tud AWD vzel v kolikor se vozilo bolje vozi, samo ne vem kaj so prednosti in slabosti, a lahko kaj odpove itd.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je ignacij napisal:

2 sta novi AWD, to pomeni skoraj 47k, preveč, ena je testna in ni awd samo tudi hočejo ceno kot da bo prodana nova. Kako je pa kaj z AWD a je dosti razlike v vožnji? Ne stanujem v hribih in ga v bistvu ne rabim, samo če bi mogoče kakega v Nemčiji našel za dobro ceno bi tud AWD vzel v kolikor se vozilo bolje vozi, samo ne vem kaj so prednosti in slabosti, a lahko kaj odpove itd.

 

Če kolebaš potem ne rabiš. Ker če bi vedel zakaj bi to mel potem ne bi kolebal.

 

slabosti:

- 99,9% narejenih kilometrov nimaš nobene prednosti

- avto je težji in bistveno več energije se izgubi na dodatnem prenosu na zadnji par koles

- poraba je občutno večja

- pospeški in dinamika vožnje slabši.

- nekoliko večja možnost okvar.

 

prednosti:

- več ali man zgolj takrat, ko je sneg na cesti in da še voziš v klanec.

- če avto uporabljaš mogoči tudi za lažje manj zahtevne offroad podvige.

 

Tako, da z FWD boš čist normalno živel čez celo leto.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

- pospeški in dinamika vožnje slabši.

Če je pa AWD opevan za ovinke....

 

Tudi pospeški so boljši, pri močnejših mašinah, ker gre na 4 gume. Pri fwd pa 2 že spuščata.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, pa ne pri 1,6 tone težek visoko nasajen SUV in dobrih 190KM, ki jih duši še AT menjalnik z AWD. Res bo to letelo po ovinkih in užitek bo naravnost fenomenalen. :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.

 

Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?

 

Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.

Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....

 

Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.

 

Evo povzetek:

The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.

 

Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm ja, zdej si pa turbodizla našel s tono navora, kjer se pri pospeških iz nule res nekoliko pozna. Ampak pospešek od nule kej dost ne govori o dinamiki vožnje. Ker verjetno res nismo ubrisanci, da bi lovili destinke od semaforja do semaforja. Bistveno bolj pomembno je kaj se dogaja pri pospeševanju v gibanju, ko želiš prehiteti oziroma, ko se zapodiš v ovinke. Verjemi, da z Mazdo CX-5 z N/A bencinarjem kar lepo občutiš a je AWD in težji z več gibljivimi deli ter "vztrajnostjo" pogonske gredi in difirenciala zadaj.

 

CX-5 2.5 primerjava FWD proti AWD

https://zeperfs.com/en/duel6776-9396.htm

 

za razliko je pri dizlu navor v veliko pomoč in dejansko pripomore, da so pospeški od nule res boljši, ker AWD prepreči, da bi se zavrtelo v prazno in gre vsa moč res samo v premikanje in ne zažiganje gum. Ampak vse ostalo je kljub temu slabše.

 

6 2.2 dizel FWD proti AWD

https://zeperfs.com/en/duel7636-7789.htm

 

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za normalno vožnjo je navaden čist ok. Če imaš 4x4, te že misel premami, da greš lahko hitreje v ovinek, kar fizika prepreči. Zakaj vsi 4x4 nudijo? Ker kupci zagrabijo nepotrebne stvari. Ne mešaj rally z navadno vsakdanjo vožnjo. Drugače pa, vsak se sam odloči. Jaz osebno NE potrebujem 4x4. Slavko ga pa potrebuje. 

Sem tud jaz že marsikaj vozil... Od 4x4, 6x6 4x8, 6x8, 8x8...

 

pred 9 urami je godlike napisal:

Če je pa AWD opevan za ovinke....

 

Tudi pospeški so boljši, pri močnejših mašinah, ker gre na 4 gume. Pri fwd pa 2 že spuščata.

In to rabiš pri vožnji v trgovino po mleko in kruh, pa ko pelješ otroke v vrtec in šolo, pa da pravi čas v službo prideš. 

Popravljeno od Shrek
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.